Nie rozumiem.....

Data: 2009-09-15 10:52:40
Autor: ??
Nie rozumiem.....

Użytkownik "Wojtek" <wojciech.kuzia@gmail.com> napisał w wiadomości news:h8m8k9$kns$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cześć

Zaparkowałem na moment rower przy aptece na Moczydłowskiej (przy tej aptece, która jest blisko Lasu Kabackiego). Ramę z tylnym kołem spiąłem u-lockiem Kryptonite, chyba już z dziewięcioletnim.

No i po wyjściu nie mogłem go już otworzyć - ktoś próbował dobrać się do zamka i mi zamek uszkodził. Skończyło się na tym, że musiałem nieść swojego rumaka przez Las Kabacki do Jagielskiej i czeka mnie jeszcze cięcie blokady nożycami.

Wojtek

To po co zakładałeś blokadę?, chyba nie dla ozdoby, raduj się że masz rower....

PS
Zawsze myślałem że blokady są po to aby chronić rower, ale cóż, człowiek uczy się całe życie.....

Nie rozumiem.....