Nie przyjmujê kwiatów od zdrajcy

Data: 2014-05-29 18:05:49
Autor: Fritz
Nie przyjmujê kwiatów od zdrajcy
Zajebiste. No PO prostu serce ro¶nie...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019407,title,Licealistka-nie-przyjela-kwiatow-od-Donalda-Tuska,wid,16638818,wiadomosc.html?ticaid=112d02&_ticrsn=3

Napawa nadziej±, ¿e nowe POkolenie siê przebudzi i bêdzie mia³o wiêcej jaj w d±¿eniu do wolno¶ci, ni¿ dzisiejsi doro¶li...

Data: 2014-05-29 20:55:09
Autor: silvio balconetti
Am 29.05.2014 18:05, schrieb Fritz:
[...]

Napisalem juz, ze trudno oczekiwac rozsadku od mlodych, kiedy dorosli daja im przyklad chamstwa i glupoty. W telewizorze, w parlamencie, w kosciele, w szkole idioci, to i mlodzi nie maja szans na rozwoj szarych komorek. Za pare lat pojada czyscic ulice, szorowac gary, myc staruchow na Zachodzie i beda klac, ze to wszystko przez Zydow, Niemcow, Ruskich i ich polskich agentow.
A gdyby Tusk byl chlopem z jajami, to podalby gowniare do sadu. Musialaby pojsc do roboty, zeby zaplacic grzywne, albo poprosila starych o pozyczke. Tak sie w normalnym swiecie uczy rozumu takich co szybciej mowia niz mysla. Ale w nadwislanskim kraju jest norma, ze publicznie politykow nazywa sie zdrajcami, mordercami i zlodziejami. Mlodzi to slysza i sie ucza.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-05-29 21:01:00
Autor: u2
W dniu 2014-05-29 20:55, silvio balconetti pisze:
A gdyby Tusk byl chlopem z jajami, to podalby gowniare do sadu.

hi hi hi ty ubek jestes naprawde zabawny :)))))))))

--
Genera³ Skalski o ¿ydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-29 21:19:40
Autor: Fritz
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:bupe4eFtasuU1mid.individual.net...
[...]

Dok³adnie, bo to wszystko przez tego zdrajcê i z ³odzieja... No bo przez kogo innego, jak nier przez bandê okr±g³osto³owych sprzedawczyków i z³odzieji...

Data: 2014-05-30 02:21:46
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 20:55 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

A bryluje w tym PiS.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 06:54:06
Autor: Wiesiaczek
Nie przyjmuję kwiatów od zdrajcy
W dniu 29.05.2014 20:55, silvio balconetti pisze:
Am 29.05.2014 18:05, schrieb Fritz:
Zajebiste. No PO prostu serce rośnie...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019407,title,Licealistka-nie-przyjela-kwiatow-od-Donalda-Tuska,wid,16638818,wiadomosc.html?ticaid=112d02&_ticrsn=3

Napawa nadzieją, że nowe POkolenie się przebudzi i będzie miało więcej
jaj w dążeniu do wolności, niż dzisiejsi dorośli...

[...]

Problem w tym, że żeby ją skazać to trzeba by było udowodnić, że Tusk nie jest zdrajcą. Bo w drugą stroną to nie ma najmniejszych problemów:)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-05-30 07:51:25
Autor: silvio balconetti
[...]

Macie kolego dosc specyficzne rozumienie prawa. Tlumaczac lopatologicznie: jesli ktos nazwie was idiota lub zlodziejem, to bedziecie musieli udowadniac, ze nie ma racji, a wiec pokazywac zaswiadczenia od psychologa lub od policji?

>Pomówienie - przestępstwo z art. 212 kk
Wypowiadanie niepochlebnych i nieprawdziwych opinii o innej osobie może mieć dwojakie skutki. Z jednej strony tego typu czyny mogą naruszać dobra osobiste, z drugiej zaś być podstawą wniesienia prywatnego aktu oskarżenia do sądu z art. 212 kodeksu karnego.

Art. 212.
§ 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 3. W razie skazania za przestępstwo określone w § 1 lub 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego.
§ 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 odbywa się z oskarżenia prywatnego.
Przedmiotem ochrony z cytowanego artykułu jest przede wszystkim dobre imię innego człowieka. Przez ochronę dobrego imienia należy rozumieć tutaj ocenę wartości osoby pomawianej w pojęciu innych ludzi. Oznacza przysługujące każdemu podmiotowi domniemanie o jego uczciwości, właściwym postępowaniu i posiadaniu cech koniecznych do zajmowania określonego stanowiska, wykonywania zawodu lub prowadzenia określonej działalności. Podlega ochronie nawet wówczas, gdy dana osoba ma w społeczności złą opinię, nawet opartą na obiektywnych przesłankach.<

http://prawnikow.pl/porady-prawne/prawo-karne-i-wykroczenia/219308,Pomowienie-przestepstwo-z-art-212-kk.html

Data: 2014-05-30 08:27:00
Autor: Wiesiaczek
W dniu 30.05.2014 07:51, silvio balconetti pisze:

[...]

No przecież sam zacytowałeś, że pomówieniem jest wygłaszanie NIEPRAWDZIWYCH opinii.

No więc o co chodzi?

Data: 2014-06-04 23:31:11
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lm98bk$50p$1node1.news.atman.pl...
[...]

O to chodzi że ZDRAJCA - powiesić go za jajca! :))

Data: 2014-05-30 09:48:37
Autor: Fritz
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:buqkitF65fqU1mid.individual.net...

> [...]

Wypowiadanie niepochlebnych i nieprawdziwych opinii o innej osobie może mieć dwojakie skutki. Z jednej strony tego typu czyny mogą naruszać dobra osobiste, z drugiej zaś być podstawą wniesienia prywatnego aktu oskarżenia do sądu z art. 212 kodeksu karnego.

Zamordyzm ci się marzy? Niech spróbują bydlaki ją oskarżyć..., zaraz złodzieja się przed sądem napiętnuje...

Data: 2014-06-04 23:29:23
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:buqkitF65fqU1mid.individual.net...

> [...]

bedziecie musieli udowadniac, ze nie ma racji, a wiec pokazywac
zaswiadczenia od psychologa lub od policji?

No nie bądź pretensjonalny jak drugi Jarosław Kaczyński - jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś skarżył się przed sądami, że został nazwany zdrajcą. Przed każdym sądem można udowodnić na przykład to, że premier Tusk zdradził własne obietnice wyborcze, co tyczy się niemal każdego polityka. Ba! - nawet człowieka, bo każdy człowiek w życiu coś tam zdradził.

Data: 2014-05-31 04:06:23
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 06:54 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

[...]

Problem w tym, ¿e ¿eby j± skazaæ to trzeba by by³o udowodniæ, ¿e Tusk  nie jest zdrajc±. Bo w drug± stron± to nie ma najmniejszych problemów:)

A któ¿by kara³ jak±¶ niekumat± siksê?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-05 00:06:20
Autor: mi¶ z okienka
Nie przyjmujê kwiatów od zdrajcy

U¿ytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Chcia³by¶ pozywaæ nieletnie licealistki do s±du? A nie lepiej bez s±du je gdzie¶ internowaæ i tam 'nauczyæ rozumu'? :- DDD

Nie przyjmujê kwiatów od zdrajcy