"Nie posłałam dziecka do komunii. Wzięłam je na manifestację"

Data: 2018-05-26 07:32:19
Autor: dantes
"Nie posłałam dziecka do komunii. Wzięłam je na manifestację"

Brawo dla tych rodziców.

Data: 2018-05-25 23:06:01
Autor: Zenek Kapelinder
"Nie posłałam dziecka do komunii. Wzięłam je na manifestację"
a goracy pret w dupe frajerom co sie na zmyslone opowiesci dziwnej tresci lapia. Glowa u ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

Data: 2018-05-25 23:14:21
Autor: japanizer
On Saturday, May 26, 2018 at 3:06:03 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
a goracy pret w dupe frajerom co sie na zmyslone opowiesci dziwnej tresci lapia. Glowa u ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

Pamiętaj, jutro na tacę, ksiądz będzie miał kasę bez podatku na dziwki i nowego Mercedesa.

Data: 2018-05-26 08:21:09
Autor: dantes
Dnia Fri, 25 May 2018 23:06:01 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

a goracy pret w dupe frajerom co sie na zmyslone opowiesci dziwnej tresci lapia. Glowa u ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

Nic nie stoi na przeszkodzie byście dziatwę swą posyłali
co by wikaremu sposobności poziomu grzechu zbadania
grzechomierzem jego nieujmować.

Data: 2018-05-26 08:31:58
Autor: boukun
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
a goracy pret w dupe frajerom co sie na zmyslone opowiesci dziwnej tresci lapia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Biblia?

boukun

Data: 2018-05-26 11:53:27
Autor: Pazerność i Stołki
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:eeb4c865-5471-455d-b6cc-c8d65bf02e46googlegroups.com...
a goracy pret w dupe frajerom co sie na zmyslone opowiesci dziwnej tresci lapia. Glowa u ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

Opowiedz zenus jakie to odczucie kiedy wsadzili ci gorący pręt w dupe. Opowiedz zenusiu.

CL

Data: 2018-05-26 07:45:21
Autor: Zenek Kapelinder
"Nie posłałam dziecka do komunii. Wzięłam je na manifestację"
Debil jestes to nie wiesz ze w dupe wsadza ci goracy pret zimnym koncem. Zgadnij dlaczego.

Data: 2018-05-26 18:21:12
Autor: Pazerność i Stołki
kogut uwielbai pręt w tyłku
kutasina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:7bcf44b8-e123-47d8-be9b-65ce38856cd7googlegroups.com...
Debil jestes to nie wiesz ze w dupe wsadza ci goracy pret zimnym koncem. Zgadnij dlaczego.

Nie daj sie prosić zenus. Powiedz... powiedz... powiedz... jaka to przyjemność z jednego albo drugiego końca... no powedz koguciku.

CL

Data: 2018-05-27 01:39:54
Autor: stevep
W dniu 2018-05-26 o 11:53, Pazerność i Stołki pisze:
[...]

Rozkosz kapciana.

--
stevep

Data: 2018-05-27 01:39:04
Autor: stevep
"Nie posłałam dziecka do komunii. Wzi ęłam je na manifestację"
a goracy pret w dupe frajerom co sie na zmyslone opowiesci dziwnej tresci lapia. Glowa u ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

Byłeś w Częstochowie i stąd te rymy.

--
stevep

"Nie posłałam dziecka do komunii. Wzięłam je na manifestację"