Nie rozumiem co sie dzieje. Moje posty nie ukazuaja sie pod wasz

Data: 2012-07-21 22:08:43
Autor: Observatore
Nie rozumiem co sie dzieje. Moje posty nie ukazuaja sie pod wasz

Odopiwiadam wiec tu.

Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf6bh$m0u$1inews.gazeta.pl...

> ******************************
>
> Urban to tez Zyd i prosowiet. Skoro tak pisal, to dlaczego tak pisal?
> Pisal chyba po to aby napuszczac Polakow na Zydow. To przeciez znany > intrygant
> zwiazany ze srodowiskiem prosowieckiej Gazety W.

Nie ważne po co pisał- ważne, że tak jest.

bardzo wazne, ze tak pisal. Jesli tak jest, to trzeba to zmienic, a nie narzekac.
> Podaj nazwisko tego lotnika, poszukamy kto to byl.

Amir Eszel (Eshel)

 juz znalazlem. Podobno cala jego rodzina zginela w holokauscie, z tego powodu nie chce nawet niemieckimi samochodami jezdzic. Ten czlowiek cierpi na powana taume i jest zindoktrynowany przez takich cwaniakow jak Foxman.
Zaprosic go do Polski i opowiedziec mu jak bylo. Pokazac wszytko z bliska, a nie z samolotu.

Co robi do jasnej anielki polskie MSZ ?? --

Data: 2012-07-22 00:13:18
Autor: u2
W dniu 2012-07-22 00:08,  Observatore pisze:
[...]

Co robi do jasnej anielki polskie MSZ ?? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Aj waj :-)

Data: 2012-07-22 00:23:28
Autor: Chiron
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf99b$r3o$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Zaprosic go do Polski i opowiedziec mu jak bylo.

Pokazac wszytko z bliska, a nie z samolotu.

Co robi do jasnej anielki polskie MSZ ??

Dobranoc, Szanowny Interlokutorze. Widzę, że już snisz. Śni Ci się, że Polska ma MSZ, że ma w ogóle władzę, która ją reprezentuje i działa dla jej dobra, a nie jest to po prostu banda gangsterów poprzebieranych za polityków. Wrócisz rano, otrząśniesz z siebie resztki snu- pogadamy

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 22:38:18
Autor: Observatore
[...]

oczywiscie lepiej narzekac i isc spac, a rano wstac i wypisywas przerozne
historie o zagrozniach ktore de facto sa, ale z zupelnie innej strony.

A tak a propos, to KTO te bande wybral i to drugi raz, na kolejna kadencje?
Do KOGO macie pretensje? Przed snem, lub jutro rano po spokojnym waszym snie, obejrzyjcie sobie to
nagranie z udzialem Ziemkiewicza, a nie Michalkiewicza.

Pokazane sa tam pod koniec dyskusji obchody w Izraelu i posluchajcie co
powiedzieli Zydzi - ONI tez nie znaja prawdy o holokauscie. Brak wiedzy jest powidem KONFLIKTOW i nienawisci miedzy ludzmi:

http://www.youtube.com/watch?v=xXh7tvYX2Jc

Data: 2012-07-22 12:04:14
Autor: Chiron

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jufb0q$ngv$1inews.gazeta.pl...
[...]

To prawda- oni nie znają prawdy. Więcej: ich to nie interesuje. Żydzi nie znają pojęcia prawdy w sensie europejskim (prawda jest tam, gdzie jest- bez względu na to, co ktoś sobie myśli. Możemy się do niej zbliżyć). Tam takiego pojęcia nie ma. "Prawda" to jest to, co służy im. Z "wiki"
"
Izrael jest państwem wyznaniowym, religią państwową jest judaizm[196]. Przestrzega się ściśle biblijnych i talmudycznych praw i przepisów pokarmowych w wojsku i instytucjach państwowych, cywilne prawa osobiste (małżeństwo, rozwód) podlegają wyłącznie jurysdykcji sądów rabinackich i stosują się do żydowskiej tradycji. Nieżydzi podlegają odrębnym sądom religijnym. Nie można zawierać ślubów cywilnych. W szkołach państwowych naucza się religii.
"
Czyli rządzi oficjalnie religia, w myśl której nie- Żydzi to zwierzęta w ludzkiej skórze. I nie jest to puste gadanie- spróbuj np mieć matkę Żydówkę, i chcieć zamieszkać w Izraelu. No ok- zamieszkasz. Tyle, że jak w ankiecie wpiszesz w rubryce "wyznanie" np: rzymsko- katolickie- to stajesz się obywatelem 3 kategorii (oficjalnie). Nie masz wielu praw przysługujących tym, co wpisali w ankietę "wyznanie mojżeszowe" albo "bezwyznaniowiec". Wyobrażasz sobie co by się działo, gdyby jakiś kraj europejski- dajmy na to Polska- w swoim prawie miał coś takiego podobnego? Wpisujesz w ankietę "bezwyznaniowy" albo "katolik" i masz pełnię praw. Wpisujesz np "buddysta"- i lecz się na swój koszt. Wyobrażasz to sobie?
Pytałem, ilu Żydów znasz. I jak blisko. Znając dostatecznie blisko spotkał byś się z niejedną pewno opowieścią o wzajemnej pomocy- poczynając od paczek żywnościowych, załatwienia roboty (wiesz, ilu kiepskich aktorów żydowskiego pochodzenia gra w różnego rodzaju programach, filmidłach? Zainteresuj się.)
To Żydzi są często antypolscy a wskazanie im tego powoduej natychmiastową ich reakcję (są bardzo solidarni)- i okrzyk: "antysemita!". Masz pretensje do Michalkiewicza, że pokazuje żydowski antypolonizm i nazywasz go antysemitą. A ja pytam: na podstawie czego? No to Ty wyciągasz gugielek i mówisz: często "żyd" i "Michalkiewicz" są razem. No gratuluję :-(
Pytasz, kto na tę bandę gangsterów głosował. Ależ system wyborów, propaganda, etc są takie, że naprawdę mysz się nie prześliźnie. No a jak sięprześliźnie? No cóż- to od tego są 2 dniowe wybory. Myślisz, że po co one są? Jak pierwszego dnia zacznie iść nie po myśli gangów, to zaraz okazuje się, że oddano bardzo dużą liczbę głosów nieważnych. Jaki problem w głosach wrczuconych do urn dla kandydata, który ma przegrać- zaznaczyć jeszcze kogoś? Jeden krzyżyk- i już głos nieważny....
Pisałeś, gdzie jest nasze MSZ, co ono robi etc. Wiesz- ono nasze nie jest- to raz. Dwa- powiedział to np historyk Grzegorz Braun: gdyby tak się zdarzyło, że do władzy dojdzie w Polsce grupa patriotów- to z tym tematem nic nie będą w stanie zrobić- natychmiast by byli oskarżeni o antysemityzm.
To co możemy zrobić? Organizować się, nie walczyć ze sobą- w szczególności nie zwalczać swoich  różnych poglądów. Organizować zjazdy rodzinne, spotkania koleżeńskie. Zwracać uwagę na moralność, polską mowę.Pielęgnować tradycje. Zaprzyjaźnić się z sąsiadami. Przekonywać, że nikt za nas lepiej nam życia nie urządzi, ponieważ tylko Polakom może zależeć na Polsce. Inni to mają gdzieś- a jeśli im zależy, to w sposób bardzo instrumentalny, z punktu widzenia swojego interesu (Napoleon, Wilson, Churchill, etc).

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-22 11:07:48
Autor: Observatore
[...]

ale KTO wybral takich politykow i dlaczego? Wybrali ich tacy sami jak ci
politycy. Widocznie jednak ci politycy odpowiadaja Polakom.

A ten problem z Zydami prawdziwymi i wyimaginowanymi ( prosze sobie sprawdzic
statystyki ilu Zydow mieszka w roznych panstwach na swiecie, a ilu w Polsce) -
ktos kreuje. On istnieje na taka skale tylko w Polsce i Rosji kagiebistow. Niestety to nie tylko srodowisko Michnika te atmosfere zagrozenia stwarza, ale
rowniez tacy jak pan Michalkiewicz.

Ten problem jest wykorzystywany do celow strikte politycznych i wielu Polakow
sie nim pasjonuje, bo pozwala im znalezc winnych obecnej sytuacji nie tam
gdzie oni sa naprawde. To samo robi sie w Rosji Putina. Straszy sie ludzi
zagrozeniem jankeskim i posrednio zydowskim. Podawalem przeciez linki do
filmow dokumentalnych na ktorych Putin wyraznie o tych rzekomych zagrozeniach
dla Rosjan mowi. On dzieki szezrzeniu tego strachu - WYGRAL wybory.

Faszysci straszyli Niemcow - Zydami, a komunisci i bolszewicy - zachodem i
jankesami.

A to sa brednie dla naiwnych. Tych waszych tekstow po prostu czytac sie nie
da, bo sie niedobrze robi. I najsmieszniejsze i jednoczesnie najtragiczniejsze
jest to, ze wy twierdzicie, ze jestescie wierzacym katolikiem.
 Do was nic nie dociera - bedziecie sobie wynajdywac przerozne argumenty, byle
utwierdzac sie, ze prawda jest po waszej stronie. Niestety nie jest.

Data: 2012-07-22 14:28:45
Autor: Klin
Nie rozumiem co sie dzieje.
W dniu 2012-07-22 13:07,  Observatore pisze:

Niestety to nie tylko srodowisko Michnika te atmosfere zagrozenia stwarza, ale
rowniez tacy jak pan Michalkiewicz.

   Ostatnio nawet Wprost się wnerwił czyżby i tam też antysemityzm?

 http://www.wprost.pl/ar/214629/Szokujace-slowa-rabina-Goje-jak-zwierzeta-pociagowe-maja-sluzyc-Zydom/

Data: 2012-07-22 13:10:56
Autor: Observatore
Nie rozumiem co sie dzieje.
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]

> rowniez tacy jak pan Michalkiewicz.

   Ostatnio nawet Wprost się wnerwił czyżby i tam też antysemityzm?

*wprost* wcale sie nie wnerwil, tylko realizuje pewna linie polityczna,
identyczna z ta ktora prowadzi Gazeta W.

A takie zdanie ma o Gazecie Michnika (Zyda) inny Zyd i Polak z Izraela:

*OFF-TOPIC: Pod względem antyizraelskiego bełkotu GW plasuje się od dawna w
Polsce na czołowej pozycji - co i tak  jej nie pomaga:). Dziś bredzi w tytule newsowym, że Mitt Romney odwiedzi *Londyn, Tel Awiw,
Gdańsk i Warszawę*. Z tekstu poniżej wynika, że odwiedzi... Jerozolimę (brrr).*

http://prawdalezynawierzchu.salon24.pl/435682,syria-do-podzialu

Sprawdzcie sobie kim jest rabin Owadia Josef i jaki ma program zalozona
przez niego partia Szas - gugle sie klaniaja.

W Polsce tez sa rozne partie np. lider Ruchu swego imienia - Palikot, wygaduje
niesamowite brednie, ale czy to oznacza, ze nalezy tego pieprznietego polityka
utozsamiac ze wszytkimi Polakami?

Partia Szas ma rownie niskie poparcie jak partia Palikota.

Data: 2012-07-22 15:46:42
Autor: Klin
Nie rozumiem co sie dzieje.
W dniu 2012-07-22 15:10,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
[...]

   Rabin cytuje prawie, że dokładnie talmud. Czyżby talmudyści wśród
   Żydów byli już na wymarciu?

Data: 2012-07-22 19:41:13
Autor: Chiron
Nie rozumiem co sie dzieje.

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jugu50$r5q$1inews.gazeta.pl...
Klin <klin\@wp.pl,

                                       .> napisał(a):

> [...]

utozsamiac ze wszytkimi Polakami?

Partia Szas ma rownie niskie poparcie jak partia Palikota.

No ale bezprawne żądania żydowskie w stosunku do Polski- przypominam, chodzi o te 65 miliardów dolców- popiera rząd Izraela. Ma nawet specjalnie utworzoną przy premierze agendę.

--

Chiron

Data: 2012-07-22 19:34:53
Autor: Chiron
Nie rozumiem co sie dzieje.

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:500bf1fd$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty antysemitniku jeden!
:-))))))

--

Chiron

Data: 2012-07-22 20:02:01
Autor: Klin
Nie rozumiem co sie dzieje.
W dniu 2012-07-22 19:34, Chiron pisze:

[...]

   Niestety walczyć można z każdym rasizmem byle nie z żydowskim
   - od razu cię ostemplują. :-)

Data: 2012-07-22 12:28:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jugj6t$uhl$1node1.news.atman.pl...

[...]

A od sąsiadów koniecznie wymagać, by kutasa pokazali? Bo inaczej to wpierdol i nienawiść?

Data: 2012-07-22 13:10:49
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500bd5b4$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No cóz- napiszę Ci tak: jak Cię interesują kutasy innych facetów- to chociaż się z tym tak nie obnoś. Mnie tam interesuje wyłącznie mój kutas.

--

Chiron

Data: 2012-07-22 13:22:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jugn3o$2nr$1node1.news.atman.pl...

[...]

Mnie też nie interesują. Ale słyszałem, że każdy Żyd ma kutasa obrzezanego. To jak chcesz sprawdzić, czy przypadkiem nie zaprzyjaźniłeś się z sąsiadem Żydem? Uwierzysz mu na słowo? Przecież twierdzicie, że Żydzi to kłamcy i krętacze (między innymi negatywnymi cechami). Z praktycznego punktu widzenia każdy "Polak prawdziwy genetyczny patriota" przez zaprzyjaźnieniem się z sąsiadem powinien profilaktycznie sprawdzić mu kutasa!

Data: 2012-07-22 19:33:12
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500be281$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli chodzi o mnie- to nie interesuje mnie to, czy mój sąsiad to Żyd, Rosjanin czy ktokolwiek inny. Patrzę, co z niego za człowiek. No ale widzę, że sądzissz po sobie- to normalka. Zapewne nie zaprzyjaźnił byś się z Polakiem- czyż nie?

--

Chiron

Data: 2012-07-22 20:13:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juhdgo$qvj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie sądzę po sobie. Sądzę po tobie. A tak nawiasem. Masz kutasa obrzezanego?

Data: 2012-07-23 09:32:01
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500c42d4$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Boguś- no co Ty? Znów czepiasz się mojego kutasa. mam przysłać Ci zdjęcie czy o to Ci chodzi? No daj spokój- pisałeś, że jesteś hetero:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-23 10:04:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juiulg$853$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chcę wiedzieć, czy przypadkiem nie jesteś zakamuflowaną opcją żydowską! Przy tak powszechnym zrzydzeniu społeczeństwa polskiego jest to raczej nieuniknione! Chyba, że jesteś "prawdziwym Polakiem genetycznym patriotą" potwierdzonym certyfikatem badania medycznego. I to też niepewne. Możesz być fałszywym "prawdziwym Polakiem genetycznym patriotą" na usługach wiadomych sił!

Nie rozumiem co sie dzieje. Moje posty nie ukazuaja sie pod wasz