Nie siadaj na chodniku

Data: 2021-04-02 12:03:10
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26930569,przed-sad-za-siedzenie-na-chodniku-adwokat-nie-moglem-uwierzyc.html

"Dolnośląskie Centrum Praw Człowieka we Wrocławiu poinformowało, że wrocławska policja chce ukarać jedną osobę za to, że w czasie proekologicznego protestu... siedziała na chodniku."

Tak po prawdzie ... jak adwokat siedzi na szerokim Rynku, to niech se siedzi, jak protestanci blokuja chodnik ... mandat im sie slusznie nalezy.

Tylko co wpisac w akt oskarzenia, bo przeciez musi byc artykul :-)

J.

Data: 2021-04-02 12:17:09
Autor: Olin
Nie siadaj na chodniku
Dnia Fri, 2 Apr 2021 12:03:10 +0200, J.F. napisał(a):

Tylko co wpisac w akt oskarzenia, bo przeciez musi byc artykul :-)

No przecież napisali:
"została oskarżona o to, że <<naruszyła ład i porządek publiczny poprzez
siedzenie na chodniku, tj. o art. 51 §1 k.w.>> "

Czego wymagać od kapłanów ideologii ZOMO, walczących z bałwankami.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-04-02 12:20:40
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 02.04.2021 o 12:03, J.F. pisze:

Tak po prawdzie ... jak adwokat siedzi na szerokim Rynku, to niech se siedzi, jak protestanci blokuja chodnik ... mandat im sie slusznie nalezy.

Tylko co wpisac w akt oskarzenia, bo przeciez musi byc artykul :-)

To co zawsze - znieważenie policjanta a może nawet naruszenie nietykalności cielesnej.

Choć w sumie... skoro przewożąc plecak stajesz się przewoźnikiem, to analogicznie przebywając na chodniku stajesz się przechodniem. Więc nie ma siedzenia!

A tak na poważnie - mało szczegółów ale podejrzewam (i dalsza część tego wywodu o to się opiera) że go legitymowali i nie chcieli podać powodu więc on im nie chciał podać danych. Jak dobrze pójdzie to sąd zapyta jaki był powód podjęcia czynności, okaże sie że był z dupy. I sąd będzie myślał co z tym zrobić - prawdopodobnie orzeknie że podjecie czynnosci nie miało uzasadnienia i sprawę umorzy. A szkoda, bo optymistyczna wersja to powinno być z urzędu podjęcie wątku przekroczenia uprawnień. Pytanie czy sąd może zwrócić sprawę do policji (bo jak rozumiem oni występują) z postanowieniem o uzupełnienie akt o przekroczenie uprawnień przez policjantów? Chyba tak się nie da, zmiana klasyfikacji jest możliwa, ale podsądnego chyba nie:(

--
Shrek

Data: 2021-04-02 12:24:15
Autor: Olin
Nie siadaj na chodniku
Dnia Fri, 2 Apr 2021 12:20:40 +0200, Shrek napisał(a):

A tak na poważnie - mało szczegółów ale podejrzewam (i dalsza część tego wywodu o to się opiera) że go legitymowali i nie chcieli podać powodu więc on im nie chciał podać danych.

Właśnie nie. "Wobec osoby nieletniej, Policja najpierw przeprowadziła czynność
legitymowania (osoba ta w pełni współpracowała), następnie po jakimś czasie
wezwano ją telefonicznie do stawiennictwa na Komisariacie z rodzicem (nie
otrzymała pocztą wezwania oraz pouczeń), a obecnie, po przesłuchaniu,
kierowany będzie wniosek do Sądu o jej ukaranie za ,,czyn karalny"
popełniony przez nieletniego. Jeszcze raz to podkreślimy - wyłącznie za to,
że siedziała na chodniku (co potwierdza sama Policja w treści zarzutu).

Osoba ta jest wzorowym uczniem jednego z najlepszych liceów na terenie
miasta, bez jakichkolwiek wcześniejszych problemów z prawem."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=214203817152071&id=102858791619908

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-04-02 12:28:39
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 02.04.2021 o 12:20, Shrek pisze:

Choć w sumie... skoro przewożąc plecak stajesz się przewoźnikiem, to analogicznie przebywając na chodniku stajesz się przechodniem. Więc nie ma siedzenia!

A tak na poważnie - mało szczegółów ale podejrzewam

A jednak nie. 51kw. Więc albo się z pałką służbową na głowy pozamieniali, albo będą twierdzić że nie tylko siedziała. Albo prozaicznie - zgarniali jak leci i klepali 51 a potem będą myśleć co ta osoba zrobiła - tyle że zwykle w takich sytuacja szli w znieważenie bądź naruszenie nietykalności funkcjonariusza.

Inna możliwość, to że rzeczywiście rzucała kamieniami. Powinno się nagrać, gdyż tam dużo kamer, policja ze swoimi na demonstawcje biega. No ale wiadomo, technika zawodna i dodatkowo występuje zjawisko nadprzyrodzone, że w okolicach gdzie kulosony łamią prawo monitoring nagminie ulega awarią a nawet jak coś się nagra to potem się płyta cd uszkadza i trzeba się opierać na zeznaniach kulsonów...

--
Shrek

Data: 2021-04-02 12:57:29
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 02.04.2021 o 12:38, Michal Jankowski pisze:

No przecież napisali:
"została oskarżona o to, że <<naruszyła ład i porządek publiczny poprzez
siedzenie na chodniku, tj. o art. 51 §1 k.w.>> "

To jest cytat z zarzutu, ale nikt powiedział że pełny i na tym się kończy. Chociaż po składni jesli oryginalna rzeczywiście wynika że "siedzenie na chodniku" wypełnia zdaniem strony skarżącej znamiona 51 k.w. Jeśli tak to naprawdę się na łby z chujami pozamieniali.

I teraz są zasadniczo dwie drogi - przyznać że bycie debilem nie przeszkadza w pełnieniu funkcji publicznych od krawężnika do... no do wysoko. Albo policjanci przekroczyli uprawnienia kierując do sądu sprawę która w oczywisty sposób wykroczeniem nie jest.

A - jest trzecia możliwość - trzeba sprawdzić cy ustawa precyzuje czy zarzuty muszą być prawdziwe. Niby żart ale...;)
--
Shrek

Data: 2021-04-03 01:40:49
Autor: Zygmunt Yörgensen
Nie siadaj na chodniku
 Shrek napisał(a):

I teraz są zasadniczo dwie drogi - przyznać że bycie debilem

A gdzie prawa tych co chcą przejechać samochodem, czy przejść po chodniku?

cyt.
 gdzie zablokowano ruch samochodów.

Data: 2021-04-03 12:24:01
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 10:40, Zygmunt Yörgensen pisze:

I teraz są zasadniczo dwie drogi - przyznać że bycie debilem

A gdzie prawa tych co chcą przejechać samochodem, czy przejść po chodniku?

Skup się - w cytacie jest napisane o siedzeniu na chodniku a nie blokowaniu jezdni czy chodnika.

--
Shrek

Data: 2021-04-03 04:08:03
Autor: Zygmunt Yörgensen
Nie siadaj na chodniku
Shrek napisał(a):
Zygmunt Yörgensen pisze:
Skup się - w cytacie jest napisane o siedzeniu na chodniku a nie blokowaniu jezdni czy chodnika.

Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego cytatu
i tam jest:
cyt.
gdzie zablokowano ruch samochodów. I zadałem pytanie, gdzie są prawa tych którzy chcą przejść po chodniku
czy gdzieś dojechać samochodem. I podstawowa sprawa (pismaki mogły pominąć)
czy było pozwolenie na tuptanie?

Data: 2021-04-03 13:17:28
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 13:08, Zygmunt Yörgensen pisze:

Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego cytatu
i tam jest:
cyt.
gdzie zablokowano ruch samochodów.

Zablokowano ruch samochodów na chodniku? Jest rzekomo cytat z zarzutów. Jeśli jest prawdziwy znaczy że kulson co go napisał jest idiotą. I tyle.

I zadałem pytanie, gdzie są prawa tych którzy chcą przejść po chodniku
czy gdzieś dojechać samochodem. I podstawowa sprawa (pismaki mogły pominąć)
czy było pozwolenie na tuptanie?

Istotne jest to, co wpisano w zarzuty. A ponoć wpisano siedzenie na chodniku a nie udział w tuptaniu.

Możliwości są dwie - albo przekręcono zarzuty albo kuson co jes stawiał jest idiotą i nie powinien obsługiwać klucza do magazynku z mopami bo go zepsuje.

--
Shrek

Data: 2021-04-03 13:31:18
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 13:08, Zygmunt Yörgensen pisze:
Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego
cytatu i tam jest: cyt. gdzie zablokowano ruch samochodów.

Dziennikarze właśnie przeważnie celem osiągnięcia odpowiedniego skutku i
przekonania czytelników do wejścia do artykułu używają takich sztuczek.
Mamy tytuł "Czy Prezydent RP jest gejem?", a po kliknięciu i przebiciu
się prze stos reklam i zgód dowiadujemy się, że dziennikarzowi nic na
ten temat nie wiadomo. Ot tak chłop z wieczora się nad tym zastanawia.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-03 05:23:33
Autor: Zygmunt Yörgensen
Nie siadaj na chodniku
Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
Dziennikarze właśnie przeważnie celem osiągnięcia odpowiedniego skutku i przekonania czytelników do wejścia do artykułu używają takich sztuczek. Mamy tytuł "Czy Prezydent RP jest gejem?", a po kliknięciu i przebiciu się prze stos reklam i zgód dowiadujemy się, że dziennikarzowi nic na ten temat nie wiadomo. Ot tak chłop z wieczora się nad tym zastanawia.

Mniej więcej tak to działa.
Dawałem już sporo wklejek o tzw. dziennikarzach.
Już Bendżamin Franklin ... produkował fejki ble ble ble

https://youtu.be/KhwmDJ5C1gY?t=3811  od zaznaczonego momentu do 1h 6 min

Data: 2021-04-03 13:49:11
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku

Mamy tytuł "Czy Prezydent RP jest gejem?", a po kliknięciu i przebiciu
się prze stos reklam i zgód dowiadujemy się, że dziennikarzowi nic na
ten temat nie wiadomo.

No ale ty mamy tytuł "Policja chce ukarania przez sąd 17-latki za "naruszenie ładu i porządku publicznego poprzez siedzenie na chodniku""

Po czym okazuje się że rzeczywiście...

--
Shrek

Data: 2021-04-03 05:29:47
Autor: Zygmunt Yörgensen
Nie siadaj na chodniku
 Shrek napisał(a):
> [...]
No ale ty mamy tytuł "Policja chce ukarania przez sąd 17-latki za "naruszenie ładu i porządku publicznego poprzez siedzenie na chodniku"" Po czym okazuje się że rzeczywiście...

Znamy tylko wersję jednej strony, a nawet ta strona pisze o "blokowaniu ruchu ulicznego" (niegramoty Szrek&J.F licząc na frajerów pomijają tą sprawę)
skoro tak, to co jest w wersji drugiej strony?

Data: 2021-04-03 14:38:05
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 14:29, Zygmunt Yörgensen pisze:

[...]

Oczywiście, o czym pisałem zresztą. Natomiast nie mamy tu przypadku o którym wcześniej pisano, że co innego jest w tytule i co innego w artykule. Ja też byłem zdania, że wygląda to jakoś inaczej, ale mamy rzekomy cytat z zarzutu i stoi tam jak byk "naruszyła ład i porządek publiczny poprzez siedzenie na chodniku, tj. o art. 51 § 1 k.w."

a nawet ta strona pisze o "blokowaniu ruchu ulicznego"

Ale ponoć nie ona, ponadto nie o to ją oskarżają o o 51kw przez siedzenie na chodniku.

skoro tak, to co jest w wersji drugiej strony?

Jak w większości tego przypadków - nie wiemy. Problem w tym, że nawet jakby to był fekjk (a nic na to na razie nie wskazuje) to... wygląda wiarygodnie. Czyli że policja jest postrzegana jako banda idiotów i nawet to nikogo już specjalnie nie dziwi, że jak idioci się zachowują.

--
Shrek

Data: 2021-04-03 05:49:41
Autor: Zygmunt Yörgensen
Nie siadaj na chodniku
 Shrek napisał(a):
> [...]
> a nawet ta strona pisze o "blokowaniu ruchu ulicznego"
Ale ponoć nie ona, ponadto nie o to ją oskarżają o o 51kw przez siedzenie na chodniku.

No i? SN tak orzekł, z czym masz problem? Z kulsonami? Łaj tel mi łaj?

cyt.
Jest drugim warunkiem odpowiedzialności za wykroczenie z art. 51 KW. Porządek publiczny jest normalnym biegiem życia zbiorowego. Zakłóceniem porządku jest zakłócenie tego normalnego biegu, spowodowanie, że ludzie muszą zachowywać się inaczej niż normalnie. Sytuacja, w której ludzie zmuszeni są zachowywać się inaczej niż normalnie (np. wskutek powstałego zbiegowiska i utrudnienia ruchu), powoduje w wielu wypadkach przeżycia stresowe (zniecierpliwienia, gniewu, niepokoju, strachu) i odwrotnie - istniejące napięcia psychiczne pociągać mogą za sobą zmiany w trybie zachowania się.

Sąd Najwyższy, w swym wyroku z początku lat 90. wskazuje, że przez wyrażenie ,,zakłócenie porządku publicznego" należy rozumieć ,,wywołanie takiego stanu, który w danym miejscu, czasie i okolicznościach, zgodnie z przyjętymi zwyczajami i obowiązującymi przepisami, uważa się za nienormalny i który odczuwany jest jako utrudnienie lub uniemożliwienie powszechnie akceptowanego sposobu zachowania się w miejscach dostępnych dla bliżej nie określonej liczby osób". Zakłócenie porządku publicznego polega na istotnym i bezpośrednim utrudnieniu (np. osoba, przechodząc przez jezdnię, nagle zatrzyma się i usiądzie lub położy się na niej, uniemożliwiając przejazd pojazdów). Należy zauważyć, że skutek ten musi dotknąć przynajmniej jednej osoby, pokrzywdzonego czynem sprawcy, bez konieczności równoczesnego wskazania, iż skutek mógł ponadto dotknąć jeszcze inne osoby.

Data: 2021-04-03 14:59:51
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 14:49, Zygmunt Yörgensen pisze:

No i?
SN tak orzekł, z czym masz problem? Z kulsonami? Łaj tel mi łaj?

To się w końcu zdecyduj - fejk czy wszystko w porządku i nic dziwnego?

Co do twojego cytatu - "jest drugim warunkiem..." jaki jest pierwszy. Innymi słowy jestem ciekawy czego ten wyrok dotyczył.

--
Shrek

Data: 2021-04-03 15:57:07
Autor: ąćęłńóśźż
Nie siadaj na chodniku
Może dzisiejszych kombatantów opozycji ;-)

-- -- -
jestem ciekawy czego ten wyrok dotyczył.

Data: 2021-04-03 19:13:22
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 15:57, ąćęłńóśźż pisze:
Może dzisiejszych kombatantów opozycji ;-)

Może - ale generalnie to jest wycinek wyroku ("po drugie") w niewiadomo jakiej sprawie. Nawet nie wiadomo czy rzczywiście wyrok czy luźna interpretacja.

--
Shrek

Data: 2021-04-04 02:06:15
Autor: Marcin Debowski
Nie siadaj na chodniku
On 2021-04-03, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Ta interpretacja jest logiczna i spójna, ale niekoniecznie aż tak czarno-biała jak by się mogło wydawać. No to raz jeszcze:

[...]

Czy każda manifestacja w obronie określonych praw jest niezgodna z przyjętymi zwyczajami? Czy ewentualne i jakiekolwiek utrudnienia są tak powszechnie nieakceptowalne? Czy takie utrudnienia nie są wręcz normą? Mało to osób staje, gapi się i blokuje ruch? To są często rzeczy umowne "...w danym miejscu, czasie i okolicznościach...". Zapewne większość niemnifestujących osób z łatwością zaakceptuje pewne utrudnienia wynikające z protestu. To czego zapewne wielu nie zaakceptują to utrudnienia uniemozliwiające im normalne codzienne funcjonowanie w sprawach krytycznych (możliwość dotarcia do domu, odbiór dziecka z przedszkola itp.).

No więc MZ, nawet jeśli siedziała na tym chodniku tak, że trzeba ją było ominąć, to nie musi to być od razu zakłócenie porządku publicznego.

--
Marcin

Data: 2021-04-04 06:41:56
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku

[...]

Dokładnie tak.

Ale sprytne. Wyjdzie na to, że wszyscy co łamali konstytucję rozporządzeniami sa winni co najwyżej 51 k.w.

--
Shrek

Data: 2021-04-06 14:07:39
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ra9aI.139773$nAz7.51179@fx03.ams1...
On 2021-04-03, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Komunistyczny wyrok :-P

[...]

No ale wiesz - manifestacja na jezdni uniemozliwia jazde samochodom.
Luzna manifestacja na chodniku tylko lekko utrudnia przejscie.

No ale teraz popatrzmy na tych policjantow pod willa Kaczynskiego :-)

No więc MZ, nawet jeśli siedziała na tym chodniku tak, że trzeba ją było
ominąć, to nie musi to być od razu zakłócenie porządku publicznego.

A jeszcze mamy maratony, marsze niepodleglosci, 3 Kroli, Juwenalia ... a nie, to sa powszechnie akceptowalne utrudnienia :-)

J.

Data: 2021-04-07 00:27:01
Autor: Marcin Debowski
Nie siadaj na chodniku
On 2021-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No więc sam widzisz, że nie kazdy sposób manifestacji rodzi takie same skutki :)

No ale teraz popatrzmy na tych policjantow pod willa Kaczynskiego :-)

Ze manifestują wierność namaszczonym przez suwerena? :)

[...]

No dokładnie. Takie procesje np. jak by popytac, to ile osób godzi się na zablokowanie pół miasta procesją, a ile na protestacyjne łażenie po pasach?

--
Marcin

Data: 2021-04-07 10:07:58
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p%6bI.26080$CKs4.21124@fx33.ams1...
On 2021-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ze blokuja przejscie obywatelom. Ze wstrzymuja komunikacje miejska.

[...]

Zaraz tam pol miasta ... wystarczy jedna mala uliczka, w ktora sie nieuwaznie wpakujesz.

a ile na protestacyjne łażenie po pasach?

A tu akurat sprawa prosta - policja wysle drogowke, ktora bedzie regulowala ruch.
Kto sie nie dostosuje - 50 zl mandatu :-)

J.

Data: 2021-04-07 18:32:17
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 07.04.2021 o 10:07, J.F. pisze:

No dokładnie. Takie procesje np. jak by popytac, to ile osób godzi się
na zablokowanie pół miasta procesją,

Zaraz tam pol miasta ... wystarczy jedna mala uliczka, w ktora sie nieuwaznie wpakujesz.

Bez przesady. Procesje mają to do siebie, że znikają po kilkunastu minutach. Byłbym daleki od ich demonizowania. Ot taki folklor lokalny. Procesje, maratony, masy krytyczne, pielgrzymki, marsze, demonstracje, wypadki, festyny. Ot - uroki życia w mieście.

Zawsze można odwrócić twierdzenie, że powinni demonstrować gdzieś na polu pod miastem - jak ci się miasto nie podoba, to zamieszkaj pod miastem. A jak już zamieszkasz pod miastem, to trudno - teraz w mieście jesteś gościem i się dostosuj;)

a ile na protestacyjne łażenie po pasach?

A tu akurat sprawa prosta - policja wysle drogowke, ktora bedzie regulowala ruch.
Kto sie nie dostosuje - 50 zl mandatu :-)

A ile tej drogówki mamy? Bo się okaże że ich protestujący czapkami ponakrywają;)

--
Shrek

Data: 2021-04-07 18:36:48
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606dde91$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A mnie sie nad jezioro spieszy :-)

Procesje, maratony, masy krytyczne, pielgrzymki, marsze, demonstracje, wypadki, festyny. Ot - uroki życia w mieście.

Wypadki to na autostradzie :-)

[...]

Na szczescie jest przyklad Detroit :-)

[...]

Przeciez jeden na przejscie wystarczy.
Chyba, ze sie wycwania i beda blokowac kilka :-)

J.

Data: 2021-04-07 18:45:35
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 07.04.2021 o 18:36, J.F. pisze:

Bez przesady. Procesje mają to do siebie, że znikają po kilkunastu minutach. Byłbym daleki od ich demonizowania. Ot taki folklor lokalny.

A mnie sie nad jezioro spieszy :-)

To musisz wyjść trzy godziny spóźniony. Wtedy dodatkowe 15 minut to tylko 8 punkta procentowego więcej, więc jesteś w lepszej sytuacji jak wychodzisz o czasie - wtedy jesteś 100% w plecy:P

Procesje, maratony, masy krytyczne, pielgrzymki, marsze, demonstracje, wypadki, festyny. Ot - uroki życia w mieście.

Wypadki to na autostradzie :-)

Taa. To spróbuj z mostu zjechać albo chociaż z wisłostrady - żona trzy godziny stała jak czaszkowski nie poradził sobie z piachem co z patriotycznego muzeum zarządzanego przez ministerstwo wojny tony piachu z deszczem spłyneły.

Na szczescie jest przyklad Detroit :-)

No widzisz... Więc może lepiej od czasu do czasu przyjąc miasto z dobrodziejstwem inwentarza. Metrem jeździć a nie puszką. Albo motocyklem:)

A ile tej drogówki mamy? Bo się okaże że ich protestujący czapkami ponakrywają;)

Przeciez jeden na przejscie wystarczy.
Chyba, ze sie wycwania i beda blokowac kilka :-)

I co jeden będzie wypisywał te mandaty? Nie wróżę sukcesu:P

--
Shrek

Data: 2021-04-07 18:56:50
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606de1ae$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Wychodze spozniony, wiec mnie kazde 15 minut boli :-)

[...]

Ale to przypadek raz na 10 lat.
Nie pamietam, abym w miescie czekal z powodu wypadku ... no nie, raz trafilem na jakis wielki korek z nieznanych przyczyn ...

Na szczescie jest przyklad Detroit :-)

No widzisz... Więc może lepiej od czasu do czasu przyjąc miasto z dobrodziejstwem inwentarza. Metrem jeździć a nie puszką. Albo motocyklem:)

Chyba zle rozumiesz przyklad.
Miasto tak obrzydzalo zycie mieszkancom, az mieszkancy sie wyprowadzili i stwierdzili, ze dookola zyje sie lepiej.
A miasto ... zbankrutowalo.

[...]

Jeden kieruje, wypisywac moga inne dwojki :-)

J.

Data: 2021-04-07 19:08:08
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 07.04.2021 o 18:56, J.F. pisze:

[...]

Pan siada:

https://www.facebook.com/departament.kreatywnosci.org/videos/co-mi-zrobisz-jak-mnie-z%C5%82apiesz-warsztat-samochodowy/1287714858040206/

[...]

A ile razy stałeś kilka godzin bo demonstracja?

[...]

To nie tak było. Przemysł upadł, to ludzie się wyprowadzili bo roboty nie było. No i... jakby to powiedzieć - okazało się, że ciemnienie społeczeństwa ma dodatnie sprzężenie zwrotne...

I co jeden będzie wypisywał te mandaty? Nie wróżę sukcesu:P

Jeden kieruje, wypisywac moga inne dwojki :-)

W sumie racja, ale z jakiegoś powodu wolą iść w zakaz zgromadzeń. BTW - policjant z drogówki się liczy bez kapelusza? :P

--
Shrek

Data: 2021-04-07 19:40:36
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606de6f8$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tak pare godzin to nie, ale ostatnio sie dlugie korki zdarzaly, a wczesniej to chyba tylko Love Parade ... jakas lokalna edycja.

Data: 2021-04-07 19:46:35
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 07.04.2021 o 19:40, J.F. pisze:

A ile razy stałeś kilka godzin bo demonstracja?

Tak pare godzin to nie, ale ostatnio sie dlugie korki zdarzaly, a wczesniej to chyba tylko Love Parade ... jakas lokalna edycja.

Korki to korki. Są i bez demonstracji:)

--
Shrek

Data: 2021-04-08 13:12:57
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606deffb$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Sa. Ale za korki bez demonstracji mam pretensje do zarzadu drog, za maraton do prezydenta, za Parade Rownosci do p**** :-), za ostanie do "kobiet" :-)

A mamy takie swietne miejsce pod lokalna siedziba PiS, mozna tam i pare godzin protestowac nikomu spoza PiS nie przeszkadzajac :-)

J.

Data: 2021-04-08 16:58:19
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 08.04.2021 o 13:12, J.F. pisze:

Sa. Ale za korki bez demonstracji mam pretensje do zarzadu drog, za maraton do prezydenta, za Parade Rownosci do p**** :-), za ostanie do "kobiet" :-)

Poniekąd niesłusznie. Korki tworzą głownie korkowicze;)

A mamy takie swietne miejsce pod lokalna siedziba PiS, mozna tam i pare godzin protestowac nikomu spoza PiS nie przeszkadzajac :-)

Pretensja do kulsonów. Nie wpuszczają;)

--
Shrek

Data: 2021-04-05 02:41:55
Autor: ąćęłńóśźż
Nie siadaj na chodniku
https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzeczenia-sadow/iii-krn-189-92-wyrok-sadu-najwyzszego-520255923
Pinior i Frasyniuk - a nie mówiłem, że opozycja?
To jest niezłe (uwaga: cytat z roku 1992!):
"znajdowało się wśród nich 12 wywiadowców ówczesnego WUSW-Wrocław. Przypisanie oskarżonemu tej sytuacji zakłócenia spokoju i porządku publicznego jest całkowicie nieprawidłowe. Jego działanie w najmniejszej mierze nie utrudniło osobom trzecim powszechnie akceptowanych sposobów zachowania się w pobliżu zajezdni, czy na jej terenie. Natomiast negatywne przeżycia psychiczne wzbudzić mógł nie fakt obserwacji powszechnie akceptowanego w społeczeństwie cywilizowanego państwa, jakim była Polska i w 1984 r., aktu hołdu i szacunku dla określonego wydarzenia historycznego, wyrażanego w spokojnej i kulturalnej formie, ale fakt nerwowego i ostentacyjnego przeciwdziałania spełnieniu takiego aktu (rola funkcjonariuszy WUSW)."
;-)))

-- -- -
Może

Data: 2021-04-05 08:00:34
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 05.04.2021 o 02:41, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

No i luz. Ale w sentencji napisali, że uniewinnienie, więc jak podejrzewałem ta część uzasadnienia stanowi część i to mniej istotną:P

--
Shrek

Data: 2021-04-05 11:24:55
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
[...]

Za skrajnie nieprawdopodobne uważam istnienie choćby jednego wywiadowcy
w strukturach WUSW we Wrocławiu. Po pierwsze wywiadowców powołano
znacznie później. Nie pamiętam teraz dokładnie kiedy, ale na pewno po
1997 roku.

Po za tym od samego początku byli oni w strukturach Wydziałów Prewencji
Komend stopnia rejonowego, a po przemianach w 1999 roku powiatowego.
Bywały to komórki kompanii patrolowych. Obecnie to osobne komórki w
wydziałach prewencji.

Zadaniem wywiadowców jest robienie mniej więcej tego samego, co
policjantów mundurowych służby prewencji, tylko bez mundurów.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-06 15:36:18
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606ad768$0$508$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A nie jest to termin jeszcze przedwojenny czy nawet zaborowy ?

I wystepujacy rowniez w MO, choc moze poloficjalnie
https://natemat.pl/172203,obserwacja-podsluchem-falszerstwem-kulisy-dzialania-sluzby-bezpieczenstwa#

[...]

Czyli co - stanie dookola protestow, i legitymowanie lub walenie palka?
Teleskopowa ...

J.

Data: 2021-04-06 17:30:30
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 15:36, J.F. pisze:
[...]

Jest. Ale to jest praca na poziomie ")", a Wojewódzka nigdy się tym nie
zajmowała.

I wystepujacy rowniez w MO, choc moze poloficjalnie
https://natemat.pl/172203,obserwacja-podsluchem-falszerstwem-kulisy-dzialania-sluzby-bezpieczenstwa#

Ależ oczywiście, ale nadal nie w Komendzie Wojewódzkiej.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-06 18:09:40
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606c7e96$0$555$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To co sie z tymi "wywiadowcami SB" stalo w momencie utworzenia WUSW ?

P.S. Wow
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojew%C3%B3dzki_Urz%C4%85d_Spraw_Wewn%C4%99trznych

-gdzie jest Wydzial 1 ?
-caly wydzial na "zwiazki wyznaniowe" ?
-wydzial 5 (baza) i 6 (rolnictwo) - to jak rozumiem do obserwacji przemyslu i "chlopstwa" :-)

-ale co robi wydzial B obserwacja ... wydzialy 3-6 sie obserwacja nie zajmowaly ?

Tak czy inaczej - dzial SB tam byl, a w nim pewnie ciagle te same skrypty o wywiadowcach :-)

J.

Data: 2021-04-06 19:56:05
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 18:09, J.F. pisze:

[...]

Musisz jakoś jaśniej napisać o co Ci chodzi. Czemu - Twoim zdaniem  - z
tego cytatu miałoby wynikać, że wywiadowcy byli w Komendzie Wojewódzkiej
MO czy Policji.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-07 11:17:00
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606ca0b6$0$547$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Wywiadowcy byli w skryptach szkoleniowych SB, a SB byla w WUSW.
Wiec widac pojecie wywiadowcy tam istnialo, choc niekoniecznie stanowisko/etat.

A wielka struktura tej SB jest fascynujaca osobno.

J.

Data: 2021-04-07 16:31:17
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 07.04.2021 o 11:17, J.F. pisze:
[...]

SB była też w rejonowych. Skryptów szkoleniowych na oczy nie widziałem.

Wiec widac pojecie wywiadowcy tam istnialo, choc niekoniecznie
stanowisko/etat.

Ależ oczywiście, że istniało, ale nie na poziomie WUSW.

A wielka struktura tej SB jest fascynujaca osobno.

Mało. To, co widzisz, to napisali dziennikarze. Kolega mój na etacie SB
wydawał kajaki w ośrodku szkoleniowym MSW :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-07 17:44:12
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606dc236$0$516$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 07.04.2021 o 11:17, J.F. pisze:
Musisz jakoś jaśniej napisać o co Ci chodzi. Czemu - Twoim daniem  - z
[...]

Byl w linkach cytat.

Wiec widac pojecie wywiadowcy tam istnialo, choc niekoniecznie
stanowisko/etat.

Ależ oczywiście, że istniało, ale nie na poziomie WUSW.

Ale w jakim sensie?
Ze w WUSW wywiadowcow juz nie bylo, bo to za wysokie progi,  byli w nizszych USW ?

A wielka struktura tej SB jest fascynujaca osobno.

Mało. To, co widzisz, to napisali dziennikarze. Kolega mój na etacie SB
wydawał kajaki w ośrodku szkoleniowym MSW :-)

Baza, czy nadbudowa ? :-)

Ale:
-w jakim USW ?
-a co robil w zimie ?

J.

Data: 2021-04-07 19:58:05
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 07.04.2021 o 17:44, J.F. pisze:

Wywiadowcy byli w skryptach szkoleniowych SB, a SB byla w WUSW.
SB była też w rejonowych. Skryptów szkoleniowych na oczy nie widziałem.
Byl w linkach cytat.

Wiesz, nie zawsze czytam te wszystkie linki.

[...]

Wywiadowca, to policjant prewencji pełniący służbę po cywilnemu.
Patrolówka bez munduru. Nie słyszałem o takich w komendach wojewódzkich.

A wielka struktura tej SB jest fascynujaca osobno.
Mało. To, co widzisz, to napisali dziennikarze. Kolega mój na etacie SB wydawał kajaki w ośrodku szkoleniowym MSW :-)
Baza, czy nadbudowa ? :-)

Wszystkie ośrodki podlegały pod SB. On chciał być zwykłym
milicjantem, ale na wakacjach od lat, jeszcze jako uczeń szkoły średniej
sobie dorabiał przy kajakach. Jako cywil. W między czasie aspirował do
Milicji i kierownik ośrodka uprosił przełożonych, by już nie mieszać i
do końca sezonu został.

Z opowiadań wiem, ze masa ludzi tak pracowała. Jeszcze w latach 90-tych
normalną praktyką było w Policji, że wisiałeś na jednym etacie, a
robiłeś zupełnie co innego. W obrębie jednej jednostki Komendant mógł
sobie tym dowolnie regulować. Bywało, że nawet sam zainteresowany nie do
końca wiedział, bo regulamin jednostki się zmieniał i nagle się
dowiadywałeś, ze od kilku miesięcy pracujesz gdzie indziej, tylko nadal
to samo robisz.

Ale: -w jakim USW ? -a co robil w zimie ?

Chodził do szkoły :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-08 13:09:29
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606df2ae$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

O roli "wywiadowcy" tam pisza.

[...]

SB chyba zawsze bez munduru, wiec polowa to wywiadowcy ?

Ale mozesz miec racje, ze wojewodzkie komendy zajmowaly sie czyms wyzszym niz chodzenie miedzy ludzmi.

[...]

No gdzies to tam pasuje w ten schemat organizacyjny w/g Wiki,
tylko tak nie bardzo wiadomo - to schemat wydzielony dla SB, czy USW, wiec i MO..

Osrodek byl wczesniej "milicyjny", czy zawsze sie to nazywalo "MSW" ?

Data: 2021-04-08 13:22:34
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 08.04.2021 o 13:09, J.F. pisze:
Osrodek byl wczesniej "milicyjny", czy zawsze sie to nazywalo "MSW" ?

Nie wiem. A jakie to ma znaczenie? On tam kilka sezonów sobie dorabiał
jako uczeń.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-08 13:27:57
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606ee77a$0$557$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 08.04.2021 o 13:09, J.F. pisze:
Osrodek byl wczesniej "milicyjny", czy zawsze sie to nazywalo "MSW" ?

Nie wiem. A jakie to ma znaczenie?

O tyle, ze ciekawi mnie, czy wczesniej byl "milicyjny", a potem w ramach reorganizacji obsluge zakwalifikowano do "SB",
czy zawsze byl SB,
czy moze zawsze byl "MSW", a potem w ramach reorganizacji obsluge zaliczono do SB ...

J.

Data: 2021-04-08 13:40:08
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 08.04.2021 o 13:27, J.F. pisze:

[...]

Nikt niczego tam nie zaliczał. Komendant Wojewódzki Milicji
Obywatelskiej miał pulę etatów i to, czy Kowalski pracował w SB, czy MO
zależało od tego, gdzie był wolny etat, a nie co robił. Oczywiście w SB
większość była na etatach SB, ale tam były chyba wyższe etaty, więc jak
chcieli jakiegoś zasłużonego Milicjanta awansować, to równie dobrze
mogli go zawiesić w SB, choć on dalej był milicjantem. Na pewno wiele
osób chcących iść na szkołę oficerską tak trafiało na czas szkoły.
Musieli mieć etat oficerski, a pod koniec lat 80-tych nikt do SB już nie
chciał iść, więc było sporo wakatów. Ludziom się wydawało, ze co za
różnica, gdzie wisi, skoro i tak rok jest na szkole. A potem przyszli
kretyni i z tych tabelek zaczęli wróżyć.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-08 15:00:48
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606eeb98$0$522$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zaraz zaraz - z tego wynika, ze pracowal w MO, a w ramach tego MO to w SB, lub w "zwyklym MO".
Przynajmniej w jakims tam okresie, gdy SB nie byla juz samodzielną sluzba ...
No chyba, ze pracowal w USW.

Poza tym czytam np ze w 1964 do SB przeniesiono z MO "pion paszportow", wiec jakies tam reorganizacje byly, i ktos mogl zaczac pracowac w MO i skonczyc w SB, mimo, ze ciagle robil to samo  :-)

[...]

I mimo powyzszego twierdzisz, ze w WUSW prawie na pewno zadnych "wywiadowcow SB" nie bylo ? :-P

J.

Data: 2021-04-08 15:54:03
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku

[...]

To może trzeba wyciągnąć wnioski i zacząć dostrzegać różnicę gdzie i dla kogo się pracuje, zamiast popełniać błędy z przeszłości...

Skoro ci ludzie mieli wylane, bo "co za różnica", to do kogo mają teraz pretensje? Teraz mają wylane, bo "co za różnica" kogo legitymują i jakie rozkazy dostają. A jak się ten cyrk skończy, to znowu będą płakać, że kretyni wróżą z tabelek.
Było się na tabelkę nie pchać.

Wiedząc co się w kraju działo i czym było SB, to trzeba było mieć nieźle popierdolone w głowie żeby było "bez różnicy", czy się pracuje na etacie w SB, czy nie.

Piszesz, że w SB było sporo wakatów, bo nikt do SB już nie chciał iść - czyli ludzie dokładnie wiedzieli z czym mają do czynienia. I w tym samym zdaniu piszesz, że ludziom się wydawało "co za różnica"...
To sprzeczność.

A ci kretyni to może jednak nie byli tak do końca kretynami. Jakiś powód, że "nikt do SB już nie chciał iść", chyba był, nie? Ludzie którzy mieli wylane, bo "co za różnica" tak samo przyczyniali się trwania tamtego systemu, jak ci, którzy brali w tym czynny udział.

Tak samo jak teraz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-08 16:10:13
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606f0afc$0$555$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No bo nie szli "pracowac do SB" tylko do MO.
Czyli robili dobra milicyjna robote jaka chcieli, to co im za roznica gdzie ich tam zakwalifikowali organizacyjnie.
Moze nawet nie bardzo bylo widac te kwalifikacje.

Tylko ... w latach 80-tych to i MO raczej sie nie cieszylo szacunkiem :-)

J.

Data: 2021-04-03 14:52:07
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 14:29, Zygmunt Yörgensen pisze:
skoro tak, to co jest w wersji drugiej strony?

Jeden z kierowców chciał przejechać, to się siedząca uczepiła jego
klamki, a jak mimo to przejechał, to próbowano z niego terrorystę
zrobić. Bo ośmielił się przejechać ulicą.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-03 15:01:10
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku

Jeden z kierowców chciał przejechać, to się siedząca uczepiła jego
klamki, a jak mimo to przejechał, to próbowano z niego terrorystę
zrobić. Bo ośmielił się przejechać ulicą.

Przypominam, że twoi koledzy oskarżaja  ją o siedzenie _na_chodniku_.

--
Shrek

Data: 2021-04-03 15:37:41
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
[...]

I tej wersji się trzymaj. To nic, że jest absurdalna, żenująco głupia i jest zwyczajnym kłamstwem (jak na prawdziwego pislamistę przystało) i można zobaczyć na własne oczy na filmie jak było, ale masz przecież prawo myśleć, że tak właśnie było, pomimo tego, że wielokrotnie ci tłumaczono i udowadniano, że tak nie było.

https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/7988925,protest-kobiet-funkcjonariusz-abw-kierowca-bmw-potracenie-policja-warszawa-wyrok-tk-aborcja-wideo.html

https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-media-w-protestujacych-chcial-wjechac-kierowca-limuzyny-szefa-nik-jest-reakcja-6570216746719936a

Z litości pominę fakt (który doskonale rozumiesz i właśnie dlatego go ignorujesz jak na pislamistę przystało), że ten (ci) kierowca (kierowcy) doskonale wiedział (wiedzieli) dlaczego ludzie protestowali i właśnie dlatego postanowił (postanowili) przejechać na siłę. Już ci pisałem, że normalny człowiek mając taką wiedzę zaproponowałby protestującym wsparcie, a nie przejechanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-03 17:25:26
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 15:37, Kviat pisze:
[...]

Szkoda, ze pomijasz i nie dopuszczasz do siebie myśli, że są ludzie
rozumiejący, że siadanie na jezdni w żadnym stopniu nie wpłynie na
rzeczywistość. Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają, to
ich prawo. Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-03 17:44:58
Autor: TomN
Nie siadaj na chodniku
Robert Tomasik w <news:606888e7$0$500$65785112news.neostrada.pl>:
Robert Tomasik aka zomwiec w <news:606888e7$0$500$65785112news.neostrada.pl>:

Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają, to
ich prawo. Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.

<https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/40/73/6038f98682af1_o,size,933x0,q,70,h,1eab89.jpg<

Ilu zakładników tam widzisz zomowcu

--
'Tom N'

Data: 2021-04-03 19:17:48
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 17:44, TomN pisze:

Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają, to
ich prawo. Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.
Ilu zakładników tam widzisz zomowcu

Popatrz, ilu z nich jest za tymi dwoma radiowozami w głębi za wiaduktem.
Kilkudziesięciu, czy kilkuset? Tramwaj na pełny wygląda. Kolumna
samochodów sięga horyzontu. Na pewno więcej, niż siedzących na chodniku.
Czemu ta większość ma ustępować tym kilku osobom, którym się nie podoba
coś tam?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-03 19:49:51
Autor: TomN
Nie siadaj na chodniku
Robert Tomasik aka zomowiec w <news:6068a33d$0$532$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Popatrz

Taaa, i dlatego wyciąłeś, żeby nie było widać:
<https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/40/73/6038f98682af1_o,size,933x0,q,70,h,1eab89.jpg>

ilu z nich jest za tymi dwoma radiowozami w głębi za wiaduktem.

I to są zakładnicy tych siedzących na chodniku?
Ogarnij sie zomowcu

Czemu ta większość ma ustępować tym kilku osobom, którym się nie podoba
coś tam?

Bo chodnik szeroki, można sobie chodzić do woli -- no chyba, że też chciał
sie przypiąć do słupa od sygnalizacji, to wtedy sorki, ale niech sobie szuka
innego słupa...

--
'Tom N'

Data: 2021-04-03 19:58:04
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 19:49, TomN pisze:

[...]

O co chodzi z tym wycinaniem?

ilu z nich jest za tymi dwoma radiowozami w głębi za wiaduktem.
I to są zakładnicy tych siedzących na chodniku?

Tak. Czekają grzecznie jak tych kilku oszołomów skończy wyrażać swoje
niezadowolenie. Przy czym jakby sobie siedzieli na chodniku tylko, to
niech siedzą. Najwyżej ktoś z przechodni ich kopnie niechcący. Ale po
ustawieniu radiowozów oraz tego ich "rzecznika prasowego" pośrodku kadru
wnoszę, że siedza i na ulicy.

Ogarnij sie zomowcu
[...]

I dlatego, ze szeroki, to wyleźli na ulicę?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-04 21:10:17
Autor: TomN
Nie siadaj na chodniku
Robert Tomasik w <news:6068acad$0$524$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Cenzura zomowcu, cenzura...

ilu z nich jest za tymi dwoma radiowozami w głębi za wiaduktem.
I to są zakładnicy tych siedzących na chodniku?
Tak. Czekają grzecznie jak tych kilku oszołomów skończy wyrażać swoje
niezadowolenie.

Co komu przeszkadza, jeden z drugim, siedzący na chodniku, na dodatek
przypięty do słupka?

Przy czym jakby sobie siedzieli na chodniku tylko, to
niech siedzą. Najwyżej ktoś z przechodni ich kopnie niechcący.

No i masz, mowa o ciąganiu po posterunkach/prokuratorach/sądach nieletniego,
który siedziła na chodniku

Ale po ustawieniu radiowozów

Nieletni ustawił radiowozy, zomowcu?

I dlatego, ze szeroki, to wyleźli na ulicę?

Nieletni jednocześnie siedział na chodniku i wylazł na ulicę, zomowcu?

--
'Tom N'

Data: 2021-04-04 23:52:12
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 04.04.2021 o 21:10, TomN pisze:
Co komu przeszkadza, jeden z drugim, siedzący na chodniku, na dodatek
przypięty do słupka?

Wątpię, by z powodu kilku przywiązanych do słupka frustratów blokowano
ruch na alejach. Sądzę, że poza kadrem byli inni frustraci. Bo gdyby
siedzieli sobie na chodniku, to o ile tylko nie zagradzają go całego, to
niech sobie siedzą.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 08:03:29
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku

[...]

Głupie pytanie - w 51k.w. jest zawarta odpowiedzialność zbiorowa?
--
Shrek

Data: 2021-04-06 10:06:49
Autor: Tomasz Kaczanowski
Nie siadaj na chodniku
W dniu 04.04.2021 o 23:52, Robert Tomasik napisał:
[...]

Niekoniecznie, widziałem film z jednego zdarzenia, że to policja zablokowała właśnie ruch. Nabijał się z tego nagrywający. Protestujący zgodnie z prawem przechodzili z transparentami na zielonym świetle. Policjanci zgłupieli, a że przyjechali w dużej ilości i bezmyślnie stanęli tak samochodami, że zablokowali ruch. Więc nie opowiadaj, że tak być nie mogło. Z tego co pamiętam, to Włodek Ciejka to filmował i komentując nabijał się z zaistniałej sytuacji.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-04-06 10:36:47
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku

[...]

LOL ale plottwist;)

--
Shrek

Data: 2021-04-06 17:31:38
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku

[...]

Może. Nie wiem. Co powoduje, ze na podstawie tego zdjęcia tu, to nic nie
można w sumie powiedzieć.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-06 14:38:48
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606a350d$0$536$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No ale przeciez w zarzucie jest "siedzenie na chodniku" a nie "na jezdni".

Czyli - wylegitymowaliscie przypadkowa osobe, a potem dopisaliscie do tego akt ostarzenia :-P

A poinformowano o celu legitymowania ?

J.

Data: 2021-04-06 14:32:13
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1lziaxthxf8oh$.dlg@emil.not.valid...
[...]

Ale o jaka cenzure ?

Dales linka do zdjecia, Robert nic z tego zdjecia nie wycinal.

Ale po ustawieniu radiowozów
Nieletni ustawił radiowozy, zomowcu?

I dlatego, ze szeroki, to wyleźli na ulicę?
Nieletni jednocześnie siedział na chodniku i wylazł na ulicę, zomowcu?

Wystarczy, ze stope na jezdnie wystawil ... akurat nie widac, aby wystawil.

J.

Data: 2021-04-06 13:57:28
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6068a33d$0$532$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jesli to godziny szczytu we Wroclawiu ... i tak stoi kilkaset :-(

Tramwaj na pełny wygląda.

Ale drugiego za nim nie widac.
Czyli tramwajow nie blokowano.

Kolumna samochodów sięga horyzontu.
Na pewno więcej, niż siedzących na chodniku.

Ale kto zablokowal - demonstranci, czy policja ... nie wiadomo po co ?

Czemu ta większość ma ustępować tym kilku osobom, którym się nie podoba
coś tam?

Ale przeciez to w trosce o wspolne dobro, tych jadacych tez, ba - nawet w trosce o Twoje  :-)

J.

Data: 2021-04-06 13:53:56
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s131wfxocs3h$.dlg@emil.not.valid...
[...]

Ten radiowoz tam skreca w lewo czy stoi i ruch blokuje ?

W lewo tam skrecic nie wolno (ale sie da), wiec wyglada na to, ze samochody w tle to jednak "zakladnicy"

To zdjecia z tej imprezy? A inne zdjecia?

Bo po tym jednym ... no, wydaje sie, ze ani samochodowego, ani pieszego ruchu nie blokuja, a jesli policja blokuje ... a to niech mandat dostaje :-)

J.

Data: 2021-04-03 22:45:36
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
[...]

A mogłeś nie spać na lekcjach historii.
Dopuściłbyś do siebie myśl, że są ludzie rozumiejący, że siadanie na jezdni wpływa na rzeczywistość.

Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają,

Normalnym ludziom nie przeszkadzają.

to ich prawo.

I obowiązek.

Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.

Nie. Terroryzm polityczny zaczyna się, gdy normalnych ludzi zjeby próbują rozjechać samochodem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-04 10:22:57
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 22:45, Kviat pisze:

Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają,
Normalnym ludziom nie przeszkadzają.

Zapytaj tych, co stali w korku. W tym tramwaju, czy w tych samochodach.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-04 20:50:25
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 03.04.2021 o 22:45, Kviat pisze:

Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają,
Normalnym ludziom nie przeszkadzają.

Zapytaj tych, co stali w korku. W tym tramwaju, czy w tych samochodach.

Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają. Co za różnica, czy stoją w korku, czy jadą tramwajem, czy jedą samochodem? To nie odbiera rozumu i nie powoduje zaćmienia umysłu. Jest nawet gorzej niż myślisz, często kierowcy dowożą protestującym wodę, albo ciepłe napoje czy posiłki żeby jakoś wesprzeć tych protestujących.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-04 23:53:54
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 04.04.2021 o 20:50, Kviat pisze:
Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają.

Czyli jeśli ktoś chce dojechać na samolot, czy pociąg, to w Twojej
ocenie jest nienormalny?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 10:11:08
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 04.04.2021 o 20:50, Kviat pisze:
Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają.

Czyli jeśli ktoś chce dojechać na samolot, czy pociąg, to w Twojej
ocenie jest nienormalny?

Łopatologicznie: nienormalny po trupach będzie się przedzierał na samolot, czy pociąg, pomimo tego, że wie po co i dlaczego są te protesty.
Normalny nie wkurwi się na protestujących, pomimo, że chce dojechać na samolot, czy pociąg, bo wie po co i dlaczego są te protesty.
Normalny, za spóźnienie się na pociąg, czy samolot, nie będzie obwiniał protestujących, lecz tych, którzy do tego doprowadzili. Wie, że to nie protestujący mu przeszkodzili.

Prościej już się nie da tego wytłumaczyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 11:42:37
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 05.04.2021 o 10:11, Kviat pisze:
Normalny, za spóźnienie się na pociąg, czy samolot, nie będzie obwiniał
protestujących, lecz tych, którzy do tego doprowadzili. Wie, że to nie
protestujący mu przeszkodzili.

Nie, no oczywiście, że obwini o to pilotów / maszynistów, którzy
odlecieli. Czasem traktuję to Twoje pisanie jako po prostu chęć
napisania czegoś odwrotnie do tego, co ja piszę i specjalnie to testuję.
Ale teraz, toś wyjątkowo odpłynął od rzeczywistości.

Taki spóźniony w żadnym wypadku i już nigdy tych protestujących nie
poprze. To tylko protestującym się wydaje, że takie kretyńskie akcje
przysparzają im poparcia. A tak nie jest.

Protest oczywiście trzeba przeprowadzić tak, by był zauważony, ale weź
pod uwagę, że spora część ma po prostu w d...e całą tę szopkę. Oni nawet
nie będą się chcieli dowiedzieć, czemu te jełopy siedzą na pasach. Gdyby
nie stojący policjanci, to kilku z nich poszłoby i dało po kłach
siedzącym i kopem wywaliło na ten umiłowany chodnik.

Teraz u nas w górach jak jest protest, to kilku osobowy. Ale w latach
80~90tych mieszkałem w Krakowie. Jak musieliśmy z buta łazić, bo MPK
strajkowało, to nikt nie zachwycał się ideologią tego strajku, tylko
każdy, kto mógł podwoził innych. Sądzę, ze niewiele brakowało, a MPK
stałoby się niepotrzebne.

W ogólnym zarysie, to celem tych protestujących jest zaistnienie w
mediach. Im bardziej zbiorą na garb, tym będą poważniejszymi
opozycjonistami. Wiesz, co by dał Prezes Jarosław za to, by być choć
kilka dni internowanym?

Liczy się tak naprawdę tylko to, co przy urnach. Resztą nikt się nie
przejmuje. Na tym polityka polega.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 14:08:31
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
[...]

Przecież napisałem, że normalny obwini tych, którzy do tego doprowadzili. Czego znowu nie zrozumiałeś?

Czasem traktuję to Twoje pisanie jako po prostu chęć
napisania czegoś odwrotnie do tego, co ja piszę i specjalnie to testuję.
Ale teraz, toś wyjątkowo odpłynął od rzeczywistości.

Czyli specjalnie piszesz głupoty żeby mnie przetestować, ale tak naprawdę myślisz odwrotnie niż piszesz i się ze mną zgadzasz?
Dobre.
Tylko kto tu odpłynął?

Taki spóźniony w żadnym wypadku i już nigdy tych protestujących nie
poprze.

To dalszy ciąg tego testu?

To tylko protestującym się wydaje, że takie kretyńskie akcje
przysparzają im poparcia. A tak nie jest.

Po pierwsze, tylko nienormalnym wydaje się, że te akcje są kretyńskie.
Po drugie, właśnie tak jest. Normalni, którzy do tej pory mieli obawy, to dzięki tym protestującym zobaczyli, że nie są sami.

Protest oczywiście trzeba przeprowadzić tak, by był zauważony, ale weź
pod uwagę, że spora część ma po prostu w d...e całą tę szopkę.

Weź pod uwagę, że piszę o ludziach normalnych, którzy w dupie nie mają.
Nikt normalny nie ma tego w dupie, bo chce żyć w normalnym kraju.

Manie w dupie, czy żyje się w wyznaniowym państwie reżimowym, czy w normalnym państwie, normalne nie jest.

Oni nawet nie będą się chcieli dowiedzieć, czemu te jełopy siedzą na pasach.

Jeżeli do tej pory nie wiedzieli dlaczego, to na pewno nie są normalni.
Chcesz powiedzieć, że w tym kraju żyją jeszcze jacyś ludzie, którzy nie wiedzą dlaczego odbywają się te protesty? Serio?
No może i tacy żyją... tylko jakim cudem taki ktoś był w stanie kupić samodzielnie bilet na samolot, skoro nie ogarnia rzeczywistości?

To tak jak z tymi, którzy udają że nie wiedzą o pedofilii i ukrywaniu pedofilów w kościele. Doskonale wiedzą. Ale to nie jest normalne, że udają, że nie wiedzą.

Gdyby nie stojący policjanci, to kilku z nich poszłoby i dało po kłach
siedzącym i kopem wywaliło na ten umiłowany chodnik.

Niewątpliwie.
Ale weź pod uwagę, że piszę o ludziach normalnych.
Bo wiesz... w mojej rzeczywistości nie uważa się za normalnych ludzi, którzy mają chęć dać komuś kopa i po kłach za prawo do legalnego protestu przeciwko reżimowej władzy.

[...]

Ale ogarniasz, że te protesty to nie strajk o wyższe wynagrodzenia w pracy, czy o 17 pensję górniczą, tylko o coś dużo ważniejszego?

W ogólnym zarysie, to celem tych protestujących jest zaistnienie w
mediach.

Zaiste! Gdybyś mi tego nie napisał, to nigdy bym na to nie wpadł.
I jakie to odkrywcze! Otworzyłeś mi oczy. Tylko ci protestujący chcą zaistnieć publicznie.
Genialne. Inni protestujący protestują tak, żeby nikt ich nie zauważył.
Tylko jakim cudem wiemy o protestach, które odbywały się w przeszłości? I to zamierzchłej?

Im bardziej zbiorą na garb, tym będą poważniejszymi
opozycjonistami.

A ci co w ten garb nawalają, to będą zbrodniarzami. Tym poważniejszymi, im bardziej będą nawalać w ten garb.

Masz jeszcze jakieś truizmy w zanadrzu?

Wiesz, co by dał Prezes Jarosław za to, by być choć
kilka dni internowanym?

Więc nie bądź jak prezes i przyłącz się do słusznego protestu. Nie będziesz musiał żałować, że się nie przyłączyłeś.
A przynajmniej nie obwiniaj ich za spóźnienie na samolot i powstrzymaj chęci dania im w kły i skopania, skoro sam nie masz odwagi zawalczyć o prawa człowieka. Po tym wszystkim, jak już ten cyrk upadnie, to przynajmniej będziesz mógł spojrzeć w lustro.

Liczy się tak naprawdę tylko to, co przy urnach. Resztą nikt się nie
przejmuje. Na tym polityka polega.

Gdyby nikt się nie przejmował, to nie byłoby protestów. Więc nie pierdol, że nikt. Gdyby nikt się nie przejmował, to jest spore prawdopodobieństwo, że dzisiaj siedziałbyś w jakimś łagrze za noszenie innej fryzury niż słońce narodu. Albo ktoś z twojej rodziny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 14:50:25
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 05.04.2021 o 14:08, Kviat pisze:

Nie, no oczywiście, że obwini o to pilotów / maszynistów, którzy
odlecieli.
Przecież napisałem, że normalny obwini tych, którzy do tego
doprowadzili. Czego znowu nie zrozumiałeś?

Nie, no zrozumiałem co piszesz, tylko się z tym nie zgadzam. Większość
normalnych będzie winiła tego kretyna, co to mu się wydaje, że zmieni
wynik wyborów sprzed trzech lat siedząc plackiem na torowisku
tramwajowym. Ale to zrozumieją tylko normalni :-)

[...]

Ty. Ja piszę to, co myślę po prostu. Ty musisz kiedyś zrozumieć, że to,
że Tobie się coś wydaje głupie wcale takie być nie musi. Może, ale nie
musi. Wnosząc po tym, co wypisujesz, to zależność jest dość
probabilistyczna. Natomiast dostrzegam silną korelację z moimi
wypowiedziami po prostu.

To tylko protestującym się wydaje, że takie kretyńskie akcje
przysparzają im poparcia. A tak nie jest.
Po pierwsze, tylko nienormalnym wydaje się, że te akcje są kretyńskie.

PiS wygrał wybory. Ma większość w parlamencie i swojego prezydenta. Do
najbliższych wyborów będzie rządził. Weź mi wyjaśnij, jaki wpływ może
mieć na ich działania kretyn, co to się do lampy przywiążę? Tylko tak
realnie i bez inwektyw. Co to zmieni, poza wkurwieniem kilku spóźnionych
pasażerów tramwaju?

Po drugie, właśnie tak jest. Normalni, którzy do tej pory mieli obawy,
to dzięki tym protestującym zobaczyli, że nie są sami.

Aaaa! To jakby na FaceBooku, czy innym Internecie ktoś napisał, że mu
się PiS nie podoba, to by nie wiedzieli, ale demonstrant u latarni
wywołuje tak jakby nadprzyrodzone siły, które olśnią wyborców.

[...]

Tylko każdy ma swoją normę na normalność. Podczas ostatnich wyborów dla
większości była to normalność PiS. Możesz sie z tym nie zgadzać, co
nadal nie zmienia tego, że oni mają prawo do takiej normalności.

Manie w dupie, czy żyje się w wyznaniowym państwie reżimowym, czy w
normalnym państwie, normalne nie jest.

Ale dla niektórych normalnością może być akurat wyznaniowe państwo
reżimowe. I trzeba zrobić wszystko, by jak największą ilość ludzi
przekonać, że nie. Sensu okupowania latarni nadal nie widzę.

Oni nawet nie będą się chcieli dowiedzieć, czemu te jełopy siedzą na
pasach.
Jeżeli do tej pory nie wiedzieli dlaczego, to na pewno nie są normalni.

Może Cię to zdziwi, ale dla zdecydowanej większość Polaków ważniejszym
jest, by dzieci ich nie były głodne, niż to, kto akurat bedzie w
najbliższej kadencji mógł kraść w Warszawie.

Chcesz powiedzieć, że w tym kraju żyją jeszcze jacyś ludzie, którzy nie
wiedzą dlaczego odbywają się te protesty? Serio?

Dla mnie przeważająca większość protestów jest z tego powodu, że do
żłoba pchają się kolejni, a ci, co są ich nie dopuszczają. Jak się już
dopchają, to ich zapał do naprawy Polski spadnie. Nawet zapał do
rozliczania poprzednich, bo jeszcze by to w nawyk weszło społeczeństwu i
po kolejnej kadencji ich rozliczyli. Pamiętasz, jakie było oburzenie,
jak na Ukrainie rozliczono rząd za umowy z Rosją? No jak tak można!

No może i tacy żyją... tylko jakim cudem taki ktoś był w stanie kupić
samodzielnie bilet na samolot, skoro nie ogarnia rzeczywistości?

Pewnie przez Internet. Jak idioci dają radę usnet odkryć, to i stronę z
biletami im się udaje. Dawniej usnet było taki trochę elitarny. Tylko
mądrzy ludzie z tego korzystali. Idiotów wkładało się do KF-a i po
pewnym czasie pisania samych ze sobą sami umierali. Ale teraz ta
tradycja spadła.

To tak jak z tymi, którzy udają że nie wiedzą o pedofilii i ukrywaniu
pedofilów w kościele. Doskonale wiedzą. Ale to nie jest normalne, że
udają, że nie wiedzą.

No popatrz. Aż się dziwię, że jeszcze nie złożyłeś zawiadomienia o
przestępstwie. Ale tak w całym, czy w jakiś kawałkach?

[...]

Ależ niech protestują. Tylko, czemu ja mam z tego powodu w korku stać?
Ich jest kilku. Stojących w korku kilkuset. Czy nie daje Ci to podstaw
do jakiś wniosków? Moze tych kilku powinno tym kilku tysiącom ustąpić?

[...]

To zależy, co dla kogo jest ważniejsze.

[...]

Bo korki powodowali?

[...]

Toteż najlepiej kretynów, dokąd można, to ignorować. I w tym jest ich
problem. Przywiąże się taki do słupa, a tu wszyscy przechodnie mają go w
duszy. No a on ma takie ważne przesłanie. No więc kombinuje, co by tu
zrobić, żeby go wreszcie ktoś zauważył. Chorągiewki se wiesza, ale
reklam u nas masa, to ludzie nadal to ignorują. I wreszcie siada na
torach tramwajowych.

Wiesz, co by dał Prezes Jarosław za to, by być choć
kilka dni internowanym?
Więc nie bądź jak prezes i przyłącz się do słusznego protestu. Nie
będziesz musiał żałować, że się nie przyłączyłeś.

Mało mnie interesuje, kto tam będzie kradł w Warszawie. Warszawa jest
daleko. Mogę się ewentualnie tym zainteresować tu u mnie w wyborach
samorządowych.

[...]

Prawem człowieka jest o wiele bardziej dojechanie na czas tramwajem, niż
siedzenie na torach. I oczywiście najprościej byłoby uznać za
Domicjuszem, że "Volenti non fit iniuria".

[...]

Być może. Tylko do tego po prostu trzeba wygrać wybory, a nie pajacować
pląsając po pasach i szynach. W ostatnich wyborach do Sejmu i Senatu
problemem nie tyle było poparcie dla PiS, tylko brak innych, na których
można by zagłosować. Nie wiem, jak Ty, ale ja na wiążących się do
słupów, to jeszcze mniej liczę, niż na PiS, że ten sam się ograniczy we
władzy i usunie nieodpowiednie osoby ze swoich szeregów. Przecież to
gołym okiem widać, ze brak im inspiracji.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 15:29:00
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
[...]

https://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,20805614,pis-po-raz-pierwszy-tak-wyraznie-sie-cofnal-sukces-czarnego.html

https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/czarny-protest-polki-znowu-wychodza-na-ulice-miast-relacja/v2gzd5l
"I choć rząd powstrzymał się wówczas od planów zaostrzenia przepisów dotyczących aborcji (...)"

https://forsal.pl/artykuly/1437241,liban-premier-saad-hariri-po-protestach-oglasza-dymisje-swego-rzadu.html
"Premier Libanu Saad Hariri ogłosił we wtorek, w 13. antyrządowych protestów, że składa dymisję swojego gabinetu. Demonstranci chcą odejścia rządzących, którym zarzucają korupcję i niezdolność do znalezienia wyjścia z kryzysu gospodarczego i społecznego. "

https://histmag.org/Prawa-wyborcze-kobiet-jak-prababki-walczyly-o-glos-11682/

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Tylko tak
realnie

Wystarczająco realnie, czy jeszcze nie?

i bez inwektyw.

Jest akcja - jest reakcja.
Ale nie jesteś pierwszy, który tak zaczyna, a potem oburza się na inwektywy.

Co to zmieni, poza wkurwieniem kilku spóźnionych
pasażerów tramwaju?

Już wiele razy prosiłem cię, żebyś zajrzał do podręcznika historii.
Miałeś wiele razy samodzielni okazję żeby się dowiedzieć co to zmieni.

[...]

Tak właśnie się dzieje.
Tyle, że nie są to siły nadprzyrodzone. Od dawna wiadomo jak to działa i nie jest to wiedza tajemna.

[...]

Nie.
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1928140,1,jak-glosowali-mlodzi-i-starsi-miasto-i-wies.read

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1928094,1,pis-wygrywa-wybory-parlamentarne-bierze-wiekszosc.read

PiS zdobył - 43,76 proc. głosów,
Koalicja Obywatelska PO .N IPL Zieloni - 27,24 proc.,
Sojusz Lewicy Demokratycznej - 12,52 proc.,
Polskie Stronnictwo Ludowe - 8,58 proc.,
Konfederacja - 6,79 proc.

55,13% to więcej niż 43,76%
Nie licząc tych, którzy w ogóle nie głosowali.

Możesz sie z tym nie zgadzać,

Dziękuję, że mogę się nie zgadzać z nieprawdą.

co
nadal nie zmienia tego, że oni mają prawo do takiej normalności.

Nie mają.
Mają takie samo prawo, jak właściciele niewolników mieli prawo do posiadania niewolników.
Posiadanie większości w sejmie nie daje prawa do deptania praw człowieka.

Manie w dupie, czy żyje się w wyznaniowym państwie reżimowym, czy w
normalnym państwie, normalne nie jest.

Ale dla niektórych normalnością może być akurat wyznaniowe państwo
reżimowe.

Dla niektórych posiadanie niewolników też jest normalnością.
Co nie czyni tego normalnym.

I trzeba zrobić wszystko, by jak największą ilość ludzi
przekonać, że nie.

No właśnie.

Sensu okupowania latarni nadal nie widzę.

Bo spałeś na lekcjach historii.

Ciach reszta, bo nie chce mi się wałkować w kółko tego samego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 18:28:18
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 05.04.2021 o 15:29, Kviat pisze:

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Bez wątpienia. Tylko, czy to były protesty kilku oszołomów wiążących się
do słupów i okupujących przejścia dla pieszych i tory tramwajowe? Czy
dostrzegasz skalę?

JAk kilka tysięcy uzna za stosowne protestować, to to zrozumiem. Nie
mieszczą się na chodniku. Ale podnoszenie prestiżu protestu poprzez
wkurwianie motorniczych, to zdecydowanie inna sprawa.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 19:52:07
Autor: TomN
Nie siadaj na chodniku
Robert Tomasik w <news:606b3aa4$0$499$65785112news.neostrada.pl>:

JAk kilka tysięcy uzna za stosowne protestować, to to zrozumiem. Nie
mieszczą się na chodniku.

Nareszcie się ogarnąłeś.

A tu siedzi kilku, i zomowcy tacy jak ty chcą, żeby i ch karać z kw 51, czy
jakos podobnie.

Ale podnoszenie prestiżu protestu poprzez
wkurwianie motorniczych, to zdecydowanie inna sprawa.

Kto oprócz ciebie (i twoich ziomali) zomowcu podnosi, inni pokazują debizlim
tego oskarżenia

--
'Tom N'

Data: 2021-04-06 00:13:57
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 05.04.2021 o 19:52, TomN pisze:

JAk kilka tysięcy uzna za stosowne protestować, to to zrozumiem.
Nie mieszczą się na chodniku.
Nareszcie się ogarnąłeś. A tu siedzi kilku, i zomowcy tacy jak ty
chcą, żeby i ch karać z kw 51, czy jakos podobnie.

No i co ja mam na to poradzić? Nie wiem nawet, czy tych, czy tych, co
poza kadrem pląsy po torowisku uprawiają. Po za tym od oceny tego jest
sąd. Gdybym to ja miał decydować, to tych pod słupem bym nie karał.
Nawet bym specjalnie się nimi nie przejmował. Chcą, to niech sobie tam
siedzą. Natomiast tych blokujących ruch bym ścigał za zablokowanie
ruchu. Właśnie dlatego, ze spokojnie mogą tańce na chodniku uprawiać. A
tak, to jeszcze jakiś kierowca nie wytrzyma i do nieszczęścia dojdzie.
Zabije taki kierowca idiotę, a będzie musiał odpowiadać, jak za
normalnego człowieka.

I idiotę nie z tego powodu, że nie ma racji protestując, tylko z tego
powodu, ze próbuje terroryzować pozostałe niezainteresowane tym osoby.

Ale podnoszenie prestiżu protestu poprzez wkurwianie motorniczych,
to zdecydowanie inna sprawa.
Kto oprócz ciebie (i twoich ziomali) zomowcu podnosi, inni pokazują
debizlim tego oskarżenia

Możesz to zdanie tak napisać, żeby było wiadomo, co masz na myśli. Bo
kilka razy czytałem, ale nijak nie mogę. Pewnie głupi jestem i reszta
wie, o co chodzi, ale jedną z zasad dyskusji jest, by starać się tak
wyrażać swe stanowisko, by rozmówca wiedział i rozumiał, a nie domyślał
się.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-05 19:53:03
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
[...]

Czyli to ty ustalasz skalę?
Od jakiej ilości kończą się oszołomy, a zaczyna ważny protest?

JAk kilka tysięcy uzna za stosowne protestować, to to zrozumiem.

A jak mniej, to nie rozumiesz.... Nie musisz.

I przy okazji dowiedziałem się, że to musi być kilka tysięcy, bo jak mniej, to oszołomy.

Nie mieszczą się na chodniku. Ale podnoszenie prestiżu protestu poprzez
wkurwianie motorniczych, to zdecydowanie inna sprawa.

Kilka tysięcy chyba wkurwi więcej motorniczych, niż kilku oszołomów. Czy nie?

Bo widzisz... dla normalnych ludzi istotniejsze jest o co jest protest, niż jego skala.
Podam ci przykład. Taki bardziej obrazowy żebyś dał radę zrozumieć. Jeżeli na plantacji pracuje 500 niewolników i jeden z nich zaprotestuje, to wcale nie znaczy, że jest oszołomem, bo protestuje sam.
Ale ty to zrozumiesz dopiero, gdy zaprotestuje kilka tysięcy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-05 20:24:34
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 05.04.2021 o 19:53, Kviat pisze:

[...]

To zależy od partii nie od szeregowego kulsona:P

--
Shrek

Data: 2021-04-06 00:24:50
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
[...]

Zajęcie ulicy ma sens, jeśli się nie mieszczą na chodniku. Ale jak jest
pusty chodnik, to po co biegać po ulicy? A na fotce widać, że pusty.
Nawet jeden mądry człowiek może mieć racja. 100 idiotów nadal jej nie ma
tylko z tego powodu, ze jest ich wielu. Ale jeśli tylko chcą wspólnie
dać upust swemu stanowisku, to nie widzę problemu. Problem dla mnie się
robi w momencie, gdy nie mogąc do swojej głupoty przyciągnąć większej
grupy zwolenników zaczynają w swej frustracji przymuszać przechodniów do
mimowolnego udziału.

JAk kilka tysięcy uzna za stosowne protestować, to to zrozumiem.
A jak mniej, to nie rozumiesz.... Nie musisz.
I przy okazji dowiedziałem się, że to musi być kilka tysięcy, bo jak
mniej, to oszołomy.

Boś idiota. Teraz będziesz z tym wymyślonym idiotyzmem polemizował przez
tydzień.

[...]

Nie. To Twoja interpretacja.

Jeśli ów niewolnik zaprotestuje, to może mieć rację, albo nie. Jak 10 to
zrobi to ich sprawa. Dla mnie problemem się stanie, jak jeden niewolnik
nie mogąc zebrać wystarczającej ilości zwolenników swoich poglądów (może
i słusznych) zacznie ich terroryzować. Przykładowo nie wypuści z baraku
do pracy, bo przecież niewolnik nie powinien pracować. jeśli oni nie
będą chcieli iść, to ich prawo. Ale jak będą, a nasz miłośnik wolności
ich będzie siłą trzymał, to jest to powód, by mu dać "po głowie". Nie za
poglądy, tylko właśnie za terroryzm.

Wracając do zdjęcia. Gdyby motorniczy, pasażerowie tramwaju i stojący w
korku samorzutnie przyłączyli się do protestu, to nie widziałbym żadnego
problemu. Ale jeden idiota siedzący na szynach, bo nikt go nie rozumie i
nie chce poprzeć jego - może i nawet słusznych - poglądów, to powód do
niepokoju.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-06 04:08:32
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
[...]

Czyli zmyśliłem sobie te kilka tysięcy? Nie ty to napisałeś?
LOL :)

[...]

Zajebista interpretacja. Od razu widać, że twoja osobista.
Podasz przykład protestu niewolnika, kiedy nie ma racji, gdy protestuje, że jest niewolnikiem?

Ja pierdolę... przecież to nawet nie jest śmieszne.
Zdecydowanie masz problemy psychiatryczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-06 16:31:07
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606b0792$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No ale widzisz - jesli chodzi o tych "ekologow",  przynajmniej z kolejnego protestu, to
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26830778,aktywisci-przypieli-sie-klodkami-i-zablokowali-droge-policjanci.html

"26 lutego około południa aktywiści klimatyczni zablokowali ul. Świdnicką przy skrzyżowaniu z ul. Bogusławskiego.
Poprzez pokojowy protest chcieli zwrócić uwagę społeczeństwa i polityków na katastrofę klimatyczną, a przede wszystkim - wymusić na rządzących podjęcie działań.
Podobne akcje - pod wspólnym hasłem "Czas na bunt" - odbywały się w wielu miastach Polski.

Bo rząd nie dba o ekologię

"Rząd i Parlament RP odwracają wzrok od katastrofy klimatycznej, w naszym mieście władze samorządowe nie biorą pod uwagę głosu mieszkanek i mieszkańców i zapominają o uchwalonym alarmie klimatycznym" - alarmują aktywisci"

Czyli ich nie interesuje kto wygral wybory, tylko, ze nic nie robi :-)

Zarzut zreszta niesluszny, bo przeciez PiS obiecal gornikom, ze Polska bedzie weglem stala, a teraz uszy po sobie, i nieprawda - bedzie bez wegla :-)

Co nie zmienia faktu, ze jakbym stanal w tym korku, to by mi sie niezbyt podobalo.

Niech zrobia w niedziele, oglosza z wyprzedzeniem, i zaprosza sympatykow do uczestnictwa, a przeciwnikow do omijania :-)

[...]

No widzisz - moze trzeba pomyslec o kolejnej kadencji.
To juz za 2.5 roku :-)

No i cos jednak mialo wplyw, skoro Ostroleka bedzie gazowa, a nie weglowa.

Co to zmieni, poza wkurwieniem kilku spóźnionych
pasażerów tramwaju?

W tym, co Tom N pokazywal zdjecie, to tramwaje raczej nie staly.

W tym, co teraz linkuje ... tez nie staly?
W koncu tramwaje powinny sie tym aktywistom podobac :-)

Po tej ulicy co prawda jezdza tez autobusy, ale one chyba moga, czy nawet czesto jezdza po torach i przystankach tramwajowych.

A inne samochody nie moga torowiskiem omijac blokady ? :-)
Moga
https://www.youtube.com/watch?v=SATZaMIY5CU

Wielcy aktywisci, czy garstka oszolomow? :-)

Hm, to ten sam protest ktory linkowal Tom N, czy inny?
Metody jakby podobne ... ale raczej inny niz tytulowy, bo przeciez u nas tak szybko wyroki nie zapadaja.

[...]

A tu slyszysz co mowia - dla dzieci juz jedzenia zabraknie.
Susze coraz wieksze.

[...]

Moment - kto sie oburzal?
Ten, kto mowil, ze Pawlaka trzeba rozliczyc za umowe z Rosja ?

Ależ niech protestują. Tylko, czemu ja mam z tego powodu w korku stać?
Ich jest kilku. Stojących w korku kilkuset. Czy nie daje Ci to podstaw
do jakiś wniosków? Moze tych kilku powinno tym kilku tysiącom ustąpić?

Tylko wtedy ... dla nich juz jedzenia moze zabraknac ... na starosc...

[...]

Ale kradl bedzie pieniadze z calej Polski, w tym te od Ciebie.

J.

Data: 2021-04-06 15:50:26
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606adb8e$0$560$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ten ekologiczny to pewnie tak.

Te aborcyjne to juz niekoniecznie - spoleczenstwo sklocone przez PiS mocno, wiekszosc jakies zdanie pewnie ma, ale moze nawet popiera, tylko mu sie gdzies spieszy ...

[...]

Eee ... a potrzebne mu to tak naprawde?
I tak Kurski zrobi/l z niego bohatera narodowego :-)

Tusk zreszta tez nie byl internowany :-)

Liczy się tak naprawdę tylko to, co przy urnach. Resztą nikt się nie
przejmuje. Na tym polityka polega.

Przy czym reszta dzialan moze jednak zawazyc na wyniku wyborczym.

Albo ktos zrobi wybory korespondencyjne, i to co przy urnach nie bedzie mialo znaczenia :-(

J.

Data: 2021-04-06 15:24:54
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku

Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606a0a73$0$505$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moze Tobie nie przeszkadzaja.
Normalny czlowiek jak gdzies jedzie, to chce dojechac.
Czesto na okreslony termin.
Do pracy, do lekarza, do sadu, do sklepu, odebrac dziecko z pracy czy przedszkola.
A chocby i do posilku czy toalety.

różnica, czy stoją w korku, czy jadą tramwajem, czy jedą samochodem? To nie odbiera rozumu i nie powoduje zaćmienia umysłu.

No wlasnie zacietrzewienie zacmiewa ci umysl.
Jedzie ktos samochodem i ma popierac protest ekologow, ktorzy mowia "zabronic samochodow" ? :-P

Jest nawet gorzej niż myślisz, często kierowcy dowożą protestującym wodę, albo ciepłe napoje czy posiłki żeby jakoś wesprzeć tych protestujących.

Tym "ekologicznym" tez ? :-)

J.

Data: 2021-04-06 16:13:32
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 15:24, J.F. pisze:

Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup W dniu 04.04.2021 o 10:22, Robert Tomasik pisze:
[...]

I rozumie, co się dzieje po drodze.

[...]

A nie może popierać? Jakiś zakaz jest?
Pewne jest, ze nie może wjeżdżać samochodem w protestujących.

Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

Jest nawet gorzej niż myślisz, często kierowcy dowożą protestującym wodę, albo ciepłe napoje czy posiłki żeby jakoś wesprzeć tych protestujących.

Tym "ekologicznym" tez ? :-)

Też.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-06 16:30:53
Autor: TomN
Nie siadaj na chodniku
Kviat w <news:606c6c8c$0$545$65785112news.neostrada.pl>:

Pewne jest, ze nie może wjeżdżać samochodem w protestujących.

Ty jesteś głupszy niż ustawa przewiduje -- może wjechać!!! Bez problemu!!!

Powrotu do zdrowia życzę.

Też

--
'Tom N'

Data: 2021-04-06 16:38:34
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 16:30, TomN pisze:
Kviat w

Pewne jest, ze nie może wjeżdżać samochodem w protestujących.

Ty jesteś głupszy niż ustawa przewiduje -- może wjechać!!! Bez problemu!!!

A to przepraszam. Oczywiście może, ale nie wolno.

Myślałem, że zbiór grupowiczów do których trzeba pisać jak do przedszkolaka jest już zamknięty. A tu taka niespodzianka...
Za tę pomyłkę również przepraszam. Postaram się pamiętać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-06 13:45:03
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60686fa6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Kto tlumaczyl?
Bo o ile pamietam, to z analizy filmu wygladalo raczej to, co Robert napisal.

https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/7988925,protest-kobiet-funkcjonariusz-abw-kierowca-bmw-potracenie-policja-warszawa-wyrok-tk-aborcja-wideo.html

W linku "wyrok", a w tresci tylko "zatrzymany".
No dobra - wyrok sie czego innego tyczy,

https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-media-w-protestujacych-chcial-wjechac-kierowca-limuzyny-szefa-nik-jest-reakcja-6570216746719936a

"Z relacji uczestniczki zdarzenia wynika, że w momencie, kiedy światło dla samochodów zmieniło się na zielone, kierowcy wpadli w furię. Z zablokowanej skody Superb wysiadł mężczyzna, który miał chwycić jedną z protestujących i rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni. Na tę agresję zareagowali zebrani i rzucili się na pomoc pokrzywdzonej kobiecie."

Tego na filmie nie ma, ale ... a co - nie  mial prawa przejechac po jezdni, w tym usunac blokujace osoby ?

[...]

A moze to katolik wierzacy i praktykujacy i zabijanie dzieci mu sie nie podoba ?

J.

Data: 2021-04-06 15:42:15
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 13:45, J.F. pisze:
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup W dniu 03.04.2021 o 14:52, Robert Tomasik pisze:
[...]

Krasnoludki.

Bo o ile pamietam, to z analizy filmu wygladalo raczej to, co Robert napisal.

To źle pamiętasz. Z filmu i z relacji światków wynika coś innego, niż z jego "analizy".
Mogłeś sam obejrzeć. Nadal są publicznie dostępne. Co cię powstrzymuje?

[...]

Nie, nie miał prawa. Nie miał prawa "chwycić jedną z protestujących i rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni."

Masz jeszcze jakieś równie inteligentne wątpliwości?

[...]

To niech idzie do specjalisty i tam leczy swoje religijne manipulacje, zamiast rozjeżdżać ludzi samochodami. Nikt go do niczego nie zmusza.

https://kulturaliberalna.pl/2016/04/20/bioetyka-czy-zarodek-jest-czlowiekiem/

"Sam kościół miał w tej kwestii przez wieki odmienne zdanie. W jednym z objaśnień do ,,Sumy teologicznej" św. Tomasza z Akwinu pod redakcją ks. Stanisława Bełcha czytamy: ,,Całe ortodoksyjne chrześcijaństwo (także i Orygenes) utrzymywało, że ludzka dusza jest stwarzana przez Boga. Chodzi tylko o to - kiedy, w którym momencie. Aż do najnowszych czasów przyjmowano za Arystotelesem, że dusza umysłowa łączy się z ciałem po 40 dniach od jego poczęcia. Tak też głosili teologowie przez długie wieki"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-06 19:28:36
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606c6537$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Imiona, nazwiska.

[...]

Obejrzalem.
https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

I mi wychodzi, ze ta babka co na koncu lezy, to ladnych pare metrow biegla OBOK samochodu.

[...]

A policja mialaby  prawo ?
On z ABW byl :-P

[...]

A czemu nie odwrotnie?
Niech sobie julki ida do specjalisty i lecza swoje ateistyczne manipulacje :-P

[...]

No widzisz - temat na naukowe dyskusje :-)

J.

Data: 2021-04-06 19:49:00
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 19:28, J.F. pisze:

[...]

Brawo. Jest postęp.
Dojdziesz samodzielnie dlaczego biegła?

[...]

Bo religia to manipulacja. Fachowcy latami wyciągają ludzi z sekt, nie jest to łatwe, ale możliwe.
Czego znowu nie rozumiesz?

[...]

Zaiste. "Naukowe".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-06 19:56:41
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 19:49, Kviat pisze:
[...]

I nie odwrotnie, bo zapomniałeś, kto w kogo wjeżdża samochodem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-07 11:23:45
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606c9f0c$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zaden postep - to samo pisalem juz pare miesiecy temu.

Dojdziesz samodzielnie dlaczego biegła?

Bo trzymala za klamke?

No nie, pozycja na to nie wskazuje.
Bo chciala  w maske poklepac?

[...]

Taa, a pierwszy przodujacy w tym to KK. Bo im sekty owieczki podkradaja :-)

Czego znowu nie rozumiesz?

Twojego braku poszanowania dla pogladow innych.
No ale jesli wszystko mozesz podsumowac "powrotu do zdrowia zycze".

[...]

No coz - z tego potem nowozytna nauka sie wziela :-)

J.

Data: 2021-04-07 13:15:00
Autor: Kviat
Nie siadaj na chodniku
W dniu 07.04.2021 o 11:23, J.F. pisze:
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup W dniu 06.04.2021 o 19:28, J.F. pisze:

[...]

Próbuj dalej.
Było już to wytłumaczone parę miesięcy temu. Zarówno w artykułach, jak i z relacji świadków, również przytoczonych w tych artykułach.

Czego znowu nie rozumiesz?

Twojego braku poszanowania dla pogladow innych.
No ale jesli wszystko mozesz podsumowac "powrotu do zdrowia zycze".

Wytłumaczę ci coś, co już ci tłumaczyłem wielokrotnie.
Po pierwsze, nie wszystko mogę podsumować "powrotu do zdrowia życzę", bo sporo jeszcze zostało normalnych ludzi.
Po drugie, jak najbardziej szanuję poglądy innych, pod warunkiem, że te poglądy zasługują na szacunek.
Nie uważam, że na szacunek zasługują poglądy faszystowskie, rasistowskie, homofobiczne, fanatyczno-religijne, poglądy, że można znęcać się nad zwierzętami, bo nie mają duszy i nie przysługują im żadne prawa, poglądy, że należy ochraniać kościelnych pedofilów, bo konsekrowane ręce to dotyk boga i zgwałcone dziecko pójdzie od razu do nieba, poglądy, że jakiś człowiek jest śmieciem, bo urodził się jako Żyd, albo, że nie urodził się jako czystej krwi Aryjczyk, poglądy, że dzieci z in vitro to produkty.
Jak również nie uważam, że na szacunek zasługują poglądy, że Ziemia jest płaska, że w szczepionkach są chipy, że samoloty rozpylają chemtrailse do kontroli populacji przez tajny rząd światowy, a tym rządem rządzą Reptilinaie i że 5G powoduje, że krowy przestają dawać mleko.

Mogę wymienić jeszcze sporo innych poglądów, które moim zdaniem nie zasługują na szacunek. Jeżeli twoim zdaniem w/w poglądy zasługują na szacunek, bo przecież czyjeś poglądy trzeba szanować niezależnie jakie to są poglądy, to się nie dogadamy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-07 13:46:46
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606d9434$0$509$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A to napisz, szukal nie bede.

[...]

Nad zwierzetami nie mozna, a nad dziecmi poczetymi mozna ? :-)

A mieso jesz ?

A co np ze zwolennikami kotow, ktorzy uwazaja, ze zima musisz wpuscic bezpaskiego kota do piwnicy ?

Ale czemu kotom trzeba pomoc, a szczury trzeba zwalczac?

A komary to nie zwierzeta, czy im tez pozwalasz utoczyc ulamek kropli twojej krwi ? :-)

poglądy, że jakiś człowiek jest śmieciem, bo urodził się jako Żyd, albo, że nie urodził się jako czystej krwi Aryjczyk,

Taa ... a jak obok ciebie rozerwie sie jakis imigrant ?

poglądy, że dzieci z in vitro to produkty.

Ale od kiedy nie sa produktami?
40 dni po polaczeniu jaja z plemnikiem :-)

[...]

Ale co do tego 5G to jestes pewny ?

J.

Data: 2021-04-06 13:26:21
Autor: Olin
Nie siadaj na chodniku
Dnia Sat, 3 Apr 2021 13:49:11 +0200, Shrek napisał(a):

 "Policja chce ukarania przez sąd 17-latki za "naruszenie ładu i porządku publicznego poprzez siedzenie na chodniku""

Może tym siedzeniem wyrażał szyderczy stosunek do władzy ludowej i jej
bijącego serca w granatowych mundurach.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-04-04 07:59:59
Autor: Budzik
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

[...]

Zrownujesz clickbajtowy tytuł z trescia w ktorej jest cytat z zarzutu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2021-04-04 10:33:53
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 04.04.2021 o 09:59, Budzik pisze:

[...]

Może, ale wiele osób nie wchodzi w te artykuły w ogóle. Jak
dziennikarzom zabroniono przetwarzania danych bez zgody, a potem
zobowiązano, że domyślnie mają zakładać brak takich zgód, to teraz
jeszcze trzeba zaznaczać, ze się nie uważa, że to ich prawo, że mogą
sobie to przetwarzać. Wchodząc w artykuł najpierw muszę odklinać, że nie
jest - moim zdaniem - uzasadnionym interesem liczenie, ile razy
kliknąłem w reklamę - przykładowo.
--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-04 01:09:51
Autor: Zygmunt Yörgensen
Nie siadaj na chodniku
 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zygmunt Yörgensen zygmunt....@gmail.com ...
> I zadałem pytanie, gdzie są prawa tych którzy chcą przejść po > chodniku czy gdzieś dojechać samochodem. I podstawowa sprawa > (pismaki mogły pominąć) czy było pozwolenie na tuptanie?
Czyli w momencie kiedy jest w miescie jakis maraton, etc to sa łamane twoje prawa? Takich sytuacji gdzie zamykane sa ulice jest przeciez wiele.

Manify i maratony są zwykle zgłaszane.  Nu a tu? Nie wiadomo
czy zgłosili tuptanie, gdyby zgłosili wtedy by o tym chętnie poinformowali.

Uwielbiam takie "praworzadne" argumentacje.

Ano.
cyt.
 Należy zauważyć, że skutek ten musi dotknąć przynajmniej jednej osoby, pokrzywdzonego czynem sprawcy, bez konieczności równoczesnego wskazania, iż skutek mógł ponadto dotknąć jeszcze inne osoby. Tak więc skutek mógł dotknąć tylko jednego policjanta i mandacik się należy.

Data: 2021-04-04 12:59:59
Autor: Budzik
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik Zygmunt Yörgensen zygmunt.yorgensen@gmail.com ...

> [...]

Manify i maratony są zwykle zgłaszane.  Nu a tu? Nie wiadomo
czy zgłosili tuptanie, gdyby zgłosili wtedy by o tym chętnie
Acha, czyli tobie nie chodzi o fakt przeszkadzania, upierdliwości etc tylko o fakt zgłoszenia.
Zgłoszone ci nie przeszkadza chociaz nie mozesz przejsc.
Niezgłoszone ci przeszkadza, chociaz nie mozesz przejsc.

Czy bede niegrzeczny jezeli stwierdze ze moim zdaniem kłamiesz i tak naprawde linia podziału przebiega po temacie a nie po fakcie zgłoszenia?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2021-04-04 10:28:27
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
W dniu 04.04.2021 o 08:59, Budzik pisze:
Czyli w momencie kiedy jest w miescie jakis maraton, etc to sa łamane twoje prawa? Takich sytuacji gdzie zamykane sa ulice jest przeciez wiele.

Wówczas organizuje się objazdy. Po za tym trzeba rozróżnić skalę
problemu. Jeśli kilka tysięcy chce pobiegać, to kilka tysięcy może
poczekać. Ale jak (na zdjęciu mamy kilku) chce sobie posiedzieć, to mogą
to na ławce w parku zrobić i niekoniecznie muszą na środku dwupasmówki.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-04 11:53:07
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku

[...]

Tak już to jest zorganizowane, że protesty są i będą (również jak już o obecnej władzy niewielu będzie pamiętać). Z zasady protest polega na tym, że ma być zauważony więc również z zasady potrulat robienia protestów tak żeby niekogo nie urazić ani mu nie przeszkodzić jest bez sensu.

Ja rozumiem, że u ciebie jedynym zgromadzeniem jest procesja na boże ciało ale u nas to w zasadzie wszyscy się przyzwyczaili. Z tego co pamiętam to na trzech wyrywnych co ich w mediach opisano, to dwóch było jednak "nie zwykłymi obywatelami" - jeden to fukcjonariusz abw pracujący pod przykrywką czyli z "certyfikatem stabilności psychicznej" jak widać kupionym na bazarze u ruskich i kierowca jakiegoś pisiora... Jak widać protesty przeszkadzają głównie władzy:P

--
Shrek

Data: 2021-04-06 15:02:14
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60698c82$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A nie mozna sie ustawic na krawezniku na dlugosci paru km i dac sie zauwazyc ?

Ja rozumiem, że u ciebie jedynym zgromadzeniem jest procesja na boże ciało ale u nas to w zasadzie wszyscy się przyzwyczaili.

Ja z prowincji, to sie nie przyzwyczailem.

A tu inna edycja tegoz protestu
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26830778,aktywisci-przypieli-sie-klodkami-i-zablokowali-droge-policjanci.html

trzy godziny blokady w piatek, dosc ruchliwej ulicy ....
A jakby tak dac obywatelom prawo wyboru - kto protest uwaza za sluszny - niech stoi, kto za niesluszny - niech jedzie ? :-)

[...]

Myslisz, ze powyzszy przeszkodzil wladzy?
A ktorej ?

J.

Data: 2021-04-06 15:09:05
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku
W dniu 06.04.2021 o 15:02, J.F. pisze:

A nie mozna sie ustawic na krawezniku na dlugosci paru km i dac sie zauwazyc ?

Pewnie można wiele rzeczy. I tak komuś będzie przeszkadzało. Wiesz, że w warszawie mieliśmy parę razy nocną masę krytyczną (na rolkach chyba głównie, ale podłączali się różni). I zgadnij - znaleźli się tacy co im "blokowanie" w nocy przeszkadzało;)

Ja rozumiem, że u ciebie jedynym zgromadzeniem jest procesja na boże ciało ale u nas to w zasadzie wszyscy się przyzwyczaili.

Ja z prowincji, to sie nie przyzwyczailem.

Bez przesady z tą prowincją u was;)

A jakby tak dac obywatelom prawo wyboru - kto protest uwaza za sluszny - niech stoi, kto za niesluszny - niech jedzie ? :-)

;)
Myslisz, ze powyzszy przeszkodzil wladzy?
A ktorej ?

NIe wiem - a było taranowanie pieszych?

--
Shrek

Data: 2021-04-04 12:10:54
Autor: Robert Tomasik
Nie siadaj na chodniku
[...]

Tu https://tiny.pl/r2dcq znalazłem akuratny artykuł na temat skutków
takich zabaw.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-04 12:16:28
Autor: Shrek
Nie siadaj na chodniku

Tu https://tiny.pl/r2dcq znalazłem akuratny artykuł na temat skutków
takich zabaw.

Jakiś komentarz? Popierasz? Pogardzasz? "Nie popierasz ale rozumiesz"?

--
Shrek

Data: 2021-04-06 14:10:30
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAD0257490A728budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No jakos tak sie czuje.

Takich sytuacji gdzie zamykane sa ulice jest przeciez wiele.

Z powodu remontu. Remont co pewien czas musi byc.

No jeszcze bywa z powodu krecenia filmu, przyjazdu Prezydenta, Love Parade ...

Data: 2021-04-02 23:23:30
Autor: Animka
Nie siadaj na chodniku

No przecież napisali:
"została oskarżona o to, że <<naruszyła ład i porządek publiczny poprzez
siedzenie na chodniku, tj. o art. 51 §1 k.w.>> "

Stróże chodnikowi chyba jakieś czipy mają powszczepiane we łby i działają jak roboty.
Może od każdego spisanego, od każdego łebka mają płacone?

--
animka

Data: 2021-04-02 12:21:20
Autor: Olin
Nie siadaj na chodniku
Dnia Fri, 2 Apr 2021 12:03:10 +0200, J.F. napisał(a):

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26930569,przed-sad-za-siedzenie-na-chodniku-adwokat-nie-moglem-uwierzyc.html

Może lepiej przy okazji podać linkę do fejsa
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=214203817152071&id=102858791619908
bo Robert Policmajster nie będzie przecie nabijał reklam Wyborczej, co nie
przeszkodzi mu dokonać wnikliwej analizy wydarzenia.

Data: 2021-04-03 01:38:52
Autor: Zygmunt Yörgensen
Nie siadaj na chodniku
 J.F. napisał(a):
[...]

Z tym że na ryneczku nie jeżdźą samochody.

cyt.  gdzie zablokowano ruch samochodów.
fejsbuk

Skoro zablokowano, pytanie czy było pozwolenie na protest/blokadę..

Tak czy siak jest wysoka klikalność, jest dużo wejść na GWno, więc są i pieniążki:)

Data: 2021-04-06 13:11:24
Autor: J.F.
Nie siadaj na chodniku
Użytkownik "Zygmunt Yörgensen"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6196dc8e-6e05-429a-b9f8-2127103c0caan@googlegroups.com...
J.F. napisał(a):
[...]

To sie zdarzalo, z tylko nie wiem - siedzieli na jezdni, czy szli jezdnia.

Skoro zablokowano, pytanie czy było pozwolenie na protest/blokadę.

Zgromadzenie spontaniczne.

Tak czy siak jest wysoka klikalność, jest dużo wejść na GWno, więc są i pieniążki:)

No ale co - mieli nie pisac?
Tak jak TVP ?

Chociaz ...
https://wroclaw.tvp.pl/52683958/strajk-kobiet-we-wroclawiu-tlumy-na-ulicach-policja-uzyla-gazu-lzawiacego