"Nie pozostawiono nam wyboru " !!

Data: 2010-02-15 14:42:09
Autor: cyc
"Nie pozostawiono nam wyboru " !!
Jakim prawem Ameryka ustami swoich przedstawicieli wypowiada sie w imieniu calego swiata ? .
Jej stanowisko przypomina mi to z czym czasem spotykam sie na roznych forach w ktorym dzieciaki pisza " miasto Warszawa jest przeciwko " .
Nikt nikogo nie pyta o zgode na reprezentacje , nikt nie ustala wspolnej linii ale znajdzie sie zawsze ktos , kto uwaza sie za wlasciwa osoba d tego aby glosic wspolne oswiadczenia  .
Ameryka nauczyla sie , korzystajac ze swojej wyjatkowej pozycji , wciagac w orbity swoich dzialan co bardziej liczace sie panstwa stwarzajac wrazenie i oglaszajac to , ze robi tylko to , co swiat sobie zyczy !. Ameryka jest po raz kolejny na skraju wojny , ktorej nikt nie chce , tym razem z Iranem i usiluje nadac jej status wojny " przeciwko zlu " . Tym zlem ma byc jakoby dazenie Iranu do wyprodukowania broni jadrowej . Ta sama Ameryka , tak bardzo zasadnicza dzisiaj , dziwnie nabrala wode w usta wtedy , kiedy Izrael wyposazal sie nielegalnie w bron atomowa !.
Wybiorczy charakter amerykanskiej moralnosci kaze zastanowic sie nad tym , czy owa reprezentatywnosc jej jest komukolwiek potrzebna ?.
Czy zdzieki niej nie bedziemy czasem  swiadkami kolejnej amerykanskiej wojny ?, czy znowu beda ginac miliony tylko dlatego , ze jakis jankeski polityk ma wizje , lub pijackie zwidy jak poprzedni prezydent ? .
Moze by tak raz wojne jaka wpisana jest juz na stale w amerykanska polityke miedzynarodowa , zlokalizowac na jej terenie ? moze niech tam cierpia matki widzace smierc wlasnych dzieci , moze kiedy beda sie walic domy od wybuchow bomb jankesi zrozumia czym jest wojna bo ta pamietaja tylko z czasow secesyjnych , kiedy to wojacy bili sie a gawiedz piknikowala na sasiadujacych wzgorzach przypatrujac sie walce jak w kinie .
Ameryko !! poznaj wojne na wlasnej skorze , byc moze zanim rozpetasz nastepna, zastanowisz sie !!.

cyc

Data: 2010-02-15 16:02:05
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlbivq$pmm$1news.onet.pl...
Jakim prawem Ameryka ustami swoich przedstawicieli wypowiada sie w imieniu calego swiata ? .
-- -- --
prawem silniejszego...trudno to tak zrozumiec?
awe

Data: 2010-02-15 16:06:22
Autor: MH
> [...]

-- -- --
prawem silniejszego...trudno to tak zrozumiec?
============

Ile godzin dzisiaj spałeś ??  W pośredniaku już byłeś ??

MH

Data: 2010-02-15 16:15:49
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000633.4b7962eenewsgate.onet.pl...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
> Jakim prawem Ameryka ustami swoich przedstawicieli wypowiada sie w > imieniu
> calego swiata ? .
-- -- --
prawem silniejszego...trudno to tak zrozumiec?
============

Ile godzin dzisiaj spałeś ??  W pośredniaku już byłeś ??

MH
-- -- -- -
niestety, dostalem bolesci od nadmiaru szampana i kawioru. Do tegi przeciazylem ledzwie w  namietnym towarzystwie plci przeciwnej. szczegolnie tobie polecam szampana zamiast twojej viagry. dobrze robi na potencje
awe

Data: 2010-02-16 10:24:47
Autor: Polok_Prawdziwy
"Nie pozostawiono nam wyboru " !!
niestety, dostalem bolesci od nadmiaru szampana i kawioru.

Cheba SZAPMONU...!!!
- singnij jus lepij po BORYGO, abo inksy DEMATURAT...

Aten kawior, toskond - niedojedzonom KASANKEM naśmietniku sem wysukołeś...?

Do tegi przeciazylem ledzwie w  namietnym towarzystwie plci przeciwnej.

ŁOKACEBLADE...!!!
- tarmosiłeś znowuz gruchem...!?

A wycałowołeś siem psed tarmoseniem psynojmnij po grabach...?

Bojak nie, to gruchem bez GIER WSTEMNYCH tarmosiłeś, atosiem nielicy...! --

Data: 2010-02-17 23:47:51
Autor: awe

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:5065.00000007.4b7a645fnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
nie rozumiem co pisujesz tu na grupie. nie mialem zadnej stycznosci z gwara. moze popros zeby LUBIALEM potlumaczyl cie
awe

Data: 2010-02-18 12:39:22
Autor: Polok_Prawdziwy

> [...]
nie rozumiem co pisujesz tu na grupie. nie mialem zadnej stycznosci z gwara. moze popros zeby LUBIALEM potlumaczyl cie

Nic nieskodzi - niepotsebujes rozumieć...!

- inkse zato rozumiom...

Data: 2010-02-18 22:29:28
Autor: awe

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:5065.00000241.4b7d26eanewsgate.onet.pl...

> [...]
moze popros zeby LUBIALEM potlumaczyl cie

Nic nieskodzi - niepotsebujes rozumieć...!

-- -- -- -- -- -- -
czyli to jednak chodzilo o viagre. pamietaj jednak ze pijane tirowki na stacjach benzynowych z MH to jak juz z gumka i bez alkoholu bo ci serce nie wytrzyma...a jak wytrzyma to mozesz podlapac trypla albo aids
awe

Data: 2010-02-15 17:02:07
Autor: bolek
[...]

No właśnie to robią terroryści. Skoro jankesów nie można zwalczyć u siebie,
to trzeba wojnę przenieść do nich. Amerykanie napadają wolne kraje pod pretekstem
zagrożenia atakiem przy pomocy broni mas. rażenia. Irak miał być wielkim zagrożeniem,
a poza kałachami i starymi ruskimi czołgami nic tam nie znaleźli. Jak ZSRR najechał
Afganistan to jaki to był wielki krzyk. A teraz sami okupują i chyba sami nie wiedzą po co.
Podczas okupacji sowieckiej zbroili i szkolili partyzantów, a teraz muszą sami z nimi walczyć.
Ale dla nich to już terroryści. A co do Iranu, skoro pozwolili Izraelowi budować arsenał nuklearny,
to teraz niech się nie wpier....ją.

bolek

Data: 2010-02-16 09:21:18
Autor: Polok_Prawdziwy
"Nie pozostawiono nam wyboru " !!

CYCKUŁOKLAPNINTY, jakzawse mondze prawis, ale wis pseca, zetymi ich "wojnami",
to Hamerykony swojom gospodarkem napendzajom...

Tym razem ale zadaleko zasły - i zdługiem i z finansowom zapaściom...

Bojem siem, ze teroski ino śWIATOWY KOMFLIKT ich ratuje...

A KROWIOżE do syćkiego zdolne som...!

--

"Nie pozostawiono nam wyboru " !!