Nie potrzeba atomu i tak nas zabij± wszystkich

Data: 2013-02-14 17:03:38
Autor: leszek niewiadomski
Nie potrzeba atomu i tak nas zabij± wszystkich
Am 14.02.2013 15:40, schrieb No pasaran:
Kurwa, mózg mnie napierdala... Dzwonię pół godziny przez telefon
bezprzewodowy DECT i zaczyna mnie napierdalać mózg z lewej strony, tam
gdzie trzymam słuchawkę przy uchu. I to taki dziwny pulsuj±cy,
przeszywaj±cy ból, jakby mi się mózg gotował. Tak samo mam jak dłużej
dzwonię przez komórkę. Szukam w googlach i mam
http://forum.echirurgia.pl/temat28947.htm
http://rakteam.wordpress.com/2011/04/23/telefon-komorkowy-cichy-zabojca/
http://komorkomania.pl/2008/04/01/telefony-komorkowe-zabijaja

Ja pierdolę, psychoza zaczyna mnie ogarniać, mózg mi się lasuje...
Telefon komórkowy używam dopiero od dwóch lat, ale kilka rozmów miałem
bardzo długich, jak dzwonił do mnie kolega i wtedy zaczęła mnie boleć z
lewej strony głowa. Tak samo przy dłuższych rozmowach przez
bezprzewodowy DECT, że też wcze¶niej nie przypisałem tego bólu wła¶nie
tym oddziaływaniom pół elektromagnetycznym. Aż się boję, jakich szkód w
moim mózgu wyrz±dziło to  oddziaływanie pól elektromagnetycznych (PEM).
WiFi też chyba jest na równi szkodliwe z telefonami bezprzewodowymi, a w
domu mam osiem urz±dzeń odbieraj±cych WiFi i też jak cały dzień siedzę
przed komputerem, to mnie z tyłu boli głowa...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowania_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rkowych_na_zdrowie..

To ja już wolałbym PRL i azbest, z tym można było żyć. Na chuj nam ten
kurewski postęp, jak mózgi nam wykańczaj±...

Nie mysl za duzo. To szkodzi i zylka moze ci w glowie peknac.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-14 17:40:00
Autor: Wiesiaczek
On Thu, 14 Feb 2013 17:03:38 +0100, leszek niewiadomski wrote:

Am 14.02.2013 15:40, schrieb No pasaran:
Kurwa, mózg mnie napierdala... Dzwonię pół godziny przez telefon
bezprzewodowy DECT i zaczyna mnie napierdalać mózg z lewej strony, tam
gdzie trzymam słuchawkę przy uchu. I to taki dziwny pulsujący,
przeszywający ból, jakby mi się mózg gotował. Tak samo mam jak dłużej
dzwoniÄ™ przez komĂłrkÄ™. Szukam w googlach i mam
[...]

bezprzewodowy DECT, że też wcześniej nie przypisałem tego bólu właśnie
tym oddziaływaniom pół elektromagnetycznym. Aż się boję, jakich szkód w
moim mĂłzgu wyrzÄ…dziĹ‚o to  oddziaĹ‚ywanie pĂłl elektromagnetycznych (PEM).
WiFi teĹĽ chyba jest na rĂłwni szkodliwe z telefonami bezprzewodowymi, a
w domu mam osiem urządzeń odbierających WiFi i też jak cały dzień
[...]

kurewski postęp, jak mózgi nam wykańczają...

Nie mysl za duzo. To szkodzi i zylka moze ci w glowie peknac.
ln.

W świecie Orwella już byś awansował.
Bardzo zdyscyplinowana z Ciebie jednostka.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-14 19:34:41
Autor: No pasaran
"leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:kfj1sq$83h$1online.de...
[...]

Wylew, zawał, to co innego, to może każdego bezwiednie spotkać i bez żadnego wpływu. Miażdżyca na przykład wi±że się z przemian± materii, na któr± nie mamy wpływu...

Data: 2013-02-14 19:37:21
Autor: u2
W dniu 2013-02-14 19:34, No pasaran pisze:
Wylew, zawał, to co innego, to może każdego bezwiednie spotkać i bez
żadnego wpływu. Miażdżyca na przykład wi±że się z przemian± materii, na
któr± nie mamy wpływu...

Na zaparcia mozesz zazywac xenne, a jak nie pomaga to xenne extra...-;)

Data: 2013-02-14 14:24:11
Autor: Marek
On Feb 14, 7:37 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> któr± nie mamy wpływu...

Na zaparcia mozesz zazywac xenne, a jak nie pomaga to xenne extra...-;)

Najlepsza jest LEWA-tywa !

Data: 2013-02-15 06:22:11
Autor: u2
W dniu 2013-02-14 23:24, Marek pisze:
[...]

Oraz puszczanie krwi...-;)

Nie potrzeba atomu i tak nas zabij± wszystkich