Nie potrzebuje...

Data: 2010-11-30 08:07:56
Autor: Karolek
Nie potrzebuje...
W dniu 2010-11-30 08:05, MarcinJM pisze:
To wlasnie uslyszalem od zony na moja niesmiala sugestie, ze wezmieny
przednio i tylnonapedowke (z mozliwoscia upgrade'u na 4x4) i pojedziemy
na lotnisko przyzwyczaic sie do zimy.
Nie. Moja Pani nie potrzebuje.
Ja potrzebuje, wielu z was potrzebuje, ba, Sobieslaw Zasada, Kuchary,
Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.
Chyba wystawie ja do rajdu zimowego, bo musi byc cholernie dobra ;)

Przeciez predkosc zabija, nie slyszales?

--
Karolek

Data: 2010-11-30 08:40:27
Autor: Albercik
Nie potrzebuje...
W dniu 30.11.2010 08:07, Karolek pisze:
[...]

nie tyle prędkość, co nagłe jej wytracenie.

Data: 2010-11-30 09:21:54
Autor: Karolek
Nie potrzebuje...
W dniu 2010-11-30 08:40, Albercik pisze:
[...]

Na TVN mowia, ze predkosc.

--
Karolek

Data: 2010-11-30 09:33:51
Autor: Gabriel 'wilk'
Nie potrzebuje...
Użytkownik Karolek napisał:

Chyba wystawie ja do rajdu zimowego, bo musi byc cholernie dobra ;)

Przeciez predkosc zabija, nie slyszales?

nie tyle prędkość, co nagłe jej wytracenie.

Na TVN mowia, ze predkosc.
Dopisz jeszcze drzewa, slupy, przystanki itp. :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-30 09:02:05
Autor: G Nowak
Nie potrzebuje...
[...]
pozdrawiam

Ta? Clarkson mowil, ze nie szybko jechac a nagle zatrzymac sie na autostradzie jest dopiero niebezpiecznie ;)

--
pozdr

Data: 2010-11-30 10:47:18
Autor: Eli
Nie potrzebuje...
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:id2cqj$p0b$1news.onet.pl...

Przeciez predkosc zabija, nie slyszales?
nie tyle prędkość, co nagłe jej wytracenie.
Na TVN mowia, ze predkosc.
Dopisz jeszcze drzewa, slupy, przystanki itp. :-)

Ja Was przebijam ze swoją awangardową tezą - to ludzie zabijają. ;]

--
pzdr, Eli

Data: 2010-11-30 10:52:50
Autor: Gabriel 'wilk'
Nie potrzebuje...
Użytkownik Eli napisał:

[...]

A nie globalne ocieplenie? :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-12-01 12:49:15
Autor: Arek (G)
Nie potrzebuje...
W dniu 2010-11-30 10:52, Gabriel 'wilk' pisze:
Użytkownik Eli napisał:

[...]

Ja słyszałem na tej grupie, że światła:)

A.

Data: 2010-12-02 13:59:08
Autor: Filip KK
Nie potrzebuje...
W dniu 2010-12-01 12:49, Arek (G) pisze:

Ja słyszałem na tej grupie, że światła:)

A ja nie wiedziałem, że na tej grupie można coś usłyszeć. Ja z reguły czytam ;)

Data: 2010-12-02 14:05:52
Autor: Gabriel 'wilk'
Nie potrzebuje...
Użytkownik Filip KK napisał:

W dniu 2010-12-01 12:49, Arek (G) pisze:

Ja słyszałem na tej grupie, że światła:)

A ja nie wiedziałem, że na tej grupie można coś usłyszeć. Ja z reguły czytam ;)
To czytaj na glos lub sciagnij sobie syntezator mowy :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-12-02 14:34:56
Autor: Arek (G)
Nie potrzebuje...
W dniu 2010-12-02 13:59, Filip KK pisze:
W dniu 2010-12-01 12:49, Arek (G) pisze:

Ja słyszałem na tej grupie, że światła:)

A ja nie wiedziałem, że na tej grupie można coś usłyszeć. Ja z reguły
czytam ;)

Jak czytam tę grupę to zwykle słyszę jakieś głosy;)

A.

Data: 2010-12-02 19:28:11
Autor: radekp@konto.pl
Nie potrzebuje...
Wed, 01 Dec 2010 12:49:15 +0100, w <id5cnr$dl2$3@inews.gazeta.pl>, "Arek (G)"
<aaa@bbb.pl> napisał(-a):

> A nie globalne ocieplenie? :-)

Ja słyszałem na tej grupie, że światła:)

Zaraz po ABS-ie...

Nie potrzebuje...