Nie przychodzi kara za zerwanie umowy

Data: 2012-02-18 01:10:34
Autor: David Kevin
Nie przychodzi kara za zerwanie umowy
Cześć,
mam następujący problem:
zerwałem umowę z Orange i Pani w salonie powiedziała, że rachunek
zostanie przesłany na mój adres i wtedy dopiero będzie można go
opłacić. Pomimo upływu 13 dni rachunek nie przyszedł, więc wybrałem
się ponownie do Orange, aby wyjaśnić sprawę. Pani powiedziała mi rzecz
dość dziwną, tzn. "jest potwierdzenie wysłania faksu, ale nie ma
nadania zerwania umowy". Przy tym dostałem nową kartkę "Data
transmisji". Ponadto Pani powiedziała, żeby przychodzić do salonu i
dowiadywać się. Jest to dla mnie cokolwiek kuriozalne, bo to w ich
interesie powinno być ściągnięcie od byłego użytkownika należności.
Czy po upływie określonego czasu jestem zwolniony z opłacenia kary za
zerwanie umowy?
Czy też może mimo, że rachunek nie dochodzi na mój adres, może być
tak, iż naliczone mi zostaną odsetki?
Co powinienem zrobić w tej sytuacji?
Dodam, że ta umowa to Zetafon II (mix).
Z góry dziękuję za odpowiedź,