Nie przewidzialem tego mechanizmu obronnego sympatykow PiSu ;)

Data: 2009-06-07 23:24:14
Autor: Stefann
Nie przewidzialem tego mechanizmu obronnego sympatykow PiSu ;)
Stupor (osłupienie) - zaburzenie psychiczne objawiające się znacznym zahamowaniem ruchowym i ograniczeniem reakcji na bodźce zewnętrzne.

W mniej nasilonych postaciach aktywność i ruchliwość chorych jest zmniejszona, mało celowa i harmonijna oraz zależna od zmienionej sugestywności (katalepsja, negatywizm). Wypowiedzi skąpe lub nieobecne (mutyzm). W skrajnej postaci występuje zupełne znieruchomienie, brak kontaktu i możliwości zaspokajania potrzeb (chory nie je, nie kontroluje potrzeb fizjologicznych); przytomność jest w zasadzie zachowana i chory może odtworzyć szczegóły wydarzeń po ustąpieniu osłupienia.

Zennon

Data: 2009-06-07 16:28:37
Autor: pp

"Stefann" <tu@blisko.pl> wrote in message news:h0hb5j$jod$1news.task.gda.pl...
Stupor (osłupienie) - zaburzenie psychiczne objawiające się znacznym zahamowaniem ruchowym i ograniczeniem reakcji na bodźce zewnętrzne.

Masz Zeniek dzisiaj wieczorem sraczke ? Wegiel i biale pieczywo
napewno pomoga, do rana ci przejdzie, wytrzezwiejesz, wyspisz sie,
a jutro Donald opowie w TV, ze Polska zasluguje na cud w ktory
tylko ty i kalecki nadal wierzycie.

Data: 2009-06-07 23:43:19
Autor: Stefann

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0hbe7$t44$1news.onet.pl...

[...]

Dlaczego tak za mna biegasz i obwachujesz moja sraczke? ;))))))))))))

Zennon

Data: 2009-06-07 16:51:09
Autor: pp

"Stefann" <tu@blisko.pl> wrote in message news:h0hc9d$nfa$1news.task.gda.pl...

[...]

Zebys nie zapominal twoich przedwyborczych recept, ktore tutaj opisales
bo widze, ze sie wierscisz jakbys mial owsiki i nadrabiasz mina. Kurski,
Ziobro i Kaminski w Brukseli tak cie negatywnie nastawiaja do rzeczywistosci ?
Nie martw sie, przezyjesz ten maly szok powyborczy.

Data: 2009-06-07 23:55:33
Autor: Stefann

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0hcog$c5$1news.onet.pl...

[...]

Widze, ze jak kazdy piesek lubisz obwachiwac kupki, a nawet czasem sie w nich tarzac ;)))
Sprawia Ci to przyjemnosc ?

Zennon

Data: 2009-06-07 17:06:19
Autor: pp

"Stefann" <tu@blisko.pl> wrote in message news:h0hd0b$qlc$1news.task.gda.pl...

[...]

Zeniek nie porownuj siebie do psiej kupy, bo przynosisz wstyd swoje europejskiej
partii, a pieski kupy piaskiem zasypuja zeby nie smierdzialo. Od ciebie co prawda
cuchnie naiwnym platfuskiem, ale pamietaj, ze ja twojej malej osobki do kalu lezacego
na ulicy nie przyrownalem, przynajmniej na razie, to nie tazraj sie we wlasnej glupocie :))))

Data: 2009-06-08 00:21:06
Autor: Stefann
[...]

PP komentujesz to moja sraczke i komentujesz, zaraz zasmierdniesz.

Zennon

Data: 2009-06-07 17:22:06
Autor: pp

"Stefann" <tu@blisko.pl> wrote in message news:h0heg8$v6r$1news.task.gda.pl...

[...]

Pomagam ci sie cieszyc Zeniek ze zwyciestwa. Nie narzekaj tylko sie ciesz :)))

Data: 2009-06-08 00:29:05
Autor: Stefann
Nie przewidzialem tego mechanizmu obronnego sympatykow PiSu ;)
Pomagam ci sie cieszyc Zeniek ze zwyciestwa. Nie narzekaj tylko sie ciesz :)))

A dziekuje. Przyjmuje te szczere gratulacje od Ciebie. Jak chcesz, to potrafisz zachowac sie kulturalnie.

Zennon

Data: 2009-06-07 17:31:59
Autor: pp

"Stefann" <tu@blisko.pl> wrote in message news:h0hev7$vui$1news.task.gda.pl...
Pomagam ci sie cieszyc Zeniek ze zwyciestwa. Nie narzekaj tylko sie ciesz :)))

A dziekuje. Przyjmuje te szczere gratulacje od Ciebie. Jak chcesz, to potrafisz zachowac sie kulturalnie.

Ja jestem kulturalny jak przedwojenny hrabia, tylko czasami lubie
kogos potargac za kudly, zeby wrocil z platformy na ziemie.

Nie przewidzialem tego mechanizmu obronnego sympatykow PiSu ;)