Nie rozumiem !!

Data: 2010-01-17 10:35:06
Autor: cyc
Nie rozumiem !!
Nie wiem dlaczego w internecie wielu , znaczy b. duzo internautow widzi podobienstwo jednego z naszych najwazniejszych politykow  do Kim Dzong Ila ? .
Pisza o przywodcy Korei "maly grubasek , usta waskie , pogardliwa pewnosc siebie.....zaraz , zaraz  kogos mi on przypomina ..." , lub "trzeci blizniak " , "to samo nabozne skupienie " :) itd.
Czy naprawde sa tacy podobni ? . W dzialaniu pewnie tak ale fizycznie ? .. roznia sie przeciez sposobem ubierania no i Koreanczyk jest brunatem .

cyc

Data: 2010-01-17 10:43:14
Autor: awe
Nie rozumiem !!