Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich

Data: 2013-02-14 13:04:20
Autor: Stachu Chebel
Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich
On 14 Lut, 15:40, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
Kurwa, mózg mnie napierdala... Dzwonię pół godziny przez telefon
bezprzewodowy DECT i zaczyna mnie napierdalać mózg z lewej strony, tam gdzie
trzymam słuchawkę przy uchu. I to taki dziwny pulsujący, przeszywający ból,
jakby mi się mózg gotował. Tak samo mam jak dłużej dzwonię przez komórkę.
Szukam w googlach i mamhttp://forum.echirurgia.pl/temat28947.htmhttp://rakteam.wordpress.com/2011/04/23/telefon-komorkowy-cichy-zabojca/http://komorkomania.pl/2008/04/01/telefony-komorkowe-zabijaja

Ja pierdolę, psychoza zaczyna mnie ogarniać, mózg mi się lasuje....
Telefon komórkowy używam dopiero od dwóch lat, ale kilka rozmów miałem
bardzo długich, jak dzwonił do mnie kolega i wtedy zaczęła mnie boleć z
lewej strony głowa. Tak samo przy dłuższych rozmowach przez bezprzewodowy
DECT, że też wcześniej nie przypisałem tego bólu właśnie tym oddziaływaniom
pół elektromagnetycznym. Aż się boję, jakich szkód w moim mózgu wyrządziło
to  oddziaływanie pól elektromagnetycznych (PEM).
WiFi też chyba jest na równi szkodliwe z telefonami bezprzewodowymi, a w
domu mam osiem urządzeń odbierających WiFi i też jak cały dzień siedzę przed
komputerem, to mnie z tyłu boli głowa...http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowania_telefon%C3%B3w.....

To ja już wolałbym PRL i azbest, z tym można było żyć. Na chuj nam ten
kurewski postęp, jak mózgi nam wykańczają...

===============
JAPIERDOLE!!  Marudzisz jak moja baba, albo jeszcze lepiej. W teorie
Maxwellowskie to się nie wdawaj,bo guzik sie na tym znasz. O wpływie
promieniowania EM na układ centralny też nie pindol, bo pindolisz...
ALE!!

www.roksa.pl

Rozmowa nie na pół godziny (30 sek.), wybierasz numerek jaki Ci
odpowiada i gitara. A co??? I nie bedzie, że zmęczona, że łeb ją boli
a takie tam... Bieresz za łeb, pod siebie, nad siebie, czy jak Ci tam
pasi i gitara!!

Data: 2013-02-14 22:08:36
Autor: No pasaran
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ja was tylko ostrzegam, tych co nie czują zagrożenia...
Bo pewnego dnia może być dla niejednego za późno...

Data: 2013-02-14 13:17:19
Autor: Stachu Chebel
On 14 Lut, 22:08, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"Stachu Chebel" <stche...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> ALE!!

Ja was tylko ostrzegam, tych co nie czują zagrożenia...
Bo pewnego dnia może być dla niejednego za późno...

No to nie pindol godzinami z babą przez telefon!!  30 sek. gadania,
wyjazd i po godzince 'jak ręką odjął'.

Data: 2013-02-14 22:45:29
Autor: No pasaran
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:afcf6437-e191-4083-b3df-37788793e170j4g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

Bo pewnego dnia może być dla niejednego za późno...

No to nie pindol godzinami z babą przez telefon!!  30 sek. gadania,

Zgadza się...
A co do wpływu działania pola elektromagnetycznego tutaj więcej:

http://www.elektrosmog.pl/wplyw

Nie potrzeba atomu i tak nas zabiją wszystkich