Nie roznosi Was oczekiwanie ?

Data: 2009-05-30 14:39:57
Autor: Dawidex
Nie roznosi Was oczekiwanie ?
Za pare godzin Lech będzie mistrzem Polski!
Brożek strzela swojaka i  Śląsk wygrywa 1:0 ...

Data: 2009-05-30 05:48:05
Autor: ligwan
On 30 Maj, 14:39, "Dawidex" <Da...@pro-motor.com.pl> wrote:
Za pare godzin Lech będzie mistrzem Polski!
Brożek strzela swojaka i  Śląsk wygrywa 1:0 ...

A Lech remisuje 0-0 i spada na 3 miejsce... ;)

Data: 2009-05-30 15:09:26
Autor: Dawidex
Nie roznosi Was oczekiwanie ?

A Lech remisuje 0-0 i spada na 3 miejsce... ;)

Ja nie przyjmuje do wiadomości innego wyniku jak wygrana Kolejorza, kibice niech się lubia ale piłkarze moja mieć to w głębokim poważaniu, zresztą jestem przekonany, że tak jest ...

W górę serca niech zwycięża Lech!

Pozdrawiam Dawid

Data: 2009-05-30 20:23:36
Autor: pit

Użytkownik "Dawidex" <Dawid@pro-motor.com.pl> napisał w wiadomości news:gvrbo1$m54$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Dawidzie, gdzieś przepadł :)

Data: 2009-05-31 12:32:10
Autor: Dawidex
Nie roznosi Was oczekiwanie ?
W górę serca niech zwycięża Lech!

Pozdrawiam Dawid

Dawidzie, gdzieś przepadł :)

Dlaczego przepadł ? Wczoraj była sobota, dodatkowo piłkarzyki Lecha dali mi powód do naprucia się ...

Na plus z wczorajszego meczu mogę zaliczyć pożegnanie kibiców ze Smudą i Smudy z kibicami.
Chyba pierwszy raz był tak wylewny a teksty o tym, że w Poznaniu jest lepszy klimat dla piłki niż w Warszawie
i Krakowie zdecydowanie mówione nie pod publikę bo już jako były trener ...

Jestem ciekaw czy nowy trener będzie miał większe jaja, bo z tą drużyna i z zarządem bardzo będą potrzebne ...

Data: 2009-05-31 23:37:16
Autor: Cavallino
[...]

I Ty wierzysz w cudownego Smudę i złych kopaczy i zarząd?
Zobacz co zrobił Skorża z Wisłą - z 7 miejsca bodajże dwa tytułu mistrza.
Bez wzmocnień, a nawet przy osłabieniach.

Data: 2009-06-01 01:36:25
Autor: Mark
Dnia Sun, 31 May 2009 23:37:16 +0200, Cavallino napisał(a):

I Ty wierzysz w cudownego Smudę i złych kopaczy i zarząd?

...a jak pisalem na jesieni, gdy Smuda "oczarowal" reszte Polski ze - z
perspektywy kibica Wisly, ktora Smuda trenowal - to wcale taki cudowny
trener nie jest, bo zatrzymal sie w rozwoju na etapie Widzewa z lat 90-tych
- to mi nie wierzono.
No i prosze. Wyszlo co i jak.  IMO Lech na wlasne zyczenie zaprzepascil taka
szanse jaka mial jeszcze na jesieni - a za to odpowiada trener.

--
Mark

Data: 2009-06-01 09:33:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1lp24b26fcmc4$.dlgsmok.wot...
[...]

No ja wierzyłem i się pod tym podpisywałem.

Data: 2009-06-01 18:15:30
Autor: Dawidex
Nie roznosi Was oczekiwanie ?

I Ty wierzysz w cudownego Smudę i złych kopaczy i zarząd?

Wierze w to, że gdyby Smuda miał jaja to w sobotę byśmy świętowali zdobycie mistrza!

duży minus Smudy:
po pierwszym nie udanym meczu (remisie) powinien wywalić gwiazdy do rezerwy
nawet kosztem przegranego następnie meczu, tu okazał się asekurantem.

minus zarządu;
gdy Smuda i piłkarze zimą zasuwali to ci bez słowa sami zrobili zakupy co musiało
zaboleć trenera z którym co innego ustalali

minus piłkarzy;
gdy piłkarze usłyszeli, że latem odejdzie tylko jeden z nich (tu moim zdaniem kolejna wpadka zarządu)
zaczęli stroić fochy na boisku ...

no i zabrakło w szatni piłkarza pokroju Piotra który by na takie olewanie nie pozwolił ...

W górę serca niech zwycięża Lech!

Dawid

Data: 2009-06-01 18:21:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dawidex" <Dawid@pro-motor.com.pl> napisał w wiadomości news:h00uur$gvc$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zgadza się.
Ale to tylko jedna z wad.

minus zarządu;
gdy Smuda i piłkarze zimą zasuwali to ci bez słowa sami zrobili zakupy co musiało
zaboleć trenera z którym co innego ustalali

A jesteś pewien że co innego ustalali?
Jak wygląda komitet transferowy opisywałem pół roku temu, nie sądzę, żeby od tego czasu coś się zmieniło.
I słusznie.

Data: 2009-06-01 20:35:42
Autor: stebi
Dawidex pisze:

minus zarządu;
gdy Smuda i piłkarze zimą zasuwali to ci bez słowa sami zrobili zakupy co musiało
zaboleć trenera z którym co innego ustalali

Do tego należy dodać _prawdopodobne_ opóźnienia związane z wypłatami premii.

minus piłkarzy;
gdy piłkarze usłyszeli, że latem odejdzie tylko jeden z nich (tu moim zdaniem kolejna wpadka zarządu)
zaczęli stroić fochy na boisku ...

To chyba było widoczne aż za bardzo. Marti mnie atak w przyszłym sezonie-bez Rengifo i prawdopodobnie Lewego.

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-30 20:24:12
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Użytkownik napisał(a):

On 30 Maj, 14:39, "Dawidex" <Da...@pro-motor.com.pl> wrote:
Za pare godzin Lech będzie mistrzem Polski!
Brożek strzela swojaka i Śląsk wygrywa 1:0 ...

A Lech remisuje 0-0 i spada na 3 miejsce... ;)

2:2 ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-30 16:35:04
Autor: Mane
Dawidex pisze:
Za pare godzin Lech będzie mistrzem Polski!
Brożek strzela swojaka i  Śląsk wygrywa 1:0 ...

I wtedy obudziles sie zlany potem :D

Data: 2009-05-30 16:57:30
Autor: smiglostopy
Dawidex <Dawid@pro-motor.com.pl> napisał(a):
Za pare godzin Lech będzie mistrzem Polski!
Brożek strzela swojaka i  Śląsk wygrywa 1:0 ...

gratulacje dla lecha za niezwykle udany sezon. jedynie dwa punkty straty do legii to naprawde dobry wynik!

Data: 2009-05-30 19:06:26
Autor: maciej
smiglostopy napisał:

gratulacje dla lecha za niezwykle udany sezon. jedynie dwa punkty straty do
legii to naprawde dobry wynik!

Gratulacje dla Legii za niezwykle udany sezon, jedyne trzy punkty straty do Wisły to naprawdę świetny wynik!

Data: 2009-05-30 17:17:23
Autor: smiglostopy
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
smiglostopy napisał:

> [...]
> legii to naprawde dobry wynik!

Gratulacje dla Legii za niezwykle udany sezon, jedyne trzy punkty straty do Wisły to naprawdę świetny wynik!

zdecydowanie tak! tym bardziej, ze przed sezonem wieszczono srodek tabeli.

Data: 2009-05-30 19:21:51
Autor: maciej
smiglostopy napisał:

zdecydowanie tak! tym bardziej, ze przed sezonem wieszczono srodek tabeli.

ROTFL :-)

Data: 2009-05-30 19:19:35
Autor: yamma
maciej wrote:
smiglostopy napisał:

[...]

Przepraszam bardzo ale gratulować należy nie Legii jako zespołowi ale personalnie: Miklasowi za budżet rozdęty do ostatnich granic, Trzeciakowi za świetne transfery na początku sezonu i Urbanowi, który jak żaden inny trener potrafił oduczyć grania takie tuzy (oczywiście w wydaniu krajowym) jak Roger, Astiz czy Iwański. Ciężka praca tych trzech muszkieterów naszej piłki pozwoliła osiągnąć wspaniały sukces w postaci tylko 3 pkt straty do lidera.
yamma
PS. Czyżbym i ja wstąpił do Loży Szyderców?

Data: 2009-05-30 21:25:17
Autor: Andy
"Dawidex" <Dawid@pro-motor.com.pl> wrote in message news:gvra0n$jq7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Za pare godzin Lech będzie mistrzem Polski!
Brożek strzela swojaka i  Śląsk wygrywa 1:0 ...

Coz, mnie nie roznosilo ;).

Tym bardziej, ze kibice Slaska odwiedzili swoich pilkarzy i nakazali im odpuscic mecz z Wisla. Coz, kibicom, zwlaszcza tym przypakowanym i zakapturzonym sie nie odmawia. Milego swietowania wislakom zycze :).

Data: 2009-05-30 21:32:27
Autor: castrol
Andy pisze:

Tym bardziej, ze kibice Slaska odwiedzili swoich pilkarzy i nakazali im odpuscic mecz z Wisla. Coz, kibicom, zwlaszcza tym przypakowanym i zakapturzonym sie nie odmawia. Milego swietowania wislakom zycze :).

Taaa i pewnie tez kazali im strzelac w poprzeczki :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-30 21:39:04
Autor: tees
Andy pisze:

Tym bardziej, ze kibice Slaska odwiedzili swoich pilkarzy i nakazali im odpuscic mecz z Wisla. Coz, kibicom, zwlaszcza tym przypakowanym i zakapturzonym sie nie odmawia. Milego swietowania wislakom zycze :).

A ja słyszałem że przypakowani kibice pewnej drużyny z Wielkopolski odwiedzali przed ostatnimi meczami sędziów i kazali im uznawać bramki ze spalonych :)

pzdrw
tees

ps. dziękujemy za gratulacje - też muszę podziękować, bo dołożyliście do tego sukcesu spooorą cegiełkę ;)

Data: 2009-05-30 22:09:07
Autor: Andy
"tees" <ra2k@poczta.onet.pl> wrote in message news:gvs20o$utb$1news.onet.pl...
[...]

Popytaj kolegow z Wroclawia :).

ps. dziękujemy za gratulacje - też muszę podziękować, bo dołożyliście do tego sukcesu spooorą cegiełkę ;)

To niewatpliwie. Ale coz, za swoja postawe wiosna Lech zwyczajnie na mistrzostwo nie zasluzyl. Stad tez troche latwiej sie pogodzic z tym, ze ktos inny byl lepszy. Co innego, gdyby stracic mistrzostwo tak jak np. spadla Cracovia (w sensie, ze po bledach sedziowskich w ostatnim meczu) - to sie mozna zalamac.

Data: 2009-05-30 22:31:09
Autor: tees
Andy pisze:

Popytaj kolegow z Wroclawia :).

Poczytam forum Wiary Lecha, tam na pewno wszystko jest wyjaśnione bardziej szczegółowo :)

Co innego, gdyby stracic mistrzostwo tak jak np. spadla Cracovia (w sensie, ze po bledach sedziowskich w ostatnim meczu) - to sie mozna zalamac.

To był tylko gwóźdź do trumny. Tak jak mistrza nie zdobywa się 1 meczem, tak samo nie spada się po jednym spotkaniu.
Ale fakt faktem, że gwóźdź nie dość że zardzewiały to jeszcze wbity z przytupem.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-30 22:44:06
Autor: Andy
"tees" <ra2k@poczta.onet.pl> wrote in message news:gvs52f$741$1news.onet.pl...
Popytaj kolegow z Wroclawia :).

Poczytam forum Wiary Lecha, tam na pewno wszystko jest wyjaśnione bardziej szczegółowo :)

Zachecam do lektury, aczkolwiek nie wydaje mi sie, bys cos na ten temat znalazl :).
Poza tym na forum Lecha z pewnoscia takowe wpisy bylyby powodowane niecheci do Slaska czy Wisly. Natomiast jak popytasz kumate jednostki ze Slaska, to beda one - jak sadze - bardziej dla Ciebie wiarygodne w tym temacie :).

Data: 2009-05-31 06:52:53
Autor: Pawel Nowak
Nie roznosi Was oczekiwanie ?
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w
[...]

Solorz sie szybciej z tamtąd wyniesie niz tam przychodzil...

--
Pawel
www.poznanfc.pl

Data: 2009-05-31 12:19:48
[...]