Data: 2009-05-28 10:13:29 | |
Autor: Jarek orędownik PO | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Nikt normalny, odpowiedzialny i na pewno żaden członek mojej partii nie chce rewidować granic - zapewnił niemiecki sekretarz stanu ds. kultury i mediów w Urzędzie Kanclerskim Bernd Neumann. Jego zdaniem, wykorzystywanie zawartego w uchwale CDU-CSU postulatu o potępienie wypędzeń, w "czasie kampanii wyborczej nabrało w Polsce szczególnej roli".Minister rządu Angeli Merkel zapewnił, że wspólna odezwa wyborcza niemieckiej chadecji nie ma nic wspólnego ze stosunkami polsko-niemieckimi. Bernd Neumann wyraził zdziwienie reakcją w Polsce na zdanie, które - jak powiedział - już cztery miesiące temu znalazło się w przyjętej przez zarząd CDU strategii przed wyborami do Parlamentu Europejskiego i zostało opublikowane.
- Wówczas nikt się nie denerwował - mówił Neumann, który w rządzie niemieckim odpowiadał za sprawy związane z powołaniem centrum upamiętnienia wysiedleń "Ucieczka, Wypędzenie, Pojednanie". - Niestety muszę stwierdzić, że w związku z kampanią przed wyborami europejskimi odezwa najwyraźniej nabrała szczególnej roli w Polsce - stwierdził. "Kaczyński wiecznie żyje dniem wczorajszym" Także poseł CDU Karl-Georg Wellmann powtórzył w środę na spotkaniu z polskimi dziennikarzami, że fragment odezwy chadeków miał na celu podkreślenie, iż dzięki zjednoczeniu Europy, swobodzie podróżowania i osiedlania się przezwyciężono konsekwencje wysiedleń. "Oczekujemy zdecydowanej reakcji na niemiecką odezwę" Z kolei sekretarz generalny bawarskiej CSU Alexander Dobrindt skrytykował komentarze szefa PiS Jarosława Kaczyńskiego na temat odezwy chadeków jako "nieznośne ingerencje osoby wiecznie żyjącej dniem wczorajszym". Dobrindt ocenił, że przywódca PiS "wciąż nie rozumie, że pojednanie i rozliczenie bezprawia wypędzeń są ze sobą związane". Dodał, że ma nadzieję, iż premier Donald Tusk okaże roztropność i nie podda się "tej nagonce". Odezwa chadeków W poniedziałkowej odezwie niemieckiej chadecji napisano m.in.: "Obowiązująca w Unii Europejskiej swoboda wyboru miejsca zamieszkania i osiedlania się jest krokiem w kierunku urzeczywistnienia prawa do ojczyzny również dla niemieckich wypędzonych - we wspólnej Europie, w której narody i grupy narodowościowe mogą żyć razem zgodnie oraz bez dyskryminacji wynikającej również z przeszłości. (...) Wypędzenia każdego rodzaju muszą zostać potępione na płaszczyźnie międzynarodowej, a naruszone prawa muszą zostać uznane" - podkreślili chadecy. Identyczne sformułowanie znalazło się także w przyjętej już 16 marca tego roku przez CDU strategii "Silna Europa. Bezpieczna przyszłość", o której informowały polskie media. http://www.tvn24.pl/-1,1602461,0,1,nieznosne-ingerencje-jaroslawa-kaczynskiego,wiadomosc.html Przemek -- Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana". W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9. |
|
Data: 2009-05-28 10:13:59 | |
Autor: Jarek orędownik PO | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
http://www.tvn24.pl/-1,1602461,0,1,nieznosne-ingerencje-jaroslawa-kaczynskiego,wiadomosc.html
P. -- Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana". W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9. |
|
Data: 2009-05-28 14:52:22 | |
Autor: p47 | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gvlh49$5t4$1inews.gazeta.pl... http://www.tvn24.pl/-1,1602461,0,1,nieznosne-ingerencje-jaroslawa-kaczynskiego,wiadomosc.html A takiej Beacie Sawickiej, Misiakowi, Palikotowi pasożytujacemu na studentach i emerytach;-), czy też Kurnatowskiemu nawet włos z głowy nie spadł;-)) W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! > Tak jak wybrały Moskwa i Berlin, które od lat Tuska i PO wspierają, a PiS, i w szczególności pp. Kaczyńscy są tam znienawidzeni, a jak wiadomo, akurat w tych stolicach nic tak na sercu nie leży jak wyłącznie nasze dobro, dbałośc o nasz wybór takich przywódców, którzy o polski interes potrafią SKUTECZNIE zabiegać i w ogóle to by nam tam nieba przychylili;-), I właśnie pewno z tej troski o Polaków ta dziwnie zsynchronizowana niechęć do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO.. ;-) |
|
Data: 2009-05-28 15:34:28 | |
Autor: Piotr | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Dnia Thu, 28 May 2009 14:52:22 +0200, p47 napisał(a):
Ba, słusznie prawisz. Ale, żebyś ty tylko do warzywnego idioty mówił... Niestety to nie tylko idiota. Piotr |
|
Data: 2009-05-28 15:36:15 | |
Autor: mkarwan | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvm202$397$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czemu reagujesz na listy tego durnia spamera? Dzisiaj od 9:35 do 10:13 rozpoczął 9 nowych wątków? Wczoraj i przedwczoraj podobnie. |
|
Data: 2009-05-28 16:14:46 | |
Autor: p47 | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvm44c$sje$1atlantis.news.neostrada.pl...
Niezaleznie od tego, czy na jego posty reaguje się, czy nie, ten cieć i tak bedzie robic swoje, bo ma taki prikaz i za to kasę dostaje. Natomiast takimi jak moje odpowiedziami mozna obrócic jego spam przeciwko jego celom i mocodawcom. |
|
Data: 2009-05-28 16:19:20 | |
Autor: Jarek orędownik PO | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał Niezaleznie od tego, czy na jego posty reaguje się, czy nie, ten cieć i tak bedzie robic swoje, bo ma taki prikaz i za to kasę dostaje. Bbbuuuhhhhhahahahahahahh!!! A w jakiż to sposób, niedorozwoju? Przemek -- Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana". W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9. |
|
Data: 2009-05-28 16:33:04 | |
Autor: p47 | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gvm6hb$cm9$1inews.gazeta.pl...
A takiej Beacie Sawickiej, Misiakowi, Palikotowi pasożytujacemu na studentach i emerytach;-), czy też Kurnatowskiemu nawet włos z głowy nie spadł;-)) W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! > Bo Tuska i PO w Moskwie i Berlinie wspierają, a PiS, i w szczególnosci pp. Kaczyńscy są tam znienawidzeni, a jak wiadomo, akurat w tych stolicach nic tak na sercu nie leży jak wyłącznie nasze dobro, dbałośc o nasz wybór takich przywódców, którzy o polski interes potrafią SKUTECZNIE zabiegać i w ogóle to by nam tam nieba przychylili;-), I własnie pewno z tej troski o Polaków ta dziwnie zsynchronizowana niechęć do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO.. ;-) |
|
Data: 2009-05-28 16:44:53 | |
Autor: mkarwan | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvm6cl$4jt$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czemu reagujesz na listy tego durnia spamera? Moim zdaniem mylisz się. Spamer bez reakcji na jego listy zdechnie. On tej reakcji potrzebuje do dalszego działania. Trzeba ich ograniczać i zwalczać wszystkimi dostępnymi metodami bo zamienili psp w szambo! |
|
Data: 2009-05-28 23:25:48 | |
Autor: p47 | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvm851$8fh$1atlantis.news.neostrada.pl... Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvm6cl$4jt$1atlantis.news.neostrada.pl... Jak widać z praktyki nie zdycha. Zresztą to nie jest zwykły spamer, tylko pracownik realizujacy konkretne, jasne zadanie. On tej reakcji potrzebuje do dalszego działania. Nie potrzebuje bo on ma za zadanie rozpowszechniac określone poglądy. Zresztą moje wpisy to nie reakcja na treśc jego postów,- ja ją wyrzucam i nie podejmuje dyskusji. Trzeba ich ograniczać i zwalczać wszystkimi dostępnymi metodami bo zamienili psp w szambo! Własnie moje posty to powodują, bo na pewno nie spodoba się jego mocodawcom to, ze każda jego wiadomośc wywołuje reakcję sprzeczną z jego zadaniami, bo przypominająca okoliczności bardzo dla nich niewygodne.. A szambo i tak tu jest.. |
|
Data: 2009-05-28 23:46:25 | |
Autor: mkarwan | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvn02u$g7j$2nemesis.news.neostrada.pl...
Mylisz się, jego jedynym celem jest spamowanie psp. Szambo jest z powodu spamerów. Więc trzeba z nimi zrobić porządek. Jeśli nikt nie będzie reagował na listy spamerów to prędzej czy później zniknie. Troll żywi sie reakcją na jego listy, niezależnie od tego jaką. Bez tego zdycha. |
|
Data: 2009-05-29 03:46:46 | |
Autor: p47 | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvn0rb$52h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie zastanawiasz się nad konsekwencjami Twoich wezwań. Ponieważ na pewno nie masz możliwości narzucenia wszystkim swojej woli to co najwyżej posłuchają Twojego wezwania do nieodpowiadania ci uczestnicy, którym twoje poglądy są bliskie;- ci, którzy wspierają omawianego osobnika będą mu przytakiwać, wzmacniac jego propagandowe tezy, bo niby dlaczego mają akurat Ciebie posłuchac, gdy przyświecają im podobne cele (a często też biorą kase z tego samego źródła) co ów pajac. A zatem jedynym efektem twoich wezwań byłoby wytworzenie całkowicie fałszywego wrażenia, ze tezy przez tego ciecia propagowane są oczywiste i jedynie słuszne, skoro wszyscy sie z nim zgadzają. I w ten sposób oddziaływałaby jego marna propaganda na niezdecydowanych, mało zorientowanych ze wzmocnioną siłą. Taki byłby nieopożądany skutek zastosowania się do wezwań do bojkotu. A zatem nie należy z cieciem dyskutowac (bo nie warto czasu tracić),- wystarczy go ośmieszyć i przedstawić jego wypowiedź w niewygodnym, niepożądanym dla jego zleceniodawców kontekście. |
|
Data: 2009-05-29 14:11:26 | |
Autor: mkarwan | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvnfcm$698$1nemesis.news.neostrada.pl...
Niezaleznie od tego, czy na jego posty reaguje się, czy nie, ten cieć i tak bedzie robic swoje, bo ma taki prikaz i za to kasę dostaje. Dyskutowanie z nim nie ma sensu ponieważ on nie reaguje na racjonalne argumenty. Zatem po co z nim dyskutować skoro jego jedynym celem jest spamowanie psp. Poczytaj w necie na temat trolli i jak się ich powinno traktować jeśli mi nie wierzysz. |
|
Data: 2009-05-29 17:49:13 | |
Autor: Piotr | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Dnia Fri, 29 May 2009 03:46:46 +0200, p47 napisał(a):
Coś w tym jest, co piszesz. Jednakże nie do końca... Nie wszyscy piszący tu, a posiadający poglądy podobne do głoszonych przez warzywnego wyrobnika, popierają to, co robi. Generalnie ja odnoszę wrażenie, że to tylko kilka osób, też pewnie na etacie. Więc zagrozenie, o którym piszesz raczej nam nie grozi. Szkoda, że nie bedziemy mogli tego nigdy sprawdzić. Piotr |
|
Data: 2009-05-28 10:39:22 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Jarek orĂŞdownik PO wrote:
- WĂłwczas nikt siĂŞ nie denerwowaÂł - mĂłwiÂł Neumann, ktĂłry w rzÂądzie niemieckim odpowiadaÂł za sprawy zwiÂązane z powoÂłaniem centrum upamiĂŞtnienia wysiedleĂą "Ucieczka, WypĂŞdzenie, Pojednanie" Panu Neumannowi trzeba wytlumaczyc, ze to tylko objawy krancowego skretynienia Kaczora z okazji kampanii wyborczej. To, ze jakis kurdupel robi z siebie publicznie idiote, nie powinno rzutowac na cokolwiek. Tak ze najlepsza reakcja jest zlanie tych jego pokrzykiwan cieplym moczem. Z kolei sekretarz generalny bawarskiej CSU Alexander Dobrindt skrytykowaÂł komentarze szefa PiS JarosÂława KaczyĂąskiego na temat odezwy chadekĂłw jako "nieznoÂśne ingerencje osoby wiecznie ÂżyjÂącej dniem wczorajszym". Coz, taki ma elektorat, ktoremu trzeba zapodac jakiegos wroga, zeby czul zagrozenie i sie mobilizowal... :) -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-28 11:00:22 | |
Autor: lookacz | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wo am55ISE | |
ryzy nie wytlumazcy, on przyjmie do wiadomosci 'befehl'. i to jak mu
przetlumacza, bo jego znajomosc jezykow jest nieodgadniona... a tak poza tematem, bez znajomosci niemieckiego mozna dostac niemieckie obywatelstwo? |
|
Data: 2009-05-28 11:31:05 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo am55ISE | |
lookacz wrote:
ryzy nie wytlumazcy, on przyjmie do wiadomosci 'befehl'. zum Befehl... -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-28 11:03:38 | |
Autor: awe | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Vic no ty to idiote robisz z siebie lokalnie
awe |
|
Data: 2009-05-28 11:33:54 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
awe wrote:
Vic no ty to idiote robisz z siebie lokalnie A ty juz sie boisz niemieckiego rewanzyzmu? Ja na twoim miejscu najbardziej balbym sie tego Niemca, co przed toba wszystko chowa - Alzheimera... -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-28 21:15:03 | |
Autor: awe | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvlmdc$erm$4mx1.internetia.pl... awe wrote:To wywoluje w tobie strach? Ja sie nie boje, tylko znajac niemcow i ich mentalnosc wiem do czego to zmierza..spytaj Bokuna. uwazam ze on ma wiecej oleju w glowie i doswiadczenia niz ty, zwlaszcza jesli chodzi o jego wiedze na temat niemcow. awe |
|
Data: 2009-05-28 22:57:54 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
awe wrote:
Ja na twoim miejscu najbardziej balbym sie tego Niemca, co przed toba wszystko chowa - Alzheimera...To wywoluje w tobie strach? Ja sie boje, ze przez tego Alzheimera pewnego dnia nie bedziesz pamietal co to takiego Niemcy... Ja sie nie boje, tylko znajac niemcow i ich mentalnosc wiem do czego to zmierza.. A nie boisz sie, ze ci Czesi reszte Cieszyna podpierdziela? spytaj Bokuna. uwazam ze on ma wiecej oleju w glowie i doswiadczenia niz ty, zwlaszcza jesli chodzi o jego wiedze na temat niemcow. No tak, Boukun to znany autorytet w sprawach zwiazanych z Niemcami. W koncu w Niemczech kible czyscil razem z Turkami... Wezcie go do PiS-u w charakterze eksperta. :) -- Vic |
|
Data: 2009-05-29 01:12:30 | |
Autor: awe | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gvmueg$dve$1nemesis.news.neostrada.pl... awe wrote:Ty vicu fiku miku ...;-) Bokun ma tak wielka intelektualna nad Toba przewage ze ciebie nie widac...konusie awe |
|
Data: 2009-05-29 01:14:16 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
awe wrote:
Ty vicu fiku miku ...;-) Coz za powalajaca polemika... Zapomniales dodac cos o Zydach po tym "fiku miku". Bokun ma tak wielka intelektualna nad Toba przewage ze ciebie nie widac...konusie Konus to twoj idol :) -- Vic |
|
Data: 2009-05-29 01:25:26 | |
Autor: awe | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gvn6e5$lpr$2nemesis.news.neostrada.pl... awe wrote:dobra dobra, chcesz sie popstrykac znajdz se kUlege awe |
|
Data: 2009-05-29 09:16:21 | |
Autor: CYC | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Idiota juz doprowadzil do wojny , tym gorszej , ze wewnetrznej !!. To co nie udalo sie nawet komunie, czyli sklucenie spoleczenstwa dla utrzymania sie przy wladzy , udalo sie idiocie !. cyc |
|
Data: 2009-05-28 13:33:50 | |
Autor: matusm | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvlj75$ei6$1mx1.internetia.pl... Jarek oredownik PO wrote:-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie głęboko infiltrować istniejące gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, muszą być one przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwości oddziaływania na te organizacje,kreowania ich działalnosci i kierowania ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW - Pozdrowienia matusm |
|
Data: 2009-05-28 15:09:02 | |
Autor: HaMMeR | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Vic wrote:
Jarek orĂŞdownik PO wrote:-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Jestes jednak kompletnym idiota.. i to niezwykle pozytecznym! Albo obcym skoor...em, innej alternatywy nie ma! ...'WypÄdzenia kaĹźdego rodzaju muszÄ zostaÄ potÄpione na pĹaszczyĹşnie miÄdzynarodowej, a naruszone prawa muszÄ zostaÄ uznane" - podkreĹlili chadecy.' I nic ci to, wymozdzony matole nie mowi.., nieprawdaz?! Takie ..rwa niewinne zdanko... Zapamietaj smieciu, pierwsi zawisniecie jesli sie 'mylicie' dobrze sie was zapamieta straganiarze! H |
|
Data: 2009-05-28 16:00:23 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
HaMMeR wrote:
I nic ci to, wymozdzony matole nie mowi.., nieprawdaz?! To sie mobilizuj. Niechaj Kaczor prowadzi cie do boju o swoje urojenia. -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-29 04:24:43 | |
Autor: HaMMeR | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Vic wrote:
HaMMeR wrote:-- -- -- -- -- -- Nie sadze, aby kogokolwiek Kaczor poprowadzi do boju, ale wiem, ze jesli bedzie jakis boj, to najpierw padna zdrajcy, agenci i pozyteczni idioci! Wiec sie tez 'mobilizuj'... |
|
Data: 2009-05-29 09:08:59 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
HaMMeR wrote:
Nie sadze, aby kogokolwiek Kaczor poprowadzi do boju, To jest tylko kwestia doboru odpowiednio wysokiego konia, i ewentualnie podlozenia czegos pod siodlo. ale wiem, Znowu was jakis zbawca swiata wydyma w pupke. Pojdziecie walczyc o jego osobisty interes, z haslami o naprawianiu swiata na ustach. Jak juz zabijecie wszystkich zdrajcow, agentow i pozytecznych idiotow to sami siebie bedziecie katrupic. Ludzkosc przerabiala to juz wielokrotnie - zawsze wyglada to tak samo. -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-29 10:44:09 | |
Autor: HaMMeR | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Vic wrote:
HaMMeR wrote:-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - GWno prawda! A zgadnij, dlaczego ci nie wierze?! |
|
Data: 2009-05-29 11:02:54 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
HaMMeR wrote:
GWno prawda! A zgadnij, dlaczego ci nie wierze?! Wszystko mi jedno dlaczego mi nie wierzysz. W kazdym razie, ty sobie walcz o te wszystkie superwazne i super-patriotyczne rzeczy, scigaj zdrajcow, agentow, V-ta kolumne, a ja - trawestujac slowa piosenki Stanislawa Staszewskiego - bede lezal na sloncu trzymajac rece na biustach panienek i patrzyl na chmury typu cumulus w kolorze bialym; natomiast niebo jest przy tym niebieskie :) -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-29 13:32:31 | |
Autor: HaMMeR | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Vic wrote:
HaMMeR wrote:-- -- -- -- -- -- -- -- -- - Czyli bedziesz lezal 'swinstwem do gory' i rozkoszowal sie bloga bezmyslnoscia, ale i mnie sie to zdarza, jak mam na to czas i ochote z tym, ze nie jestem zdrajca ani agentem i mam zaszczepiony mi od dziecka patriotyzm, a zatem bede lezal z ogromnym komfortem czlowieka uczciwego... |
|
Data: 2009-05-29 15:26:19 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
HaMMeR wrote:
Czyli bedziesz lezal 'swinstwem do gory' Ja to inaczej nazywam. No i nie kojarzy mi sie ze 'swinstwem'... z tym, ze nie jestem zdrajca ani agentem i mam zaszczepiony A czym sie przejawia ten twoj partiotyzm? -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-29 16:18:58 | |
Autor: cirrus | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvood8$sq7$2mx1.internetia.pl...
HaMMeR wrote: Debilizmem. -- stevep |
|
Data: 2009-05-29 16:39:28 | |
Autor: HaMMeR | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
cirrus wrote:
Użytkownik "Vic"<bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości-- -- -- -- -- -- -- - No no, zadales szyku.., slowo dlugie i trudne nieprawdaz?:) |
|
Data: 2009-05-29 16:43:23 | |
Autor: HaMMeR | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Vic wrote:
HaMMeR wrote:-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Aaa.., to zalezy od okolicznosci, na przyklad czytajac ciebie, tylko swedza mnie strasznie dlonie, zwijajac sie bezwiednie w piesci... |
|
Data: 2009-06-01 08:49:36 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
HaMMeR wrote:
Aaa.., to zalezy od okolicznosci, na przyklad A! A wiec patriotyzm to mordobicie? Rozumiem. Jestes lysy? -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-28 15:31:03 | |
Autor: Piotr | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Dnia Thu, 28 May 2009 10:39:22 +0200, Vic napisał(a):
Idź i wytłumacz, a przy okazji zapytaj dlaczego to oni tak pchają sprawę do przodu z tymi "wypedzonymi"? Piotr |
|
Data: 2009-05-28 15:58:47 | |
Autor: Vic | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Piotr wrote:
IdĹş i wytĹumacz, a przy okazji zapytaj dlaczego to oni tak pchajÄ Eee tam, Kaczor cie zmanipulowal swoimi fobiami... -- Vic ĐŁ ĐОНŃка и ĐżŃикаС ŃĐ°ŃŃкаС ;) |
|
Data: 2009-05-28 16:16:41 | |
Autor: Piotr | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowadzic do wo jny!! | |
Dnia Thu, 28 May 2009 15:58:47 +0200, Vic napisał(a):
idź i zapytaj, zamiast tu powtarzać warzywne slogany. |
|
Data: 2009-05-28 15:36:30 | |
Autor: mkarwan | |
Nie pozwĂłlmy idiocie doprowa dzic do wojny!! | |
UĹźytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:gvlj75$ei6$1mx1.internetia.pl... Jarek orĂŞdownik PO wrote: Czemu reagujesz na listy tego durnia spamera? Dzisiaj od 9:35 do 10:13 rozpoczÄ Ĺ 9 nowych wÄ tkĂłw? Wczoraj i przedwczoraj podobnie. |
|
Data: 2009-05-28 10:41:50 | |
Autor: konserwator | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Dobrindt
ocenił, że przywódca PiS "wciąż nie rozumie, że pojednanie i rozliczenie bezprawia wypędzeń są ze sobą związane". alez wlasnie Kaczynski to doskonale rozumie jezeli to "wypedzenie niemcow" niemcy uznaja za bezprawie to znaczy, ze kwestionuja polskie granice i powojenny podzial europy. Czemu Niemcy pra do wojny? Wypędzenia każdego rodzaju muszą zostać potępione na płaszczyźnie międzynarodowej, a naruszone prawa muszą zostać uznane" - podkreślili chadecy. i wyplacone odszkodowania oraz zwrocone majatki - tak nalezy to rozumiec. Kawecki: Szczecin bedzie niedlugo niemiecki ale tobie to pewnie pasuje.... |
|
Data: 2009-05-28 15:36:50 | |
Autor: mkarwan | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvlis7$i9h$1atlantis.news.neostrada.pl... Czemu reagujesz na listy tego durnia spamera? Dzisiaj od 9:35 do 10:13 rozpoczął 9 nowych wątków? Wczoraj i przedwczoraj podobnie. |
|
Data: 2009-05-28 14:52:00 | |
Autor: p47 | |
Nie pozwólmy idiocie doprowadzic do wojny!! | |
Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gvlh3d$5po$1inews.gazeta.pl... -- Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana". A takiej Beacie Sawickiej, Misiakowi, Palikotowi pasożytujacemu na studentach i emerytach;-), czy też Kurnatowskiemu nawet włos z głowy nie spadł;-)) W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! > Tak jak wybrały Moskwa i Berlin, które od lat Tuska i PO wspierają, a PiS, i w szczególności pp. Kaczyńscy są tam znienawidzeni, a jak wiadomo, akurat w tych stolicach nic tak na sercu nie leży jak wyłącznie nasze dobro, dbałośc o nasz wybór takich przywódców, którzy o polski interes potrafią SKUTECZNIE zabiegać i w ogóle to by nam tam nieba przychylili;-), I właśnie pewno z tej troski o Polaków ta dziwnie zsynchronizowana niechęć do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO.. ;-) |
|
Data: 2009-05-28 16:25:09 | |
Autor: Andrzej Adam Filip | |
Nie pozwĂłlmy idiotom z CDU doprowadzic do wojny!! :-) | |
"Jarek orÄdownik PO" <adres@email.pl> pisze:
Nikt normalny, odpowiedzialny i na pewno Ĺźaden czĹonek mojej partii nie chce rewidowaÄ granic - zapewniĹ niemiecki sekretarz stanu ds. kultury i mediĂłw w UrzÄdzie Kanclerskim Bernd Neumann. Jego zdaniem, wykorzystywanie zawartego w uchwale CDU-CSU postulatu o potÄpienie wypÄdzeĹ, w "czasie kampanii wyborczej nabraĹo w Polsce szczegĂłlnej roli". Minister rzÄ du Angeli Merkel zapewniĹ, Ĺźe wspĂłlna odezwa wyborcza niemieckiej chadecji nie ma nic wspĂłlnego ze stosunkami polsko-niemieckimi. Ministerialne chcenie i interpretacje nie tworzÄ faktĂłw :-) Bernd Neumann wyraziĹ zdziwienie reakcjÄ w Polsce na zdanie, ktĂłre -? - WĂłwczas nikt siÄ nie denerwowaĹ - mĂłwiĹ Neumann, ktĂłry w rzÄ dzie niemieckim odpowiadaĹ za sprawy zwiÄ zane z powoĹaniem centrum upamiÄtnienia wysiedleĹ "Ucieczka, WypÄdzenie, Pojednanie". - Niestety muszÄ stwierdziÄ, Ĺźe w zwiÄ zku z kampaniÄ przed wyborami europejskimi odezwa najwyraĹşniej nabraĹa szczegĂłlnej roli w Polsce - stwierdziĹ. PiS wyciÄ gnÄ Ĺ co mu pasowaĹo kiedy mu pasowaĹo i parÄ procent gĹosĂłw *moĹźe* tym ugraÄ. Ile procent gĹosĂłw *w kampani wyborczej* planowaĹo ugraÄ CDU/CSU "ogĂłlnym potÄpieniem wypÄdzeĹ" panie ministrze od moralnoĹci Kalego? :-) [...] -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). Nie trzeba kupowaÄ narodu, wystarczy mieÄ tych inĹźynierĂłw dusz i to zupeĹnie zaĹatwia problem zniewolenia. -- JĂłzef Stalin (Iosif Wissarionowicz DĹźugaszwili) (1878-1953) |