Nie pozwolę im wrócić!

Data: 2013-06-22 17:40:58
Autor: Przemysław M.
Nie pozwolę im wrócić!
Kąpielisko od PO i SLD. Nie pozwolę im wrócić!

Oto aqua park w wersji byłych władz miasta. Dzięki politykom PO i SLD nasze
dzieci tak będą spędzać wakacje. http://www.elblag24.pl/uploads/news-large/85449.jpg

Ze zdumieniem obserwuję całą tą kampanię. Ze zdumieniem bo wierzyłam idąc
na referendum, że będzie żyć nam się już tylko lepiej. Dziś jeszcze do
Elbląga przyjechał Tusk. Spotkał się z mieszkańcami ale nie z takimi jak
ja. Na takich jak ja on patrzy z pogardą. Spotyka się tylko z tymi, którzy
mają pieniądze. Po co premier przyjechał do Elbląga? Dlaczego chce aby to
człowiek PO tu rządził? Ja nie chcę! Nie wyobrażam sobie aby dalej rządzili
tu tacy ludzie jak ci z Platformy czy z Sojuszu Lewicy Demokratycznej.

Oszukaliście mnie, okradliście mnie, rozczarowaliście mnie. Że macie odwagę
ponownie ubiegać się o zaufanie elblążan! Tacy ludzie jak ja, mój mąż, a
nawet moje dzieci na długo będą was pamiętać. Przechodząc przez miasto z
dziećmi w ostatnich tygodniach gdy tylko widział plakaty polityków z PO i
SLD (plakaty tych, których odwołałam w referendum), dzieciom tłumaczyłam,
że to dzięki "tej pani i temu panu" nie możemy kupić nowych butów na lato,
nie będzie obiecanego roweru na rocznicę I komunii świętej, nie spełnią się
ich maleńkie marzenia... Dzięki tym panom i paniom płacę czynsz o 560
złotych wyższy i mimo, że tylko mój mąż pracuje, nie mogliśmy liczyć na
żadne ulgi w ZBK. Wasza polityka to chamstwo, arogancja i złodziejstwo!
Okradacie najbiedniejszych ale z biznesmenami się spotykacie, panie Tusk.

Wierzę w to, że tak jak całymi rodzinami odwołaliśmy tych ludzi, tak całymi
rodzinami wybierzemy nowe władze. Ja idę głosować na pana Wilka bo też jest
skromnym człowiekiem i rozumie takich ludzi jak ja. Już raz mi pomógł. Mój
mąż głosuje na Panią Białkowską, bo córcia rozwija się sportowo i pani Ewa
dwa razy jej pomogła bardzo mocno. Gdyby nie pani Białkowska, córka nie
miałaby odpowiedniego sprzętu do treningów. Tylko oni mogą coś zmienić i
tylko im moja rodzina jeszcze ostatni raz zawierzy. Jeżeli dalej będę żyła
z rodziną w nędzy, zakończę swoje życie razem z dziećmi. Każdy dzień kończy
się płaczem do poduszki. Po podwyżkach szczególnie. Dzięki tym podwyżkom
mam już 1400 długu w ZBK bo nie stać mnie na cały czynsz. Nie wierzę, że ci
ludzie żałują tamtych decyzji. Może jestem prosta ale nie głupia!

Chciałabym aby moje dzieci, synek i córka nie musiały tak spędzać wakacji
jak widać na zdjęciu. Chciałabym... Pani Białkowska, Panie Wilk, nie
zawiedźcie mnie!!! Mam nadzieję, że opublikujecie w www.elblag24.pl ten
artykuł. Przed referendum czytałam was ale później popsuł się komputer i
tylko dzięki uprzejmości sąsiadki wysyłam swoje przemyślenia.

Alina Kozłowska

Data: 2013-06-23 05:51:35
Autor: leming.show
Nie pozwolę im wrócić!
Oszukaliście mnie, okradliście mnie, rozczarowaliście mnie. Że macie odwagę

ponownie ubiegać się o zaufanie elblążan!

E tam zaraz okradliscie, okradli to ustawą pozwalajaca na to:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Trzeba dodac ustawa uchwalona juz w pierwszych miesiacach po dorwaniu sie do koryta, to dopiero byla ustawa priorytetowa. Na Elblag jeszcze przyjdzie czas, spokojnie. Dla Warszawy tez cos maja:)specjalnego. Porzadek musi byc zachowany, wroci: "ulice wasze, kamienice nasze". Trzeba to robic pomalutku, aby zaba nie wyskoczyla z gara.

Data: 2013-06-23 10:54:39
Autor: Parvus
Nie pozwolę im wrócić!
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:m1emdhzscyb2$.lsxckmbf5jy5.dlg40tude.net...
Kąpielisko od PO i SLD. Nie pozwolę im wrócić!

Oto aqua park w wersji byłych władz miasta. Dzięki politykom PO i SLD nasze
dzieci tak będą spędzać wakacje.

Alinkę Kozłowska nie wpuscili na basenik to opluła PO?

Nie pozwolę im wrócić!