Nie powinienem krakać

Data: 2010-06-21 11:30:45
Autor: boukun
Nie powinienem krakać
Ale jeśli Komorowski wygra wybory prezydenckie, to będzie oznaczać, że Polacy są antysemitami...

boukun

Data: 2010-06-21 11:32:52
Autor: Piotr
Nie powinienem krakać
Dnia Mon, 21 Jun 2010 11:30:45 +0200, boukun napisał(a):

Ale jeśli Komorowski wygra wybory prezydenckie, to będzie oznaczać, że Polacy są antysemitami...

Uhm, a teraz demonstracja:
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-21 11:33:54
Autor: boukun
Nie powinienem krakać

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvnbjn$q0j$1speranza.aioe.org...
Dnia Mon, 21 Jun 2010 11:30:45 +0200, boukun napisał(a):

Ale jeśli Komorowski wygra wybory prezydenckie, to będzie oznaczać, że Polacy są
antysemitami...

Uhm, a teraz

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-06-21 11:47:22
Autor: awe
Nie powinienem krakać

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvnblo$mb9$1mx1.internetia.pl...
Ale jeśli Komorowski wygra wybory prezydenckie, to będzie oznaczać, że Polacy są antysemitami...

boukun
-- -- -- -- -- -- -- --
Nie koniecznie, w Komorowskim moze plynac krew zydowska po Frackiewiczach Radzyminskich, bo choc to nie jest zydowska rodzina to jednak w rejonie skad pochodza Komorowscy jednak juz skazona krwia zydowska po Ezosoficzu czy jak mu tam bylo
awe

Data: 2010-06-21 11:57:04
Autor: boukun
Nie powinienem krakać

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvnccn$jvh$1news.onet.pl...

[...]

Ale nigdy nie tak, jak po tych Żydach Święczkowskich z Odessy...

boukun

Data: 2010-06-21 12:37:15
Autor: awe
Nie powinienem krakać

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvnd74$fks$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie wiem czy oni byli zydami
awe

Data: 2010-06-21 12:39:05
Autor: boukun
Nie powinienem krakać

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvnf9m$set$1news.onet.pl...

[...]

Zapytaj Jarosława wprost...

boukun

Data: 2010-06-21 12:53:23
Autor: awe
Nie powinienem krakać

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvnflt$9ir$1mx1.internetia.pl...

[...]

to jednak nie jestes pewien, co mnie wcale nie dziwi albowiem nie masz zadnych jednoznacznych zrodel , oprocz tych preparowanych przez nowaka.
awe

Data: 2010-06-21 16:55:49
Autor: boukun
Nie powinienem krakać

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvng7r$vgi$1news.onet.pl...

[...]

Mi to wystarczy, ale dlaczego wódz unika ustosunkowania się... A wypadałoby mu zabrać w sprawie głos i nie wstydzić się swojego pochodzenia...

boukun

Data: 2010-06-21 17:50:43
Autor: awe
Nie powinienem krakać

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvnunb$ocq$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
pewnie to takie absurdalne ze olal sprawe, w przeciwienstwie do ciebie boukun, a badan genetycznych do tej pory nie zrobiles i sie nie ustosunkowales do pomowienia ciebie o pochodzenie chazarskie. nie jestes lepszy
awe

Data: 2010-06-21 19:42:39
Autor: boukun
Nie powinienem krakać

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvo1lv$kgl$1news.onet.pl...

[...]

Jak to się nie ustosunkowałem? Pokaż mi takiego polityka, co tak jak ja, jasno i wyraziście do narodu wypowiedział deklarację tożsamości narodowej? Ostatnio zrewidowałem swoje oświadczenie tożsamości
narodowej ze swojego
Projektu ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących
funkcje publiczne
http://boukun-pl.blogspot.com/2007/01/projekt-ustawy-o-ujawnieniu-poc...
Ja Jarosław Niedźwiecki
(imię i nazwisko, nazwisko rodowe, inne imiona i nazwiska używane od urodzenia)
urodzony 23.07.1961 r., Jelenia Góra
(data i miejsce urodzenia)
(...)
2. świadom/świadoma odpowiedzialności za złożenie niezgodnego z prawdą
oświadczenia, po zapoznaniu się z treścią definicji tożsamości narodowej, w
brzmieniu artykułu 3 ustawy z dnia ... o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego
osób pełniących funkcje publiczne (Dz. U. Nr .., poz. ...) oświadczam, że nie
jestem narodowości tylko polskiej w rozumieniu artykułu 3 powołanej ustawy,
albowiem mam pochodzenie narodowościowe.........., lub moi przodkowie mieli
pochodzenie narodowościowe.......... . także ukraińskie...

Powyższe okoliczności nie zmieniają jednak faktu, iż czuję się i pozostanę
wyłącznie Polakiem i tylko z polskością będę utożsamiał swoją przynależność
narodową...

Nie znajdziesz takiego politykaw Polsce, który by sie odważył wypowiedzieć publicznie deklarację tożsamości narodowej..., a o Kalksteinie to nawet zapomnij...

boukun

Data: 2010-06-21 21:13:40
Autor: awe
Nie powinienem krakać

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvo8g7$obq$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
sluchaj to jakies bajki - kazdy moze sobie napisac co chce. pokaz badania genetyczne na ydna37 lub jak cie stac na ydna67
awe

Data: 2010-06-21 21:32:22
Autor: boukun
Nie powinienem krakać

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvodi5$r2k$1news.onet.pl...

[...]

Nie każdy idioto. Pokaż mi polityka w Polsce, który odważy się wypowiedzieć taką deklarację tożsamości narodowej? Nie ma takiego i nie będzie...
A od tego powinien każdy zacząć...

boukun

Data: 2010-06-22 15:10:53
Autor: awe
Nie powinienem krakać

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvoeu1$lrh$1mx1.internetia.pl...

[...]

ale ty durniu tylko sobie cos napisales i zwyczajowo nalgales. jestes chazar a udajesz polaka. wyjatkowa bezczelnosc
awe

Data: 2010-06-22 15:20:48
Autor: boukun
Nie powinienem krakać

[...]

Tłumacz to sobie jak chcesz... Rzecz w tym, że nie ma takiego polityka w Polsce, który by się odważył publicznie wydać deklarację tożsamości narodowej, czy to prawdziwej, czy to załganej...

boukun

Nie powinienem krakać