Nie słucham analityków

Data: 2009-04-27 11:00:24
Autor: Jan Werbiński
Nie słucham analityków
Ale w czwartek zrobiłem wyjątek dla orcogroup, bo wykres mi się podobał. :-)
Jak to jest z tymi rekomendacjami? Jaki procent się sprawdza?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-27 13:17:08
Autor: kigam
Nie słucham analityków

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomości news:gt3sb2$mkp$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ale w czwartek zrobiłem wyjątek dla orcogroup, bo wykres mi się podobał.
:-)
Jak to jest z tymi rekomendacjami? Jaki procent się sprawdza?

Dobrodzieju nie zapomnij poinformować za tydzień co kupiłeś dzisiaj.

Data: 2009-04-27 13:29:35
Autor: Fidelio
Nie słucham analityków
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:gt44oc$dpb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wiadomo co, to co najbardziej wzrośnie za tydzień ;-)

Data: 2009-04-27 14:51:49
Autor: Jan Werbiński
Nie słucham analityków
[...]

Dziś raczej sprzedawałem, a właściwie to stoplosy sprzedawały.
Kupiłem też jakieś śmieci, ale nie ma się czym chwalić. :-D

Proszę wrócić do tematu wątku. Jak to jest z rekomendacjami?

Data: 2009-04-27 15:16:16
Autor: iktorn
Nie słucham analityków
Jan Werbiński pisze:
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:gt44oc$dpb$1nemesis.news.neostrada.pl...

Proszę wrócić do tematu wątku. Jak to jest z rekomendacjami?

Generalnie jak Janek Werbiński mówi sprzedaj to kupuj i na odwrót.
Poszukaj gdzieś w wątkach wyżej, DJ podał linki do wykresów obrazujących zagadnienie.

Data: 2009-04-27 15:17:47
Autor: Jan Werbiński
Nie słucham analityków
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gt4b6o$4lv$1news.task.gda.pl...
Jan Werbiński pisze:
[...]

Sprzedałem dziś między innymi orcogroup i KGHM, zatem kupuj na maksa.

Data: 2009-04-27 13:34:13
Autor: mwojc
Nie słucham analityków
Jan Werbiński wrote:

Ale w czwartek zrobiłem wyjątek dla orcogroup, bo wykres mi się podobał.
:-) Jak to jest z tymi rekomendacjami? Jaki procent się sprawdza?

Czemuś się w czwartek nie pochwalił, też bym kupił...

--
Marek

Nie słucham analityków