Nie tak, Panie Kaczynski, NIE TAK !

Data: 2010-07-30 17:14:45
Autor: Neko
Nie tak, Panie Kaczynski, NIE TAK !
Od razu mowie: PIEPRZE POLITYKE
Nie interesuje mnie juz prawie wcale. Ale cos powiem:

Ostatnio widzialem reakcje Kaczynskiego
na blog Migalskiego, ktory nota bene powiedzial
prawde. Tak Panie Kaczynski nie podziala Pan...
Nie w ten sposob, kurna.

Ale mam wrazenie, ze Kaczynskiemu juz
nie zalezy na polityce. On chce pomscic brata
i "umrzec".

Data: 2010-07-30 17:38:38
Autor: Coco Chanel

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:i2uq9i$hq0$1news.onet.pl...
[...]

Zeby sie po ciebie nie wybral jako pierwszego...

Data: 2010-07-30 21:27:29
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2uq9i$hq0$1news.onet.pl...
[...]

Na to wygląda, że on chce dzialac w stylu " po nas to moze byc i nawet potop", temu panu juz dziekujemy.

K.

Nie tak, Panie Kaczynski, NIE TAK !