Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich

Data: 2013-02-14 15:40:13
Autor: No pasaran
Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich
Kurwa, mózg mnie napierdala... Dzwonię pół godziny przez telefon bezprzewodowy DECT i zaczyna mnie napierdalać mózg z lewej strony, tam gdzie trzymam słuchawkę przy uchu. I to taki dziwny pulsujący, przeszywający ból, jakby mi się mózg gotował. Tak samo mam jak dłużej dzwonię przez komórkę. Szukam w googlach i mam
http://forum.echirurgia.pl/temat28947.htm
http://rakteam.wordpress.com/2011/04/23/telefon-komorkowy-cichy-zabojca/
http://komorkomania.pl/2008/04/01/telefony-komorkowe-zabijaja

Ja pierdolę, psychoza zaczyna mnie ogarniać, mózg mi się lasuje...
Telefon komórkowy używam dopiero od dwóch lat, ale kilka rozmów miałem bardzo długich, jak dzwonił do mnie kolega i wtedy zaczęła mnie boleć z lewej strony głowa. Tak samo przy dłuższych rozmowach przez bezprzewodowy DECT, że też wcześniej nie przypisałem tego bólu właśnie tym oddziaływaniom pół elektromagnetycznym. Aż się boję, jakich szkód w moim mózgu wyrządziło to  oddziaływanie pól elektromagnetycznych (PEM).
WiFi też chyba jest na równi szkodliwe z telefonami bezprzewodowymi, a w domu mam osiem urządzeń odbierających WiFi i też jak cały dzień siedzę przed komputerem, to mnie z tyłu boli głowa...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowania_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rkowych_na_zdrowie..

To ja już wolałbym PRL i azbest, z tym można było żyć. Na chuj nam ten kurewski postęp, jak mózgi nam wykańczają...

Data: 2013-02-14 10:05:52
Autor: glob
On 14 Lut, 15:40, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
[...]

  Mózg nie może boleć, bo nie ma neuronów odpowiedzialnych za ból,
chyba że przyfrunąłeś z innej planety o nazwie debilstwo. Jakbym ci
wyciągał części mózgu to nic byś nie poczuł, tylko noga naprzykład
przestała by działać, lub odbyt boleć, ale nikogo na świecie nigdy nie
bolał mózg, bo jest to po prostu niemożliwe.

Data: 2013-02-14 19:36:09
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Tak samo pierdolą różne mądrale o wątrobie, że nie jest unerwiona, a jednak
wątroba ludzi boli i biroą tabletki, żeby móc lepiej lub gorzej coś zjeść.
Ja do niedawna nie wiedziałem co to ból głowy, a jednak ludzie się z różnych
powodów na ból głowy uskarżają.

Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mózg, czy kora mózgowa, czy co
tam, a jednak od telefonowania bezprzewodowego mnie głowa boli z lewej
strony...

Data: 2013-02-14 11:22:17
Autor: glob
On 14 Lut, 19:36, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mózg, czy kora mózgowa, czy co
tam, a jednak od telefonowania bezprzewodowego mnie głowa boli z lewej

No nie wytrzymam -głowa może boleć ale nie mózg, nerwy uszne, oczne,
zębowe, mięśnie policzkowe, nerw policzkowy-to jest ból gdzie ludzie
popełniają samobójstwa, okostna itd ALE NIE MÓZG.

Data: 2013-02-14 20:39:01
Autor: No pasaran
[...]

Gadaj zdrów.
Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

Data: 2013-02-14 11:52:27
Autor: glob
On 14 Lut, 20:39, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]
> popełniają samobójstwa, okostna itd ALE NIE MÓZG.

Gadaj zdrów.
Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

 To jesteś trup jeśli płyn mózgowy-to nie woda- ci się zcina, już
powineneś być martwy, czyli zanim umarłeś miałeś ponad 40 stopni? Tego
też nie da się czuć.

Data: 2013-02-14 23:25:10
Autor: andal
On Thu, 14 Feb 2013 20:39:01 +0100, No pasaran wrote:

[...]

Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mĂłzg, czy kora mĂłzgowa, czy
[...]

Gadaj zdrĂłw.
Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

komu ty sie zalisz ?

on rozumie tylko bol dupy

Data: 2013-02-14 17:49:44
Autor: glob
On 15 Lut, 00:25, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> Gadaj zdrów.
> Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

komu ty sie zalisz ?

on rozumie tylko bol dupy

Ta wiem debilstwo też nie boli.....

CZY WSZYSTKO BOLI ?

 Nie. Są narządy, które nie mają unerwienia czuciowego, a więc nie są
same w sobie zdolne do wywoływania bólu. Takimi organami są na
przykład: wątroba, płuca, mózg. One nie bolą. Ale przecież mówi się,
że boli wątroba, kłuje w klatce piersiowej podczas oddychania. To
prawda, ale ból powstaje w "opakowaniu" tych narządów. Wątroba
znajduje się w torebce, która boli przy rozciąganiu, a więc, gdy
wątroba powiększa się. Płuca otoczone są opłucną, która posiada bardzo
obfite unerwienie czuciowe. Mózg otoczony jest oponami, które
uciśnięte obrzękniętym mózgiem (na przykład wskutek porażenia
słonecznego) wywołują silny ból głowy.

Czy wszystko boli tak samo?
 Nie. Przypomnij sobie jak boli skaleczony palec, a co czujesz gdy
boli Cię brzuch. Ból palca jest dobrze zlokalizowany, ograniczony
tylko do miejsca skaleczenia. Czujesz kłucie, szczypanie.

 Inaczej rzecz ma się z bólem pochodzącym z wnętrza naszego organizmu.
Ból brzucha jest często tępy, rozlany, trudny do zlokalizowania. Kiedy
boli nie możesz znaleźć sobie miejsca, często odczuwasz mdłości..
Wynika to z faktu, że ból ten, zwany bólem trzewnym, przewodzony jest
innymi szlakami nerwowymi. Często jest tak, że ból trzewny odczuwa się
w innym miejscu niż leży chory narząd. Na przykład ból w napadzie
kolki żółciowej odczuwany jest pod łopatką, a ból w chorobie wieńcowej
serca promieniuje do ręki. Wynika to z pobudzania leżących obok siebie
szlaków nerwowych i ośrodków w centralnym układzie nerwowym. Impuls
bólowy "rozlewa się" po sąsiednich komórkach nerwowych.

 Specyficznym rodzajem bólu jest ból neurogenny (neuropatyczny). Te
skomplikowane nazwy oznaczają, że ból powstał w samym układzie
nerwowym, najczęściej z powodu jego uszkodzenia. Uszkodzenie może mieć
charakter mechaniczny, na przykład przecięcie lub zmiażdżenie nerwu..
Ma to miejsce zwykle przy większych urazach, na przykład
komunikacyjnych. Ale przyczyną bólu neuropatycznego może też być
zapalenie, na przykład ból w przebiegu półpaśca, neuralgia nerwu
trójdzielnego. Ten ból ma też swój określony charakter. Występuje
często w postaci napadów, trwających niekiedy kilka sekund. Jest
bardzo silny, ostry, szarpiący. Napad może być wywołany niewielkim
bodźcem, który normalnie nie powoduje bólu, na przykład zmianą
temperatury przy przejściu z dworu do ciepłego pomieszczenia, wiatrem,
muśnięciem odzieżą. Ból ten, jeśli nie jest leczony od samego
początku, staje się bólem przewlekłym, niezwykle trudnym do
zwalczania.
 A więc wiemy już, że są różne rodzaje bólu, które różnią się
pochodzeniem i objawami.

anestezjologii
Encyklopedia Badań > Metody znieczulania

Data: 2013-02-14 19:40:07
Autor: u2
W dniu 2013-02-14 19:36, No pasaran pisze:
Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mózg, czy kora mózgowa, czy co
tam, a jednak od telefonowania bezprzewodowego mnie głowa boli z lewej
strony...

Moze sie przeziebiles. Niekoniecznie musi to byc telefon, choc telefon jak sie przeziebisz nie pomoze, a zaszkodzi.

Data: 2013-02-14 19:38:24
Autor: Wiesiaczek
On Thu, 14 Feb 2013 19:40:07 +0100, u2 wrote:

[...]

Jak to zaszkodzi?! PomoĹźe!
Dzwonię tym telefonem do sympatycznej koleżanki, która przychodzi i robi mi okład z ciepłych piersi. Jak ręką odjął! :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-14 20:36:09
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:511d2f88$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kuurwa! Teraz mnie nie boli, boli mnie dokładnie wtedy, kiedy dzwonię z bezprzewodowego lub komórki trzymając telefon przy uchu i razmawiam kilka dobrych minut!
Widocznie należę do ludz wrażliwych i jak się okazuje, nie jestem jedyny, który to odczuwa na własnej skórze. Ja ludzi tylko ostrzegam, tych co nie czują..., ja was ostrzegam.

Data: 2013-02-14 20:55:52
Autor: the_foe
[...]

scisz słuchawkę - nic tak nie jest głowo-bólogenne jak poziom hałasu i wibracje akustyczne. Przyjmowanie halasu wciaz na jedno ucho moze doprowadzic do vertigo - nierównomiernie ubytki w błonie bębenkowej i błędniku doprowadza do dezorientacji przestrzennej mózgu.

--
the_foe

Data: 2013-02-14 21:10:09
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kfjfg6$tlp$1news.dialog.net.pl...
[...]

No nie rób sobie jaj, piszę na przykładzie różnych telefonów, i różnych miejscach w których z nich korzystałem. Wszędzie jest raczej cicho ustawione. Nie odczuwam bólu od razu jak zaczynam dzwonić, tylko po kilku minutach. Od dwóch dni przysięgłem sbuie nie korzystać z bezprzewodowych trzymając je przy głowie i dzisiaj dzwoniłem do żony z przewodowego ponad godzinę i nic mnie nie w głowie nie zabolało od tego.

A propos tego linku, co niefortunnie napisany został artykuł 1 kwietnia, jedna wypowiedź:

 Ola 4 lata temu w odpowiedzi na Znawca

Idiota z Pana. Jestem osobą o bardzo dużej wrażliwości na promieniowanie pochodzące z telefonów komórkowych. Głowa boli mnie do tego stopnia, że nie mogę żyć, mieszkać , poruszać się swobodnie. Akurat kto jak kto, ale ja wiem coś na ten temat bo po prostu mam tego pecha, że czuję promieniowanie a to jest bardzo silny ból jakiego nie jest sobie nikt w stanie wyobrazić. Pozdrawiam i zachęcam do czytania literatury, bo przez takich jak Pan, świat na pewno nie będzie zmierzał ku lepszemu. Ola N.

I inna dla rozważenia poważnie problemu:

 Sławek 4 lata temu

Kiedyś ludzie budowali rurociągi z ołowiu, a azbest był jedynym i niezastąpionym materiałem budowlanym.
Nie wszystko co jest na prąd promieniuje z taką mocą jak telefony komórkowe - promieniowanie zwykłego kabla, czy nowoczesnego ekranu LCD jest tysiące razy mniejsze niż takiego telefonu, czy nadajnika Wi-Fi, a rodzaj tego promieniowania jest także inny, w wypadku komórek są to fale które kierują się bezpośrednio do nadajnika, a kabel emituje pole rozproszone.

Nie chodzi o to, aby nagle wyrzucić wszystkie telefony i nadajniki do kosza, ale żeby mieć świadomość ich wpływu na zdrowie, i używać tych technologii [bezprzewodowych] tylko kiedy jest taka absolutna konieczność.
Dzisiaj są ludzie, szczególnie dzieci które nie zdają sobie sprawy jak działa taki telefon, i np. [o zgrozo!] śpią z telefonami pod poduszką czekając na sms od chłopaka/dziewczyny, a za kilka lat lekarze będą mówić o coraz wcześniejszych zachorowaniach na nowotwory itp.

Ludzie palą, piją i chorują. Statystyki są ogólnodostępne i jak jest każdy widzi.

Data: 2013-02-14 12:26:48
Autor: glob
On 14 Lut, 21:10, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"the_foe" <the_...@wupe.pl> schrieb im Newsbeitragnews:kfjfg6$tlp$1news.dialog.net.pl...

> scisz s uchawk - nic tak nie jest g owo-b logenne jak poziom ha asu i
> wibracje akustyczne. Przyjmowanie halasu wciaz na jedno ucho moze
> doprowadzic do vertigo - nier wnomiernie ubytki w b onie b benkowej i
> b dniku doprowadza do dezorientacji przestrzennej m zgu.
> the_foe

No nie r b sobie jaj, pisz na przyk adzie r nych telefon w, i r nych
miejscach w kt rych z nich korzysta em. Wsz dzie jest raczej cicho
ustawione. Nie odczuwam b lu od razu jak zaczynam dzwoni , tylko po kilku
minutach. Od dw ch dni przysi g em sbuie nie korzysta z bezprzewodowych
trzymaj c je przy g owie i dzisiaj dzwoni em do ony z przewodowego ponad
godzin i nic mnie nie w g owie nie zabola o od tego.

A propos tego linku, co niefortunnie napisany zosta artyku 1 kwietnia,
jedna wypowied :

 Ola 4 lata temu w odpowiedzi na Znawca

Idiota z Pana. Jestem osob o bardzo du ej wra liwo ci na promieniowanie
pochodz ce z telefon w kom rkowych. G owa boli mnie do tego stopnia, e nie
mog y , mieszka , porusza si swobodnie. Akurat kto jak kto, ale ja wiem
co na ten temat bo po prostu mam tego pecha, e czuj promieniowanie a to
jest bardzo silny b l jakiego nie jest sobie nikt w stanie wyobrazi .
Pozdrawiam i zach cam do czytania literatury, bo przez takich jak Pan, wiat
na pewno nie b dzie zmierza ku lepszemu. Ola N.

I inna dla rozwa enia powa nie problemu:

 S awek 4 lata temu

Kiedy ludzie budowali ruroci gi z o owiu, a azbest by jedynym i
niezast pionym materia em budowlanym.
Nie wszystko co jest na pr d promieniuje z tak moc jak telefony
kom rkowe - promieniowanie zwyk ego kabla, czy nowoczesnego ekranu LCD jest
tysi ce razy mniejsze ni takiego telefonu, czy nadajnika Wi-Fi, a rodzaj
tego promieniowania jest tak e inny, w wypadku kom rek s to fale kt re
kieruj si bezpo rednio do nadajnika, a kabel emituje pole rozproszone.

Nie chodzi o to, aby nagle wyrzuci wszystkie telefony i nadajniki do kosza,
ale eby mie wiadomo ich wp ywu na zdrowie, i u ywa tych technologii
[bezprzewodowych] tylko kiedy jest taka absolutna konieczno .
Dzisiaj s ludzie, szczeg lnie dzieci kt re nie zdaj sobie sprawy jak
dzia a taki telefon, i np. [o zgrozo!] pi z telefonami pod poduszk
czekaj c na sms od ch opaka/dziewczyny, a za kilka lat lekarze b d m wi o
coraz wcze niejszych zachorowaniach na nowotwory itp.

Ludzie pal , pij i choruj . Statystyki s og lnodost pne i jak jest ka dy
widzi.

No ogólnie dostępne są statystyki i nigdy nikogo nie bolał mózg, bo
gdyby tak było to pijąc wódkę/jajko od kury wrzuć do alkoholu/ byś
czuł ból.
 Po wódce z mózgiem dzieje się to co z jakiem w wódce/ scina się/,
dlatego wódką wypalany mózg prowadzi do deliry, halucynacji, padeczki
alkoholowej. Czyli wódka ci bardziej szkodzi na mózg, niż cała
centrala telefonicza .

Data: 2013-02-14 21:36:03
Autor: No pasaran
[...]

Jaka centrala telefoniczna? Komórka i telefon bezprzewodowy to cichy zabójca i nie licytujmy się co bardziej szkodzi. Ja mam 51 lat i alkoholu w swoim życiu wypiłem tyle, co nie jeden by na to umarł i mój najlepszy kolega Darek zapił się na śmierć blisko 7 lat temu, ścigając się niejako ze mną. Nie życzę nkomu takiego pijaństwa, jakie ja odstawiałem, bo ból na kaca jest też przeogromny... i inne organy wysiadają.

Wracając do tematu, ból głowy ma się też od kręgów szyjnych, ale to jest co innego i inny ból (moja żona taki miewa). Nie lekceważcie sobie tego, o czym piszę.

Data: 2013-02-14 12:46:16
Autor: glob
On 14 Lut, 21:36, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> No og lnie dost pne s statystyki i nigdy nikogo nie bola m zg, bo
> gdyby tak by o to pij c w dk /jajko od kury wrzu do alkoholu/ by
> czu b l.
> Po w dce z m zgiem dzieje si to co z jakiem w w dce/ scina si /,
> dlatego w dk wypalany m zg prowadzi do deliry, halucynacji, padeczki
> alkoholowej. Czyli w dka ci bardziej szkodzi na m zg, ni ca a
> centrala telefonicza .

Jaka centrala telefoniczna? Kom rka i telefon bezprzewodowy to cichy zab jca
i nie licytujmy si co bardziej szkodzi. Ja mam 51 lat i alkoholu w swoim
yciu wypi em tyle, co nie jeden by na to umar i m j najlepszy kolega Darek
zapi si na mier blisko 7 lat temu, cigaj c si niejako ze mn . Nie
ycz nkomu takiego pija stwa, jakie ja odstawia em, bo b l na kaca jest te
przeogromny... i inne organy wysiadaj .

Wracaj c do tematu, b l g owy ma si te od kr g w szyjnych, ale to jest co
innego i inny b l (moja ona taki miewa). Nie lekcewa cie sobie tego, o czym
pisz .

Wrzuć jajko do wódki, stanie się to samo co na patelni, białka się
ścinają.
  Jak pijesz alkohol , to dzieje się z mózgiem to samo co z jajkiem na
patelni-, dlatego się przewracasz, bo ścinają ci się komórki mózgu , a
jednocześnie nie czujesz bólu.
  Kac na drugi dzień to odwodnienie organizmu, strata minerałów i
witamin ,dlatego organizm sygnalizuje osłabienie, bo jesteś osłabiony
a mózg potrzebuje energii do odnowy komórek i z osłabienia głowa boli.
  Jak pijesz często to mózg nie zdąży się reaktywować, więc zaniki
pamięci się pojawiają... aż do deliry, gdzie masz ścięte całe płaty
mózgowe
 . Cała centrala telefoniczna nie spowoduje takich uszkodzeń jak
zwykła wódka.

Data: 2013-02-14 22:02:23
Autor: No pasaran
[...]

Kurwa, głąbie kapuściany, od kiedy w mózgu jest 100% wypitego alkoholu? Co ma centrala telefoniczna do przyłożenia promieniującej zabójczo komórki czy telefonu bezprzewodowego do skroni? Ja nie piję bo się nasyciłem i nie mogę już patrzeć na alkohol. Odradzam wszystkim picie alkoholu, bo jest też zabójczy, nie licytuję się tu teraz. Z alkoholu można zrezygnować tak jak ja czy z innego powodu, ale radzę też ludziom zrezygnować z telefonów bezprzewodowych trzymanych podczas rozmowy przy głowie. Włącz sobie zestwa głośnomówiący, jak już musisz. Jestem wrogiem tytoniu, bo też zabija i nigdy nie paliłem, zacznijcie ludzie myśleć i nie lekceważcie sobie problemu promieniowania z komórek, bo ten, kto nie czuje na własnej głowi, BYĆ MOŻE ma gorzej, być może nie.

Data: 2013-02-14 13:13:45
Autor: glob
On 14 Lut, 22:02, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

nie paliłem, zacznijcie ludzie myśleć i nie lekceważcie sobie problemu
promieniowania z komórek, bo ten, kto nie czuje na własnej głowi, BYĆ MOŻE

Kurwa głąbie we krwi masz promile. A krew nie pomija ci mózgu,
chlapniesz kielicha i za 15 minut już masz ugotowene kilkaset komórek
w mózgu.
 Chodzi mi o to że panikujesz nad telefonem, który w żaden sposób nie
zajebie ci mózgu jak kiliszek wódki. Nad wódką panikuj, to by miało
sens.

Data: 2013-02-14 22:52:36
Autor: No pasaran
[...]

Po wódce głąbie komórki są w stanie się zregenerować, jak nie pijesz, jak rzucisz pijaństwo, a po szkodach wyrządzonych w mózgu silnym i długotrwałym działaniem pola elektromagnetycznego już nie
Cyt.:
"Niedawno okazało się, że istnieją osoby (ok. 1-2%) ewidentnie nadwrażliwe na działanie nawet słabych pól elektromagnetycznych. Już na stosunkowo słabe pola, nie powodujące u innych wyraźnych objawów, reagują one bólami głowy, podenerwowaniem, zaburzeniami snu, wahaniami ciśnienia tętniczego krwi."

i dalej:
"Praca z komputerem czy używanie kuchenki mikrofalowej nie jest niczym groźnym, ale długotrwałe przebywanie w pobliżu urządzeń radarowych,  czy też krótkofalowej stacji nadawczej lub długie rozmowy przez telefon komórkowy mogą jednak poważnie zaszkodzić."

http://www.elektrosmog.pl/wplyw

Ja nie piję, więc nie mam co panikować nad wódką, ale odradzam ludziom i nadużywanie alkoholu i korzystanie z komórek, żeby nie było wątpliwości.

Data: 2013-02-14 14:43:31
Autor: glob
On 14 Lut, 22:52, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ja nie piję, więc nie mam co panikować nad wódką, ale odradzam ludziom i
nadużywanie alkoholu i korzystanie z komórek, żeby nie było wątpliwości.

Mózg non stop się regeneruje i przebudowuje, trwałe uszkodzenia to
ciągłe chlanie wódy.
 Pola , które ci mają trwale uszkodzić mózg to bzdura, bo on zawsze
się regeneruje i nie ma takiego pola, które by niszczyło tkanki mózgu,
to są teorie spiskowe idioto. Tak jak Adolf Hitler poleciał na
księżyc, dobre dla idiotów co są po prostu głupkami.

Data: 2013-02-15 12:03:51
Autor: No pasaran
[...]

Ja prawdę powiedziawszy na temat chlania wódy mam inną teorię, uważam  że od picia komórki mózgowe się rozwijają, po pijaństwie człowiek jest inteligentniejszy, bo mózg się rozwija od alkoholu.
Promieniowanie elektromagnetyczne jednak może i z pewnością prowadzi do uszkodzenia i degradacji mózgu, są na to dowody. Weź sobie poczytaj, ile znanych osobistości z samej Polski w ostatnim czasie zmarło na raka mózgu i białaczkę. Podejrzewam, że Nergal miał także białaczkę z powodu częstego i długiego używania telefonu komórkowego. Oni się wychowali z telefonami komórkowymi. Radzę wam tylko zwracać uwagę na własne dzieci, w jakich okolicznościach boili ich głowa. Nie lekceważ problemu który naświetlam, ja wiem doskonale jak i kiedy i dlaczego mnie głowa pobolewa. A z rowoojem sieci przesyłu pól elektromagnetycznych problem będzie się powiększał.

Data: 2013-02-15 05:28:23
Autor: glob
On 15 Lut, 12:03, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

wiem doskonale jak i kiedy i dlaczego mnie głowa pobolewa. A z rowoojem
sieci przesyłu pól elektromagnetycznych problem będzie się powiększał.

Od wódy człowiek mądrzeje twierdzisz, to jedź na psychiatryk i
zobaczysz jak alkoholikom myszki po ścianach biegają od tej mundrości..
A linia telefoniczna, która nie szkodzi ciebie zabija, no to może
lepiej jedź na ten psychiatryk i dołącz do kolegów.

Data: 2013-02-15 16:16:47
Autor: No pasaran
[...]

Bo mało kto umie z głową pić. Do inteligentnego picia trzeba się urodzić i nastawić...

Data: 2013-02-15 20:13:25
Autor: andal
On Fri, 15 Feb 2013 16:16:47 +0100, No pasaran wrote:

"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Od wódy człowiek mądrzeje twierdzisz, to jedź na psychiatryk i
zobaczysz jak alkoholikom myszki po ścianach biegają od tej mundrości.
A linia telefoniczna, ktĂłra nie szkodzi ciebie zabija, no to moĹźe
lepiej jedź na ten psychiatryk i dołącz do kolegów.

Bo mało kto umie z głową pić. Do inteligentnego picia trzeba się urodzić
i nastawić...

on ci sie nastawi tylem

Data: 2013-02-14 14:29:58
Autor: Marek
On Feb 14, 10:02 pm, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

nie paliłem, zacznijcie ludzie myśleć i nie lekceważcie sobie problemu
promieniowania z komórek, bo ten, kto nie czuje na własnej głowi, BYĆ MOŻE

Nie jedz wieprzowiny - bo to swinska smierc na skleroze...

Data: 2013-02-15 12:06:27
Autor: No pasaran
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Jeść człowiek musi i od świeżego żarcia nic nie boli, a z bomby w postaci komórki człowiek może zrezygnować i żył bez tego doskonale do niedawna...

Data: 2013-02-14 13:04:20
Autor: Stachu Chebel
[...]

===============
JAPIERDOLE!!  Marudzisz jak moja baba, albo jeszcze lepiej. W teorie
Maxwellowskie to się nie wdawaj,bo guzik sie na tym znasz. O wpływie
promieniowania EM na układ centralny też nie pindol, bo pindolisz...
ALE!!

www.roksa.pl

Rozmowa nie na pół godziny (30 sek.), wybierasz numerek jaki Ci
odpowiada i gitara. A co??? I nie bedzie, że zmęczona, że łeb ją boli
a takie tam... Bieresz za łeb, pod siebie, nad siebie, czy jak Ci tam
pasi i gitara!!

Data: 2013-02-14 22:08:36
Autor: No pasaran
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ja was tylko ostrzegam, tych co nie czują zagrożenia...
Bo pewnego dnia może być dla niejednego za późno...

Data: 2013-02-14 13:17:19
Autor: Stachu Chebel
On 14 Lut, 22:08, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"Stachu Chebel" <stche...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> ALE!!

Ja was tylko ostrzegam, tych co nie czują zagrożenia...
Bo pewnego dnia może być dla niejednego za późno...

No to nie pindol godzinami z babą przez telefon!!  30 sek. gadania,
wyjazd i po godzince 'jak ręką odjął'.

Data: 2013-02-14 22:45:29
Autor: No pasaran
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:afcf6437-e191-4083-b3df-37788793e170j4g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

Bo pewnego dnia może być dla niejednego za późno...

No to nie pindol godzinami z babą przez telefon!!  30 sek. gadania,

Zgadza się...
A co do wpływu działania pola elektromagnetycznego tutaj więcej:

http://www.elektrosmog.pl/wplyw

Data: 2013-02-14 14:45:12
Autor: Marek
Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich
On Feb 14, 3:40 pm, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
Kurwa, mózg mnie napierdala...

WiFi też chyba jest na równi szkodliwe z telefonami bezprzewodowymi, a w
domu mam osiem urządzeń odbierających WiFi

Ty tez jestes urzadzeniem odbierajacym WiFi...

Wazne sa urzadzenia nadajace ...
Wylacz router.

Kiedys wynajmowalem mieszkanie u jednego Niemca, ktory tez byl
wrazliwy na smog elektromagnetyczny.
Wyjmowal wszystkie wtyczki nieuzywanych sprzetow z kontaktow i nie
uzywal routera - tylko kabel do kazdego kompa.

Zapytalem go, ile smogu produkuja panele fotowoltaiczne, ktorymi
pokryty byl caly dach ( za ten prad bral pieniadze).
Powiedzial, ze panele sa tylko nad mieszkaniem babki, ktora zmarla, a
teraz ja tam mieszkam.
On mieszkal na parterze i twierdzil, ze smog tak daleko nie siega.
No powiedz - czy nie sk...wysyn ???

Data: 2013-02-14 15:02:22
Autor: glob
On 14 Lut, 23:45, Marek <mwisniewski2...@gmail.com> wrote:
> [...]

teraz ja tam mieszkam.
On mieszkal na parterze i twierdzil, ze smog tak daleko nie siega.

To są oszuści, wmawiają ludziom neutralizatory, energie kosmiczne, a
jak debil ciemny jak tabaka w nocy, to mu wypiedoli kilka tysięcy i
oszust się śmieje, a debil używa coś co jest odganiaczem zjaw które mu
się kocą w pustym łbie.

Data: 2013-02-15 15:00:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-15 00:02, glob pisze:

[...]

Nie inaczej, gdyby były takie neutralizatory to stosowaliby je sami producenci sprzętu.

Data: 2013-02-15 16:19:15
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:fff56a27-d192-4e01-8450-3a35dcec9cd0e10g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

jak debil ciemny jak tabaka w nocy, to mu wypiedoli kilka tysięcy i
oszust się śmieje, a debil używa coś co jest odganiaczem zjaw które mu

On pisał o kolektorach słonecznych...

Data: 2013-02-15 07:25:10
Autor: glob
On 15 Lut, 16:19, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:fff56a27-d192-4e01-8450-3a35dcec9cd0e10g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
> jak debil ciemny jak tabaka w nocy, to mu wypiedoli kilka tysięcy i
> oszust się śmieje, a debil używa coś co jest odganiaczem zjaw które mu

To muszisz się zakopać w piwnicy, bo światło to fale. No jak fale tak
ci szkodzą to daj kilka tysięcy a sam zakopie ciebie w piwnicy.
Twierdzisz że pić można z głową, to palić i narkotyzować się też można
z głową, a najlepiej ,z mostu na głowę skoczyć w ramach -zachowywań z
głową.

Data: 2013-02-15 17:47:59
Autor: No pasaran
[...]

Debilu jeden, ja nie mówię o falach z kolektorów ani o świetle. Ja piszę o mikrofalówkach w postaci telefonów bezprzewodowych przykładanych do skroni i trzymanych w kieszeni i przy głowie.

Data: 2013-02-15 12:19:40
Autor: glob
On 15 Lut, 17:47, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

mikrofalówkach w postaci telefonów bezprzewodowych przykładanych do skroni i

A ja mówię że to teoria spisku, paranoja, bo nic takiego w normalnym
świecie się nie dzieje, a w nienormalnym świecie chorzy mają lęki typu-
celowo to gniazdko tu założyli, by mnie obserwować i falami atakować-
a ja jestem normalny, bardzo normalny, robią ze mnie wariata.

Data: 2013-02-15 21:24:21
Autor: No pasaran
[...]

Głąbie kapuściany, a promieniuj się ile chcesz, chuj ci w twoją osraną dupę. Kiedyś, jak się przebudzisz, to będzie za późno...

Gniazdko porównuje do komórki, no pojeb...

Data: 2013-02-15 13:10:42
Autor: glob
On 15 Lut, 21:24, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Kiedyś, jak się przebudzisz, to będzie za późno...

Gniazdko porównuje do komórki, no pojeb...

W jednym i drugim masz fale i w telwizorku też, nawet w radio. Jak
masz takie " falowanie umysłu" z powodu fal, to mnie możesz oddać te
sprzęty, mikrofalówka też mi się przyda, a talerz satelitany też
przecież fale. Uchronie cię od falowania, :-D

Data: 2013-02-15 23:08:40
Autor: No pasaran
[...]

Głąbie kapuściany, fala fali nie równa. Wsadź debilu głowę do mikrofalówki i włącz na 600 wat... Komórka przy głowie działa podobnie...

Data: 2013-02-15 16:16:55
Autor: glob
On 15 Lut, 23:08, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Głąbie kapuściany, fala fali nie równa. Wsadź debilu głowę do mikrofalówki i
włącz na 600 wat... Komórka przy głowie działa podobnie...

To jak wsadzasz głowę do mikrofali...może jeszcze do zamrażalki i
pralki, a natępnie gębule prasujesz i kładziesz na palniku gazowym,
to się dziwisz że łebsko ciebie boli?

Data: 2013-02-16 10:10:12
Autor: No pasaran
[...]

Trzymaj dale głąbie kapuściany mikrofalówkę w postaci telefonu komórkowego przy głowie, trzymaj sralo mądralo. Na takich jak ty w Niemczech mówią "Klugscheiße" (nomen-omen), w dupie byłeś, gówno widziałeś...
Chcesz być mądrzejszy od naukowców tępaku, którzy się ze szkodliwością działania pól elektromagnetycznych z telefonów bezprzewodowych i komórek cały czas mierzą. Nie po to obowiązują normy zobowiązujące producentów do specyfikacji współczynnika absorpcji (SAR) dla głowy i  dla korpusu.

Moja Nokia N900 ma stosunkowo niewielki ten współczynnik http://versusio.com/pl/nokia-n900-vs-sony-xperia-t, a mimo to szkodliwość działania PEM odczuwam na własnym organiźmie.

Jak piszą naukowcy, "niedawno okazało się, że istnieją osoby (ok. 1-2%) ewidentnie nadwrażliwe na działanie nawet słabych pól elektromagnetycznych. Już na stosunkowo słabe pola, nie powodujące u innych wyraźnych objawów, reagują one bólami głowy, podenerwowaniem, zaburzeniami snu, wahaniami ciśnienia tętniczego krwi. Jest to najprawdopodobniej związane z niespotykanie rozwiniętymi niektórymi obszarami mózgu lub ich wyjątkową czułością.".

Ja właśnie należę do tego 1-2% ludzi z niespotykanie rozwiniętymi niektórymi obszarami mózgu i jego wyjątkową czułością. A ty sraj w ten swój pusty łeb te PEM ile wlezie...

Data: 2013-02-16 04:05:05
Autor: glob
On 16 Lut, 10:10, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

obszarami mózgu i jego wyjątkową czułością. A ty sraj w ten swój pusty łeb

To bzdury bo jesteś otoczony falami i polami nawet bez urządzeń, jak
pole magnetyczne ziemi, fale dzwiękowe i świetlne o wysokich i niskich
częstotliwościach itd.. dla ludzi nieszkodliwe przy małych
natężeniach, prędzej udaru słonecznego dostaniesz niż komórka coś w
tobie wywoła.
 Już powstają projekty komórek przyszłości, która ma być wszczepiana
pod skórę.. Zachowijesz się jak chłopi ze wsi w dwudziestoleciu, jak w
popłoch wpadali i uciekali na widok samochodu, czyli wozu który bez
koni jechał . Ci co mieli pierwsze samochody celowo na wiochy
jeździli, dla zabawy , by pośmiać się jak chłopki po polach biegały.

Data: 2013-02-16 17:40:24
Autor: No pasaran
[...]

Ty tępaku, prostych spraw nie potrafisz zrozumieć...
Dziad swoje, baba swoje...

Powtórzę:

[...]
cały czas mierzą. Po to obowiązują normy zobowiązujące producentów do
specyfikacji współczynnika absorpcji (SAR) dla głowy i  dla korpusu.

Co mją fale otaczające nas, czy to naturalne, czy pola magnetyczne ziemi do skupionej, silnej wiązki PEM z komórki?  Komórka i telefon bezprzewodowy trzymane przy głowie to nie jest małe natężenie, co odczuwam odczas dłuższej rozmowy na swojej głowie i nie ja jeden. Pisałem ci już, że coraz więcej młodych Polaków umiera na raka mózgu i białaczkę, chociażby nasza siatkarka Agata Mróz, czy inni VIPy..., to właśnie skutek noszenia przy sobie włączonych telefonów komórkowych i częstych, od lat prowadzonych przez nie rozmów...

Dla takiego tępego niewolnika jak ty, powinni już dawn chipa RFID pod skórę wszczepić...

Data: 2013-02-16 12:00:58
Autor: glob
On 16 Lut, 17:40, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

rozmów...

Dla takiego tępego niewolnika jak ty, powinni już dawn chipa RFID pod skórę

Jakich naukowców , jest mnóstwo treści paranaukowych w internecie,
dowodów na zjawy, obcych i drenowania mózgów falami, smugi samolotu
trujące , trójkąty bermuckie i inne bzdury paranaukowe, ale to są
rzeczy dla tumanów i napewno nie są naukowe.

Data: 2013-02-16 21:20:17
Autor: No pasaran
[...]

Głąb kapuściany  gdzieś z Polski chce być mądrzejszy od naukowców, idzie głąb ze swoją głupotą w zaparte...

Data: 2013-02-16 12:46:18
Autor: glob
On 16 Lut, 21:20, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]
> rzeczy dla tumanów i napewno nie są naukowe.

Głąb kapuściany  gdzieś z Polski chce być mądrzejszy od naukowców, idzie

Żadna nauka nie głosi tumanie takich bzdur, że telefony są szkodliwe,
bo by wycofano z produkcji idioto, jakby wpływało na zdrowie, albo
byłyby oznaczone jak papierosy.

Data: 2013-02-16 22:04:28
Autor: No pasaran
[...]

Dla głąba kapuścianego nie głosi, a dla ludzi myślących głosi....
Papierosy ludzie palą od wieków, a telefonia komórkowa i bezprzewodowa to zaledwie 15 lat w Polsce. Dla dzieci to się wydaje całe życie, a dla mnie to wycinek z mojego życia...
A jaki problem stwarzali do tej pory rządy, parlamenty, koncerny tytoniowe, żeby uznać szkodliwość tytoniu na zdrowie? Pamiętam doskonale, jak jeszcze w 1994 roku kłóciłem się w Niemczech w jednej fabryce, że nie ma osobnej kantyny dla niepalących, że jako bierny palacz powinienem mieć prawo do odpoczynku w pomieszczeniu bez tytoniu... Śmiali się ze mnie Niemcy wtedy...
A dzisiaj, nawet parlamenty, w których większość to palacze, uchwalają ustawy chroniące niepalących. Poczekaj jeszcze parę lat, jak dzieci tych parlamentarzystów zaczną umierać na białaczkę, to i zaczną otwarcie mówić o szkodliwości PEM z komórek i telefonów bezprzewodowych.

Ty chcesz sam siebie przekonać, wmawiasz sobie coś, o czym nie masz zielonego pojęcia i tylko masz pobożne życzenia.... Daję ci głowę uciąć, że nie jeden producent telefonów komórkowych sam nie używa ich albo wcale, albo pod wielkimi restrykcjami... W Niemczech są już teraz dostępne specjalne tapety, chroniące przez promieniowaniem EM, zasłony na okna, ochronne futerały na telefony, a nawet baldachimy nad łóżkami. Trzeba czasu, żeby ludzie się przebudzili całkowicie i zaczęli walczyć przeciwko koncernom elektronicznym jak należy...

Ale pocieszaj się głąbie, pocieszaj... i dzwoń bez opamiętania, ale ty jako pedał, o dzieci się nie musisz martwić...

Data: 2013-02-16 22:18:09
Autor: No pasaran
"No pasaran" <No_pasaran@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:kfos8r$uqj$1speranza.aioe.org...
[...]

A swoją drogą, telefony bezprzewodowe i komórki póki co, są już oznaczane współczynnikiem absorpcji (SAR) dla głowy i  dla korpusu. Po co to robą? Kto o tym wie i zwraca na to uwagę? To tak jak do niedawna malutkimi literami pisane ostrzeżenia na paczkach papierosów, że może szkodzić (ale nie musi), palcie dalej...

Data: 2013-02-16 14:58:14
Autor: glob
On 16 Lut, 22:18, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:kfos8r$uqj$1speranza.aioe.org...

> [...]

pisane ostrzeżenia na paczkach papierosów, że może szkodzić (ale nie musi),

Znowu paranauki i teorie spisku.

Data: 2013-02-17 00:30:45
Autor: No pasaran
[...]

Dobra srala mądrala, nie spamuj wątku bez sensu.

Data: 2013-02-16 15:59:15
Autor: glob
On 17 Lut, 00:30, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> Znowu paranauki i teorie spisku.

Dobra srala mądrala, nie spamuj wątku bez sensu.

Weź komórkę i jej papiery i nigdzie nie masz informacji jaką
znajdziesz na denaturacie-spożycie grozi śmiercią, na kleju -zdala od
skóry i oczu. Każdy produkt , który zagraża zawsze ma taką informacje,
bo był badany .  Na komórkach nie ma bo to wymyślają ludzie niedobrze
mający z głową, lub oszuści, którzy wciskają babcią filtry do wody za
kilka tysięcy.

Data: 2013-02-17 10:04:39
Autor: No pasaran
[...]

Nie ma głąbie kapuściany, bo jeszcze czas na to nie dojrzał. Telefonia komórkowa i bezprzewodowa to zaledwie jedne pokolenie, 20 lat, a papierosy i alkohol to są od czasów pierwotnych. Tak trudno idiocie zrozumieć, że z koncernami i oligarchami nie da się tak łatwo wygrać... Jak ty sobie idioto teraz wyobrażasz, że nagle zaczną ludzi uświadamiać o szkodliwości telefonii bezprzewodowej i komórkowej i zaczną deinstalować te wszystkie sieci przesyłowe, rozdzielnie, przekaźniki, słupki i likwidować całe przemysły elektroniczne z tym powiązane? I to w dobie kryzysu. To byłby po prostu koniec świata..

Pocieszaj się, pocieszaj... kapitalista chce na pewno zrobić ci dobrze...

Data: 2013-02-17 02:34:46
Autor: glob
On 17 Lut, 10:04, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

koniec świata..

Pocieszaj się, pocieszaj... kapitalista chce na pewno zrobić ci dobrze...

Nie, była popularna kilka lat temu ta teoria że komórki mogą powodować
guzy mózgu i inne uszkodzenia. Następnie naukowcy zdementowali to jako
niepotwierdzone bzdury new-age, czyli kolejnych paranoików widzących
spiski i zagrożenia .Nawet audycja na tok-fm była o tym. Jak ludzie
potrafią w smugach samolotu widzieć, że celowo ich trują zsypując
jakiś środek lub w komórki montują wypalacze mózgu. Czyli istny
psychiatryk oszołomów.

Data: 2013-02-17 11:44:14
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:27405843-cfd9-4f4f-91ff-d79142ea5c43u7g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]

potrafią w smugach samolotu widzieć, że celowo ich trują zsypując
jakiś środek lub w komórki montują wypalacze mózgu. Czyli istny

Zesrali się, odpowiedź na te twoje pobożne życzenia napisałem poniżej przed chwilą.
Do dzisiaj są głupcy, co zaprzeczają szkodliwości palenia tytoniu, tak jak ty nie chcesz wierzyć w szkodliwość coraz większego ogarniającego nas elektrosmogu... A ludzie już z tego powodu umierają na raka mózgu i białaczkę...

Pocieszaj się, pocieszaj, i sraj elektrosmog w swój mózg ile wlezie...

Data: 2013-02-17 02:54:34
Autor: glob
On 17 Lut, 11:44, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:27405843-cfd9-4f4f-91ff-d79142ea5c43u7g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]

białaczkę...

Pocieszaj się, pocieszaj, i sraj elektrosmog w swój mózg ile wlezie....

A nie lepiej wziąć pigułkę i nagle wynalazki przestaną ciebie zabijać?

Data: 2013-02-17 12:48:33
Autor: No pasaran
[...]

Nie rób nic, połóż się i dzwoń ile wlezie...

Data: 2013-02-17 07:54:06
Autor: Wiesiaczek
On Sat, 16 Feb 2013 12:46:18 -0800, glob wrote:

> [...]

Żadna nauka nie głosi tumanie takich bzdur, że telefony są szkodliwe,
bo by wycofano z produkcji idioto, jakby wpływało na zdrowie, albo

DDT też było superwynalazkiem, osiągnięciem nauki etc. :)

Data: 2013-02-17 02:25:50
Autor: glob
On 17 Lut, 08:54, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

> [...]
> byłyby oznaczone jak papierosy.

DDT też było superwynalazkiem, osiągnięciem nauki etc. :)

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Wymyślony w 1847 i co, wielki szum się zrobił że powoduje śmierć ludzi
i przebanano i niepotwierdzono, powierdzono za to wpływ na ptaki.

Data: 2013-02-17 11:39:34
Autor: No pasaran
[...]

Do dzisiaj są idioci, co zaprzeczają szkodliwości palenia tytoniu, a jeszcze do niedawna tak samo były dyskusje, że nie ma żadnych na to dowodów, przeciwnicy udowadniaali, że są i szli do amerykańskich sądów.

Tu w przypadku przemysłu elektronicznego, przemysł ten się dopiero nakręca, dopiero rozkręca, lokomotywa dopiero co ruszyła, a już od samego początku były głosy (najprawdopodobniej od strony samych producentów) o szkodliwości elektrosmogu z telefonów bezprzewodowych i komórek.

Teraz przemysł ten się nakręca jeszcze bardziej, z jednej srony stawia się coraz więcej i gęściej masztów, przed którymi bronią się okoliczni mieszkańcy, a z drugiej srony powstają gałęzie przemysłu ochronnego przed szkodliwym działaniem PEM.

Tu masz  materiały ochronne w budownictwie, jakie się ostatnio w Niemczech propaguje
http://www.bau-welt.de/heizung_haustechnik/elektro_installation_technik_ausstattung/elektrosmog_abschirmen/index.html

Inne produkty ochronne, wraz z całym kombinezonem dla ludzi
http://psiram.com/ge/index.php/Elektrosmog-Schutzprodukte

Tu masz pokrowce ochronne przed szkodliwym promieniowaniem elektromagnetycznym
http://erfinderladen-salzburg.at/?tag=elektromagnetische-strahlung

I ta sama gadka co w przypadku szkodliwości bądź nie palenia tytoniu:

"Besonders weit gehen dabei die Meinungen bezüglich unserer - kaum aus dem Alltag weg zu denkender -  Handys auseinander. Von "krebserregend" bis hin zu "völlig harmlos" ist in den Medien schon jegliches Schlagwort zu diesem Thema gefallen. Wer aber trotzdem auf Nummer sicher gehen will, kann sich jetzt bei uns eine vor Strahlung schützende Handytasche erwerben - E-Wall."

A tu do koloru do wyboru
http://shop.erfinderladen-berlin.de/advanced_search_result.php?keywords=e-wall&x=0&y=0
http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=Handytasche+strahlenschutz&_nkwusc=Handytasche+nstrallenschutz&_rdc=1

Data: 2013-02-17 02:48:13
Autor: glob
On 17 Lut, 11:39, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
> [...]

jetzt bei uns eine vor Strahlung schützende Handytasche erwerben - E-Wall."

A tu do koloru do wyboruhttp://shop.erfinderladen-berlin.de/advanced_search_result.php?keywor...http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=Handytasche+str...

.....Zabroniony bo szkodliwy na ptaki, zabronionie go wywołało fale
malarii przenoszonej przez owady, tak więc używa się go nadal w
Afryce.....

DDT jest organochloryną, wykazującą słabą aktywność estrogeniczną,
przez co może zaburzać równowagę hormonalną u zwierząt, jak wykazały
badania laboratoryjne na myszach i szczurach. Nie potwierdzono tego u
ludzi. Teoretyczne objawy ostrego zatrucia DDT u ludzi: wzmożona
pobudliwość, zaburzenia koordynacji ruchów, bóle głowy, wymioty i
drgawki, zgon na skutek porażenia ośrodka oddechowego i obrzęku płuc.
Jednoznaczne potwierdzenie DDT jako trucizny, będącej przyczyną zgonu,
nie zostało odnotowane. Przeprowadzono nawet badania, w których
ochotnicy spożywali 35 mg DDT dziennie przez prawie 2 lata. Wyniki
okazały się kontrowersyjne, ale ustalono przybliżoną dawkę 10 mg/kg
powodującą konwulsję. Dawka śmiertelna LD50 przekracza 50 mg/kg.
Długotrwała ekspozycja na DDT może zwiększać ryzyko zachorowania na
raka piersi

Początkowo związek uważano za nieszkodliwy dla ludzi, ssaków i ptaków.
W 1949 roku amerykański lekarz M. S. Biskind oskarżył DDT o
wywoływanie u dzieci choroby Heinego-Medina, w rzeczywistości
wywoływanej przez wirus.

W opublikowanej w 1962 roku książce "Silent Spring" amerykańska biolog
Rachel Carson, pracownik United States Fish and Wildlife Service,
oskarżyła przedsiębiorców stosujących DDT o doprowadzenie do
wyginięcia całych populacji ptaków, wskazując na związek pomiędzy jego
stosowaniem a zbyt cienkimi skorupkami jaj ptaków drapieżnych.
Publikacja zaowocowała masową kampanią medialną oraz postępowaniem EPA
(Environmental Protection Agency), które po toczących się w latach
1970-1972 przesłuchaniach zakazało stosowania DDT w USA. Liczne
badania sprawdzające wpływ DDT na środowisko wykazały, że u wielu
gatunków ptaków ekspozycja na tę substancję wpływa na znaczne
zmniejszenie grubości skorupki jaj. Nie został jeszcze zbadany
mechanizm, który wywołuje to zjawisko, jednakże podejrzewa się, że
p,p'-DDE (pochodna rozpadu DDT) inhibituje ATPazę wapnia i redukuje
ilość wapnia absorbowanego z krwi podczas wytwarzania jaja.
Przeprowadzono również badania, które wykazały obniżanie jakości
skorupki jaja przez o,p'-DDT. Masowe stosowanie DDT spowodowało
również istotny spadek liczebności (lokalnie nawet wymarcie)
północnoamerykańskich sokołów wędrownych i w konsekwencji znaczne
zmniejszenie różnorodności genetycznej tamtejszych populacji].

Zakaz spowodował gwałtowny wzrost zachorowań na malarię. W Sri Lance w
1946 roku na malarię chorowały prawie 3 miliony ludzi, po zastosowaniu
DDT liczba przypadków tej choroby spadła do zaledwie kilkunastu. Po
wycofaniu DDT choroba powróciła i w roku 1969 chorowały na malarię
ponad 2 miliony mieszkańców Sri Lanki.

Zwolennicy zakazu stosowania DDT postulują stosowanie zasady
ostrożności. W krajach trzeciego świata DDT w dalszym ciągu jest
używany do walki z malarią.

Data: 2013-02-17 11:52:13
Autor: No pasaran
[...]

Ja teraz o chlebie, a ty o niebie... Poza tym, co szkodzi ptakom, to szkodzi i ludziom...

Ja szkodliwość PEM i nie tylko ja czuję na własnym łbie, ty nie i się pocieszaj, bo żyć bez tego nie potrafisz, bo się z tym urodziłeś... i trudno ci zaakceptować inne życie, jakiego nie znasz, a ja znam...

Data: 2013-02-17 03:01:09
Autor: glob
On 17 Lut, 11:52, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

pocieszaj, bo żyć bez tego nie potrafisz, bo się z tym urodziłeś... i trudno
ci zaakceptować inne życie, jakiego nie znasz, a ja znam...

Też był wielki szum z DDT że morduje masowo ludzi i jak się okazało
bzdura, ale wpływa na ptaki. Zabronienie go spowodowało śmierć 5
milionów ludzi na malarię, więc tam gdzie wystepuje malaria nadal go
się używa. Bo jest toksyczny na przyrodę ale nie powoduje takich
wymysłów jak masowe mordy ludzi o co oskarżano DDT, zabronienie go
spowodowało 5 milonów zgonów- czyli ofiary paranoików.

Data: 2013-02-17 12:51:56
Autor: No pasaran
[...]

Na murzynach zawsze eksperymenty prowadzili i prowadzi się nadal. HIVa najpierw tam Amerykanie rozpuścili, a dopiero potem przyszedł do nich...
Ja w tym wątku nie o DDT... Widać wyraźnie, że nie czytasz wcale co się do ciebie pisze, tylko z klapkami na oczach nie przyjmujesz nic do wiadomości...

Data: 2013-02-17 02:51:08
Autor: glob
> [...]

jetzt bei uns eine vor Strahlung schützende Handytasche erwerben - E-Wall."

To kup sobie pokrowiec na głowę i łaź, jak lubisz wydawać kasę na
oszołomów i oszustów, ale nie lepiej skontaktować się z psychiatrą?

Data: 2013-02-17 12:53:33
Autor: No pasaran
[...]

Przyjdzie kryska na matyska...
Wydawaj kasę na komórki i częste rozmowy, a psychiatrze popukaj w czoło...

Data: 2013-02-17 04:10:40
Autor: glob
On 17 Lut, 12:53, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Przyjdzie kryska na matyska...
Wydawaj kasę na komórki i częste rozmowy, a psychiatrze popukaj w czoło...

Idź powiedz psychiatrze że ci komórki szkodzą, to obecnie trudno się
dostać na psychiatryki , bo przepełnione, ale dla ciebie znajdzie
miejsce.
  Oddawna wiadomo że debilstwo przez głupotę, nie daje sobie rady z
postępem cywilizacji, więc jak nie rozumie otaczającego go świata
wszędzie widzi zagrożenia i te lęki powodują paranoję, ciągłą
podejrzliwość że coś szkodzi. Tak powstają teorie spiskowe, a że
debila nie da się uczyć, bo często jest już zapóźno , to stymuluje się
lekami zmniejszenie lęku. Pigułeczka i świat przestaje być wrogi.

Data: 2013-02-17 13:59:33
Autor: No pasaran
[...]

Głąbie kapuściany, ludzie umierają jak muchy caraz więcej na białaczkę i na raka mózgu, a problem ten będzie się dopiero nasilał. Przeczytaj sobie mój pierwszy post tego wątku, a ptem wszystkie kolejno, może coś do ciebie dotrze. Ja dopiero od niedawna się zorientowałem, od czego i kiedy mam ból głowy, wcześniej nie wiedząc czemu, nie skojarzyłem tego z rozmowami przez telefony bezprzewodowe i komórki, a powinienem od razu, bo podczas takich rozmów zaczynam odczuwać ból. Szukam w internecie i co widzę, ludzie mają ten sam problem i z tego samego powodu.

Takich głąbów jak ty jest więcej, co do dzisiaj twierdzą, że palenie tytoniu nie jest szkodliwe... Możesz zażywać pigułki, możesz uśmierzać ból, możesz próbować uśpić swoją czujność, ale przez to możesz kiedyś obudzić się z ręką w nocniku i przypomnisz sobie wtedy tę dyskusję i będziesz dalej srala mądrala kontra cały świat... Ale po rozum do głowy będzie już za późno...

A tymczasem pomyśl nad zakupem podobnego ochronnego futerału..., groszowa sprawa, a na komórki i tak nabijają ludzi w butelkę za bajońskie pieniądze, a potem jeszcze dodatkowe koszta...
http://www.ebay.de/itm/Janney-s-BAG-Handytasche-fur-Nokia-N900-mit-Strahlenschutz-/260941044475?pt=DE_Handy_PDA_Taschen_Schutzh%C3%BCllen&hash=item3cc14c5afb

Co to robi?

Einseitig integrierter Strahlenschutz, 99,99999 % Abschirmwirkung
Die technischen Daten zum Strahlenschutz:

99,99999 % Abschirmwirkung
Schirmdämpfung: 60 dB bei 1 GHz
Rohstoffe: 80 % Nylon, 20 % Silber
Oberflächenleitfähigkeit: 0,2 Ohm / Inch (2,54 cm)

Das Highlight! Unser einseitiger Strahlenschutz.

Die Handytasche ist einseitig mit einem Strahlenschutzstoff ausgestattet, so dass eine Seite der Handytasche nur minimal strahlendurchlässig ist. Diese Seite sollte als "körpernahe" Seite genutzt werden.

Data: 2013-02-17 06:38:39
Autor: glob
On 17 Lut, 13:59, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

dass eine Seite der Handytasche nur minimal strahlendurchlässig ist. Diese
Seite sollte als "körpernahe" Seite genutzt werden.

Ludzie umierają na choroby ale nie z powodu komórki i ludzie też
chorują na potocznie zwanego pierdolca, ale nie umierają bo biorą
pigułki. Zamiast pokrowca na łeb weź pigułkę.

Data: 2013-02-17 16:02:04
Autor: No pasaran
[...]

Ja nie o jakiś tam chorobach, tylko o tych konkretnych chorobach XXI wieku, spowodowanych coraz większym promieniowaniem EM i są na to dowody, zdjęcie rentgenowskie z rakiem mózgu u adwokata z Warszawy miałeś w linku pierwszego posta. Właśnie teraz dopiero nasila się zwiększona chorowalność na białaczkę i raka mózgu u ludzi stosunkowo młodych, zobacz ile samych tylko polskich VIPów na białaczkę i raka mózgu choruje i z tego powodu umiera. Tego nie było jeszcze kilka, kilkanaście lat temu.  Te przykłady, które podałeś wyżej w stosunku do DDT, a mianowicie:
"Teoretyczne objawy ostrego zatrucia DDT u ludzi: wzmożona
pobudliwość, zaburzenia koordynacji ruchów, bóle głowy, wymioty i
drgawki, zgon na skutek porażenia ośrodka oddechowego i obrzęku płuc."
(...)
[...]

odnoszą się analogicznie do badań nad szkodliwością PEM. Tak samo ustalono na razie tylko normy współczynnika absorpcji (SAR) dla głowy i  dla korpusu.

Jak myślisz, dla jajec to robią? Dla jajec ostrzegają przed dłuższym użytkowaniem komórek niż w sumie 20 minut na dobę?

Ja wiem, że takim głupim małolatom, co się urodzili z komórkami ciężko by było nagle te komórki odebrać, a więc faszeruj się ile chcesz, czy z pigułkami, czy bez. Maszyneria powolnego zabijania ludzi ruszyła pełną parą, nie sposób jej już tak łatwo zatrzymać. A tu dla mądrych ludzi produkty ochronne przed szkodliwym działaniem promieniowania EM
http://www.waschbaer.de/Strahlenschutz-- 685d.html

Data: 2013-02-17 07:25:59
Autor: glob
On 17 Lut, 16:02, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

nie sposób jej już tak łatwo zatrzymać. A tu dla mądrych ludzi produkty

To są bzdury , teorie spiskowe, żaden telefon nie promieniuje
rendgenami, idź do szpitala to zobaczysz -uwaga promieniowanie
szkodliwe dla zdrowia, długie przebywanie groźne dla zdrowia- i panie
noszą plakietki ile dziennie dostały dopuszczalnego promieniowania,
ale głąbie nie telefony. Weź pigułkę to ci pierdolec spiskowy minie.

Data: 2013-02-17 16:50:41
Autor: No pasaran
[...]

Ale po co ty spamujesz ten wątek? Klepiesz od co najmniej 20 postów to samo i negujesz szkodliwość PEM w czambuł. Jesteś zwykłym głąbem kapuścianym i do tego w dupę ruchanym , a chesz się zachowywać, jakbyś był alfą i omegą...

Dałem ci linki i dowody szkodliwości PEM, a ty klapki na oczach i pierdolisz bez sensu o pigułkach...
W ostanim linku stoi:
"Strahlenschutz und Strahlungsarme DECT-Telefone

Strahlenschutz und Strahlungsarme DECT-Telefone
Handystrahlen
hoch gefährlich oder halb so wild? Während die Wissenschaftler noch uneinig sind,".

Jak nie znasz niemieckiego, to ci pomogę.
Ochrona przed promieniowaniem i z niskim promieniowaniem telefony DECT
Promieniowanie telefonów komórkowych
bardzo niebezpieczne, czy nie jest tak źle? Chociaż naukowcy nie są jeszcze jednomyślni...

Głąb kapuściany pozjadał wszystkie rozumy..
A sraj w ten pusty łeb ile chcesz, sraj promienie EM, pocieszaj się....

Będziesz dalej spamował wątek, to ci będę wklejał rzutem na taśmę wszytskie moje doychczasowe odpowiedzi...

Data: 2013-02-17 11:02:46
Autor: glob
On 17 Lut, 16:50, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
> [...]

Będziesz dalej spamował wątek, to ci będę wklejał rzutem na taśmę wszytskie

To ja ci pisze od 20 postów, że parę lat temu ta teoria była modna i
nawet audycje w radio o tym były.
 Jak się okazuje teoria jest z nurtu new-ege a nie naukowa, naukowcy
ogłosili że jest tak niskie promieniowanie , że nie ma żadnych skutków
zdrowotnych używanie telefonu,  gorzej może zaszkodzić chodzenie na
słońcu bez czapki.
  Teoria zyskała sobie miono spiskowej i różni paranoicy od końca
świata, albo jeszcze innych wymysłów, ją propagują, a nie naukowcy i
nie ma to nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem po prostu.

Data: 2013-02-17 20:16:37
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7dc1766e-a6f3-438c-a502-116482608303z4g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

świata, albo jeszcze innych wymysłów, ją propagują, a nie naukowcy i
nie ma to nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem po prostu.

Parę lat temu było o tym mówione kiedy maszyna wyniszczająca ludzi ruszyła już pełną parą. Dzisiaj dopiero zaczynają ludzie z tego powodu masowo umierać i to jest faktem. New-age to jest właśnie ta maszyneria wykańczająca ludzkość. Telefonia komórkowa i bezprzewodowa to jest stosunkowo młoda technologia i naukowcy wciąż z jej skutkami się zaznajamiają. Kiedy cały czas jest mowa, że szkodliwe działanie następuje po 10 latach użytkowania, a dzisiejsze dzieci niekoniecznie muszą same zachorować na śmiertelną czy groźną chorobę, ale już większe prawdopodobieństwo jest, że ich dzieci będą chorować na białaczkę...

Jak może być niskie promieniowanie,iedy maszty z nadajnikami się coraz więcej stawia i zagęszcza? Jak może być niskie promieniwanie, kiedyja osobiście i wiele ludzi to na swoich łbach odczuwamy... To naukowcy określili uż współczynnik absorpcji (SAR) dla głowy i  dla korpusu.
Mądrzy ludzie wiedzą, jak to wykorzystać, to naukowcy twierdzą, że już oddalenie telefonu od głowy o 2 cm, zmniejsza napromieniowanie 4 krotnie...

Pocieszaj się, pociaszaj, i sraj w ten łem ile wlezie PEM...

Data: 2013-02-17 11:32:48
Autor: glob
On 17 Lut, 20:16, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:7dc1766e-a6f3-438c-a502-116482608303z4g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

oddalenie telefonu od głowy o 2 cm, zmniejsza napromieniowanie 4 krotnie...

Pocieszaj się, pociaszaj, i sraj w ten łem ile wlezie PEM...

Paranoja

Data: 2013-02-17 03:30:36
Autor: andal
On Sat, 16 Feb 2013 21:20:17 +0100, No pasaran wrote:

[...]

Głąb kapuściany  gdzieś z Polski chce być mądrzejszy od naukowcĂłw, idzie
głąb ze swoją głupotą w zaparte...

ten co go zgwalcil musial miec dlugiego
i jak go z tylu popchnal to wiesz co do glowy poszlo

Data: 2013-02-17 02:27:37
Autor: glob
On 17 Lut, 04:30, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> Głąb kapuściany  gdzieś z Polski chce być mądrzejszy od naukowców, idzie
> głąb ze swoją głupotą w zaparte...

ten co go zgwalcil musial miec dlugiego
i jak go z tylu popchnal to wiesz co do glowy poszlo

Raczej teorie spiskowe przyciągają debili, bo nic nie rozumie a
wszystko z głupoty wydaje mu się zagrożeniem .

Data: 2013-02-15 12:12:59
Autor: No pasaran
[...]

Jak wyłącze router, to nie będę miał internetu, mogę co jedynie na noc wyłączać, ale z doświadczenia na własnym organiźmie wiem, że WiFi nie jest tak szkodliwe, jak telefony bezprzewodowe, bo pole elektromagnetyczne nadawane z WiFi jest rozproszone.

Fala elektromagnetyczna, gdy przechodzi przez ciało, oddaje mu część swojej energii. Może także załamać się, a jej część - zostać odbita przez tkanki. Fale długie, o niskiej częstotliwości, wnikają głęboko do wnętrza organizmu, zanim ich energia zostanie pochłonięta. Przechodzą więc przez ciało praktycznie bez strat, w przeciwieństwie do mikrofal wytracających większość swojej energii na tkankach powierzchniowych. Rozchodząca się fala jest głównie tłumiona przez wodę zawartą w ciele i decydującą o jego właściwościach. Tkanki o dużym uwodnieniu (np. krew, mięśnie) przejmują energię znacznie silniej niż tkanki o małej zawartości wody. Ciało człowieka jest niejednorodne pod względem parametrów dielektrycznych ze względu na zmienną zawartość tłuszczu, białka, węglowodanów i elektrolitu (woda + sole) w zależności od wieku, płci i stanu zdrowia. Dla pól o wysokich częstotliwościach ciało ludzkie jest półprzewodnikiem i swoistą anteną odbiorczą, której wymiary względem długości fali są zmienne.

Data: 2013-02-14 17:03:38
Autor: leszek niewiadomski
Am 14.02.2013 15:40, schrieb No pasaran:
[...]

Nie mysl za duzo. To szkodzi i zylka moze ci w glowie peknac.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-14 17:40:00
Autor: Wiesiaczek
On Thu, 14 Feb 2013 17:03:38 +0100, leszek niewiadomski wrote:

[...]

moim mĂłzgu wyrządziło to  oddziaływanie pĂłl elektromagnetycznych (PEM).
WiFi teĹź chyba jest na rĂłwni szkodliwe z telefonami bezprzewodowymi, a
[...]

W świecie Orwella już byś awansował.
Bardzo zdyscyplinowana z Ciebie jednostka.

Data: 2013-02-14 19:34:41
Autor: No pasaran
"leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:kfj1sq$83h$1online.de...
[...]

Wylew, zawał, to co innego, to może każdego bezwiednie spotkać i bez żadnego wpływu. Miażdżyca na przykład wiąże się z przemianą materii, na którą nie mamy wpływu...

Data: 2013-02-14 19:37:21
Autor: u2
W dniu 2013-02-14 19:34, No pasaran pisze:
Wylew, zawał, to co innego, to może każdego bezwiednie spotkać i bez
żadnego wpływu. Miażdżyca na przykład wiąże się z przemianą materii, na
którą nie mamy wpływu...

Na zaparcia mozesz zazywac xenne, a jak nie pomaga to xenne extra...-;)

Data: 2013-02-14 14:24:11
Autor: Marek
On Feb 14, 7:37 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> którą nie mamy wpływu...

Na zaparcia mozesz zazywac xenne, a jak nie pomaga to xenne extra...-;)

Najlepsza jest LEWA-tywa !

Data: 2013-02-15 06:22:11
Autor: u2
W dniu 2013-02-14 23:24, Marek pisze:
[...]

Oraz puszczanie krwi...-;)

Data: 2013-02-14 18:17:02
Autor: xan
W dniu 14.02.2013 15:40, No pasaran pisze:
[...]

Jakieś 100 lat temu, też taki jak ty zapewne mówił:
A przez samoloty krowy mleka nie chcę dawać, przez samochody kobiety karmić dzieci nie mogą, a rower to to dopiero diabelska sztuczka przez które kury jajek nie znoszą.

Data: 2013-02-14 19:27:15
Autor: No pasaran
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kfj66e$1ej$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jesteś pojebany, ja to czuję na własnym mózgu i to nie jest jakieś czcze gadanie o czymś czego sam nie doświadczam...

Data: 2013-02-15 12:16:27
Autor: xan
Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich
W dniu 14.02.2013 19:27, No pasaran pisze:

[ciach]
Jesteś pojebany,

Ujawniasz publicznie szczyty swoje inteligencji ? Gratuluję odwagi.

Data: 2013-02-14 20:47:58
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-14 15:40, No pasaran pisze:
http://komorkomania.pl/2008/04/01/telefony-komorkowe-zabijaja

ten link to prima aprilis

--
the_foe

Data: 2013-02-14 20:54:41
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kfjf1b$tck$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2013-02-14 15:40, No pasaran pisze:
http://komorkomania.pl/2008/04/01/telefony-komorkowe-zabijaja

ten link to prima aprilis
the_foe

Poczytaj sobie za to komentarze, a warto....

Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich