Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew..

Data: 2011-01-04 23:28:08
Autor: Panslavista
Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew..

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:c804d050-8387-4a7f-ac2b-ae20f55e173bj25g2000yqa.googlegroups.com...
... wśród dzieci, wnuków i prawnuków tych, którzy wyrywali złote zęby z
ciał pomordowanych Żydów i rabowali ich domostwa...

Tych wyrywaczy, też parchów, wypalano na końcu.
Bo łykali złote zęby jak gęsi kluchy, a tego Niemcy nie mogli tak zostawić...

Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew..