Nie przegap!

Data: 2010-10-01 10:47:37
Autor: Dirko
Nie przegap!
    Już od dawna miałem chęć napisać o tym jak telewizja publiczna realizuje swoją misję. Oto najnowszy rodzynek z programu tvp2: "Zwycięzca" film dokumentalny o genialnym pianiście Rafale Blechaczu w czwartek o *02:15*.
    Już widzę tłumy telewidzów ogladających ten program w środku nocy. :-(

Data: 2010-10-01 10:58:12
Autor: Miglanc
Nie przegap!

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:i84776$c1$1news.vectranet.pl...
[...]