Nie protestuję przeciw ACTA

Data: 2012-01-29 02:09:16
Autor: J-23
Nie protestuję przeciw ACTA
On 29 Sty, 10:03, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Walka z piractwem jawi się jako środek obrony wartości demokratycznych.

W minionych latach na różnych serwerach wielokrotnie trafiałem na pliki
zawierające całe numery "Newsweeka" (często były tam też dostępne tytuły
naszych konkurentów). Każdy chętny mógł je sobie ściągnąć. A mnie krew
zalewała - my tu się wysilamy, poświęcamy czas, pracę, inwestujemy w
utrzymanie i rozwój pisma, dokładamy starań, by budżet się zbilansował i
przychody ze sprzedaży wystarczyły na utrzymanie redakcji, a jakiś
cwaniaczek przychodzi na gotowe i bez zahamowań na nas pasożytuje, czerpiąc
z tego różne korzyści, głównie finansowe.

http://opinie.newsweek.pl/nie-protestuje-przeciw-acta,87745,1,1.html

Autorem artykułu jest Wojciech Maziarski, syn byłego polityka  PC.

Przemek

lubie takich "akuratnych" co to akceptuja w calej rozciaglosci i
bezkrytycznie, a pozniej wklejaja cudzy tekst, i czynia to oczywiscie
bez zgody autora.

Data: 2012-01-29 11:21:36
Autor: Przemysław W

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2a172c06-8595-4b01-a16c-be4254f7f4dehs8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Jeśli ci "akuratni" nie czerpią korzyści finansowych, nie widzę żadnego problemu. Poza tym są artykuły, o których gazeta  informuje, że są dostępne tylko w papierowym wydaniu.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Nie protestuję przeciw ACTA