Nie pytaj mnie - kocham ją :-))

Data: 2011-11-11 11:43:44
Autor: Antenka
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
"Pytasz mnie" - A.Rosiewicz

http://www.youtube.com/watch?v=ZW_fu9EJWoI&feature=related

Niech żyje wolna, niepodległa wrogom wewnętrznym i zewnętrznym,
syjonistom i innym gadom, Polska, moja Ojczyzna! Amen!

Antenka :-)

Data: 2011-11-11 14:04:49
Autor: J-23
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
On 11 Lis, 20:43, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

gdzies bys sie wybrala, zobaczyla innych ludzi, inne rownie piekne
kraje i miejsca, gdzie i klimat jest lepszy i jedzenie ciekawsze, bo
zdrowsze niz polska tlusta wieprzowina... to i poglady mialabys
lagodniejsze i mniej nacjonalistyczne.

Data: 2011-11-11 22:35:56
Autor: obserwator
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

ty masz jakies problemy z glowa? Polska jest chyba jedynym krajem na swiecie, gdzie mieszkaja tacy idioci jak ty, ktorzy chca sie pozbyc dobrowolnie swojego
panstwa i zostac cieciami na uslugach obcych panstw.

podejmij leczenie u jakiegos psychoanalityka w celu leczenia kompleksow niewolnika:))

Data: 2011-11-12 08:56:41
Autor: jadrys
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
W dniu 2011-11-11 23:04, J-23 pisze:
[...]

Daleko nie trzeba sięgać - mamy zaraz za wschodnią granica taki kraj. Te wściekłe ataki na Białoruś Brukseli i Waszyngtonu ostatecznie potwierdzają jej niezależność.

Data: 2011-11-12 10:50:16
Autor: stevep
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
Dnia 12-11-2011 o 08:56:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Hitler też był niezależny.

--
stevep

Data: 2011-11-11 20:53:53
Autor: Marek Czaplicki
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 20:43:

[...]

 Tu jest trochę lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=DYeP2iIsjEE

Data: 2011-11-11 21:58:58
Autor: Leprechaun
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f7c1eedc-cd6e-4a21-b7ab-fc3849dfdc4cv5g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Polska prawdziwych patriotów, co?

BomBel

Data: 2011-11-12 00:18:44
Autor: Antenka
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
On 11 Lis, 21:58, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:f7c1eedc-cd6e-4a21-b7ab-fc3849dfdc4cv5g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Przez grzeczność, nie przeczę ty chamie. :-P
Priorytetową sprawą w obecnej syjonistycznej rzeczywistości jest
odzyskanie Polski dla Polaków - dla jej prawowitych spadkobierców.
Precz z JudeoPolonią! Precz!

Antenka

Data: 2011-11-12 10:52:55
Autor: stevep
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
Dnia 12-11-2011 o 09:18:44 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Widzisz z polskością jest tak jak z katolicyzmem trzeba ją pielęgnować , a  nie nią się chwalić bo to czysta obłuda.

--
stevep

Data: 2011-11-12 10:00:14
Autor:
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
On Fri, 11 Nov 2011 21:58:58 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

[...]

 z J.Kaczyńskim, Macierewiczem i Rydzykiem na czele!  Ziobro, Cymanski i Kurski to podli zdrajcy! ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 06:22:35
Autor: stevep
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
Dnia 11-11-2011 o 20:43:44 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Masz samych wrogów dookoła?

--
stevep

Data: 2011-11-12 00:15:45
Autor: Antenka
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
On 12 Lis, 06:22, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Masz samych wrogów dookoła?<

Zejdź mi z oczu pókim dobra, ty demonie! :-E

Antenka

Data: 2011-11-12 10:47:10
Autor: stevep
Nie pytaj mnie - kocham ją :-))
Dnia 12-11-2011 o 09:15:45 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 12 Lis, 06:22, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Masz samych wrogów dookoła?<

Zejdź mi z oczu pókim dobra, ty demonie! :-E

Antenka

Spierdalaj debilko.

--
stevep