Nie potrzebna nam waluta euro, jeśli Jezus zostanie królem Polski...

Data: 2010-05-09 02:20:17
Autor: polak
Nie potrzebna nam waluta euro, jeśli Jezus zostanie królem Polski...
Jestem jak najbardziej za, w końcu Jezus był Żydem, a Żydzi powinni
stać na czele Polski, żeby Polakom żyło się dobrze i bezpiecznie....

***

Punktualnie o godz. 10.30 na wzgórzu Wawelskim zebrało się kilkaset
osób, głównie członków stowarzyszeń katolickich i narodowościowych.
Przyszli na demonstrację, w czasie której domagali się, by parlament i
episkopat ogłosił Jezusa Chrystusa Królem Polski.

Zdjęcia:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,7857682.html?i=4
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,7857682.html?i=1
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,7857682.html?i=3
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,7857682.html?i=5
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,7857682.html?i=7
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,7857682.html?i=0

Data: 2010-05-09 12:43:36
Autor: boukun

Użytkownik "polak" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:a7ff7d6c-47b5-4ebc-a335-04d726a4a885e35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Wypowiedz p. Sławomira Zakrzewskiego n.t Idei Intronizacji Chrystusa Króla Polski
http://www.youtube.com/watch?v=L2Aeb74IosU&feature=email
boukun

Nie potrzebna nam waluta euro, jeśli Jezus zostanie królem Polski...