Nie rozliczanie sie z dochodów

Data: 2009-02-28 20:26:42
Autor: Aśka
Nie rozliczanie sie z dochodów
Witam
Kupiłam od pewnej osoby pewne materiały ( wysłane zostały na majla). Po sprawdzeniu ich okazało się ze jest baardzo dużo błędów, osoba mnie olewa gdy prosze o prosze o zwrot chociaz czesci pieniedzy. Wiem na 100% ze nie posiada Dzialalnosci Gospodarczej - robi to na czarno. Gdzie moge taka osobę zgłosić?
Z góry dziękuje za odpowiedz.

Data: 2009-02-28 20:39:53
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Aśka" <ajs1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goc3lq$5sh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Do sądu? Możesz dochodzić tego roszczenia w procesie. Jakbyś napisał, jakiego rodzaju są to materiały i jakie tam znalazłeś błędy, to jeszcze może dałoby się coś wymyślić innego.

Data: 2009-02-28 20:59:37
Autor: h

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goc458$aa3$2inews.gazeta.pl...
jakiego rodzaju są to materiały i jakie tam znalazłeś błędy, to jeszcze

Praca dyplomowa, czy inna lewizna ?
Złodziej woła łapać złodzieja ?
Bujać to my, ale nie nas?

Nie rozliczanie sie z dochodów