Nie takie Wilki straszne

Data: 2015-04-25 18:32:10
Autor: zdumiony
Nie takie Wilki straszne
ZachowajÄ… siÄ™ tak jak trzeba:
http://www.mmwroclaw.pl/artykul/nocne-wilki-zloza-we-wroclawiu-kwiaty-pod-pomnikiem-ofiar,3358288,art,t,id,tm.html

Ciekawe że polskie władze wolą Ukraińców choć byliśmy przez nich mordowani, niż Rosjan, wspólnie mordowanych wraz z nami przez komunistów (Rosjanie bardziej) ?

Data: 2015-04-25 18:47:21
Autor: Chiron
Nie takie Wilki straszne

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mhgfia$u0b$3node1.news.atman.pl...
[...]

Oczywiście, że bardziej. A z Niemcami nas łączy wspólne mordowanie przez nazistów. Niemcy bardziej

--

Chiron

Data: 2015-04-25 19:00:17
Autor: zdumiony
Nie takie Wilki straszne
W dniu 2015-04-25 o 18:47, Chiron pisze:
Oczywiście, że bardziej. A z Niemcami nas łączy wspólne mordowanie przez
nazistów. Niemcy bardziej

Nie zakłamuj historii! Bolszewizm to była agresja na Rosję Carską! Nikt tak dzielnie nie walczył z bolszewizmem jak Biali Rosjanie. A Piłsudski tak nienawidził Rosji, że wbił im nóż w plecy specjalnie zatrzymując ofensywę aby nie pomóc Białym (to samo potem zrobił Stalin nie wstrzymując się przed Powstaniem Warszawskim). Tego nie mogę Piłsudskiemu darować, to że był "bandytą spod Bezdan" czy Zamach Majowy to pikuś, ale że przez niego zginęło tylu Rosjan i Chińczyków to zbrodnia! Rosjanie w Bolszewii nie mieli nic do gadania, nie wierzono im, na stanowiskach byli przeważnie Żydzi, a jak nie żydzi to inni z narodów ZSRR. Stalin był Gruzinem, Dzierżyński Polakiem.
Natomiast Niemców przekonało szczekanie Hitlera i poszli za nim.

Data: 2015-04-25 19:12:48
Autor: Chiron
Nie takie Wilki straszne

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mhgh71$b5a$1node2.news.atman.pl...
[...]

Konkretnie: KTÓRY z wodzów "białych" chciał się dogadać z Polakami? Może chociaz był taki, który uznawał niepodległość Polski?
KONKRETY- nie bredź tylko

--

Chiron

Data: 2015-04-25 19:15:27
Autor: zdumiony
Nie takie Wilki straszne
W dniu 2015-04-25 o 19:12, Chiron pisze:
Konkretnie: KTÓRY z wodzów "białych" chciał się dogadać z Polakami? Może
chociaz był taki, który uznawał niepodległość Polski?
KONKRETY- nie bredź tylko

Czy to bł powód aby popierać bolszewików? Dwoje dzieci pokłóciło się o grabki, ten któremu zabrano poszedł nasłać morderce na drugiego.

Data: 2015-04-25 19:26:11
Autor: Chiron
Nie takie Wilki straszne

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mhgi3f$bsq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Puk, puk! Jest tam kto?! Żaden z białych nie chciał Polski. Oni nawet nie chcieli z nikim z polskiej strony dyskutować- dla nich to była hańba. Sowieci- przynajmniej oficjalnie- nie negowali istnienia państwa polskiego. Nie był owięc innej możliwości dla Polski wtedy. Konkretnie:
1. bolszewicy wygrywają. Jeśli uderzą na Polskę- świat opowie się po stronie Polski. Może nawet pomoże. Coś jednak nam pomogli, prawda?

2. biali zwyciężają. Z pewnością uderzą na Polskę. Świat poprze swoich aliantów z Wojny Światowej przeciw Polsce.

Wybieraj
--

Chiron

Data: 2015-04-25 19:29:24
Autor: zdumiony
Nie takie Wilki straszne
[...]

Biali to jednak cywilizacja, czerwoni ludobójcy.
Z powodu małej niedogodności jak przejściowo Polska pod carem wybrano wielkie ludobójstwo.

Data: 2015-04-25 19:22:36
Autor: ruski szpieg
Nie takie Wilki straszne
W dniu 25.04.2015 o 19:00, zdumiony pisze:

[...]
wstrzymujÄ…c siÄ™ przed Powstaniem Warszawskim). Tego nie mogÄ™
[...]

Wychodzi ci na to, że gdyby był carat to by było lepiej. Gdyby był dalej carat i Rewolucja Bolszewicka by zdechła, nie byłoby Polski. Niezależnie od tego kto wygrałby pierwszą wojnę światową, Polska nie powstałaby. Ja bym sobie fajnie szwargotał po niemiecku a ty pewnie po rusku, zależnie od miejsca zamieszkania.

Tylko fakt, że Rosja została rozdarta rewolucją mogło doprowadzić do tego, ze zwycięskie państwa zachodnie mogły utworzyć państwo Polskie. Utworzyły je żeby osłabić Niemcy i Rosję.

Piłsudski to był wielki człowiek, nie był sprzedawczykiem i nie słuchał nikogo. Działał w interesie kraju i narodu, no ale mógł się mylić w swoich decyzjach. Nie uważam, ze należy go za to potępiać.

Data: 2015-04-25 15:28:03
Autor: Marek
Nie takie Wilki straszne
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 19:22:40 UTC+2 u¿ytkownik ruski szpieg napisa³:

Tylko fakt, ¿e Rosja zosta³a rozdarta rewolucj± mog³o doprowadziæ do tego, ze zwyciêskie pañstwa zachodnie mog³y utworzyæ pañstwo Polskie. Utworzy³y je ¿eby os³abiæ Niemcy i Rosjê.

Sam sobie zaprzeczasz.
Rosja zostala rozdarta rewolucja, bo tak chcieli Niemcy.
Rewolucja w Rosji byla na reke Niemcom i utworzenie panstwa Polskiego, tez bylo na reke Niemcom.
"Zwycieskie panstwa zachodnie" i carska Rosja stracily na tym, ze powstala Polska.

Sowiecka Rosja deklarowala niepodleglosc dla Polski w 1917, ale w 1920 zaatakowala, zeby Polske zniszczyc.

Data: 2015-04-25 19:27:34
Autor: zdumiony
Nie takie Wilki straszne
W dniu 2015-04-25 o 19:22, ruski szpieg pisze:
Wychodzi ci na to, że gdyby był carat to by było lepiej. Gdyby był dalej
carat i Rewolucja Bolszewicka by zdechła, nie byłoby Polski. Niezależnie

Jakim kosztem??? Koszem komunizmu na świecie?
A Polska po II wojnie też była pod Rosją i to Rosją sowiecką!
Skąd wiesz że by pod carem nie zyskała autonomii, i czy Polska pod carem nie była czymś w rodzaju Polski w UE?
Zresztą Piłsudski gdyby chciał to by się z Białymi dogadał, byli w sytuacji bez wyjścia.
To co mówisz przypomina mi sytuację: podobają mi się twoje skarpetki więc cię zabijam i zabieram te skarpetki

Data: 2015-04-25 19:47:18
Autor: ruski szpieg
Nie takie Wilki straszne
W dniu 25.04.2015 o 19:27, zdumiony pisze:
[...]

Mnie nie interesuje świat tylko moje podwórko. Jeśli kosztem komunizmu jest lepiej dla mojego podwórka to super.:)

Jeśli carat by się ostał i zdusił rewolucję to zapewne dalej brałby udział w I WŚ i po zwycięstwie przesunąłby granice Rosji na Odrę. Wtedy ja też musiałbym szwargotać po rusku a nie dalej po niemiecku.

Piłsudski był bardzo rozsądny i miał więcej informacji niż my teraz. Moim zdaniem nie miał środków ani siły żeby wojować z bolszewikami.

Data: 2015-04-25 19:52:51
Autor: zdumiony
Nie takie Wilki straszne
W dniu 2015-04-25 o 19:47, ruski szpieg pisze:
Mnie nie interesuje świat tylko moje podwórko. Jeśli kosztem komunizmu
jest lepiej dla mojego podwórka to super.:)

To bardzo egoistyczne, nie obchodzi mnie że zabiłem ale mam chociaż jego skarpetki!

Data: 2015-04-25 20:35:20
Autor: ruski szpieg
Nie takie Wilki straszne
W dniu 25.04.2015 o 19:52, zdumiony pisze:
[...]

Wszyscy tak myślą i robią! Ty się nie zastanawiaj nad egoizmem ale nad tym, żeby się nie dać wychujać!!!

Data: 2015-04-25 21:03:19
Autor: zdumiony
Nie takie Wilki straszne
W dniu 2015-04-25 o 20:35, ruski szpieg pisze:
Wszyscy tak myślą i robią! Ty się nie zastanawiaj nad egoizmem ale nad
tym, żeby się nie dać wychujać!!!

Zwalcz swoje ego!

Data: 2015-04-30 09:13:40
Autor: donek999bronek
Nie takie Wilki straszne
u¿ytkownik zdumiony napisa³:

Nie zak³amuj historii! Bolszewizm to by³a agresja na Rosjê Carsk±!

https://www.radioislam.org/ford/ford-pol.htm#20

Z drugiej jednak strony, gdyby nie srulowy atak na carat ruski,
czy gojcowo PL by³oby dalej pod ruskim butem?

Data: 2015-04-30 13:00:10
Autor: Ikselka
Nie takie Wilki straszne
Dnia Sat, 25 Apr 2015 19:00:17 +0200, zdumiony napisa³(a):

Dzier¿yñski Polakiem.

Bzdura! - to rosyjski ¿yd by³.

"Prawdziwe nazwisko tego indywiduum brzmia³o Selman RUFIS. Nale¿a³ do
SDKPiL, czyli z?ydowskiej partii. Z?aden szlachcic nie by³by przyje?ty do
takiej partii, nie mówi±c, z?e nigdy by nie pro?bowa³ siê do niej zapisaæ.
Dalsze dzia³ania Rufisa Selmana vel Dzierz?yn?skiego, jego kontakty i
zaaprobowanie przez w³as?ciwe kierownictwo tzw. rewolucji paz?dziernikowej
[mia³a miejsce w listopadzie] s?wiadczy jednoznacznie o jego narodowos?ci.
Trzeba pamie?tac?, z?e w owym okresie Polski jako pan?stwa nie by³o, wie?c
Rufis Selmana mia³ obywatelstwo moskiewskie."

http://www.prisonplanet.pl/polityka/falszywi_polacy_selman,p1313842699 --
XL
K³amstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!
http://wpolityce.pl/smolensk/241048-rozwalic-prawde-w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wiecej-niz-szpetna-po-prostu-haniebna

Data: 2015-04-25 20:44:37
Autor: Mark Woydak
Nie takie Wilki straszne

[...]

Durny jesteś. Ten przejazd to prowokacja Putina, spisał juz ich na straty.

MW

Data: 2015-04-30 08:14:59
Autor: szklanynocnik
Nie takie Wilki straszne
u¿ytkownik Mark Woydak napisa³:

Durny jeste¶. Ten przejazd to prowokacja Putina, spisa³ juz ich na straty.

MW

³a³, wow, i co? Uda³a siê ta prowokacja, osi±gniêto cel?

A jaki by³ ten Cel?

Data: 2015-04-30 18:02:34
Autor: Mark`Woydak
Nie takie Wilki straszne

U¿ytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Pokazaæ Polsce, ¿e jak zechc± to mog± sobie przez ni± jechaæ kiedy tylko
Putin im ka¿e. Pzry okazji któremu¶ ukrêcono by ³eb i by³aby okazja do
awantury.

MW

Data: 2015-04-26 00:00:30
Autor: Andrzej Lawa
Nie takie Wilki straszne
W dniu 25.04.2015 o 18:32, zdumiony pisze:
Zachowaj± siê tak jak trzeba:
http://www.mmwroclaw.pl/artykul/nocne-wilki-zloza-we-wroclawiu-kwiaty-pod-pomnikiem-ofiar,3358288,art,t,id,tm.html

Ciekawe ¿e polskie w³adze wol± Ukraiñców choæ byli¶my przez nich
mordowani, ni¿ Rosjan, wspólnie mordowanych wraz z nami przez komunistów
(Rosjanie bardziej) ?

A ci tajemniczy "komuni¶ci" to byli... Marsjanie?

Z Ukrain± ³±cza nas interesy geopolityczne oraz pro-europejskie warto¶ci.

Fakt, w czasach wojny pewna czê¶æ ukraiñskiego spo³eczeñstwa pope³nia³a zbrodnie na Polakach, podobnie jak i czê¶æ polskiego spo³eczeñstwa na Ukraiñcach czy ¯ydach.

Operacja "Wis³a" tez nie by³a taka czysta - przymusowe przesiedlenia ludno¶ci cywilnej jako narzêdzie do likwidacji zaplecza dla partyzantki walcz±cej (fakt ¿e bez sensu w obliczu sytuacji geopolitycznej) o niepodleg³± Ukrainê.

No i "last but not least" - co z tego, ¿e kwiatki po³o¿±? A taki Hitler siê pozytywnie wypowiada³ o Pi³sudskim i nawet ¿a³obê po jego ¶mierci zarz±dzi³. Czy to znaczy, ¿e Hitler to by³ ten dobry i nale¿a³o z nim wspó³pracowaæ?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestañ siê martwiæ

Data: 2015-04-30 08:17:49
Autor: szklanynocnik
Nie takie Wilki straszne
u¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:

Z Ukrain± ³±cza nas interesy geopolityczne oraz pro-europejskie warto¶ci.

Pierdolenie kota za pomoc± m³ota.

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/12/ukraina-rosja-ue-bluff-artur-c5bcukow.jpg

Zwyk³y skok, obalenie demokracji i obsadzenie rz±du pejsami
w celu przejêcia gospodarki w pierwszych latach, przejêciu ziemi
i nieruchomo¶ci w latach pó¼niejszych.

Data: 2015-04-26 00:08:37
Autor: Andrzej Lawa
Nie takie Wilki straszne
[...]

A, i jeszcze jedno: czy¿by¶ nie s³ysza³ o oddzia³ach UPA i AK walcz±cych ramiê w ramiê np. przy zdobyciu/wyzwoleniu Hrubieszowa?

Data: 2015-04-25 15:38:56
Autor: Marek
Nie takie Wilki straszne
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2015 00:08:39 UTC+2 u¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:
> [...]

A, i jeszcze jedno: czy¿by¶ nie s³ysza³ o oddzia³ach UPA i AK walcz±cych ramiê w ramiê np. przy zdobyciu/wyzwoleniu Hrubieszowa?

Ty sowiecka kurwo - przestan przekrecac historie.

Od 1943 polska partyzantka zmaga³a siê z nowym wrogiem - oddzia³ami Ukraiñskiej Powstañczej Armii, która realizowa³a w praktyce ideê niepodleg³ego pañstwa ukraiñskiego wolnego od ludno¶ci polskiej, stosuj±c terror wobec bezbronnej ludno¶ci cywilnej. W marcu 1943 r. nast±pi³o apogeum walk, które znaczy³y p³on±ce w rejonie miêdzy Bugiem a Huczw±, polskie i ukraiñskie wioski.

Wyzwolenie Hrubieszowa spod okupacji hitlerowskiej przez Armiê Czerwon±, wspieran± przez realizuj±ce zadania akcji "Burza"oddzia³y AK, nast±pi³o 22 lipca 1944r. Ujawni³y siê wówczas lokalne organy w³adzy w postaci Delegatury Powiatowej (dzia³aj±cej w podczas okupacji w strukturach Polskiego Pañstwa Podziemnego). Po krótkotrwa³ym, kilkudniowym okresie wspó³pracy, pe³niê w³adzy politycznej i militarnej przejmowa³a strona radziecka i utworzony w Moskwie, a nastêpnie zainstalowany w Che³mie, za¶ po wyzwoleniu Lublina, przeniesiony tam w sierpniu 1944 r., Polski Komitet Wyzwolenia Narodowego. W ten sposób Hrubieszów wraz z powiatem znalaz³ siê w tzw. "Polsce Lubelskiej". W zwi±zku z zaistnia³± sytuacj± AK przesz³a do konspiracji, a po decyzji Komendanta G³ównego AK gen. Leoopolda Okulickiego "Nied¼wiadka" z 19 stycznia 1945 r., zosta³a rozwi±zana. Jednak czê¶æ jej ¿o³nierzy nie godz±c siê na zaprzestanie walki stworzy³a organizacje znane jako podziemie poakowskie (m.in. Ruch Oporu Armii Krajowej czy Wolno¶æ i Niezawis³o¶æ). Szefem Obwodu Hrubieszowskiego WiN licz±cego ok. 150 osób by³ Wac³aw D±browski "Azja". Wobec wzmo¿onych dzia³añ radzieckich i podporz±dkowanych im komunistów polskich przeciwko polskiemu i ukraiñskiemu podziemiu zbrojnemu, dosz³o do porozumienia miêdzy AK-WiN i UPA przeciwko wspólnemu wrogowi. Efektem umowy zawartej w Rudzie Ró¿anieckiej by³y wspólne polsko-ukraiñskie akcje przeciwko posterunkom milicji Obywatelskiej w Warê¿u i Chorobrowie ( 27 maja 1945 r.) i atak na Hrubieszów noc± 27/28 maja1946 r. - rozbite zosta³y wówczas placówki Urzêdu Bezpieczeñstwa i NKWD, a z wiêzienia UB uwolniono 20 osób. Aktywno¶æ zbrojnego podziemia zanik³a na naszym terenie w 1947 r. wskutek aresztowañ, przeprowadzenia akcji "Wis³a" oraz amnestii og³oszonej w kwietniu 1947 r. Najd³u¿ej - do maja 1952 r. - dzia³a³ oddzia³ Mieczys³awa Wróblewskiego "Szuma" (dowódca zgin±³ podczas ob³awy UB w Gliniskach).

http://powiathrubieszow.pl/50,355,dzieje-regionu,1,wiecej.html?menu=361

Data: 2015-04-26 00:51:03
Autor: Andrzej Lawa
Nie takie Wilki straszne
W dniu 26.04.2015 o 00:38, Marek pisze:

[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Attack_on_Hrubieszów

W przypisach s± podane ¼ród³a.

Ciekaw jestem czy bêdziesz mia³ do¶æ honoru ¿eby odszczekaæ i przeprosiæ.

Ale na co ja liczê - gimbusiarnia twojego pokroju nie ma ani honoru, ani rozumu. Tacy jak ty s± gorsi od kleszczy i podobnie jak kleszcze roznosicie zarazê.

Data: 2015-04-25 15:58:30
Autor: Marek
Nie takie Wilki straszne
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2015 00:51:04 UTC+2 u¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:

> [...]

Ale na co ja liczê - gimbusiarnia twojego pokroju nie ma ani honoru, ani rozumu. Tacy jak ty s± gorsi od kleszczy i podobnie jak kleszcze roznosicie zarazê.

No to ktore zrodla podaja, ze AK nie walczyla o wolna Polske ?

Data: 2015-04-26 01:08:38
Autor: Andrzej Lawa
Nie takie Wilki straszne
W dniu 26.04.2015 o 00:58, Marek pisze:
[...]

A kto¶ co¶ takiego twierdzi³?

Bo ja na pewno nie...

Data: 2015-04-30 11:13:20
Autor: Andrzej Lawa
Nie takie Wilki straszne
W dniu 26.04.2015 00:58, Marek pisze:

[ciach]

No i co, kundlu, odszczekiwaæ ju¿ siê boisz?

Data: 2015-04-25 15:42:09
Autor: Marek
Nie takie Wilki straszne
> [...]

A, i jeszcze jedno: czy¿by¶ nie s³ysza³ o oddzia³ach UPA i AK walcz±cych ramiê w ramiê np. przy zdobyciu/wyzwoleniu Hrubieszowa?

Jak sowieci wykiwali jednych i drugich, to trzeba bylo zawrzec pakt antysowiecki.

Nie takie Wilki straszne