Nie tylko Diselgate

Data: 2017-10-12 15:48:43
Autor: Janusz
Nie tylko Diselgate
Jest ciekawiej niż nam się wydaje, okazuje się że największy japoński producent
stopów stali i alu fałszował dane dotyczące wytrzymałości i odporności
na korozję, umoczonych jest 200 firm w tym wszyscy najwięksi
producenci aut z Japonii.
http://moto.onet.pl/aktualnosci/toyota-i-honda-ofiarami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-10-12 15:58:07
Autor: radekp@konto.pl
Nie tylko Diselgate
Thu, 12 Oct 2017 15:48:43 +0200, w <ornrrt$ump$1@node1.news.atman.pl>, Janusz
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

[...]

To by wiele tłumaczyło :)

Data: 2017-10-12 15:58:30
Autor: radekp@konto.pl
Nie tylko Diselgate
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

[...]

A co ciekawe -- to przecież mazdy rdzewieją już w folderze :)

Data: 2017-10-12 16:12:21
Autor: viktorius
Nie tylko Diselgate
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Sfałszowane były wyniki pomiarów stopów aluminium, wg Ciebie to tłumaczy rdzę, czytałeś to w ogóle?

--
viktorius

Data: 2017-10-12 21:14:06
Autor: radekp@konto.pl
Nie tylko Diselgate
Thu, 12 Oct 2017 16:12:21 +0200, w <ornt84$vev$1$viktoriu@news.chmurka.net>,
viktorius <viktorius@interia.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-10-12 o 15:58, radekp@konto.pl pisze:
> Sfałszowane były wyniki pomiarów stopów aluminium, wg Ciebie to tłumaczy rdzę, czytałeś to w ogóle?

Nie, zadowoliłem się "i odporności na korozję".

Data: 2017-10-13 17:22:40
Autor: Janusz
Nie tylko Diselgate
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Aluminium też koroduje to po 1, po 2

"dotyczących wytrzymałości i trwałości produkowanych stopów"
" Mazda i Mitsubishi nadal prowadzą dochodzenie, które ma doprowadzić do wykrycia, jakie komponenty wykorzystywały wadliwą stal."

jak widzisz autor artykułu sam do końca nie wie o czym pisze.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-10-12 18:32:37
Autor: denat 'POPIS/EU
Nie tylko Diselgate
no łądnie... wygląda na to, że wszyscy to przestępcy!
tylko liderzy popis/eu świecą "kampanią propagandową czyste ręce" [R]...

czy Ktoś wie gdzie jest miejsce opisujące ten projekt?

Data: 2017-10-13 13:24:32
Autor: Poldek
Nie tylko Diselgate
W dniu 2017-10-12 o 18:32, denat 'POPIS/EU pisze:
no łądnie... wygląda na to, że wszyscy to przestępcy!
tylko liderzy popis/eu świecą "kampanią propagandową czyste ręce" [R]...

czy Ktoś wie gdzie jest miejsce opisujące ten projekt?

To reklama rajstop.

Data: 2017-10-13 13:27:05
Autor: Poldek
Nie tylko Diselgate
W dniu 2017-10-12 o 15:48, Janusz pisze:
[...]

Przy trujących diezlach ta aferka jest bez znaczenia.

"Po aferze VW naukowcy przeprowadzili analizy, z których wynikało, że w 2015 r. ponad 107 tys. osób zmarło przedwcześnie z powodu tlenków azotu ulatujących z rur wydechowych samochodów napędzanych silnikami Diesla, a 38 tys. mogło umrzeć wskutek oszustw koncernów samochodowych."

http://wyborcza.pl/7,155287,22498041,brudne-sekrety-diesli-prawnicy-dla-ziemi-przeciwko-rozporzadzeniu.html

Data: 2017-10-13 13:43:29
Autor: J.F.
Nie tylko Diselgate
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:orq7u1$94i$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Aferka to sa ci naukowcy.

Jakos tak mamy diesle w roznym wieku, te stare emitowaly/emituja znacznie wiecej niz te nowe oszukane, a ludzie masowo nie wymierali.
A teraz i tak beda zyli dluzej, choc moze nie tak dlugo jakby mogli.

No i co ? No i ZUS tego nie wytrzyma, ech, zeby tak sie dalo tych emerytow dyskretnie wytruc  :-)

J.

Data: 2017-10-13 14:05:45
Autor: Poldek
Nie tylko Diselgate
W dniu 2017-10-13 o 13:43, J.F. pisze:
[...]

W mojej rodzinie dwie osoby zmarły na raka płuc. Nigdy nie palili papierosów.
Ludzie umierali i umierają codziennie na raka i inne choroby od trujących diezli. To główny powód, że zaczęto w ogóle wprowadzać normy Euro i kolejne ich generacje. Oczywiście to nie jest żadne rozwiązanie, bo trucie trwa w najlepsze codziennie.

A teraz i tak beda zyli dluzej, choc moze nie tak dlugo jakby mogli.

No i co ? No i ZUS tego nie wytrzyma, ech, zeby tak sie dalo tych emerytow dyskretnie wytruc  :-)

A może tak swoją rodzinę byś wytruł i siebie też potem? :-)

Data: 2017-10-13 14:56:12
Autor: J.F.
Nie tylko Diselgate
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:orqa6i$a4g$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale zrozum - taki nowy VW truje mniej niz moje 15 letnie mondeo.
15 lat temu tez ci dwie osoby zmarly na raka ?
A papierowy palily ?

I podejrzewam, ze tlenkow azotu to produkuje mniej, niz moja stara sierra na benzyne.

> [...]
emerytow dyskretnie wytruc  :-)

A może tak swoją rodzinę byś wytruł i siebie też potem? :-)

Po dziewiecdziesiatce, najpierw niech ZUS odda co zabral :-P

J.

Data: 2017-10-16 12:05:42
Autor: miumiu
Nie tylko Diselgate

[...]

A dowody na to są pewnie równie mocne co dowody cudów :)))

Pzdr

Data: 2017-10-16 03:33:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Nie tylko Diselgate
-- A dowody na to są pewnie równie mocne co dowody cudów :)))

dobrze zmanipulowana statystyka jest nie do obalenia a to wystarczy, wg tej teorii ludzie powinni umierac glownie w centrach duzych miast gdzie przekraczane sa normy i ciekawe czy tak naprawde jest

Data: 2017-10-17 18:59:34
Autor: Poldek
Nie tylko Diselgate
W dniu 2017-10-16 o 12:05, miumiu pisze:
Przy truj?cych diezlach ta aferka jest bez znaczenia.

"Po aferze VW naukowcy przeprowadzili analizy, z których wynika?o, ?e w
2015 r. ponad 107 tys. osób zmar?o przedwcze?nie z powodu tlenków azotu
ulatuj?cych z rur wydechowych samochodów nap?dzanych silnikami Diesla, a
38 tys. mog?o umrzeae wskutek oszustw koncernów samochodowych."

http://wyborcza.pl/7,155287,22498041,brudne-sekrety-diesli-prawnicy-dla-ziemi-przeciwko-rozporzadzeniu.html

A dowody na to s? pewnie równie mocne co dowody cudów :)))

Dowody na co - na oszustwo VAG z emisją trujących spalin?
Przecież VAG sam się przyznał do instalowania w produkowanych przez siebie oprogramowania do oszukiwania.

Nie tylko Diselgate