Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.

Data: 2012-04-19 12:06:43
Autor: matador
Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.
Data: 2012-04-19 21:21:20
Autor: jadryś
Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.
W dniu 2012-04-19 21:06, matador pisze:
http://niezalezna.pl/27098-tusk-grozi-zarty-sie-koncza

matador.

Czego jak czego, ale bezczelności i tupetu to nigdy mu nie brakowało..

Data: 2012-04-19 12:33:29
Autor: matador
On 19 Kwi, 21:21, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-04-19 21:06, matador pisze:

>http://niezalezna.pl/27098-tusk-grozi-zarty-sie-koncza

> matador.

Czego jak czego, ale bezczelności i tupetu to nigdy mu nie brakowało...

Każdy kto straszy, jest zawsze na pierwszym miejscu - jako podejrzany
nr 1 w śledztwie. Ciekawe, czy założy w niedzielę mundur i odwoła
teleranki w 120 -tu  kanałach TV ? A może wyłączy internet i ciepłą
wodę?

matador.

Data: 2012-04-20 07:03:15
Autor: stevep
Dnia 19-04-2012 o 21:33:29 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

> [...]

nr 1 w śledztwie. Ciekawe, czy założy w niedzielę mundur i odwoła
teleranki w 120 -tu  kanałach TV ? A może wyłączy internet i ciepłą

Zimnej ci nie wyłączy, więc podstaw swój głupi łeb pod kran to może  wytrzeźwiejesz.

--
stevep

Data: 2012-04-20 08:54:08
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-19 21:33, matador pisze:
[...]

Widać że z wszelkich sił próbuje dorównać najgorszym kanaliom w historii ludzkości.

Data: 2012-04-19 21:45:43
Autor: wedoler
"matador"  wrote in message news:d7992e45-4b12-42da-9822-e23cf101e7e0z3g2000vbk.googlegroups.com...

http://niezalezna.pl/27098-tusk-grozi-zarty-sie-koncza

matador.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Po samym nagłówku to myślałem, że postanowił spierd.. z Polski.

wekon

Data: 2012-04-19 12:50:02
Autor: matador
On 19 Kwi, 21:45, "wedoler" <moher2...@o2.pl> wrote:

Po samym nagłówku to myślałem, że postanowił spierd.. z Polski.

Na weekend wrócił pewnie do "gdańskiej szafy".

matador.

Data: 2012-04-20 12:32:55
Autor: raff
On Thu, 19 Apr 2012 21:45:43 +0200, "wedoler" <moher2010@o2.pl> wrote:

[...]

Ja chce byc Kumisarzem, dam wam 6mld, Polak bogaty, zaplaci, ja chce
byc Kumisarzem.

R.

Data: 2012-04-20 12:14:06
Autor: raff
Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.
On Thu, 19 Apr 2012 12:06:43 -0700 (PDT), matador
<matadorpikador@gmail.com> wrote:

http://niezalezna.pl/27098-tusk-grozi-zarty-sie-koncza

To byly caly czas zarty ?

A ja myslalem ze cud ?

R.

Data: 2012-04-20 19:03:57
Autor: Tymon
Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.

Uzytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:nmd2p7pdk5tmgpg9p9g6ps9fp1j4krk4cf4ax.com...

Myslales? A to heca!

BomBel

Data: 2012-04-20 20:00:14
Autor: pluton
Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.
To byly caly czas zarty ?

Nie wiedziales ? Jarek machal trupem a Tusk udawal, ze go to bawi.

Nullification

Data: 2012-04-20 22:46:33
Autor: raff
Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.
On Fri, 20 Apr 2012 20:00:14 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

To byly caly czas zarty ?

Nie wiedziales ? Jarek machal trupem a Tusk udawal, ze go to bawi.

No ale czemu to Jarek machal trupem, skoro to Tusk zabil ?

R.

Data: 2012-04-20 23:05:36
Autor: pluton
Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.

>Nie wiedziales ? Jarek machal trupem a Tusk udawal, ze go to bawi.

No ale czemu to Jarek machal trupem, skoro to Tusk zabil ?

No wlasnie dlatego.

Nullification

Data: 2012-04-21 06:37:30
Autor: stevep
Dnia 20-04-2012 o 20:00:14 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

To byly caly czas zarty ?

Nie wiedziales ? Jarek machal trupem a Tusk udawal, ze go to bawi.

"Szedł pogrzeb ulicą
chorągwiami wiewał
trup się w trumnie ruszał
i tak sobie śpiewał:
Trupki moje trupki,
trupki wszyskie razem,
trupki tańczą PiS-kę
cmentarz jest pod gazem"

--
stevep

Nie strasz, nie strasz - bo się zesrasz.