Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]

Data: 2009-07-23 11:21:23
Autor: gildor
Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]
The_EaGle pisze:
Koleś w samochodzie oczywiście  pełne przekonanie że jak się zatrzymał to prawo otworzyć drzwi. Nie zgodziłem sie z nim wiec wezwałem policji i pogotowie.
Policja naturalnie nienawidzi motocyklistów wiec zaproponowała mi współwinę lub dla mnie mandat, kiedy leżałem w karetce. Podziękowałem i będę bronił sie w sądzie.

Art. 45. 1. Zabrania się:
3. otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania otwartych drzwi lub wysiadania bez upewnienia się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia;

trzym się

--
gildor
9'99

Data: 2009-07-23 12:12:44
Autor: de Fresz
On 2009-07-23 11:21:23 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

The_EaGle pisze:
[...]

Może tam ciągła była? Bo aż mi trudno uwierzyć w takie nieuctwo policmastrów... A do The_EaGle - gratsy za trzeźwość umysłu - niejeden w takiej sytuacji zgodził się na brednie stróżów prawa. Grunt że nic bardzo poważnego, wyliżesz się i może nawet jeszcze w tym sezonie polatasz ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-07-23 12:22:32
Autor: gildor
de Fresz pisze:
On 2009-07-23 11:21:23 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:
The_EaGle pisze:
[...]

co z tego? kto mu udowodni, że jechał po ciągłej? zresztą pisał "właściwie po lewym". poza tym, jazda po ciągłej nie była przyczyną wypadku, lecz otwarcie drzwi. nawet jak dostanie mandat (jeśli jechał), to nie ma tu mowy o współwinie, a już na pewno nie o winie.

--
gildor
9'99

Data: 2009-07-23 12:45:19
Autor: de Fresz
On 2009-07-23 12:22:32 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Art. 45. 1. Zabrania się:
[...]

Mogliby się upierać.

zresztą pisał "właściwie po lewym". poza tym, jazda po ciągłej nie była przyczyną wypadku, lecz otwarcie drzwi. nawet jak dostanie mandat (jeśli jechał), to nie ma tu mowy o współwinie, a już na pewno nie o winie.

Tak zachodzę w głowę skąd im się ta współwina wzięła i stąd pomysł ciągłej. Bo niby gdyby była ciągła, to obecność motocyklisty w tym miejscu mogłaby się stać dyskusyjna. Ale oczywiście jak dla mnie, winna jest w 100% po stronie otwierającego drzwi.

Data: 2009-07-23 12:47:27
Autor: Power

"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:h49evv$p4i$1inews.gazeta.pl...
On 2009-07-23 12:22:32 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

Jechał swoim pasem omijając stojace pojazdy. Nie ma znaczenia jaka linia.
Jestem przekonany ze jak jest mądry to znajdzie świadka który widział zdarzenie i zgłosił się do niego bo czyta to właśnie na preclach.

pozdr.
Power
http://www.bikepics.com/members/power997/

Data: 2009-07-23 13:11:39
Autor: WOJO
[...]

Jeżeli jechał lewym pasem do skrętu w lewo i nikogo nie miał ze swojej lewej strony, to policja go może cmoknąć.
Jeżeli jechał lewym pasem i pas ten był do skrętu w lewo i równocześnie do jazdy na wprost, a wszyscy przed nim skręcali w lewo, to jw.
Jeżeli jechał lewym pasem, a pas ten był tylko do skrętu w lewo, więc mijał samochody skręcające w lewo z prawej strony (samemu także skręcając w lewo), to za to mogą się już przyczepić, jednak nie było to bezpośrednią przyczyną zdarzenia, więc nie ma mowy o współwinie, a jedynie o mandacie za nieodpowiednie omijanie pojazdu.
Co innego jeżeli jechałby środkowym pasem i nie przekraczał lini ciągłej (omijając rzeczonego kierowcę otwierającego drzwi z jego lewej strony), to wtedy policja także miałaby prawo go cmoknąć.
Nie znamy układu skrzyżowania i dokładnego opisu sytuacji.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-07-23 13:24:09
Autor: gildor
WOJO pisze:
[...]

wiesz, oni wiekszosc takich sytuacji podciagają pod zagrożenie w ruchu lądowym :)
prawda Rupio? :)

--
gildor
9'99

Data: 2009-07-23 13:52:02
Autor: The_EaGle
WOJO pisze:
[...]

Moja sytuacja wyglądała tak że wypadek wydarzył się po między skrzyżowaniami al.krakowska na skraju z al. krakowska i słowikowskiego. Tam po miedzy tymi skrzyzowaniami ze swiatlami jest ciagla linia po miedzy lewym a srodkowym pasem tylko w jednym miejscu koło sklepu w którym zatrzymalismy sie i gdzie przyjechała policja a cale zdarzenie było 30-40m wczesniej. Linii ciaglej nie bylo na pewno. W zumi widac jak to sie przedstawia. Tam gdzie linia była ciagła po miedzy lewym i srodkowym oraz prawym i srodkowym stalismy koło tego sklepu i tam dojechała karetka.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-07-23 13:22:04
Autor: gildor
de Fresz pisze:
On 2009-07-23 12:22:32 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:
Art. 45. 1. Zabrania się:
[...]

oni nie mają się upierać, tylko udowodnić.

[...]

ja wiem, że motocykl jest wąski i zmieści się na ciągłej, ale nie przesadzaj, jechać tak łatwo po szynie się nie da. wiesz, równowaga :)

--
gildor
9'99

Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]