Nie szkoliłes się u Rydzyka? Nie będziesz generałem!

Data: 2016-11-10 16:30:15
Autor: Pajdak
Nie szkoliłes się u Rydzyka? Nie będziesz generałem!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,20956984,jest-konflikt-duda-macierewicz-magierowski-prezydent-wyraza.html#BoxNewsImg

Radio RMF podało, że jest problem z nominacjami generalskimi. Uroczystość nie odbędzie się 11 listopada, bo prezydentowi "nie do końca podobają się niektóre kandydatury oficerów, którzy mieliby uzyskać generalskie szlify, a których przedstawił szef MON". Według rozgłośni "podstawowe wątpliwości Andrzeja Dudy dotyczą m.in. nieodbycia przez część wskazanych wojskowych, generalskich kursów".

Czyli co, 3 mln poszło się je...ć, a Rydzyk dostał kasę za friko?

--
Lepudruk

Nie szkoliłes się u Rydzyka? Nie będziesz generałem!