Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo mogliby ście umrzeć ze śmiechu.

Data: 2018-03-09 09:06:12
Autor: stevep
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo mogliby ście umrzeć ze śmiechu.
# Od początku rządów "dobrej zmiany" słyszymy, że Stany Zjednoczone to  nasz strategiczny, najważniejszy sojusznik. Bo przecież to USA, a nie Unia  Europejska mają dywizje, które nas obronią.
  Czytasz ten artykuł, bo jesteś prenumeratorem Wyborczej. Dziękujemy!
A skoro mamy też specjalne polityczne relacje z najważniejszym mocarstwem  świata, to pohukiwaniami Brukseli na niszczenie zasad państwa prawa nie ma  się co przejmować.

Co więcej, można wytoczyć armaty przeciwko każdemu - a to żądać od Niemiec  reparacji wojennych, a to obrażać Francuzów, zrywając w niejasnych  okolicznościach kontrakt na śmigłowce Caracal. Wszak za nami stoi potęga  Ameryki, z którą zaraz załatwimy wielkie kontrakty zbrojeniowe, gazowe...  no w ogóle, prezydent Donald Trump nas kocha. Tak pięknie mówił o tym w  Warszawie latem 2017 r...

Taką PR-ową machinę uruchomił PiS wobec własnych, i nie tylko własnych,  wyborców: nie przejmujcie się tym, że tracimy kolejnych przyjaciół, bo  liczy się jedynie wyjątkowa przyjaźń z Waszyngtonem.

Do czasu. Ustawa o IPN najpierw zdemolowała nasze relacje z Izraelem, a  potem ze Stanami Zjednoczonymi. Amerykanie wielokrotnie ostrzegali, że to  prawo jest złe, że może tłumić wolność słowa i ściągać problemy karne na  ocalonych z Holocaustu. PiS brnął jednak dalej - posłom partii nie drgnęła  ręka ani w Sejmie, ani w Senacie.

Efekt widzimy dziś. Sekretarz stanu Rex Tillerson publicznie i w ostrych  słowach krytykuje ustawę o IPN oraz grozi nadwerężeniem strategicznych  relacji z Warszawą. Polscy politycy nie mają szans na spotkanie z  prezydentem Trumpem i wiceprezydentem Mikiem Pence'em, co nasi dyplomaci  przyznają w tajnych notatkach dla rządu. A dyplomaci USA ostrzegają, że  antypolskie nastroje rosną też w Kongresie, który decyduje o wydatkach np.  na wspólne przedsięwzięcia militarne i na amerykańskie siły w Europie.

Tak runął mit PiS o tym, że możemy wszystkich mieć gdzieś, bo Ameryka nas  kocha i będzie wspierać w każdej sytuacji. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75968,23119728,podwojne-samobojstwo-prezesa-kaczynskiego.html#Z_BoxGWImg:undefined

--
stevep

Data: 2018-03-09 03:19:23
Autor: jacekbialy80
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo moglibyście umrzeć ze śmiechu.
Słusznie Ojciec Redaktor pisze towarzyszu Piszczyk! Myśmy nawet widzieli, jak Tillerson pięścią wygrażał Morawieckiemu za to, że obraził Żydów.

Z partyjnym pozdrowieniem!
_kolektyw

Data: 2018-03-09 16:38:54
Autor: stevep
W dniu 2018-03-09 o 12:19, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Słusznie Ojciec Redaktor pisze towarzyszu Piszczyk! Myśmy nawet widzieli, jak Tillerson pięścią wygrażał Morawieckiemu za to, że obraził Żydów.

Z partyjnym pozdrowieniem!
_kolektyw

Saluto tawariszcz putinowiec.

--
stevep

Data: 2018-03-09 19:24:55
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 12:19 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Ociec z RM to twój autorytet, nie mój.

--
stevep

Data: 2018-03-09 20:10:52
Autor: u2
W dniu 09.03.2018 o 19:24, steviepiepszykoski pisze:
Ociec z RM to twój autorytet, nie mój.

nie ściemniaj cyrkus, ubek to znany antyklerykał, on nienawidzi sukienkowych tak jak ty cyrkus:)))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-16 02:30:03
Autor: jacekbialy80
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo moglibyście umrzeć ze śmiechu.
Wy Piszczyk znowu śpicie na zebraniu!
Jest mowa o Ojcu Redaktorze Naczelnym Gazety Wyborczej, a wam się znowu toruńskie radio przyśnilo?  Macie naganę partyjną!!

_kolektyw

Data: 2018-03-16 19:55:14
Autor: stevep
W dniu 2018-03-16 o 10:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Wy Piszczyk znowu śpicie na zebraniu!
Jest mowa o Ojcu Redaktorze Naczelnym Gazety Wyborczej, a wam się znowu toruńskie radio przyśnilo?  Macie naganę partyjną!!

_kolektyw

Pocałuj mnie w dupę kretynku.

--
stevep

Data: 2018-03-17 11:12:41
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 10:30 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Wy Piszczyk znowu śpicie na zebraniu!
Jest mowa o Ojcu Redaktorze Naczelnym Gazety Wyborczej, a wam się znowu  toruńskie radio przyśnilo?  Macie naganę partyjną!!

_kolektyw

Eeee, to tylko wasz kamuflarz tawariszcz kliauznik, a w rzeczywistości  modlisz się do Rydzyka.

--
stevep

Data: 2018-03-10 07:48:01
Autor: Komuniści i Złodzieje - (c) J. Brudziński - PiS
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zflngmfnx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Od początku rządów "dobrej zmiany" słyszymy, że Stany Zjednoczone to
nasz strategiczny, najważniejszy sojusznik.

I ten najważniejszy sojusznik pokazuje PiS-owi gest Kozakiewicza.

CL

Data: 2018-03-13 08:56:10
Autor: brat_olin
stevep wrote:

Efekt widzimy dziś. Sekretarz stanu Rex Tillerson publicznie i w ostrych  słowach krytykuje ustawę o IPN oraz grozi nadwerężeniem strategicznych  relacji z Warszawą.
No i polecial dzisiaj biedaczek Rex, zwolniony sms-em. Jak nie idzie, to nie idzie, p. Stefanie.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-03-13 19:16:26
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 16:56 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

stevep wrote:

[...]

Nie przeginaj, pisowski udział w tej dymisji był zerowy i wcale nie wiem,  czy następca jest fanem PiS-u.

--
stevep

Data: 2018-03-13 13:00:28
Autor: brat_olin
stevep wrote:
brat_olin pisze:

> No i polecial dzisiaj biedaczek Rex, zwolniony sms-em.
> Jak nie idzie, to nie idzie, p. Stefanie.

Nie przeginaj, pisowski udział w tej dymisji był zerowy i wcale nie wiem, czy następca jest fanem PiS-u.

Bez sensu. Prezes Kaczynski jest w ciaglym kontakcie z Trumpem:
https://pbs.twimg.com/media/DYLdMaeXcAIU4vA.jpg

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-03-14 17:40:40
Autor: stevep
W dniu 2018-03-13 o 21:00, brat_olin pisze:
stevep wrote:
brat_olin pisze:
stevep wrote:

[...]

Serio, to Trump nie ma nic lepszego do roboty?

--
stevep

Data: 2018-03-14 12:03:34
Autor: jacekbialy80
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo moglibyście umrzeć ze śmiechu.
Nuu towarzyszu Piszczyk. Zdymisjonował Tillersona i zameldował prezesowi wykonanie zadania. Potem prezes zameldował wszystko swojemu kotu... A właśnie - macie przydział na kota towarzyszu Piszczyk!

_kolektyw

Data: 2018-03-15 05:16:53
Autor: jacekbialy80
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo moglibyście umrzeć ze śmiechu.
Racja Piszczyk -  Trump zameldował Trumpowi  :-DDD

Data: 2018-03-15 16:09:21
Autor: stevep
W dniu 2018-03-15 o 13:16, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Racja Piszczyk -  Trump zameldował Trumpowi  :-DDD

Nie kociarzowi?

--
stevep

Data: 2018-03-15 09:59:00
Autor: jacekbialy80
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo moglibyście umrzeć ze śmiechu.
Widzę że tęsknicie za Funią...  Głowa do góry - wkrótce dostaniecie przydział na własnego kota towarzyszu Piszczyk!

_kolektyw

Data: 2018-03-16 01:32:16
Autor: stevep
W dniu 2018-03-15 o 17:59, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Widzę że tęsknicie za Funią...  Głowa do góry - wkrótce dostaniecie przydział na własnego kota towarzyszu Piszczyk!

_kolektyw

A ty dostąpisz zaszczytu wyprowadzania szczać preziowego kocura.

--
stevep

Data: 2018-03-16 02:08:31
Autor: jacekbialy80
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo moglibyście umrzeć ze śmiechu.
Z miła chęcią towarzyszu Pietrzykowski, gdyż jest to najprostsze pod słońcem zadanie (nie pisali o tym w GazWybie?)
Otóż wiadomo, że kot własnymi drogami chadza, więc uchylamy mu drzwi lub okienko żeby poszedł się wyszczać tam gdzie mu pasuje, poczym wracamy na wyro oglądać TV.

JB

Data: 2018-03-17 11:09:39
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 10:08 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Eeee, jako zagorzały pisowieć ujarzmisz nawet smoka wawelskiego, a nie  tylko zwykłego dachowca.

--
stevep

Data: 2018-03-15 07:21:09
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 20:03 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

A któremu prezesowi kretynku, chyba Trumpowi, a nie kociarzowi?

--
stevep

Data: 2018-03-15 10:37:38
Autor: jacekbialy80
Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo moglibyście umrzeć ze śmiechu.
-- --
 Nie przeginaj, pisowski udział w tej dymisji był zerowy i wcale nie wiem,
czy następca jest fanem PiS-u.
-- --
Następca był szefem CIA. Nie wiesz co to jest CIA Pietrzykowski? To jest firma, która nagrywała waszych ćwoków u Sowy. A dlaczego nagrywała? A dlatego, że pod Smoleńskiem poginęły natowskie telefony i ćwoki z PO nie potrafiły się o nie upomnieć. I w ogóle zbyt gorliwie wzięli sobie do serca reset Obamy, bo do natowskich instalacji na terenie RP zaczęli wpuszczać szpionów z FSB. Czy mr. Pompeo jest fanem PiS-u tego ja nie wiem Pietrzykowski. Ale na miejscu Platformiarzy nie miałbym się z czego cieszyć.

JB

Nie pytajcie, ile on ma dywizji, bo mogliby ście umrzeć ze śmiechu.