Nie siał, nie orał!

Data: 2019-12-02 19:39:29
Autor: Yogi
Nie siał, nie orał!
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,25469291,jaroslaw-kaczynski-z-nizsza-emerytura-polityk-pis-i-tak-dostaje.html#a=90&c=145&s=BoxBizMT

"Jarosław Kaczyński pobiera mniejszą emeryturę, niż w zeszłym roku. Dziś
nie wiadomo jeszcze dlaczego ZUS zmniejszył świadczenie liderowi PiS,
jednak większość polskich emerytów, a nawet pracujących i tak ma czego
zazdrościć politykowi."

" Polityk w oświadczeniu majątkowym złożonym na koniec poprzedniej kadencji
Sejmu ujawnił, iż jego świadczenie wynosi 6454 zł miesięcznie."

A co z dodatkiem kombatanckim?

Data: 2019-12-03 07:40:39
Autor: Runt
Nie siał, nie orał!
W dniu 2019-12-02 o 19:39, Yogi pisze:
[...]

Przekazał bezdomnym?
--
Runt

Data: 2019-12-03 14:44:52
Autor: Jacek Bialy
Nie siał, nie orał!
   -- - A co z dodatkiem kombatanckim?

A co z dodatkiem na kota?

Data: 2019-12-04 00:00:58
Autor: Bruno Brunowski
Nie siał, nie orał!
W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 23:44:53 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - A co z dodatkiem kombatanckim?

A co z dodatkiem na kota?

Ma być 500+ na świnię, tak więc wszystko jest możliwe.

--
Bruno

Data: 2019-12-04 03:42:16
Autor: Jacek Bialy
Nie siał, nie orał!
-- - A co z dodatkiem kombatanckim?

A co z dodatkiem na kota?

Ma być 500+ na świnię, tak więc wszystko jest możliwe.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja nie do was Bruno - chodzi o to, że towarzysz Piszczyk znowu przysypia na zebraniu..

Data: 2019-12-04 13:26:17
Autor: Runt
Nie siał, nie orał!
W dniu 2019-12-04 o 12:42, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]
Widzicie Kałecki, jak nie macie argumentów to biegniecie po wskazówki do Piszczyka. Taki z was dyskutant. MOcni może byliście na zebraniach koletywu PZPR ale tu trzeba myśleć Kałecki. vA tego was nie nauczono.

--
Runt

Data: 2019-12-04 07:22:14
Autor: Jacek Bialy
Nie siał, nie orał!
   -- - Widzicie Kałecki

I na co wam ten Londyn był towarzyszu Kawecki?  To żeście nie wiedzieli, że oni tam wszyscy kluski w gębie mają?           Buuu ha-ha!

_kolektyw

Data: 2019-12-05 07:29:01
Autor: Runt
Nie siał, nie orał!
W dniu 2019-12-04 o 16:22, Jacek Bialy pisze:
    -- - Widzicie Kałecki
I na co wam ten Londyn był towarzyszu Kawecki?

Nie mieszkam w Londynie i nie nazywam sie "Kawecki" towarzyszu Kałecki aka Ivan.

To żeście nie wiedzieli, że oni tam wszyscy kluski w gębie mają?           Buuu ha-ha!

Bywasz w tym towarzystwie to wiesz najlepiej.

--
Runt

Data: 2019-12-05 02:15:35
Autor: Jacek Bialy
Nie siał, nie orał!
To żeście nie wiedzieli, że oni tam wszyscy kluski w gębie mają?           Buuu ha-ha!

    -- - Bywasz w tym towarzystwie to wiesz najlepiej.

A skądże znowu - Misia oglądałem i tak przyszło do głowy, skąd to 'eł' w twoim rodowym nazwisku...  Powiedz, że muszą cię wkurwiac te angole - dlatego tutaj wyrzucasz swoje frustracje?

JB

Data: 2019-12-05 13:13:05
Autor: Runt
Nie siał, nie orał!
W dniu 2019-12-05 o 11:15, Jacek Bialy pisze:
To żeście nie wiedzieli, że oni tam wszyscy kluski w gębie mają?           Buuu ha-ha!
     -- - Bywasz w tym towarzystwie to wiesz najlepiej.
A skądże znowu

Pisałeś że chlałeś z UB/SB - wykręcasz się? ;-)

- Misia oglądałem i tak przyszło do głowy,

Ooooo, nowoa kompetencja ;-)))

skąd to 'eł' w twoim rodowym nazwisku...

Wyobraź sobie że nie mam "eł" w swoim rodowym nazwisku.

Powiedz, że muszą cię wkurwiac te angole

Absolutnie. ;-)))

- dlatego tutaj wyrzucasz swoje frustracje?

To ty się frustrujesz, nie ja.
--
Runt

Data: 2019-12-05 07:12:51
Autor: Jacek Bialy
Nie siał, nie orał!
To żeście nie wiedzieli, że oni tam wszyscy kluski w gębie mają?           Buuu ha-ha!
     -- - Bywasz w tym towarzystwie to wiesz najlepiej.
A skądże znowu

      -- - Pisałeś że chlałeś z UB/SB (...)

Ale nie pisałem, że było to na Wyspach Brytyjskich mister Kałecki.

Data: 2019-12-06 07:53:21
Autor: Runt
Nie siał, nie orał!
W dniu 2019-12-05 o 16:12, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyli było to chlanie w Magdalence ;-)))

mister Kałecki.

Sam ze soba rozmawiasz Kałecki? ;-)))))
--
Runt

Data: 2019-12-06 03:17:09
Autor: Jacek Bialy
Nie siał, nie orał!
mister Kałecki.

Sorry mr. Kołecki...

Data: 2019-12-06 14:05:37
Autor: Runt
Nie siał, nie orał!
W dniu 2019-12-06 o 12:17, pajac Jacek Bialy pisze:
mister Kałecki.
Sorry mr. Kołecki...
Chłopie, co ty ćpasz, że byty mnożą się w twojej głowie jak u u2 po ćpaniu?
--
Runt

Data: 2019-12-04 13:23:50
Autor: Runt
Nie siał, nie orał!
W dniu 2019-12-03 o 23:44, pajac Jacek Bialy pisze:
    -- - A co z dodatkiem kombatanckim?
A co z dodatkiem na kota?
POdpytaj na Nowogrodzkiej.
Na Żoliborzu się nie dowiesz bo właściciel leczy "kolano".
--
Runt

Nie siał, nie orał!