Nie poogladasz "niedozwolonych" stron w internecie

Data: 2009-12-16 02:07:36
Autor: PM
Nie poogladasz "niedozwolonych" stron w internecie
Rząd pracuje nad zmianami w prawie, ktore pomoga w walce ze stronami "niedozowlonymi" w internecie. To strony pedofilskie, z tresciami faszystowskimi oraz na przyklad firm hazardowych.

Czy blokowanie stron narusza nasze swobody?http://www.polskamowi.pl/

Data: 2009-12-16 02:12:06
Autor: Lorn
PM pisze:
Rząd pracuje nad zmianami w prawie, ktore pomoga w walce ze stronami "niedozowlonymi" w internecie. To strony pedofilskie, z tresciami faszystowskimi oraz na przyklad firm hazardowych.

Przeszkadza Ci to? :>

Czy blokowanie stron narusza nasze swobody?http://www.polskamowi.pl/

Najwyraźniej Twoje narusza :>

Data: 2009-12-16 05:32:30
Autor: PM

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hg9ala$p8$1news.interia.pl...
PM pisze:
[...]

owszem, lubie tracic na ruletce.

Data: 2009-12-16 08:02:53
Autor: WW
Lorn pisze:
PM pisze:
[...]

Tak, bo ogranicza moje prawo wyboru. To ja decyduje, co chce oglądać i jak wydawać swoje pieniądze.

  Czy nie dziwi Cię fakt, że rząd nie kombinuje jak zrobić, abym ja zarabiał większe pieniądze a nakazuje mi, jak ma je wydawać ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-16 09:09:52
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-16 02:12, Lorn pisze:
PM pisze:
[...]

Jasne, - każde ograniczanie komuś możliwości wyboru oglądania tego co mu odpowiada jest złe.

Data: 2009-12-16 09:44:19
Autor: Tomaszek
PM pisze:
[...]

Tak, bo pod faszyzm na ten przykład podciąga się wiele innych spraw i ideologii. Co do hazardu - dlaczego firma, która jest legalna nie ma posiadać swojej strony w internecie? Toż to bzdura. Hazard to hazard - nikt mnie nie zmusza. Jak ktoś lubi ryzyko to i tracenie pieniędzy to jego sprawa. Ten system już chyba tylko z nazwy jest demokratyczny
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do Ĺźadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-16 05:53:17
Autor: Prawusek

"PM" <pm@polskamowi.pl> wrote in message
[...]

Jasne, tak samo jak zakaz sprzedaży książek demaskujących, Biblii (jako
całości - była na indeksie KRK), Pełnego i wiernego tłumaczenia na język
polski talmudu - leżącego u podstaw Main Kampf itp. Ktoś decyduje, że
dorosły ma ich nie czytać - pytanie, gdzie jest ten sqrwiel?

Data: 2009-12-16 08:34:26
Autor: jan paszek
Nie poogladasz
PM <pm@polskamowi.pl> napisał(a):
[...]

25 lat pracy w obozie pracy na Syberii ,przy wydobywaniu węgla- taka jest kara za INTERNET!!!!!

--

Nie poogladasz "niedozwolonych" stron w internecie