Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew..

Data: 2011-01-05 11:44:09
Autor: Dirko
Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew..
Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:c804d050-8387-4a7f-ac2b-ae20f55e173bj25g2000yqa.googlegroups.com...

.. wśród dzieci, wnuków i prawnuków tych, którzy wyrywali złote zęby z
ciał pomordowanych Żydów i rabowali ich domostwa...

    Prof. Tomasz Nałęcz podkreślił: - Wojna demoralizowała w sposób niebywały. Hieny są wszędzie. Ale społeczeństwo polskie zdało egzamin, jakim była wojna, w sposób znakomity. Wstydu za Polaków nie czuję - stwierdził.

Jego zdaniem Gross jest nieuczciwy, bo zachowania ekstremalne jednostek zdemoralizowanych przedstawia jako zachowania całej społeczności

Nie sądziłem, że mój wątek wywoła taki masowy odzew..