Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>

Data: 2009-11-25 23:48:35
Autor: Lorn
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
"Niemiecki s±d skaza³ na karê grzywny rodziców, którzy ze wzglêdów religijnych nie posy³aj± swoich dzieci do szko³y. Ma³¿eñstwo z pó³nocnej Hesji musi zap³aciæ grzywnê w wysoko¶ci 120 euro."

http://tnij.org/religijny_zakaz

No proszê... Dyskryminacja pe³n± gêb±. :>

Data: 2009-11-25 23:25:07
Autor: Hans Kloss
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):
No proszê... Dyskryminacja pe³n± gêb±. :>

Masz w±tpliwo¶ci? Oto przejawi³ siê totalitaryzm eurogejski w ca³ej okaza³osci.
J-23
PS.
Blaise Pascal
Hans Christian Andersen Stanis³aw Ignacy Witkiewicz
Abraham Lincoln
Charles Dickens
Florence Nightingale
Mark Twain
Andrew Carnegie
Thomas A. Edison
Pierre Curie
Winston Churchill
Kondrad Adenauer
Charles Chaplin
Agatha Christie
Franklin D. Roosevelt
George Patton
Stanis³aw I. Witkiewicz
Yehudi Menuhin
... to (zapewne niepe³na) lista ludzi którzy zeszli na psy bo rodzice nie
poddali ich tresurze w systemie pañstwowej edukacji.

Data: 2009-11-26 00:57:19
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):
No proszê... Dyskryminacja pe³n± gêb±. :>

Masz w±tpliwo¶ci? Oto przejawi³ siê totalitaryzm eurogejski w ca³ej okaza³osci.
J-23

A przeczyta³e¶ artyku³? ;->

Data: 2009-11-26 00:45:53
Autor: Hans Kloss
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):
A przeczyta³e¶ artyku³? ;->

Tak. To jedna z najrozs±dniejszych motywacji do NIE POSY£ANIA dzieci to
ko³chozowej szko³y. Ale nie to jest tu gwo¼dziem programu tylko fakt
wymierzenia za to rodzicom kary przez kochane opiekuñcze pañstwo. Niech nie
maja z³udzeñ czyje tak naprawdê s± "ich" dzieci.
J-23

Data: 2009-11-26 05:45:56
Autor: Prawusek

"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

.. to (zapewne niepe³na) lista ludzi którzy zeszli na psy bo rodzice nie
poddali ich tresurze w systemie pañstwowej edukacji.

Ale¿, choæby Pascal by³ bardzo religijunym cz³owiekiem.

Data: 2009-11-25 23:44:22
Autor: Marek
M±dry niemiecki s±d !
On 25 Lis, 23:48, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
[...]

Artykul mocno upraszcza te historie.
Nie podaje, ze oboje rodzice maja wyzsze wyksztalcenie ( ojciec jest
chyba nawet nauczycielem, ale tego nie jestem pewny), oraz oboje
zawsze podkreslali, ze chcieliby poddac ocenie swoj domowy program
nauczania, przez urzednikow, ktorzy im belki pod nogi rzucaja.

Ich syn( cyba najstarszy) , aby otrzymac oficjalne swiadectwo
maturalne zostal poslany do ostatniej klasy gimnazjum, gdzie otrzymal
1,1 - prawie najwyzsza ocene !

To, ze kieruje nimi chec przekazania dzieciom wartosci
chrzescijanskich, jest moze dla nich najwazniejsze, ale, nawet , gdyby
nie to, tylko chec przekazania rzetelnej wiedzy, byla powodem ich
decyzji, to i tak mogliby czuc sie dyskryminowani.

Sad, chociaz mó³ ich skazac na 3 mies wiezienia - wtedy, sila rzeczy
dzieci trafilyby do kolchozowego nauczania - dal im kare 120 Euro,
ktora jest dosyc symboliczna i w zasadzie sankcjonuje stan, jaki jest.
Brawo niemiecki sêdzia !!!

Data: 2009-11-26 09:04:19
Autor: Piotr
M±dry niemiecki s±d !
Dnia Wed, 25 Nov 2009 23:44:22 -0800 (PST), Marek napisa³(a):

[...]

Zgadzam siê moje do¶wiadczenia z niemickim wymiarem sprawieldiwo¶ci daj±
podobne refleksje, ¿e jest on du¿o zdrowszy (na umy¶le) ni¿, na ten
przyk³ad, nasze s±dy.
Piotr

Data: 2009-11-26 09:44:45
Autor: Hans Kloss
M±dry niemiecki s±d !
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³(a):
Sad, chociaz móg³ ich skazac na 3 mies wiezienia
Ja rozumiem twoje zadowolenie z faktu ¿e "tylko da³ w pysk- a przecie¿ móg³
zabiæ". Niemniej skazanie tych ludzi na choæby 1 ojro kary sankcjonuje system
pañstwowej opresji nad obywatelem i potwierdza legalno¶æ totalitarnego stylu
sprawowania w³adzy. Jedynym satysfakcjonuj±cym werdyktem by³oby tu
uniewinnienie po³±czone, byæ mo¿e, ze skierowaniem do trybuna³u
konstytucyjnego przepisu ustanawiaj±cego przymus edukacyjny Dopóki nie
odbierzemy pañstwowemu molochowi prawa do kontroli ka¿dej dziedziny naszego
¿ycia dopóty ta kontrola bêdzie siê pog³êbiaæ z roku na rok i z pokolenia na
pokolenie.  I to jest w tej sprawie wa¿niejsze ni¿ jednostkowy przypadek.
Bo jak siê u Niemców uda uczyniæ wy³om to w innych krajach UE bêdzie ju¿ du¿o
³atwiej.
J-23

Data: 2009-11-26 11:49:01
Autor: Marek
M±dry niemiecki s±d !
On 26 Lis, 10:44, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa³(a):

> [...]

Bo jak siê u Niemców uda uczyniæ wy³om to w innych krajach UE bêdzie ju¿ du¿o

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Masz racje... - tez jestem takiego zdania...ale nie oczekujmy
rewolucji.
Wlasnie sie zastanawialem, czy ci skazani rodzice beda ten wyrok
skarzyc do wyzszej instancji, czy zadowola sie takim...?

Data: 2009-11-26 00:55:46
Autor: Grzegorz Z.
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Wed, 25 Nov 2009 23:48:35 +0100, Lorn napisa³(a):

[...]

Dobrze ¿e ta jego g³êboka chrze¶cijañska religia nie nakazywa³a gwa³ciæ a
pó¼niej g³êboko zakopywaæ jednego kota dziennie.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-11-26 00:57:49
Autor: Karol
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a):
Dobrze ¿e ta jego g³êboka chrze¶cijañska religia nie nakazywa³a gwa³ciæ a
pó¼niej g³êboko zakopywaæ jednego kota dziennie.

...ty oczywiscie bedziesz bardzo usatysfakcjonowany, jak zaczna czytac dzieciom w szkolach bajki o homoseksualnych pingwinach:))

Data: 2009-11-26 13:24:32
Autor: Grzegorz Z.
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:57:49 +0000 (UTC), Karol napisa³(a):

Spadaj pederasto!

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-11-26 19:57:59
Autor: Karol
> [...]

m > w szkolach bajki o homoseksualnych pingwinach:))

brak logiki, bo pusta glowa, wiec nadrabiasz chamstwem zwolenniku PO.
Gdybym byl pederasta to pisalbym na tej grupie takie bzdury jak ty...nieuku,
hipoktyto i degeneracie.

Data: 2009-11-26 22:32:43
Autor: Grzegorz Z.
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 19:57:59 +0000 (UTC), Karol napisa³(a):

We¼ mnie nie chocia¿ nie obra¿aj.

Jestem czerwon± ¶wini± z SLD.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-11-26 01:00:54
Autor: Lorn
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie ka¿dy w sutannie jest pedofilem i nie ka¿dy wierz±cy jest niebezpiecznym debilem...

Data: 2009-11-26 09:16:08
Autor: Piotr
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:55:46 +0100, Grzegorz Z. napisa³(a):

Dobrze ¿e ta jego g³êboka chrze¶cijañska religia nie nakazywa³a gwa³ciæ a
pó¼niej g³êboko zakopywaæ jednego kota dziennie.

Jak tam zgrzesiu by³o w klinice, podleczyli ci nieco paranojê
kontrkatolsk±?
Piotr

Data: 2009-11-26 09:25:09
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Hmm, jakby to nazwac ? Heterofobia ? Katofobia ?

R.

Data: 2009-11-26 09:32:37
Autor: Piotr
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 09:25:09 +0100, raff napisa³(a):

Hmm, jakby to nazwac ? Heterofobia ? Katofobia ?

Zgrzesiaczyzm z³o¶liwy...
Piotr

Data: 2009-11-26 13:26:08
Autor: Grzegorz Z.
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 09:16:08 +0100, Piotr napisa³(a):

[...]

Wg ciebie jak kto¶ przestaje siê przez trzy tygodnie udzielaæ na psp musi
to zaraz oznaczaæ ¿e trafi³ do kliniki?

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-11-26 13:40:24
Autor: Piotr
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:26:08 +0100, Grzegorz Z. napisa³(a):

Jak tam zgrzesiu by³o w klinice, podleczyli ci nieco paranojê
kontrkatolsk±?

Wg ciebie jak kto¶ przestaje siê przez trzy tygodnie udzielaæ na psp musi
to zaraz oznaczaæ ¿e trafi³ do kliniki?

Nie zachowuj siê jak jaki¶ wa³kun, nie postawi³em zadnego uogólnienia,
zapyta³em ciebie, zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-11-26 13:45:29
Autor: Grzegorz Z.
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:40:24 +0100, Piotr napisa³(a):

[...]

A ja grzecznie odpowiadam pytaniem na pytanie ;-)

Pamiêtasz, jaki¶ czas temu sugerowa³em Ci ¿e takie nabranie dystansu do psp
przyda³oby siê czasem i Tobie Piotrze.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-11-26 13:50:38
Autor: Piotr
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:45:29 +0100, Grzegorz Z. napisa³(a):

A ja grzecznie odpowiadam pytaniem na pytanie ;-)

Pamiêtasz, jaki¶ czas temu sugerowa³em Ci ¿e takie nabranie dystansu do psp
przyda³oby siê czasem i Tobie Piotrze.

Pamietam, ¿e sugerowa³e¶ badanie... :-)
A to tego miejsca mam dostateczny dystans. To, ze tu bywam jest raczej
wypadkow± czasu jaki spêdzam dziennie przy kompie.
Piotr

Data: 2009-11-26 13:52:59
Autor: Grzegorz Z.
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:50:38 +0100, Piotr napisa³(a):

A to musia³em byæ wyj±tkowo z³o¶liwy...

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-11-26 20:01:21
Autor: Karol
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a):
A ja grzecznie odpowiadam pytaniem na pytanie ;-)

taak, kiedys sadzilem, ze jestes bardziej kulturalna osoba, wiec probowalem
cie nawet tutaj bronic przed atakami, ale widze, ze jak kazdy PO-wiec i zwolennik homoseksualistow, nie zaslugujesz na uwage, bos jednak chamidlo i to wyjatkowo
glupie.

Data: 2009-11-26 22:33:12
Autor: Grzegorz Z.
Nie pu¶cili dzieci do szko³y... Winna religia :>
Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:01:21 +0000 (UTC), Karol napisa³(a):

j.w.