Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec

Data: 2011-09-17 14:48:22
Autor: obserwator
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec

....wystarczy tylko uwaznie OBSERWOWAC:)) *Znany polski jasnowidz Krzysztof Jackowski miał straszną wizję. Zobaczył, jak
nasz kraj pogrąża się w wielkiej biedzie i chaosie - pisze "Super Express".
Jackowski przewiduje, że Polska upadnie już listopadzie.

Zdaniem jasnowidza, upadek gospodarczy kraju odczujemy w niedalekiej
przyszłości. - Czuję to... najgorszy czas nadejdzie w drugiej połowie
października i w listopadzie - precyzuje.

- Na taki krach nie jesteśmy przygotowani. Uważam, że nie da się tego
zatrzymać. Rząd tak naprawdę nie ma wpływu na sytuację gospodarczą w naszym
kraju - dodaje.

Według Jackowskiego, ceny oszaleją jak nigdy dotąd, a głęboki kryzys odczują
najbardziej ludzie biedni i drobni przedsiębiorcy.

Jasnowidz przekonuje również, że Unia Europejska się rozpadnie. Jego wizja
zawiera również niepokojące wieście na temat pogody. - Podczas tej zimy będzie
miała miejsce anomalia, o której będzie się głośno mówiło - mówi tajemniczo i
zaraz dodaje, że chodzi o "okres trwający od jednego do dwóch tygodni, kiedy
nadejdzie nienaturalne na tę porę roku ciepło".

http://blogpress.pl/node/9787

Data: 2011-09-17 16:50:34
Autor: u2
W dniu 2011-09-17 16:48,  obserwator pisze:
*Znany polski jasnowidz Krzysztof Jackowski miał straszną wizję. Zobaczył, jak
nasz kraj pogrąża się w wielkiej biedzie i chaosie - pisze "Super Express".
Jackowski przewiduje, że Polska upadnie już listopadzie.

Ej, bez przesady, w grudniu chce splacic dlug, ktory zaciagnalem :)

Data: 2011-09-17 18:35:26
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 16:48:

[...]

A czy mówił coś o najbliższych nr totka? To interesujące by było. :)

Data: 2011-09-17 19:19:59
Autor: u2
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec
A czy mówił coś o najbliższych nr totka? To interesujące by było.

Totek to bylo dobre kilka lat temu kiedy kupon byl za 1,20. Teraz kiedy
jest za 3 zloty nikt rozumny w to nie gra.

Data: 2011-09-17 19:44:39
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 19:19:

A czy mówił coś o najbliższych nr totka? To interesujące by było.

Totek to bylo dobre kilka lat temu kiedy kupon byl za 1,20. Teraz kiedy
jest za 3 zloty nikt rozumny w to nie gra.

A czy ktoś rozumny wierzy w "przepowiednie" jakichkolwiek "jasnowidzów"? :)

Data: 2011-09-17 19:56:18
Autor: u2
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec

A czy ktoś rozumny wierzy w "przepowiednie" jakichkolwiek "jasnowidzów"? :)

Akurat w przypadku p. Jackowskiego mozna wierzyc w jego wizje, bo ma
spore doswiadczenie w odnajdywaniu zaginionych.

Data: 2011-09-17 18:02:44
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> A czy ktoś rozumny wierzy w "przepowiednie" jakichkolwiek "jasnowidzów"? :)

Akurat w przypadku p. Jackowskiego mozna wierzyc w jego wizje, bo ma
spore doswiadczenie w odnajdywaniu zaginionych.

podobno klientow ma nawet wsrod elity rzadzacej...ale wiadomo, ze oni
specjalnie rozumni nie sa:))

Data: 2011-09-17 20:08:58
Autor: u2
W dniu 2011-09-17 20:02,  obserwator pisze:
podobno klientow ma nawet wsrod elity rzadzacej...ale wiadomo, ze oni
specjalnie rozumni nie sa:))

Sam p. Jackowski nie twierdzi, ze jest specem od wizji globalnych, a
wizje lokalne w przypadku zaginionych, zwykle martwych, ma nienajgorsze.

Data: 2011-09-17 18:13:35
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Sam p. Jackowski nie twierdzi, ze jest specem od wizji globalnych, a
wizje lokalne w przypadku zaginionych, zwykle martwych, ma nienajgorsze.

Lepperowi jednak przewidzial przyszlosc.

Data: 2011-09-17 18:19:55
Autor: obserwator
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec
Jasnowidzacy na zachodzie Europy, ciesza sie duza popularnoscia wsrod tamtejszych politykow. Oczywiscie niechetnie sie do tego oni przyznaja.

Wielu jasnowidzow taka przyszlosc zapowiada Francji:

*Paryż zostanie spalony przez jego mieszkańców", albo że "Europa zostanie
zamieniona w płonący stos przez ludzi, którzy nienawidzą zachodu". Kiedy ktoś
wspominał o arabskich imigrantach wydawało się to tak irracjonalne, że nie
wypadało wręcz brać tego pod uwagę.

 O "palących się ulicach Europy" mówiło wielu jasnowidzów, ale my sięgnijmy do
jednego z najlepszych - jasnowidza z Freilassing w Bawarii, Aloisa Irlmayera.
Podczas pierwszej wojny światowej został on zasypany w okopie i po 72
godzinach cudem przywrócony do życia. Od tego czasu zaczął mieć wizje
jasnowidcze, które potem okazywały się porażająco trafne. Perfekcyjnie opisał
przebieg II wojny światowej wymieniając nawet nazwiska przywódców i generałów.
Mówił także o tym, co czeka Europę w czasach nam współczesnych. Wspominał o
pożarach w dużych europejskich miastach, które mają wszczynać "sami
mieszkańcy". Zwłaszcza warto przypomnieć jego słowa dotyczące Paryża. Jako
człowiek niewykształcony porozumiewał się jedynie obrazami*

Data: 2011-09-17 18:26:13
Autor: obserwator
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec

ooo...wlasnie znalazlem ciekawa stronke:

http://www.nautilus.org.pl/

Data: 2011-09-17 20:38:49
Autor: u2
W dniu 2011-09-17 20:26,  obserwator pisze:

ooo...wlasnie znalazlem ciekawa stronke:

http://www.nautilus.org.pl/

Po pobycie Tuska pozostal tam swietlisty znak :

http://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=2430

Stad tam ta partyzantka pt Swietlisty szlak :)

Data: 2011-09-17 20:23:51
Autor: u2
W dniu 2011-09-17 20:19,  obserwator pisze:
[...]

To akurat czarnowidztwo. Jednak nie trzeba byc ekstrasensem, aby nie
dostrzegac wojny kulturowej miedzy biednym poludniem z Afryki a bogata
polnoca czyli Europa. Podobnie jest konflikt miedzy wschodem a zachodem
Europy.

Dlatego jedna z przyczyna wiosny ludow w Afryce jest dazenie bogatej
Europy do podwyzszenia poziomu zycia na Czarnym Ladzie.

Data: 2011-09-17 18:20:43
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Lepperowi jednak przewidzial przyszlosc

T.zn. ?

..na jutubie poszukaj jego wypowiedzi:)

Data: 2011-09-17 20:25:32
Autor: u2
W dniu 2011-09-17 20:20,  obserwator pisze:
T.zn. ?
.na jutubie poszukaj jego wypowiedzi:)

Bylo o tym, ze przewidzial przyszlosc s.p. Kaczynskiego. Ale o
przyszlosci p. Leppera nie slyszalem.

Data: 2011-09-19 01:14:27
Autor: Kaczysta
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec
Od kilkudziesięciu lat (jeśle nie więcej) nie ma roku, aby jacyś nawiedzeni nie wieszczyli kataklizmów i końców świata. Im szybciej i łatwiej jest puszczać informację w społeczny obieg - tym więcej takich wieści. Szczególnie w dobie internetu. Celem tych przepowiedni jest jedno: przestraszyć ludzi. Przerażonym tłumem bardzo łatwo manipulować.
Chrystus swych uczniów przestrzegał, aby nie słuchać fałszywych proroków.
AZ

Data: 2011-09-18 16:29:09
Autor: Hans Kloss
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec
On 19 Wrz, 01:14, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
..
Chrystus swych uczni w przestrzega , aby nie s ucha fa szywych prorok w.
 ..ZWŁASZCZA ŻE TENŻE SAM JACKOWSKI PRZEPOWIADAŁ RUINĘ SYSTEMU
BANKOWEGO I KATASTROFĘ EKONOMICZNĄ W POLSCE... W CZASIE POPRZEDNICH
WAKACJI. Miała owa katastrofa nastąpić jesienią zeszłego roku a jej
opis był tak sugestywny że  moja małżonka zaczęła się poważnie
zastanawiać nad zabezpieczeniem rezerw finansowych.
Inna sprawa że ów krach finansów światowych jest sprawa nieuniknioną
więc wróżbiarz niewiele ryzykuje, najwyżej się walnie o kilka lat..
J-23

Data: 2011-09-17 20:00:27
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 19:56:

A czy ktoś rozumny wierzy w "przepowiednie" jakichkolwiek "jasnowidzów"? :)

Akurat w przypadku p. Jackowskiego mozna wierzyc w jego wizje, bo ma
spore doswiadczenie w odnajdywaniu zaginionych.

Pożyjemy, zobaczymy. Policja kiedyś wypowiadała się w sprawie pomocy tzw "jasnowidzów" w poszukiwaniach. Ich pomoc była w granicach błędu statystycznego. :)

Data: 2011-09-17 20:06:31
Autor: u2
[...]

Tak sobie tlumacz :)

Data: 2011-09-17 20:15:00
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 wrzesień 2011 20:06:

[...]

Ja nie tłumaczę sobie, tylko poddaję w wątpliwość "uzdolnienia" jasnowidzów. Zastanawia mnie ich niezdolność do przewidzenia np wydarzeń, co dzieje się z "kotem Schrödingera" http://pl.wikipedia.org/wiki/Kot_Schr%C3%B6dingera .
Wg mnie jasnowidzenie to domena spraw "kobiecych". Moja kobieta zawsze z wypiekami czyta rubryki "horoskopy" w pisemkach. :)

Data: 2011-09-17 20:17:19
Autor: u2
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec
Tak sobie tlumacz :)
Ja nie tłumaczę sobie, tylko poddaję w wątpliwość "uzdolnienia" jasnowidzów.

Nie bede ciebie wyprowadzal z twojego blogiego przeswiadczenia :)

Data: 2011-09-18 00:37:04
Autor: stevep
Dnia 17-09-2011 o 19:56:18 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

A czy ktoś rozumny wierzy w "przepowiednie" jakichkolwiek  "jasnowidzów"? :)

Akurat w przypadku p. Jackowskiego mozna wierzyc w jego wizje, bo ma
spore doswiadczenie w odnajdywaniu zaginionych.
Bajeczki dla debili.

--
stevep

Data: 2011-09-18 08:20:10
Autor: (HeÂŽSk)
Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec
On Sun, 18 Sep 2011 00:37:04 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Akurat w przypadku p. Jackowskiego mozna wierzyc w jego wizje, bo ma
> spore doswiadczenie w odnajdywaniu zaginionych.
Bajeczki dla debili.

 mamy XXI wiek, a komuszy becwal typu u2 wierzy w znaki na niebie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Nie trzeba byc jasnowidzem, aby taka przyszlosc przepowiedziec