Nie tak prosta droga do domu (długawe)

Data: 2009-06-24 09:41:39
Autor: Alfer_z_pracy
Nie tak prosta droga do domu (długawe)
Szprota aka Stefandora napisała:
wysokości przedniego zderzaka samochodu. Potrącony rowerzysta upada, kierowca wysiada, podbiega i kopie go w klatkę piersiową, wsiada do samochodu, odjeżdża.

Słusznie! Rowerzysta unieszkodliwiony kopniakiem nie stawia dalszego oporu. W innym przypadku zaczęłaby się przydługa dyskusja między kierowcą a rowerzystą, powstałby korek, strata czasu i nerwów. Takie sytuacje trzeba radykalnie i skutecznie rozwiązywać.

patrol Straży Miejskiej na rowerach. Doganiam ich i zaspakajam nieodpartą chęć śledzenia ich. Trochę ich filmuję, strzelam parę fotek i w okolicy Arkadii ich zostawiam, bo skręcają w jakieś dziwne zaułki i jechanie za nimi wydawałoby się lekko podejrzane.

Jaki był cel tego śledzenia? Podejrzewasz, że są dilerami amfy?

Pzdr :)
A.

Data: 2009-06-24 01:17:47
Autor: Szprota aka Stefandora
On 24 Cze, 09:41, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Jaki był cel tego śledzenia? Podejrzewasz, że są dilerami amfy?

Hmmm.... nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć. Generalnie miałam
taką nieodpartą potrzebę :) Panowie szybko się zorientowali, że za
nimi jadę i zaczęli grzecznie jechać gęsiego. Jak już się rozstaliśmy,
to ten ostatni coś zaczął mówić do pozostałych i wskazywać na mnie
palcem ;)) Poza tym obejrzałam sobie rowerki.

--
Pzdr,
Wścibska i Ciekawska.

Data: 2009-06-24 10:40:32
Autor: budfox
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

I bardzo dobrze, że za nimi jechałaś

Data: 2009-06-24 01:43:47
Autor: Szprota aka Stefandora
On 24 Cze, 10:40, budfox <bud...@poczta.onet.pl> wrote:
I bardzo dobrze, że za nimi jechałaś

Dlaczego dobrze?

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-24 11:09:39
Autor: budfox
[...]

to dobrze, że jesteś taka ciekawa świata

Data: 2009-06-24 13:41:32
Autor: ąćęłńóśźż
Nie tak prosta droga do domu (długawe)
To nie były pompki ;-)
JaC

-- -- -

Poza tym obejrzałam sobie rowerki.

Data: 2009-06-24 04:56:44
Autor: Szprota aka Stefandora
On 24 Cze, 13:41, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:

> Poza tym obejrzałam sobie rowerki.-

To nie były pompki ;-)
JaC

No wiem :)

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-24 15:48:14
Autor: Raist
Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomości news:731fa674-5f00-4fc6-b73d-fc8170adf3e8l28g2000vba.googlegroups.com...
Poza tym obejrzałam sobie rowerki.

fajnie
:)

Raist

Data: 2009-06-24 20:57:19
Autor: Niewe
[...]

Może kręcą Cię faceci w mundurach :-P

Data: 2009-06-24 21:31:21
Autor: Szprota aka Stefandora
Niewe wrote:
[...]

Owszem, ale w przypadku polskich służb mundurowych czekam na nowe dizajnerskie mundury policyjne. A ci panowie, no cóż... nie dziwne, że mówią na nich straż wiejska...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-24 21:31:54