Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa

Data: 2009-05-07 19:43:31
Autor: Jerzy Olszewski
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Przed chwilą zobaczyłem jak w telewizorze , jawnym tekstem, Pan Premier RP oświadczył , że "nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa gościom zaproszonym na obchody wyborów 4 czerwca w Gdańsku".

To istotna nowość, bo domownikom nigdy nie był w stanie i nawet nie próbował zapewnić.

No ale, to jednak rzeczywiście cienias, jak mawiał premier Marcinkiewicz.

Taki na przykład gen. Jaruzelski na luzie zapewniał bezpieczeństwo na każdego 1 maja wszystkim swoim gościom !

Zresztą sam młody Tusk, jako prezes klubu kibica Lechii Gdańsk w latach osiemdziesiątych bez trudu zapewniał bezpieczeństwo kibicom bratnich klubów, przybywających do Trójmiasta. Zwłaszcza tym z Warszawy. Mogli zawsze liczyć na eskortę w kolejce trójmiejskiej, aby czasem kogoś ktoś nie wysadził w biegu i w ogóle, by czuli się komfortowo ...

Może właśnie dlatego wie coś więcej na temat Gdańskiej gościnności i stąd ta rejterada ?

Czesi też nie będą mieli problemów z zapewnieniem bezpieczeństwa gościom Szczytu UE w sprawie "Partnerstwa wschodniego". Nie bardzo będą mieli kogo bronić, bo mało kto tam się wybiera. Taką powagę dla naszych propozycji wyklepał po ramionach nasz dzielny Premier , o wilczym oku.

Ale wiadomo. Jak Pan Prezydent Kaczyński tam nie jedzie ,to kto poważny chciałby rozmawiać z Tuskiem i o czym ?. Jak ktoś się na wszystko godzi , to się z nim nie rozmawia, tylko wydaje mu dyspozycje :)

Data: 2009-05-07 20:00:52
Autor: Dieter
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
A mnie z kolei rozbawily podziekowania Pani Merkel dla stoczniowcow.

D.

Data: 2009-05-07 20:57:59
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
A mnie juz nic nie bawi...
RK

Data: 2009-05-08 08:04:46
Autor: iktorn
Jerzy Olszewski pisze:
Przed chwilą zobaczyłem jak w telewizorze , jawnym tekstem, Pan Premier RP oświadczył , że "nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa gościom zaproszonym na obchody wyborów 4 czerwca w Gdańsku".

Jestem z Trójmiasta i ta decyzja mnie kompletnie rozbawiła.
Stoczniowcy strajkując obalali komunizm, a teraz będziemy obchodzić uroczystości m.in. na ich cześć... z dala od stoczniowców w obawie przed ich protestami. Monty Python by tego nie wymyślił.

Data: 2009-05-08 09:19:18
Autor: george

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:gu0i1r$mmm$1news.task.gda.pl...
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Decyzja po wszechkroć głupia. Polityczne samobójstwo.
Niektórzy nie lubią mlaskaczy, niektórzy nie lubia pyszałków, ale nikt nie pójdzie za Tchórzem.

george

Data: 2009-05-08 09:28:07
Autor: Bartłomiej Miara
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Witam!

Jerzy Olszewski pisze:
[...]

E tam. Widać z kilometra, że Tusk chce się z rozprawić z zadymiarzami. Sami
już na kolanach przepraszali i deklarowali poprawę na ostatniej konferencji
prasowej.

Tusk wogóle to taki "twardziel", za pysk i z parti, ipn, nie dostaniesz
tego, tamtego :)

Trzeba przyznać że przynosi to efekty. Kurtyka mu podpadł, na drugi dzień
przeprasza. Zadymiarze podpadli, za parę dni przepraszają. I dobrze.

Bartłomiej Miara

Data: 2009-05-08 09:21:45
Autor: Bartłomiej Miara

Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Jaaaaasne. Kto wierzy w takie głupoty.. Wtedy strajkowali tacy sami robole
nie mający pojęcia o ekonomi, inżynierii czy naukach humanistycznych. Ich
poziom myślenia sprowadza się do haseł typu więcej pracy, podwyżki płac, nie
likwidować zakładów pracy, więcej dodatków socjalnych itd.

To nie stoczniowcy obalili komunizm, oni wtedy byli takimi samymi
zadymiarzami jak dzisiaj. Chcieli po prostu lepiej dla siebie, nie chcieli
odejścia od PRL. Chcieli więcej kasy, związków zawodowych.

To co jest niebezpieczne dla każdego dyktatorskiego systemu to możliwość
zobaczenia przez obywateli, że inni mają lepiej w innym ustroju, a niżeli
oni u siebie. Gdy w Niemczech, Polsce zobaczono o ile lepiej rozwija się
zachód, sami zapragnęli dobrobytu. Wtedy Gierek próbował za pożyczoną kasę
"zrobić" dobrobyt w Polsce. Oczywiście się to nie udało, można powiedzieć,
że komunizm zawalił się pod ciężarem własnej niewydolności. Na pewno nie
dzięki tym zadymiarzom ze stoczni.

Bartłomiej Miara

Data: 2009-05-08 10:07:10
Autor: iktorn
Bartłomiej Miara pisze:
[...]

Zdaje się, że źle odczytałeś moja wypowiedź.
Nie interesuję mnie powody, dla których odbywały się protesty, faktem jest, że przyczyniły się one do upadku komunizmu. Twierdzenie, że to nie m.in. masowe protesty robotników rozbijały ten system są śmieszne, gdyby wystarczyła sama zapaść ekonomiczna Korea Pn. już dawno byłaby oazą demokracji.

Data: 2009-05-08 09:55:01
Autor: totus
iktorn wrote:

Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Zacytuj jakiegoś urzędnika państwowego co będzie przeniesione do Krakowa i z tym dyskutuj, a nie ze swoimi snami.

Data: 2009-05-08 10:16:16
Autor: Andrzej Adam Filip
iktorn <nospam@example.com> pisze:

Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Boć to dobrzy stoczniowcy protestowali wtedy przeciw złemu
(komunistycznemu) rządowi a teraz to źli stoczniowcy protestują
przeciw dobremu (demokratycznemu) rządowi.

A ktoś pamięta co tamten (obecnie) zły rząd *wtedy* mówił? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Nie jest naprawdę szczęśliwy, kto nie ma w sobie pewności,

Data: 2009-05-08 14:53:20
Autor: yaca

Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gu0i1r$mmm$1news.task.gda.pl...
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

No to dobrze że jesteś z Gdańska a nie z Warszawy i nie masz lokalu albo mieszkania gdzieś w centrum. Komunizm był obalony ruchem społecznym nie mającym nic wspoólnego z zadymiarzami kryjącymi się obecnie w cieniu jego sztandarów. Na pewno nie jest to decyzja idealna ale dzięki temu kilku warchołów będzie mogło sobie co najwyżej rozpalić ogień na działce zamiast urządzać burdy i bić się z policją. Wierz mi gdybyć popatrzył z bliska co się dzieje na tych ich "pokojowych manifestacjach" wzmianka o Monty Pythonie nie przyszła by ci do głowy

Data: 2009-05-08 15:33:57
Autor: iktorn
yaca pisze:
[...]

Spoko, w Gdańsku też palili opony. Najwidoczniej tylko ja zauważam komizm tej sytuacji.
A żeby nie było, że nie na temat grupy - akcja ubierania w ciuszki Monnari mnie dzisiaj jeszcze bardziej rozbawiła :-)

Data: 2009-05-08 12:32:38
Autor: XXL
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a): Ale wiadomo. Jak Pan Prezydent Kaczyński tam nie jedzie ,to kto poważny chciałby rozmawiać z Tuskiem i o czym ?. Jak ktoś się na wszystko godzi to się z nim nie rozmawia, tylko wydaje mu dyspozycje :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Być może jest to błąd polityczny Tuska, że zdecydował przenieść uroczystości
rocznicowe 4 czerwca z Gdańska do Krakowa? Czas pokaże.
Pan prezydent Kaczyński już wystarczająco namieszał w Brukseli.
Najpierw Traktat Lizboński według L.Kaczyńskiego był wielkim sukcesem za
rządów PIS-Samoobrona-LPR a później nagle okazał się porażką.
Negocjacje firmowane przez niego w sprawie emisji CO2 miały być sukcesem i
dopiero twarde negocjacje delegacji rządowej musiały ratować sprawę.

A przypomnij nam kogo to niemieckie media nazwały "dwoma kartoflami" ???

Data: 2009-05-08 14:40:07
Autor: Dieter
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Nie siedze w temacie za bardzo. Przypomnij mi na czym polegal sukces delagacji rzadowej w sprawie CO2, bo mi to umknelo.

A przypomnij nam kogo to niemieckie media nazwały "dwoma kartoflami" ???<

Odp. To dla Ciebie zabawne, ze ex-hitlerowcy obrazaja Prezydenta i Premiera Polski? Puknij sie w glowe.

D.

Data: 2009-05-08 13:16:01
Autor: XXL
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Nie siedze w temacie za bardzo. Przypomnij mi na czym polegal sukces delagacji rzadowej w sprawie CO2, bo mi to umknelo.
A juz zapomniałeś jak sam pisałeś, że delegacja rządowa z Tuskiem na czele
będzie się kłaniać nisko w Brukseli, żeby wprowadzili nam zaostrzone limity
już od 2012r.?
Chyba wiesz jaki kompromis udało się polskiej delegacji rządowej wywalczyć?
Pan prezydent przejechał sie do Brukseli, zjadł kilka luksusowych posiłków,
poklepał D.Tuska po ramieniu i był cały happy.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Odp. To dla Ciebie zabawne, ze ex-hitlerowcy obrazaja Prezydenta i Premiera Polski? Puknij sie w glowe.
 Jacy ex-hitlerowcy ??? Tak nazwali ich dziennikarze za wrogie i pełne
nieufności nastawienie do wszelkich instytucji europejskich i mediów ("ta małpa w czerwonym").
Ex-hitlerowcy chyba w Niemczech nie rządzą?

Data: 2009-05-08 15:22:57
Autor: Dieter
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Chyba wiesz jaki kompromis udało się polskiej delegacji rządowej wywalczyć?<

Odp. No wlasnie pytam o ten kompromis. Na czym polegal?

Jacy ex-hitlerowcy ???<

Odp. Hitlerowiec = Niemiec z czasow II WS.  Wojna byla z Niemcami, a nie z zadnymi Hitlerowcami jak to sie probuje teraz przeklamac historie.

Tak nazwali ich dziennikarze za wrogie i pełne nieufności nastawienie<

Odp. I to Cie tak bawi? Mnie wcale. Jak sie nie bedziesz szanowal, to tym bardziej szwab nie bedzie Cie szanowal.

D.

Data: 2009-05-09 00:22:05
Autor: totus
Dieter wrote:

[...]

Dieter Ty w za ciasnym hełmie chodzisz. Mógłbyś przynajmniej do spania zdejmować.

Data: 2009-05-09 09:13:58
Autor: XXL
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Chyba wiesz jaki kompromis udało się polskiej delegacji rządowej wywalczyć?
Odp. No wlasnie pytam o ten kompromis. Na czym polegal?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Udajesz, że nie pamiętasz jak wypisywałeś koszałki-opałki że delegacja rządowa
z Tuskiem na czele będzie się kłaniać w pas w Brukseli, żeby nam wprowadzili
podwyżki za energię elektryczną o 90% od 2010r.?
Nawet nie stać Cię było na obiektywny komentarz, że delegacja rządowa
wywalczyła korzystny kompromis po blamażu prezydenta, który nawet nie wiedział
o czym mowa w sprawie limitów CO2 i zgodził się wcześniej na wszystko.

I to Cie tak bawi? Mnie wcale. Jak sie nie bedziesz szanowal, to tym bardziej szwab nie bedzie Cie szanowal.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I kto to pisze? Osoba, która używa typowo "polskiego" nicku Dieter :-)
Zacznij od siebie i przestań pisać o premierze Tusku "Rudy" bo to nie jest
Twój kolega.

Data: 2009-05-08 15:23:56
Autor: Jeff
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

no i kolejny raz potwierdza sie to co o tobie napisalem buraku: howno wiesz bo
nie czytasz i nie interesujesz sie tematami na ktore sie z taka arogancja
wypowiadasz. Magiel powinienes prowadzic, a nie rozsiewac w sieci brednie
ktore sobie w slabej glowinie ubrdales. Przeczytaj wielbicielu optmalnej sekty, co pisza na temat limitow CO2 fachowcy.
Moze cos zrozumiesz. Chociaz osobiscie watpie, znajac poziom twojego intelektu
z grupy o dietetyce, kolku:)

http://www.pis.org.pl/article.php?id=14966

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

oni nie, ale ich potomkowie chyba tak? Chcesz mi lizac doope, warchole?

Data: 2009-05-08 16:44:58
Autor: fatso
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Jeff wrote:

Jeff,, ty chuju jestes tu nikim a Dieter moze i chybionym ale zawsze jednak, gieldowym guru.
Mozna sie czesto nie zgadzac, jak ja nie przymierzajac ale takiego przeciwnika szanuj, glupi chuju.

Co do decyzji Tuska to ja sie zgadzam ale "under protest". To jest porazka Gdanska jako nowej stolicy Polski.
Bo tym Gdansk wlasnie byl: to gdanszczanie przeciez zrobili rewolucje te 30 lat temu, oni dali kadry i roboli
do walki i umierania pod kulami. Przeciesz to nie warsiawka, rodem z Mlawy i Marek, zmienila historie Europy, no nie?
Dlatego tez i prezydent, moze i kartofel ale gdanski, przez zasiedzenie,  a takze Premier: kaszub polski, z dziada pradziada,
pzrybyli rzadzic z Gdanska. To sie obecnie skonczy skoro gdanscy stoczniowcy tak spektakularnie wypieli tylek na swoje tradycje.
Zal, zal  wielki mam ale decyzje rzadowe sa sluszne.

fatso

Data: 2009-05-08 16:07:09
Autor: Jeff
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Jeff wrote:

Jeff,, ty chuju jestes tu nikim a Dieter moze i chybionym ale zawsze jednak, gieldowym guru.
Mozna sie czesto nie zgadzac, jak ja nie przymierzajac ale takiego przeciwnika szanuj, glupi chuju.

i po co te nerwy i wyzwiska? Ja ci nie pisze kim ty jestes, chociaz moglbym.

Jak piszesz na grupe, to nie pij, albo czytaj staranniej cudze posty.
Moj post nie jest skierowany do Dietera, tylko do XXL, chamie.

[...]

cos pierdolisz od rzeczy. Ja sie na ten temat nie wypowiadalem, tylko na temat
limitow CO2 dla Polski. Ty tez nie lubisz czytac tego co pisza eksperci, tylko
wolisz sluchac tupotu mew w sojej lepetynie?

Ps. czytalem troche twoich wypocin na polskiej grupie o Zydach:) i mialem
wrazenie zes nieglupi facet. Jesli koniecznie chcesz abym zmienil o tobie
zdanie, to sie staraj dalej:)
to --

Data: 2009-05-08 17:59:25
Autor: fatso
Jeff wrote:

[...]

OK, przepraszam jesli opierdolilem nie ta osobe co nalezalo.
Akurat pije jakas tania angielska wodke z sokiem, moze dlatego.

Data: 2009-05-08 19:46:47
Autor: Jefff
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
OK, przepraszam jesli opierdolilem nie ta osobe co nalezalo.
Akurat pije jakas tania angielska wodke z sokiem, moze dlatego.

oki, tak myslalem.... z sokiem lepiej uwazac:)))

Data: 2009-05-09 08:59:00
Autor: XXL
Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
Jeff  <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): No i kolejny raz potwierdza sie to co o tobie napisalem buraku: howno wiesz bo
nie czytasz i nie interesujesz sie tematami na ktore sie z taka arogancja
wypowiadasz. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Znowu jesteś na przepustce z psychiatryka, debilko? --

Data: 2009-05-09 11:35:42
Autor: Jeff
[...]

Twoje teksty glabie,potwierdzaja tylko fakt,ze nie nie uzywasz mozgu, bo go po
prostu nie masz.

Data: 2009-05-09 10:21:11
Autor: kc
[...]

Chciałbym, żebyś zwrócił uwagę na pewien szczewgól w zachowaniu twojego idola. Dla wielu niezauważalny. Uśmiech. Gdy rozmawia z przywódcami innych krajów jego uśmiech mówi mi wszystko. Widziełem taki uśmiech wielokrotnie. To uśmiech Polaka nic nie kumającego z rozmowy, ale gotowego w każdej chwili pomóc temu, którego nie rozumie.
To się nazywa serwilizm. Totalny.

kc

Data: 2009-05-09 11:27:06
Autor: Jeff
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Chciałbym, żebyś zwrócił uwagę na pewien szczewgól w zachowaniu twojego idola. Dla wielu niezauważalny. Uśmiech. Gdy rozmawia z przywódcami innych krajów jego uśmiech mówi mi wszystko. Widziełem taki uśmiech wielokrotnie. To uśmiech Polaka nic nie kumającego z rozmowy, ale gotowego w każdej chwili pomóc temu, którego nie rozumie.

Mysle XXL nie jest w stanie tego zrozumiec co piszesz, bo to wtorny analfabeta
ktory logicznie myslec nie potrafi. Malpe predzej nauczysz spiewac, anizeli XXl myslec. Takie wlasnie bezmozgi jak on, kiedys pomagali
wladzy komunistycznej,trzymac ludzi za twarz. Chamstwem i prymitywizmem,
zastepuje brak umiejetnosci logicznj argumentacji. Jednym slowem cwok i kolek,
ktorym telewizor spokojnie moze sterowac.

--

Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa