[Microcary] Nie samym Twizy cz³owiek ¿yje

Data: 2020-03-30 03:11:51
Autor: kk
[Microcary] Nie samym Twizy cz³owiek ¿yje
Przegl±d kilku mikrokarów

http://niusy.pl/@youtube.com/abe

Data: 2020-03-30 10:46:55
Autor: T.
[Microcary] Nie samym Twizy cz³owiek żyje
W dniu 2020-03-30 o 03:11, kk pisze:
Przegl±d kilku mikrokarów

http://niusy.pl/@youtube.com/abe

Strefê zgniotu z przodu maj± w baga¿niku... :-)
T.

Data: 2020-03-31 16:51:10
Autor: kk
On 2020-03-30 10:46, T. wrote:
W dniu 2020-03-30 o 03:11, kk pisze:
Przegl±d kilku mikrokarów

http://niusy.pl/@youtube.com/abe

Strefê zgniotu z przodu maj± w baga¿niku... :-)
T.

Który? Pokaz film i podaj w której minucie.

Data: 2020-03-30 10:50:36
Autor: T.
[Microcary] Nie samym Twizy cz³owiek żyje
W dniu 2020-03-30 o 03:11, kk pisze:
Przegl±d kilku mikrokarów

http://niusy.pl/@youtube.com/abe

https://www.youtube.com/watch?v=ZkXq44hGeEE

T.

Data: 2020-03-30 10:55:42
Autor: T.

http://triggo.city/#1

Data: 2020-03-30 22:15:00
Autor: kk
On 2020-03-30 10:50, T. wrote:
W dniu 2020-03-30 o 03:11, kk pisze:
Przegl±d kilku mikrokarów

http://niusy.pl/@youtube.com/abe

https://www.youtube.com/watch?v=ZkXq44hGeEE

No jest taki polski rozszerzany, ale ja nie widzê w tym sensu. Zmienny rozmiar utrudnia mierzenie samochodu, komplikuje znacznie konstrukcjê a optymalna szeroko¶æ Twizy jako¶ broni siê.

Data: 2020-03-31 07:43:47
Autor: z
W dniu 2020-03-30 o 22:15, kk pisze:
Zmienny rozmiar utrudnia mierzenie samochodu

Ty to jeste¶ go¶æ i Twój "samochód" te¿ ;-)

Data: 2020-03-31 16:48:49
Autor: kk
On 2020-03-31 07:43, z wrote:
W dniu 2020-03-30 o 22:15, kk pisze:
Zmienny rozmiar utrudnia mierzenie samochodu

Ty to jeste¶ go¶æ i Twój "samochód" te¿ ;-)

Ale co, nie rozumiesz, ¿e wysuniêtym ko³em mo¿esz na co¶ albo na kogo¶ najechaæ? To kup sobie Twizy.

Data: 2020-04-02 15:44:27
Autor: Poldek
On 2020-03-30 10:50, T. wrote:
[...]

Ja to rozumiem, ¿e je¼dzi siê ca³y czas na szerokim ustawieniu. Zwê¿enie wykonuje siê tylko przy wje¿d¿aniu na w±skie miejsce parkingowe itp.
A ¿e konstrukcjê komplikuje, to normalne.

Data: 2020-04-03 20:24:38
Autor: kk
On 2020-03-30 10:50, T. wrote:
[...]

Nie bardzo. Chodzi o wzglêdnie normalne je¿d¿enie. ¯e niby w mie¶cie mo¿na wciskaæ siê miêdzy samochody. Ciekawe gdzie. Parkowanie oczywi¶cie te¿ by mog³o byæ, ale ograniczeniem s± drzwi innych samochodów. Jak TWizy ma drzwi podnoszone tak te inne samochody otwierane. Mogê przytuliæ siê do drzwi innego samochodu gdzie ma drzwi pasa¿era, ale od strony kierowcy muszê zostawiæ normalny odstêp.

A ¿e konstrukcjê komplikuje, to normalne.

No normalne. I tej komplikacji nie chcemy, to normalne.

[Microcary] Nie samym Twizy cz³owiek ¿yje