Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich

Data: 2013-02-14 10:05:52
Autor: glob
Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich
On 14 Lut, 15:40, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
Kurwa, mózg mnie napierdala... Dzwonię pół godziny przez telefon
bezprzewodowy DECT i zaczyna mnie napierdalać mózg z lewej strony, tam gdzie
trzymam słuchawkę przy uchu. I to taki dziwny pulsujący, przeszywający ból,
jakby mi się mózg gotował. Tak samo mam jak dłużej dzwonię przez komórkę.
Szukam w googlach i mamhttp://forum.echirurgia.pl/temat28947.htmhttp://rakteam.wordpress.com/2011/04/23/telefon-komorkowy-cichy-zabojca/http://komorkomania.pl/2008/04/01/telefony-komorkowe-zabijaja

Ja pierdolę, psychoza zaczyna mnie ogarniać, mózg mi się lasuje....
Telefon komórkowy używam dopiero od dwóch lat, ale kilka rozmów miałem
bardzo długich, jak dzwonił do mnie kolega i wtedy zaczęła mnie boleć z
lewej strony głowa. Tak samo przy dłuższych rozmowach przez bezprzewodowy
DECT, że też wcześniej nie przypisałem tego bólu właśnie tym oddziaływaniom
pół elektromagnetycznym. Aż się boję, jakich szkód w moim mózgu wyrządziło
to  oddziaływanie pól elektromagnetycznych (PEM).
WiFi też chyba jest na równi szkodliwe z telefonami bezprzewodowymi, a w
domu mam osiem urządzeń odbierających WiFi i też jak cały dzień siedzę przed
komputerem, to mnie z tyłu boli głowa...http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowania_telefon%C3%B3w.....

To ja już wolałbym PRL i azbest, z tym można było żyć. Na chuj nam ten
kurewski postęp, jak mózgi nam wykańczają...

  Mózg nie może boleć, bo nie ma neuronów odpowiedzialnych za ból,
chyba że przyfrunąłeś z innej planety o nazwie debilstwo. Jakbym ci
wyciągał części mózgu to nic byś nie poczuł, tylko noga naprzykład
przestała by działać, lub odbyt boleć, ale nikogo na świecie nigdy nie
bolał mózg, bo jest to po prostu niemożliwe.

Data: 2013-02-14 19:36:09
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Tak samo pierdolą różne mądrale o wątrobie, że nie jest unerwiona, a jednak
wątroba ludzi boli i biroą tabletki, żeby móc lepiej lub gorzej coś zjeść.
Ja do niedawna nie wiedziałem co to ból głowy, a jednak ludzie się z różnych
powodów na ból głowy uskarżają.

Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mózg, czy kora mózgowa, czy co
tam, a jednak od telefonowania bezprzewodowego mnie głowa boli z lewej
strony...

Data: 2013-02-14 11:22:17
Autor: glob
On 14 Lut, 19:36, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mózg, czy kora mózgowa, czy co
tam, a jednak od telefonowania bezprzewodowego mnie głowa boli z lewej

No nie wytrzymam -głowa może boleć ale nie mózg, nerwy uszne, oczne,
zębowe, mięśnie policzkowe, nerw policzkowy-to jest ból gdzie ludzie
popełniają samobójstwa, okostna itd ALE NIE MÓZG.

Data: 2013-02-14 20:39:01
Autor: No pasaran
[...]

Gadaj zdrów.
Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

Data: 2013-02-14 11:52:27
Autor: glob
On 14 Lut, 20:39, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]
> popełniają samobójstwa, okostna itd ALE NIE MÓZG.

Gadaj zdrów.
Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

 To jesteś trup jeśli płyn mózgowy-to nie woda- ci się zcina, już
powineneś być martwy, czyli zanim umarłeś miałeś ponad 40 stopni? Tego
też nie da się czuć.

Data: 2013-02-14 23:25:10
Autor: andal
On Thu, 14 Feb 2013 20:39:01 +0100, No pasaran wrote:

[...]

Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mĂłzg, czy kora mĂłzgowa, czy
[...]

Gadaj zdrĂłw.
Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

komu ty sie zalisz ?

on rozumie tylko bol dupy

Data: 2013-02-14 17:49:44
Autor: glob
On 15 Lut, 00:25, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> Gadaj zdrów.
> Niech będzie, że mi się woda w mózgu gotuje, ja to czuję...

komu ty sie zalisz ?

on rozumie tylko bol dupy

Ta wiem debilstwo też nie boli.....

CZY WSZYSTKO BOLI ?

 Nie. Są narządy, które nie mają unerwienia czuciowego, a więc nie są
same w sobie zdolne do wywoływania bólu. Takimi organami są na
przykład: wątroba, płuca, mózg. One nie bolą. Ale przecież mówi się,
że boli wątroba, kłuje w klatce piersiowej podczas oddychania. To
prawda, ale ból powstaje w "opakowaniu" tych narządów. Wątroba
znajduje się w torebce, która boli przy rozciąganiu, a więc, gdy
wątroba powiększa się. Płuca otoczone są opłucną, która posiada bardzo
obfite unerwienie czuciowe. Mózg otoczony jest oponami, które
uciśnięte obrzękniętym mózgiem (na przykład wskutek porażenia
słonecznego) wywołują silny ból głowy.

Czy wszystko boli tak samo?
 Nie. Przypomnij sobie jak boli skaleczony palec, a co czujesz gdy
boli Cię brzuch. Ból palca jest dobrze zlokalizowany, ograniczony
tylko do miejsca skaleczenia. Czujesz kłucie, szczypanie.

 Inaczej rzecz ma się z bólem pochodzącym z wnętrza naszego organizmu.
Ból brzucha jest często tępy, rozlany, trudny do zlokalizowania. Kiedy
boli nie możesz znaleźć sobie miejsca, często odczuwasz mdłości..
Wynika to z faktu, że ból ten, zwany bólem trzewnym, przewodzony jest
innymi szlakami nerwowymi. Często jest tak, że ból trzewny odczuwa się
w innym miejscu niż leży chory narząd. Na przykład ból w napadzie
kolki żółciowej odczuwany jest pod łopatką, a ból w chorobie wieńcowej
serca promieniuje do ręki. Wynika to z pobudzania leżących obok siebie
szlaków nerwowych i ośrodków w centralnym układzie nerwowym. Impuls
bólowy "rozlewa się" po sąsiednich komórkach nerwowych.

 Specyficznym rodzajem bólu jest ból neurogenny (neuropatyczny). Te
skomplikowane nazwy oznaczają, że ból powstał w samym układzie
nerwowym, najczęściej z powodu jego uszkodzenia. Uszkodzenie może mieć
charakter mechaniczny, na przykład przecięcie lub zmiażdżenie nerwu..
Ma to miejsce zwykle przy większych urazach, na przykład
komunikacyjnych. Ale przyczyną bólu neuropatycznego może też być
zapalenie, na przykład ból w przebiegu półpaśca, neuralgia nerwu
trójdzielnego. Ten ból ma też swój określony charakter. Występuje
często w postaci napadów, trwających niekiedy kilka sekund. Jest
bardzo silny, ostry, szarpiący. Napad może być wywołany niewielkim
bodźcem, który normalnie nie powoduje bólu, na przykład zmianą
temperatury przy przejściu z dworu do ciepłego pomieszczenia, wiatrem,
muśnięciem odzieżą. Ból ten, jeśli nie jest leczony od samego
początku, staje się bólem przewlekłym, niezwykle trudnym do
zwalczania.
 A więc wiemy już, że są różne rodzaje bólu, które różnią się
pochodzeniem i objawami.

anestezjologii
Encyklopedia Badań > Metody znieczulania

Data: 2013-02-14 19:40:07
Autor: u2
W dniu 2013-02-14 19:36, No pasaran pisze:
Nie wiem, czy to jest w moim przypadku sam mózg, czy kora mózgowa, czy co
tam, a jednak od telefonowania bezprzewodowego mnie głowa boli z lewej
strony...

Moze sie przeziebiles. Niekoniecznie musi to byc telefon, choc telefon jak sie przeziebisz nie pomoze, a zaszkodzi.

Data: 2013-02-14 19:38:24
Autor: Wiesiaczek
On Thu, 14 Feb 2013 19:40:07 +0100, u2 wrote:

[...]

Jak to zaszkodzi?! PomoĹźe!
Dzwonię tym telefonem do sympatycznej koleżanki, która przychodzi i robi mi okład z ciepłych piersi. Jak ręką odjął! :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-14 20:36:09
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:511d2f88$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kuurwa! Teraz mnie nie boli, boli mnie dokładnie wtedy, kiedy dzwonię z bezprzewodowego lub komórki trzymając telefon przy uchu i razmawiam kilka dobrych minut!
Widocznie należę do ludz wrażliwych i jak się okazuje, nie jestem jedyny, który to odczuwa na własnej skórze. Ja ludzi tylko ostrzegam, tych co nie czują..., ja was ostrzegam.

Data: 2013-02-14 20:55:52
Autor: the_foe
[...]

scisz słuchawkę - nic tak nie jest głowo-bólogenne jak poziom hałasu i wibracje akustyczne. Przyjmowanie halasu wciaz na jedno ucho moze doprowadzic do vertigo - nierównomiernie ubytki w błonie bębenkowej i błędniku doprowadza do dezorientacji przestrzennej mózgu.

--
the_foe

Data: 2013-02-14 21:10:09
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kfjfg6$tlp$1news.dialog.net.pl...
[...]

No nie rób sobie jaj, piszę na przykładzie różnych telefonów, i różnych miejscach w których z nich korzystałem. Wszędzie jest raczej cicho ustawione. Nie odczuwam bólu od razu jak zaczynam dzwonić, tylko po kilku minutach. Od dwóch dni przysięgłem sbuie nie korzystać z bezprzewodowych trzymając je przy głowie i dzisiaj dzwoniłem do żony z przewodowego ponad godzinę i nic mnie nie w głowie nie zabolało od tego.

A propos tego linku, co niefortunnie napisany został artykuł 1 kwietnia, jedna wypowiedź:

 Ola 4 lata temu w odpowiedzi na Znawca

Idiota z Pana. Jestem osobą o bardzo dużej wrażliwości na promieniowanie pochodzące z telefonów komórkowych. Głowa boli mnie do tego stopnia, że nie mogę żyć, mieszkać , poruszać się swobodnie. Akurat kto jak kto, ale ja wiem coś na ten temat bo po prostu mam tego pecha, że czuję promieniowanie a to jest bardzo silny ból jakiego nie jest sobie nikt w stanie wyobrazić. Pozdrawiam i zachęcam do czytania literatury, bo przez takich jak Pan, świat na pewno nie będzie zmierzał ku lepszemu. Ola N.

I inna dla rozważenia poważnie problemu:

 Sławek 4 lata temu

Kiedyś ludzie budowali rurociągi z ołowiu, a azbest był jedynym i niezastąpionym materiałem budowlanym.
Nie wszystko co jest na prąd promieniuje z taką mocą jak telefony komórkowe - promieniowanie zwykłego kabla, czy nowoczesnego ekranu LCD jest tysiące razy mniejsze niż takiego telefonu, czy nadajnika Wi-Fi, a rodzaj tego promieniowania jest także inny, w wypadku komórek są to fale które kierują się bezpośrednio do nadajnika, a kabel emituje pole rozproszone.

Nie chodzi o to, aby nagle wyrzucić wszystkie telefony i nadajniki do kosza, ale żeby mieć świadomość ich wpływu na zdrowie, i używać tych technologii [bezprzewodowych] tylko kiedy jest taka absolutna konieczność.
Dzisiaj są ludzie, szczególnie dzieci które nie zdają sobie sprawy jak działa taki telefon, i np. [o zgrozo!] śpią z telefonami pod poduszką czekając na sms od chłopaka/dziewczyny, a za kilka lat lekarze będą mówić o coraz wcześniejszych zachorowaniach na nowotwory itp.

Ludzie palą, piją i chorują. Statystyki są ogólnodostępne i jak jest każdy widzi.

Data: 2013-02-14 12:26:48
Autor: glob
On 14 Lut, 21:10, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"the_foe" <the_...@wupe.pl> schrieb im Newsbeitragnews:kfjfg6$tlp$1news.dialog.net.pl...

> scisz s uchawk - nic tak nie jest g owo-b logenne jak poziom ha asu i
> wibracje akustyczne. Przyjmowanie halasu wciaz na jedno ucho moze
> doprowadzic do vertigo - nier wnomiernie ubytki w b onie b benkowej i
> b dniku doprowadza do dezorientacji przestrzennej m zgu.
> the_foe

No nie r b sobie jaj, pisz na przyk adzie r nych telefon w, i r nych
miejscach w kt rych z nich korzysta em. Wsz dzie jest raczej cicho
ustawione. Nie odczuwam b lu od razu jak zaczynam dzwoni , tylko po kilku
minutach. Od dw ch dni przysi g em sbuie nie korzysta z bezprzewodowych
trzymaj c je przy g owie i dzisiaj dzwoni em do ony z przewodowego ponad
godzin i nic mnie nie w g owie nie zabola o od tego.

A propos tego linku, co niefortunnie napisany zosta artyku 1 kwietnia,
jedna wypowied :

 Ola 4 lata temu w odpowiedzi na Znawca

Idiota z Pana. Jestem osob o bardzo du ej wra liwo ci na promieniowanie
pochodz ce z telefon w kom rkowych. G owa boli mnie do tego stopnia, e nie
mog y , mieszka , porusza si swobodnie. Akurat kto jak kto, ale ja wiem
co na ten temat bo po prostu mam tego pecha, e czuj promieniowanie a to
jest bardzo silny b l jakiego nie jest sobie nikt w stanie wyobrazi .
Pozdrawiam i zach cam do czytania literatury, bo przez takich jak Pan, wiat
na pewno nie b dzie zmierza ku lepszemu. Ola N.

I inna dla rozwa enia powa nie problemu:

 S awek 4 lata temu

Kiedy ludzie budowali ruroci gi z o owiu, a azbest by jedynym i
niezast pionym materia em budowlanym.
Nie wszystko co jest na pr d promieniuje z tak moc jak telefony
kom rkowe - promieniowanie zwyk ego kabla, czy nowoczesnego ekranu LCD jest
tysi ce razy mniejsze ni takiego telefonu, czy nadajnika Wi-Fi, a rodzaj
tego promieniowania jest tak e inny, w wypadku kom rek s to fale kt re
kieruj si bezpo rednio do nadajnika, a kabel emituje pole rozproszone.

Nie chodzi o to, aby nagle wyrzuci wszystkie telefony i nadajniki do kosza,
ale eby mie wiadomo ich wp ywu na zdrowie, i u ywa tych technologii
[bezprzewodowych] tylko kiedy jest taka absolutna konieczno .
Dzisiaj s ludzie, szczeg lnie dzieci kt re nie zdaj sobie sprawy jak
dzia a taki telefon, i np. [o zgrozo!] pi z telefonami pod poduszk
czekaj c na sms od ch opaka/dziewczyny, a za kilka lat lekarze b d m wi o
coraz wcze niejszych zachorowaniach na nowotwory itp.

Ludzie pal , pij i choruj . Statystyki s og lnodost pne i jak jest ka dy
widzi.

No ogólnie dostępne są statystyki i nigdy nikogo nie bolał mózg, bo
gdyby tak było to pijąc wódkę/jajko od kury wrzuć do alkoholu/ byś
czuł ból.
 Po wódce z mózgiem dzieje się to co z jakiem w wódce/ scina się/,
dlatego wódką wypalany mózg prowadzi do deliry, halucynacji, padeczki
alkoholowej. Czyli wódka ci bardziej szkodzi na mózg, niż cała
centrala telefonicza .

Data: 2013-02-14 21:36:03
Autor: No pasaran
[...]

Jaka centrala telefoniczna? Komórka i telefon bezprzewodowy to cichy zabójca i nie licytujmy się co bardziej szkodzi. Ja mam 51 lat i alkoholu w swoim życiu wypiłem tyle, co nie jeden by na to umarł i mój najlepszy kolega Darek zapił się na śmierć blisko 7 lat temu, ścigając się niejako ze mną. Nie życzę nkomu takiego pijaństwa, jakie ja odstawiałem, bo ból na kaca jest też przeogromny... i inne organy wysiadają.

Wracając do tematu, ból głowy ma się też od kręgów szyjnych, ale to jest co innego i inny ból (moja żona taki miewa). Nie lekceważcie sobie tego, o czym piszę.

Data: 2013-02-14 12:46:16
Autor: glob
On 14 Lut, 21:36, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> No og lnie dost pne s statystyki i nigdy nikogo nie bola m zg, bo
> gdyby tak by o to pij c w dk /jajko od kury wrzu do alkoholu/ by
> czu b l.
> Po w dce z m zgiem dzieje si to co z jakiem w w dce/ scina si /,
> dlatego w dk wypalany m zg prowadzi do deliry, halucynacji, padeczki
> alkoholowej. Czyli w dka ci bardziej szkodzi na m zg, ni ca a
> centrala telefonicza .

Jaka centrala telefoniczna? Kom rka i telefon bezprzewodowy to cichy zab jca
i nie licytujmy si co bardziej szkodzi. Ja mam 51 lat i alkoholu w swoim
yciu wypi em tyle, co nie jeden by na to umar i m j najlepszy kolega Darek
zapi si na mier blisko 7 lat temu, cigaj c si niejako ze mn . Nie
ycz nkomu takiego pija stwa, jakie ja odstawia em, bo b l na kaca jest te
przeogromny... i inne organy wysiadaj .

Wracaj c do tematu, b l g owy ma si te od kr g w szyjnych, ale to jest co
innego i inny b l (moja ona taki miewa). Nie lekcewa cie sobie tego, o czym
pisz .

Wrzuć jajko do wódki, stanie się to samo co na patelni, białka się
ścinają.
  Jak pijesz alkohol , to dzieje się z mózgiem to samo co z jajkiem na
patelni-, dlatego się przewracasz, bo ścinają ci się komórki mózgu , a
jednocześnie nie czujesz bólu.
  Kac na drugi dzień to odwodnienie organizmu, strata minerałów i
witamin ,dlatego organizm sygnalizuje osłabienie, bo jesteś osłabiony
a mózg potrzebuje energii do odnowy komórek i z osłabienia głowa boli.
  Jak pijesz często to mózg nie zdąży się reaktywować, więc zaniki
pamięci się pojawiają... aż do deliry, gdzie masz ścięte całe płaty
mózgowe
 . Cała centrala telefoniczna nie spowoduje takich uszkodzeń jak
zwykła wódka.

Data: 2013-02-14 22:02:23
Autor: No pasaran
[...]

Kurwa, głąbie kapuściany, od kiedy w mózgu jest 100% wypitego alkoholu? Co ma centrala telefoniczna do przyłożenia promieniującej zabójczo komórki czy telefonu bezprzewodowego do skroni? Ja nie piję bo się nasyciłem i nie mogę już patrzeć na alkohol. Odradzam wszystkim picie alkoholu, bo jest też zabójczy, nie licytuję się tu teraz. Z alkoholu można zrezygnować tak jak ja czy z innego powodu, ale radzę też ludziom zrezygnować z telefonów bezprzewodowych trzymanych podczas rozmowy przy głowie. Włącz sobie zestwa głośnomówiący, jak już musisz. Jestem wrogiem tytoniu, bo też zabija i nigdy nie paliłem, zacznijcie ludzie myśleć i nie lekceważcie sobie problemu promieniowania z komórek, bo ten, kto nie czuje na własnej głowi, BYĆ MOŻE ma gorzej, być może nie.

Data: 2013-02-14 13:13:45
Autor: glob
On 14 Lut, 22:02, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

nie paliłem, zacznijcie ludzie myśleć i nie lekceważcie sobie problemu
promieniowania z komórek, bo ten, kto nie czuje na własnej głowi, BYĆ MOŻE

Kurwa głąbie we krwi masz promile. A krew nie pomija ci mózgu,
chlapniesz kielicha i za 15 minut już masz ugotowene kilkaset komórek
w mózgu.
 Chodzi mi o to że panikujesz nad telefonem, który w żaden sposób nie
zajebie ci mózgu jak kiliszek wódki. Nad wódką panikuj, to by miało
sens.

Data: 2013-02-14 22:52:36
Autor: No pasaran
[...]

Po wódce głąbie komórki są w stanie się zregenerować, jak nie pijesz, jak rzucisz pijaństwo, a po szkodach wyrządzonych w mózgu silnym i długotrwałym działaniem pola elektromagnetycznego już nie
Cyt.:
"Niedawno okazało się, że istnieją osoby (ok. 1-2%) ewidentnie nadwrażliwe na działanie nawet słabych pól elektromagnetycznych. Już na stosunkowo słabe pola, nie powodujące u innych wyraźnych objawów, reagują one bólami głowy, podenerwowaniem, zaburzeniami snu, wahaniami ciśnienia tętniczego krwi."

i dalej:
"Praca z komputerem czy używanie kuchenki mikrofalowej nie jest niczym groźnym, ale długotrwałe przebywanie w pobliżu urządzeń radarowych,  czy też krótkofalowej stacji nadawczej lub długie rozmowy przez telefon komórkowy mogą jednak poważnie zaszkodzić."

http://www.elektrosmog.pl/wplyw

Ja nie piję, więc nie mam co panikować nad wódką, ale odradzam ludziom i nadużywanie alkoholu i korzystanie z komórek, żeby nie było wątpliwości.

Data: 2013-02-14 14:43:31
Autor: glob
On 14 Lut, 22:52, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ja nie piję, więc nie mam co panikować nad wódką, ale odradzam ludziom i
nadużywanie alkoholu i korzystanie z komórek, żeby nie było wątpliwości.

Mózg non stop się regeneruje i przebudowuje, trwałe uszkodzenia to
ciągłe chlanie wódy.
 Pola , które ci mają trwale uszkodzić mózg to bzdura, bo on zawsze
się regeneruje i nie ma takiego pola, które by niszczyło tkanki mózgu,
to są teorie spiskowe idioto. Tak jak Adolf Hitler poleciał na
księżyc, dobre dla idiotów co są po prostu głupkami.

Data: 2013-02-15 12:03:51
Autor: No pasaran
[...]

Ja prawdę powiedziawszy na temat chlania wódy mam inną teorię, uważam  że od picia komórki mózgowe się rozwijają, po pijaństwie człowiek jest inteligentniejszy, bo mózg się rozwija od alkoholu.
Promieniowanie elektromagnetyczne jednak może i z pewnością prowadzi do uszkodzenia i degradacji mózgu, są na to dowody. Weź sobie poczytaj, ile znanych osobistości z samej Polski w ostatnim czasie zmarło na raka mózgu i białaczkę. Podejrzewam, że Nergal miał także białaczkę z powodu częstego i długiego używania telefonu komórkowego. Oni się wychowali z telefonami komórkowymi. Radzę wam tylko zwracać uwagę na własne dzieci, w jakich okolicznościach boili ich głowa. Nie lekceważ problemu który naświetlam, ja wiem doskonale jak i kiedy i dlaczego mnie głowa pobolewa. A z rowoojem sieci przesyłu pól elektromagnetycznych problem będzie się powiększał.

Data: 2013-02-15 05:28:23
Autor: glob
On 15 Lut, 12:03, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

wiem doskonale jak i kiedy i dlaczego mnie głowa pobolewa. A z rowoojem
sieci przesyłu pól elektromagnetycznych problem będzie się powiększał.

Od wódy człowiek mądrzeje twierdzisz, to jedź na psychiatryk i
zobaczysz jak alkoholikom myszki po ścianach biegają od tej mundrości..
A linia telefoniczna, która nie szkodzi ciebie zabija, no to może
lepiej jedź na ten psychiatryk i dołącz do kolegów.

Data: 2013-02-15 16:16:47
Autor: No pasaran
[...]

Bo mało kto umie z głową pić. Do inteligentnego picia trzeba się urodzić i nastawić...

Data: 2013-02-15 20:13:25
Autor: andal
On Fri, 15 Feb 2013 16:16:47 +0100, No pasaran wrote:

"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Od wódy człowiek mądrzeje twierdzisz, to jedź na psychiatryk i
zobaczysz jak alkoholikom myszki po ścianach biegają od tej mundrości.
A linia telefoniczna, ktĂłra nie szkodzi ciebie zabija, no to moĹźe
lepiej jedź na ten psychiatryk i dołącz do kolegów.

Bo mało kto umie z głową pić. Do inteligentnego picia trzeba się urodzić
i nastawić...

on ci sie nastawi tylem

Data: 2013-02-14 14:29:58
Autor: Marek
On Feb 14, 10:02 pm, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

nie paliłem, zacznijcie ludzie myśleć i nie lekceważcie sobie problemu
promieniowania z komórek, bo ten, kto nie czuje na własnej głowi, BYĆ MOŻE

Nie jedz wieprzowiny - bo to swinska smierc na skleroze...

Data: 2013-02-15 12:06:27
Autor: No pasaran
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Jeść człowiek musi i od świeżego żarcia nic nie boli, a z bomby w postaci komórki człowiek może zrezygnować i żył bez tego doskonale do niedawna...

Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich