Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera

Data: 2014-10-25 13:31:42
Autor: qwerty
Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
Użytkownik "PlaMa"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5446bab2$0$12628$65785112@news.neostrada.pl...
Porąbało ich czy to ja już nie nadążam za duchem czasu? Kto ma rację?

Podaj nazwę sklepu, żeby innym odradzić zakupów.
Ty masz racjÄ™.

Data: 2014-10-25 15:47:26
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-10-25 13:31, Użytkownik qwerty napisał:

Porąbało ich czy to ja już nie nadążam za duchem czasu? Kto ma rację?

Podaj nazwę sklepu, żeby innym odradzić zakupów.
Ty masz racjÄ™.

Ja tam bym sprawdził na rachunku lub paragonie czy aby na
pewno kupił laptopa z SSD i dysk zewnętrzny jak pisze czy
jednak laptopa z dyskiem mechanicznym plus dysk SSD
z tandetnÄ… obudowÄ… na USB2.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-26 14:45:15
Autor: PlaMa
W dniu 2014-10-25 o 15:47, RadoslawF pisze:

Porąbało ich czy to ja już nie nadążam za duchem czasu? Kto ma rację?
Podaj nazwę sklepu, żeby innym odradzić zakupów.
Ty masz racjÄ™.

http://www.x-kom.pl/p/161397-notebook-laptop-15-6-lenovo-y510p-i5-4200m-8gb-1201000-gt755m.html

"Tylko w X-kom znajdziesz konfiguracjÄ™ z dyskiem Samsung seria 840 EVO
oraz dodatkowym, zewnętrznym dyskiem HDD."

Swoją drogą to niezłym shitem okazał się ten dysk :P

Może z tym ukrywaniem przed Lenovo to przesadziłem - w sumie wyraźnie
tego nie powiedzieli, tylko że oni dostają od producenta laptopy z HDD i
tak muszą je odesłać.

Ja tam bym sprawdził na rachunku lub paragonie czy aby na
pewno kupił laptopa z SSD i dysk zewnętrzny jak pisze czy
jednak laptopa z dyskiem mechanicznym plus dysk SSD
z tandetnÄ… obudowÄ… na USB2.

hmm... na paragonie jest "notebook lapto lenovo ibm 59 xxxxxx 120S" te
120S to podejrzewam ssd.

Pozdrawiam

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2014-10-26 17:03:03
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-10-26 14:45, Użytkownik PlaMa napisał:

[...]

To upieraj się że w opisie aukcji oraz na rachunku nie jest
napisane że dysk jest częścią składową laptopa.
Ale jak znam życie to jedynie sprawa w sądzie pozostaje.
Ale zawsze możesz spróbować postraszyć, może się ugną
i dadzÄ… sprawny dysk.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-26 20:52:58
Autor: PlaMa
W dniu 2014-10-26 o 17:03, RadoslawF pisze:

[...]

przyjęli go na reklamację, tylko odgrażali się, że i tak każą mi się
wrócić z lapkiem. Liczę że okażą się jednak profesjonalni i nie będą
wymyślać.

Kurcze, można ich jakoś przycisnąć do odzyskania danych w razie czego?

Data: 2014-10-27 09:05:23
Autor: Krzysztof Jod³owski
Nie przyjêcie reklamacji dysku bez ca³ego komputera
> Kurcze, mo¿na ich jako¶ przycisn±æ do odzyskania danych w razie czego?

Nie. Nie dawali pisemnej gwarancji na odzysk danych, to nie odpowiadaj±.
To mniej wiêcej tak, jak w sytuacji kiedy zepsuje Ci siê samochód i spó¼nisz siê przez to do kina. Samochód naprawi± na gwarancji, ale kasy za bilety do kina nie oddadz±. Jeszcze bêdziesz musia³ im dostarczyæ niesprawny samochód do serwisu i straciæ kolejny swój czas na jego oddanie i odebranie.

Krzysztof

Data: 2014-10-26 20:31:55
Autor: qwerty
Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
Użytkownik "PlaMa"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:544cfaea$0$18079$65785112@news.neostrada.pl...
hmm... na paragonie jest "notebook lapto lenovo ibm 59 xxxxxx 120S" te
120S to podejrzewam ssd.

No proszę. W ciągu miesiąca planuję kupić nowego laptopa. Już wiem w jakim sklepie tego nie robić.

Data: 2014-10-28 13:40:59
Autor: Chocobo
Nie przyjęcie reklamacji dysku bez cał ego komputera
W dniu 26.10.2014 o 14:45, PlaMa pisze:

"Tylko w X-kom

Bo to gówniana firma. Kupowaliśmy 20 kompów od nich ostatnio w jednym padł zasilacz pod dwóch dniach. Bywa. Ale oczywiście nie da rady odesłać samego zasilacza, trzeba cały komputer.
Tu sprawa była prosta bo olałem ich ciepłym moczem i odezwałem się bezpośrednio do producenta. Wymienili bez szemrania, nawet bez karty gwarancyjnej

marcin

Data: 2014-10-28 21:32:42
Autor: PlaMa
W dniu 2014-10-28 o 13:40, Chocobo pisze:

[...]

hmm... widzę, że nie tylko mnie takie cyrki odczyniają :/

Data: 2014-11-04 10:38:19
Autor: WAM
Nie przyjêcie reklamacji dysku bez ca³ego komputera
On Sun, 26 Oct 2014 14:45:15 +0100, PlaMa <mariush.p-usunto@wp.pl>
wrote:

Mo¿e z tym ukrywaniem przed Lenovo to przesadzi³em - w sumie wyra¼nie
tego nie powiedzieli, tylko ¿e oni dostaj± od producenta laptopy z HDD i
tak musz± je odes³aæ.
Komputronik chyba robi podobnie tj sprzedaje laptopy z SSD podczas gdy
ten sam model wg producenta ma HDD i inni dostawcy oferuj± je tylko z
HDD. Tyle ze komputronik HDD nie dodawa³ do laptopa z obudow± USB.
Mo¿e trzymaj± dyski u siebie aby odes³aæ do producenta oryginalny
laptop (tzn z HDD) gdy laptop padnie.

WAM
--
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera