Nie potrzebuje...

Data: 2010-11-30 14:38:25
Autor: SET
Nie potrzebuje...

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości
news:id27nk$afn$1news.onet.pl...
To wlasnie uslyszalem od zony na moja niesmiala sugestie, ze wezmieny
przednio i tylnonapedowke (z mozliwoscia upgrade'u na 4x4) i pojedziemy
na lotnisko przyzwyczaic sie do zimy.
Nie. Moja Pani nie potrzebuje.
Ja potrzebuje, wielu z was potrzebuje, ba, Sobieslaw Zasada, Kuchary,
Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.
Chyba wystawie ja do rajdu zimowego, bo musi byc cholernie dobra ;)

-- Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Byłem wczoraj żonki Matizkiem się pobawić:) Fajny kurdupel jest do bączków.

Data: 2010-11-30 14:46:41
Autor: MarcinJM
Nie potrzebuje...
W dniu 2010-11-30 14:38, SET pisze:
[...]

Przypomnial mi sie sobotni rajd, gdzie trzeba bylo robic nawrotki 180o. Tyle, ze recznego nie mialem. :)
Lewa noga rulez ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Nie potrzebuje...