Nie róznisz się od nich abc!

Data: 2013-01-14 22:57:18
Autor: jr
Nie róznisz się od nich abc!
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się w człowieku oddzielić

komunisty od obywatela. Rozdział państwa od Partii jest sztuczny.

Data: 2013-01-15 13:19:49
Autor: Trybun
Nie róznisz się od nich abc!
W dniu 2013-01-14 22:57, jr pisze:
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się w człowieku
oddzielić

komunisty od obywatela. Rozdział państwa od Partii jest sztuczny.

Bzdura, nie obywatel - Komuch= Człowiek. Szkoda tylko że w państwie tak mało ludzi a tak dużo obywali.. Gdyby nie ci dominujący obywatele napędzane propagandą wiecznie nienażartych ryjów to coś takiego jak WOSP, Caritas itp nie miałyby racji bytu. Tak Jacek - to co dzisiaj jest prawnie zakazane sprawiłoby że życie na ziemi stałoby się rajem.

Data: 2013-01-15 13:41:15
Autor: Marek Czaplicki
Nie róznisz się od nich abc!
 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 15 styczeń 2013 13:19:

[...]

Ja uważam że trzeba zamykać tych, którzy innym chcą stworzyć "raj na ziemi". Zwłaszcza, że jak każdy "raj" miałby solidne ogrodzenie, aby nie pouciekali z niego ci nad miarę dopieszczeni. :)

Data: 2013-01-15 15:31:15
Autor: jr
Nie róznisz się od nich abc!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kd3iqr$ghi$1node2.news.atman.pl...

| Ja uważam że trzeba zamykać tych, którzy innym chcą stworzyć "raj na ziemi".
| Zwłaszcza, że jak każdy "raj" miałby solidne ogrodzenie, aby nie pouciekali

Najlepiej ujął to Wiktor Suworow: Zwiazek Sowiecki ma kulę ziemską w herbie, aby w przyszłości nie było dokąd uciekać.
jb

Data: 2013-01-17 15:56:11
Autor: Trybun
Nie róznisz się od nich abc!
[...]

Wiem! Robiliście to od początków ludzkości do początków drugiej wojny światowej - uczciwych ludzi którzy dość mieli panowania jaśniepanów prześladowaliście na wszystkie możliwe sposoby. Tylko po co gdy miała próba odwetu z ich strony to zaraz zaczęliście wrzeszczeć o wielkiej niesprawiedliwości?
Widzisz Marek - nie każdy rodzi się niewolnikiem - i nie każdy godzi się na to żeby ktoś wyżerał bezkarnie jemu z swojej miski, - takich ludzi też postaraj się zrozumieć, i ich potrzeby.

Data: 2013-01-17 19:59:05
Autor: jr
Nie róznisz się od nich abc!

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd93dv$rnd$2node2.news.atman.pl...

| Wiem! Robiliście to od początków ludzkości do początków drugiej wojny
| światowej - uczciwych ludzi którzy dość mieli panowania jaśniepanów
| prześladowaliście na wszystkie możliwe sposoby.

Kto uciekał z kapitalizmu do socjalizmu?
Kto budował zasieki, rewidowal, sprawdzal podwozia samochodów?

> [...]
| na to żeby ktoś wyżerał bezkarnie jemu z swojej miski, - takich ludzi
| też postaraj się zrozumieć, i ich potrzeby.

Postaraj się sam siebie zrozumiec (nie bedziesz zanudzal innych).

Data: 2013-01-18 12:58:04
Autor: Trybun
Nie róznisz się od nich abc!
W dniu 2013-01-17 19:59, jr pisze:
> [...]

Kto uciekał z kapitalizmu do socjalizmu?
Kto budował zasieki, rewidowal, sprawdzal podwozia samochodów?

Ci co czuli się (i to nie bezpodstawnie) zagrożeni. Tak, gdyby nie dywersja tzw. wolnego świata to myślę że w PRLu życie byłoby przyjemne i dużo łatwiejsze. Kto zakładał dywersyjne stacje radiowe - kto straszył Pershingami? Człowieku przejrzyj na oczy.,.

> [...]
| też postaraj się zrozumieć, i ich potrzeby.

Postaraj się sam siebie zrozumiec (nie bedziesz zanudzal innych).

I kto to mówi.. Facet niezdolny do wychylenia się nawet na cal poza schematy propagandy kapitalistów.

Data: 2013-01-18 13:06:42
Autor: jr
Nie róznisz się od nich abc!

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdbdcq$ss8$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Ci co czuli się (i to nie bezpodstawnie) zagrożeni.

No to jacy i ktorzy?
Kto uciekal do Sowdepii? Indianie, Marsjanie a może tylko ty?

Data: 2013-01-15 15:29:05
Autor: jr
Nie róznisz się od nich abc!

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd3hhc$si4$1node1.news.atman.pl...

| Bzdura, nie obywatel - Komuch= Człowiek. Szkoda tylko że w państwie tak
| mało ludzi a tak dużo obywali.. Gdyby nie ci dominujący obywatele
| napędzane propagandą wiecznie nienażartych ryjów

Wasz chlew juz się skończył Andrzeju. Wyrażaj się bardziej kulturalnie.

Data: 2013-01-17 15:54:11
Autor: Trybun
Nie róznisz się od nich abc!
W dniu 2013-01-15 15:29, jr pisze:

> [...]
| napędzane propagandą wiecznie nienażartych ryjów

Wasz chlew juz się skończył Andrzeju. Wyrażaj się bardziej kulturalnie.

Ale to był chlew w którym nie wolno było wyżerać innym z ich koryt.

W języku ludzi kulturalnych nie ma dostatecznie obraźliwych słów żeby nazwać kapitalizm.

Data: 2013-01-17 20:02:09
Autor: jr
Nie róznisz się od nich abc!

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd93du$rnd$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-15 15:29, jr pisze:
| > |

| Ale to był chlew w którym nie wolno było wyżerać innym z ich koryt.

'Chlewy' i 'wyzeranie' odeszly do przeszlosci. Jestes anachroniczny w swojej dialektyce.

Data: 2013-01-18 12:58:24
Autor: Trybun
Nie róznisz się od nich abc!
W dniu 2013-01-17 20:02, jr pisze:

| Ale to był chlew w którym nie wolno było wyżerać innym z ich koryt.

'Chlewy' i 'wyzeranie' odeszly do przeszlosci. Jestes anachroniczny w swojej
dialektyce.

Jak to odeszły?, ryje nadal wyżerają innym z ich misek.

Data: 2013-01-18 13:09:51
Autor: jr
Nie róznisz się od nich abc!

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdbdcq$ss8$2node1.news.atman.pl...

| > |
| > |

| Jak to odeszły?, ryje nadal wyżerają innym z ich misek.

w twoim jurass-rezerwacie?