Nie spać panienki

Data: 2012-05-30 23:14:09
Autor: Charlie delta
Nie spać panienki
Pan Rynek nie ¶pi, zarabiać, zarabiać nieudacznice
buhahahahaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-05-31 09:29:57
Autor: A. Filip
Charlie delta: Nie spać panienki
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> pisze:
Pan Rynek nie śpi, zarabiać, zarabiać nieudacznice
buhahahahaaaaaaaaaaaaaa

A podzielisz się o przemądrzały swoimi wiekopomnymi ideami na czym i
jakiej perspektywie czasowej? Niech siÄ™ zarchiwizuje :-)

Jak do kurwy nędzy pamiętam te całe tabuny "łapiących spadający nóż" (odbicie od dna już zaraz) z pierwszego wielkiego dołowania tego
kryzysu. Myślisz że są jeszcze giełdowymi inwestorami _z wyboru_? :-)

Data: 2012-05-31 00:37:35
Autor: Charlie delta
On 31 Maj, 09:29, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> pisze:

> Pan Rynek nie ¶pi, zarabiać, zarabiać nieudacznice
> buhahahahaaaaaaaaaaaaaa

A podzielisz się o przem±drzały swoimi wiekopomnymi ideami na czym i
jakiej perspektywie czasowej? Niech się zarchiwizuje :-)

Jak do kurwy nędzy pamiętam te całe tabuny "łapi±cych spadaj±cy nóż"
(odbicie od dna już zaraz) z pierwszego wielkiego dołowania tego
kryzysu. My¶lisz że s± jeszcze giełdowymi inwestorami _z wyboru_? :-)

podzielę się

para USDPLN pozycja krótka , kupione opcje PUT , rozliczenie za 6
miesięcy

moje przewidywanie, moja chciwo¶ć, każe mi zamkn±ć opcje przy cenie
spot USDPLN 3.00000

w międzyczasie powiększanie portfela w sposób umożliwiaj±cy
utrzymywanie duration nie krótszego niż 120-150 dni

EURUSD - mam dług± pozycję, dzisiaj wycena pokazuje stratę
buhahahaaaaaaaaaaaaaaa

S&P długa pozycja w opcji CALL

zadowolona panienka buhahahaaaaaaaaaaa ?

Data: 2012-05-31 20:40:40
Autor: root
Dnia Thu, 31 May 2012 00:37:35 -0700 (PDT), Charlie delta napisał(a):

[...]

znaczy krótka spot i do tego kupione opcje put, czy tylko te opcje?

moje przewidywanie, moja chciwo¶ć, każe mi zamkn±ć opcje przy cenie
spot USDPLN 3.00000

w międzyczasie powiększanie portfela w sposób umożliwiaj±cy
utrzymywanie duration nie krótszego niż 120-150 dni

portfela czego, i duration czego?