Data: 2017-10-12 15:58:30 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Nie tylko Diselgate | |
Thu, 12 Oct 2017 15:48:43 +0200, w <ornrrt$ump$1@node1.news.atman.pl>, Janusz
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a): Jest ciekawiej niż nam się wydaje, okazuje się że największy japoński producent A co ciekawe -- to przecież mazdy rdzewieją już w folderze :) |
|
Data: 2017-10-12 16:12:21 | |
Autor: viktorius | |
Nie tylko Diselgate | |
W dniu 2017-10-12 o 15:58, radekp@konto.pl pisze:
Thu, 12 Oct 2017 15:48:43 +0200, w <ornrrt$ump$1@node1.news.atman.pl>, JanuszSfałszowane były wyniki pomiarów stopów aluminium, wg Ciebie to tłumaczy rdzę, czytałeś to w ogóle? -- viktorius |
|
Data: 2017-10-12 21:14:06 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Nie tylko Diselgate | |
Thu, 12 Oct 2017 16:12:21 +0200, w <ornt84$vev$1$viktoriu@news.chmurka.net>,
viktorius <viktorius@interia.pl> napisał(-a): W dniu 2017-10-12 o 15:58, radekp@konto.pl pisze: Nie, zadowoliłem się "i odporności na korozję". |
|
Data: 2017-10-13 17:22:40 | |
Autor: Janusz | |
Nie tylko Diselgate | |
W dniu 2017-10-12 o 16:12, viktorius pisze:
W dniu 2017-10-12 o 15:58, radekp@konto.pl pisze:Aluminium też koroduje to po 1, po 2 "dotyczących wytrzymałości i trwałości produkowanych stopów" " Mazda i Mitsubishi nadal prowadzą dochodzenie, które ma doprowadzić do wykrycia, jakie komponenty wykorzystywały wadliwą stal." jak widzisz autor artykułu sam do końca nie wie o czym pisze. -- Pozdr Janusz |