Nie potrzebuje...

Data: 2010-11-30 09:07:08
Autor: szerszen
Nie potrzebuje...

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id27nk$afn$1@news.onet.pl...

Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.

ale latwo ja z tego wyleczysz, schowaj kluczyki i dokumenty, a ja sie po nie zglosi, to powiedz, przeciez nie potrzebujesz

Data: 2010-11-30 10:33:11
Autor: Agent
Nie potrzebuje...

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:id2bbb$phl$1news.task.gda.pl...

[...]

A wiesz co ona mu potem schowa i powie że nie potrzebuje... :)

Data: 2010-11-30 10:35:30
Autor: MarcinJM
Nie potrzebuje...
W dniu 2010-11-30 10:33, Agent pisze:

[...]

Pilota od tv? Nie, tylko nie to ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-11-30 10:40:56
Autor: Agent
Nie potrzebuje...

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:id2gh2$46k$1news.onet.pl...
[...]

Napewno znajdzie coś bez czego ciężko żyć każdemu mężczyźnie.

Data: 2010-11-30 10:18:55
Autor: Myjk
Nie potrzebuje...
2010-11-30 10:40:56 Agent

> Pilota od tv? Nie, tylko nie to ;)
Napewno znajdzie coś bez czego ciężko żyć każdemu mężczyźnie.

Ręki przecież mu nie utnie...

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-11-30 11:26:13
Autor: Agent
Nie potrzebuje...

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:id2j2f$dt1$1news.onet.pl...
2010-11-30 10:40:56 Agent

> Pilota od tv? Nie, tylko nie to ;)
Napewno znajdzie coś bez czego ciężko żyć każdemu mężczyźnie.

Ręki przecież mu nie utnie...

No tak, jak to mówią jeden lubi rybki a drugi akwarium.

Data: 2010-11-30 10:37:34
Autor: Myjk
Nie potrzebuje...
2010-11-30 11:26:13 Agent

> Ręki przecież mu nie utnie...
No tak, jak to mówią jeden lubi rybki a drugi akwarium.

Ojtam, ojtam. Dla zdrowotności przecież. ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-11-30 11:34:22
Autor: szerszen
Nie potrzebuje...

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id2gr5$66f$1@news.onet.pl...

Napewno znajdzie coś bez czego ciężko żyć każdemu mężczyźnie.

cokolwiek nie znajdzie, ona nie bedzie miala monopolu na to :P

Nie potrzebuje...