Nie tylko balon z opony, s± i inne uszkodzenia ...

Data: 2010-07-17 10:14:11
Autor: Katanka
Nie tylko balon z opony, s± i inne uszkodzenia ...
No i wczoraj ASO mnie nieco przeraziło :) Dałem oponę z balonem do wymiany, a przy okazji powiedzialem że maj± wszystko sprawdzić, bo pierdzieln±łem zwłokami auta o glebę. No i zaczęli sprawdzać, co jeszcze mnie czeka:

- dwie felgi przednie s± kwadratowe i do wymiany. Prostowanie nic nie da.
- geometria rozkalibrowana do zrobienia
- urwałem jak±¶ osłonę pod autem

Na szczę¶cie reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki. Wszystko robię z AC, więc w przyszłym roku mnie czekaj± nieco mniejsze znizki ;)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-17 11:36:19
Autor: to
Nie tylko balon z opony, s± i inne uszkodzenia ...
Katanka wrote:

- dwie felgi przednie sÄ… kwadratowe i do wymiany. Prostowanie nic nie
da. - geometria rozkalibrowana do zrobienia - urwałem jakąś osłonę pod
autem

Jakoś nie chce mi się wierzyć w te "kwadratowe felgi nie do wyprostowania" czego nie poczułeś sam podczas jazdy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-17 16:09:50
Autor: Katanka
Nie tylko balon z opony, sÄ… i inne uszkodzenia ...
to wrote:
Katanka wrote:

[...]

Dziś mi założyli nową oponę na te felki, na wtorek będa nowe, to te będę mógł pooglądac. co pozostanie? Na złom oddać i może 100zł mi się zwróci. bo jak są mocno kwadratowe, to pewnie prostowanie nie da nic.

Data: 2010-07-17 14:28:05
Autor: Pszemol
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i1sdjc$8cg$1inews.gazeta.pl...
to wrote:
Katanka wrote:

[...]

Sądzisz że złom żelazny jest aż tak w cenie??? Wątpię...

Data: 2010-07-18 01:21:55
Autor: newsy_gazeta
to wrote:
Katanka wrote:

[...]

zelazny? aluminium jak najbardziej, za 4x 15" alufelgi hondy 170pln na zlomie chcieli dac, to sam je kupilem za ... 175 i sie okazalo, ze sa w lepszym stanie nzi moje dotychczasowe;)

chyba najlepszy zakup przeliczajac cena/jakosc;)

Data: 2010-07-17 20:10:54
Autor: Pszemol
to wrote:
Katanka wrote:

[...]

Jeśli aluminiowe to już prędzej rozumiem, ale mimo wszystko dużo.
Swoją drogą nie wiedziałem że one się gną od uderzeń - prędzej
powinny pękać.

Data: 2010-07-18 01:34:32
Autor: to
Pszemol wrote:

Jeśli aluminiowe to już prędzej rozumiem, ale mimo wszystko dużo.

Za alu płacą w skupie nawet kilkanaście zł za kg, jedna felga waży z 8 kg...

SwojÄ…
drogą nie wiedziałem że one się gną od uderzeń - prędzej powinny pękać.

Tak, tak.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-18 10:46:57
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Nie tylko balon z opony, s? i inne uszkodzenia ...
Dnia 18.07.2010 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
Je?li aluminiowe to ju? pr?dzej rozumiem, ale mimo wszystko du?o.
Swoj? drog? nie wiedzia?em ?e one si? gn? od uderze? - pr?dzej
powinny p?ka?.

Aluminiowa felga (OEM Hondy) po trafieniu w kraweznik tak, że rant
wywinal sie jak chiński precelek oraz do wymiany byla w efekcie
dodatkowo maglownica, dał się wyprostowac w porz±dnych warsztacie, nie
pekl i przejeĽdził ładnych kilkadziesi±t kkm zanim sprzedałem auto. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-18 10:56:37
Autor: Katanka
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:
[...]

W pierwszej chwili tez my¶lałem o prostowaniu w porz±dnym zakładzie, ale w ASO powiedzieli, że moga byc mikropęknięcia i wystarczy wjechac w dziurę i felga może się rozlecieć. Pewnie gdybym wolno jeĽdził, nie miałbym z tym problemu, ale co je¶li mi się zachce szybciej jechac, wlecę w dziurę i felga się rozleci? wolę miec pewno¶ć, że wszystko będzie ok.

Data: 2010-07-18 12:39:17
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 18.07.2010 Katanka <katanka24@interia.pl> napisał/a:
[...]

W dobrym warsztacie wyprostowali a felga przezyla jeszcze kilka
pojeżdżawek i wiele km mało delikatnej jazdy. Oczywi¶cie nowa felga
powinna byc lepsza niz taka po prostowaniu ale jezeli nie ma widocznych
sladow a Ty dodatkowo nie czules tego az tak bardzo to mam wrazenie, ze
Twoje ASO r±bie Cię na AC. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-18 12:55:52
Autor: venioo
W dniu 2010-07-18 10:56, Katanka pisze:
[...]

LOL!!! Mikropekniecia to moga od prawie wszystkiego sie pojawic, poczynajac od zmiennych warunkow atmosferycznych po niedelikatne obchodzenie sie z felga - ASO robilo badania mikroskopowe ze tak twierdzi???
  Watpie, a po tym tekscie tez watpie w ich fachowosc, ale sciemniacze to sa niezli...

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

Data: 2010-07-18 13:01:34
Autor: to
Nie tylko balon z opony, s? i inne uszkodzenia ...
Katanka wrote:

W pierwszej chwili tez myślałem o prostowaniu w porządnym zakładzie, ale
w ASO powiedzieli, że moga byc mikropęknięcia i wystarczy wjechac w
dziurę i felga może się rozlecieć. Pewnie gdybym wolno jeździł, nie
miałbym z tym problemu, ale co jeśli mi się zachce szybciej jechac,
wlecę w dziurę i felga się rozleci? wolę miec pewność, że wszystko
będzie ok.

To wymień od razu całe auto. Na elementach nośnych też mogą być mikropęknięcia, wpadniesz w dziurę, rozleci się i co wtedy? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-26 21:38:58
Autor: Pszemol
"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrni45fs1.thf.karmmniechloru.net...
[...]

Ile operacja prostowania kosztuje w porównaniu z now± felga?
Czy warsztat taki daje gwarancję na pęknięcie felgi po prostowaniu?

p.s. co to jest "maglownica"?

Data: 2010-07-27 15:20:37
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 27.07.2010 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Za 13 cali alu zapłaciłem 40 albo 50 PLN. Za 14 cali chyba 10 albo 20
PLN wiecej.
Czy warsztat taki daje gwarancję na pęknięcie felgi po prostowaniu?

Nie wiem bo nie pekla. A masz gwarancje na nowa felge jak wjedziesz nia
w dziure i peknie ? ;->
p.s. co to jest "maglownica"?

Przekladnia kierownicza. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-27 20:03:38
Autor: Pszemol
"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrni4tn95.thf.karmmniechloru.net...
[...]

A ile kosztuje w PL najtańsza alu felga 13"?

Czy warsztat taki daje gwarancję na pęknięcie felgi po prostowaniu?

Nie wiem bo nie pekla.

Takie rzeczy się chyba sprawdza przed zgod± na naprawę? :-)

A masz gwarancje na nowa felge jak wjedziesz nia
w dziure i peknie ? ;->

Mi chodziło o pęknięcie bez wjazdu na dziurę...

p.s. co to jest "maglownica"?

Przekladnia kierownicza.

Dzięki.

Data: 2010-07-28 19:52:46
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 28.07.2010 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Za 13 cali alu zapłaciłem 40 albo 50 PLN. Za 14 cali chyba 10 albo 20
PLN wiecej.

A ile kosztuje w PL najtańsza alu felga 13"?

Nie wiem ale to byl akurat OEM Hondy. Zakładam, że minimum z 300 PLN o
ile dało się by to w ogole kupic.
Nie wiem bo nie pekla.

Takie rzeczy się chyba sprawdza przed zgod± na naprawę? :-)

Sytuacja byla awaryjna moje auta kiepsko jezdza na 3 kolach.

Mi chodziło o pęknięcie bez wjazdu na dziurę...

Ile razy Ci się co¶ takiego zdarzyło ?

Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-28 15:28:28
Autor: Pszemol

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrni50rje.thf.karmmniechloru.net...
[...]

Zwykle się wtedy używa koła zapasowego :-)

Mi chodziło o pęknięcie bez wjazdu na dziurę...

Ile razy Ci się co¶ takiego zdarzyło ?

Nigdy, ale nie prostowałem felgi... chodzi mi o trwało¶ć prostowanej.
Radzę pobawić się jak±¶ aluminiow± łyżeczk± i j± pozginać parę razy
i zobaczyć jak wygl±da jej trwało¶ć...

Data: 2010-07-28 22:52:49
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Nie tylko balon z opony, s? i inne uszkodzenia ...
Dnia 28.07.2010 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
Sytuacja byla awaryjna moje auta kiepsko jezdza na 3 kolach.

Zwykle się wtedy używa koła zapasowego :-)

Szczególnie kiedy ten model felgi nie jest łatwym do dostania a na
drogach było kilka cm pieknego białego sniegu. Gratuluje pomyslu jazdy
na kilkuletniej oponie letniej. Dodam tylko, że operację prostowania
felgi ogarn±łem w 3 godziny bedac w pracy.
Mi chodziło o pęknięcie bez wjazdu na dziurę...

Ile razy Ci się co¶ takiego zdarzyło ?

Nigdy, ale nie prostowałem felgi... chodzi mi o trwało¶ć prostowanej.

Mi też nigdy a chyba 5 z 8 kół miałem prostowane.
Radzę pobawić się jak±¶ aluminiow± łyżeczk± i j± pozginać parę razy
i zobaczyć jak wygl±da jej trwało¶ć...
  Proponuję poczytać o tym jak granica plastycznosci (w przypadku stopów
Al, umowna granica plastycznosci) oraz ilosc cykli wpływaj± na
wytrzymało¶ć materiału i co np. dzieje się podczas odkształcania. Wiesz
- dyslokacje, bliĽniakowanie, po¶lizg dyslokacyjny i takie tam. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-07-28 20:00:32
Autor: DoQ
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Takie rzeczy się chyba sprawdza przed zgod± na naprawę? :-)
Sytuacja byla awaryjna moje auta kiepsko jezdza na 3 kolach.

Powinienes defektoskopem RTG zbadac felgi i to najlepiej przed kazda wymiana opon! ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-18 01:35:57
Autor: to
Katanka wrote:

[...]

bo jak sÄ… mocno kwadratowe, to pewnie prostowanie nie da nic.

Widać wgniecenie na rancie? Jak nie widać i nic nie czułeś podczas jazdy to mocno wątpię w tą "kwadratowość". Może wyczuli kasę z AC? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-17 12:46:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-17 10:14, Katanka pisze:
[...]

Nie obraĽ się, ale dorwałe¶ się do mocnego wózka i Cię fantazja trochę za bardzo ponosi. Póki co, cierpi tylko sprzęt. I oby sfera cierpień się nie poszerzyła.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-17 16:08:50
Autor: Katanka
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Nie obraĽ się, ale dorwałe¶ się do mocnego wózka i Cię fantazja trochę
za bardzo ponosi.

Fajnie, ale to uszkodzenie nie było wynikiem mojej jazdy, tylko mojej żony.

Data: 2010-07-18 09:48:00
Autor: Katanka
CUT wrote:
[...]

To prawda, jak sprawdzam spalanie po jej jeĽdzie, to jest zawsze o około 1-2l większe niz po mojej.

Data: 2010-07-19 08:25:16
Autor: Rafal T.
Katanka pisze:

To prawda, jak sprawdzam spalanie po jej jeĽdzie, to jest zawsze o około 1-2l większe niz po mojej.

jak nie zmienia biegów to nic dziwnego...

rt

Data: 2010-07-18 00:33:28
Autor: Rychu
[...]

Może napiszesz co¶ więcej na ten temat. Chodzi mi o to sk±d wyci±gn±łe¶
te wnioski, itp. Bycia wróżk± Ci nie wróżę, zastanawiam się tylko kim
trzeba być i w jaki sposób my¶leć, żeby co¶ takiego napisać.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-07-18 02:00:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-18 00:33, Rychu pisze:
[...]

Wnioski? Z w miarę regularnej aktywno¶ci na grupie i jej lektury. Katanka nie raz dał do zrozumienia, że lubi ostro pojeĽdzić. Tu się akurat pomyliłem, skoro przyznał, że to robota żony. Ale zasadniczo - miałem powody by tak, a nie inaczej stwierdzić.

Data: 2010-07-18 09:54:13
Autor: Katanka
[...]

Tak, to prawda. Od czasu do czasu uwielbiam ostrzej pojechać, ale też uważam, że jeżdżę bardzo bezpiecznie. Prawko od 1997 roku i do tej pory tylko 4 mandaty (stop, parkowanie, telefon i prędko¶ć). Nigdy nie mialem wypadku ani stłuczki z mojej winy. Myslę, że to bardzo dobry wynik jak na 13 lat ci±głej jazdy przeróznymi samochodami (było tego kilkana¶cie od 126p po terenow± Kię Asię)

Data: 2010-07-18 03:25:52
Autor: Karthoon
On 18 Lip, 09:54, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

> [...]
> Katanka nie raz dał do zrozumienia, że lubi ostro pojeĽdzić.

Tak, to prawda. Od czasu do czasu uwielbiam ostrzej pojechać, ale też uważam, że

Jak każdy kierowca w PL. Ł±cznie z tymi, którzy skończyli "bezpieczn±"
jazdę na cmentarzu.

Data: 2010-07-18 12:50:55
Autor: venioo
W dniu 2010-07-18 12:25, Karthoon pisze:
[...]

dowcip stary jak motoryzacja: "tu leż± Ci, co mieli pierwszeństwo..."
:)

Data: 2010-07-17 13:21:59
Autor: CUT
[...]

Ac jest po to, żeby z niego korzystać. Nie rozumiem ludzi którzy z własnej kieszeni kupuj± super tanie zamienniki reflektorów za 300 zł aby zaoszczędzić 350 na przyszłej składce.

Data: 2010-07-17 15:14:13
Autor: J.F.
Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
On Sat, 17 Jul 2010 13:21:59 +0200,  CUT wrote:
[...]

A ja nie rozumiem ludzi ktorzy wola zaplacic 350zl za polise niz 300zl
za naprawe :-) No chyba ze dobre reflektory kosztuja 1000zl. Ale i tak moze sie oplacac - teraz 350, za rok 350, za kolejny znow
350 - i sie uzbieralo.

A jeszcze moze sie okazac ze jako szkodowy tracisz tani pakiet i
bedzie cie to kosztowalo od razu 800, albo za rok zmienisz auto i
dzieki znizce moglbys zaoszczedzic 500 ..

Oczywiscie mozna to potraktowac jako test, zglosic, zobaczyc jak
wyglada obsluga klienta .. i wyprowadzic przed powazna szkoda :-)

J.

Data: 2010-07-17 19:54:32
Autor: CUT
W dniu 2010-07-17 15:14, J.F. pisze:
[...]

Tak tylko fabryczny reflektor (np Valeo) ¶wieci kilka razy lepiej niż jaka¶ podróba (np DEPO który kosztuje ¶rednio 30% ceny oryginału). Ale jak kto¶ lubi być cwany to niech "oszczędza" ;)

PS. Pomijam sytuacje w których zakup oryginalnego reflektora wi±że się ze szkod± całkowit± ;p

Data: 2010-07-18 01:41:18
Autor: to
Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
CUT wrote:

PS. Pomijam sytuacje w ktĂłrych zakup oryginalnego reflektora wiÄ…ĹĽe siÄ™
ze szkodą całkowitą ;p

To lepiej już kupić używany niż jakieś gówno.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-18 12:02:17
Autor: P_ablo
Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
Użytkownik "CUT" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c41ee54$1news.home.net.pl...

[...]

XC60 fabrycznie ma montowane lampy DEPO

--
Picasso

Data: 2010-07-18 12:43:36
Autor: J.F.
Nie tylko balon z opony, sš i inne uszkodzenia ...
On Sat, 17 Jul 2010 19:54:32 +0200,  CUT wrote:
[...]

No i to jest argument, ale niekoniecznie za tym zeby je z AC
wymieniac.

PS. Pomijam sytuacje w których zakup oryginalnego reflektora wi±że się ze szkod± całkowit± ;p

Na takie auta nie ma AC, a jesli jest .. to w sumie czemu nie ? Tez wyplata ..

J.

Data: 2010-07-18 13:27:04
Autor: Grzegorz Prędki
Nie tylko balon z opony, sÄ… i inne uszkodze nia ...
W dniu 2010-07-17 10:14, Katanka pisze:
No i wczoraj ASO mnie nieco przeraziło :) Dałem oponę z balonem do
wymiany, a przy okazji powiedzialem że mają wszystko sprawdzić, bo
pierdzielnąłem zwłokami auta o glebę. No i zaczęli sprawdzać, co jeszcze
mnie czeka:

- dwie felgi przednie sÄ… kwadratowe i do wymiany. Prostowanie nic nie da.

Wala scieme. Pisales,ze jechales na tych felgach ponad 200km/h, na pokrzywionycg to bys raczej czul, ze sa krzywe.

Data: 2010-07-28 19:59:13
Autor: DoQ
Grzegorz Prędki pisze:

Wala scieme. Pisales,ze jechales na tych felgach ponad 200km/h, na pokrzywionycg to bys raczej czul, ze sa krzywe.

U mnie nie bylo czuc, a byly jajowate:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-28 15:29:36
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i2prb6$1b6$1mx1.internetia.pl...
Grzegorz Prędki pisze:

Wala scieme. Pisales,ze jechales na tych felgach ponad 200km/h,
na pokrzywionycg to bys raczej czul, ze sa krzywe.

U mnie nie bylo czuc, a byly jajowate:)

Któraś z przodu była jajowata? Jaka była odchyłka od sferyczności?

Data: 2010-07-29 05:19:31
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
U mnie nie bylo czuc, a byly jajowate:)
Któraś z przodu była jajowata? Jaka była odchyłka od sferyczności?

DuĹĽa.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-28 23:15:49
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i2qs5p$iju$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:
U mnie nie bylo czuc, a byly jajowate:)
Któraś z przodu była jajowata?

??

Jaka była odchyłka od sferyczności?

DuĹĽa.

A nieco konkretniej potrafisz napisać?
Np. wyrazić ją w procentach długości promienia felgi lub obwodu?

Bo bardzo duża nie mogła być bo byś poczuł...

Data: 2010-07-29 19:37:35
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

A nieco konkretniej potrafisz napisać?
Np. wyrazić ją w procentach długości promienia felgi lub obwodu? Bo bardzo duża nie mogła być bo byś poczuł...

Ok, podaj wzor na tlumienie mojego zawieszenia.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-29 15:38:23
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i2seel$sqg$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

A nieco konkretniej potrafisz napisać?
Np. wyrazić ją w procentach długości promienia felgi lub obwodu? Bo bardzo duża nie mogła być bo byś poczuł...

Ok, podaj wzor na tlumienie mojego zawieszenia.

Po co?  I w jaki sposĂłb?

Ty mi napisz konkretnie jak duża była odchyłka.
Nie masz takich konkretów? Uwierzyłeś mechanikowi na słowo?

Data: 2010-07-30 07:42:40
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Ok, podaj wzor na tlumienie mojego zawieszenia.
Po co?  I w jaki sposĂłb?
Ty mi napisz konkretnie jak duża była odchyłka.

Bo skoro wymagasz wyraĹĽenia w procentach to znaczy ĹĽe umiesz policzyć? ChociaĹĽ po wiedzy jakÄ… prezentujesz, prÄ™dzej  wybrandzlujesz powietrze ĹĽze szklanej kuli.

Nie masz takich konkretów? Uwierzyłeś mechanikowi na słowo?

Koło osobiście zakładałem na wyważarkę u siebie w warsztacie ośle.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-30 07:30:46
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i2tou7$aja$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Ja chciałem wiedzieć co dla Ciebie znaczy "duża odchyłka".
Dlatego pytałem o procenty. Nie mam zamiaru nic liczyć.
No ale jak zwykle na konkrety nie można u Ciebie liczyć.

Nie masz takich konkretów? Uwierzyłeś mechanikowi na słowo?

Koło osobiście zakładałem na wyważarkę u siebie w warsztacie ośle.

No i po co te epitety? Czemu robisz z tej odchyłki taką tajemnicę?
Czemu nam nie powiesz jaka była ta odchyłka?

Data: 2010-08-01 21:15:02
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
Ja chciałem wiedzieć co dla Ciebie znaczy "duża odchyłka".
Dlatego pytałem o procenty. Nie mam zamiaru nic liczyć.

Jak nie masz zamiaru nic liczyc to znaczy, ze chcesz pobrandzlować powietrze.

No ale jak zwykle na konkrety nie można u Ciebie liczyć.

Podasz konkretny wzor?

Nie masz takich konkretów? Uwierzyłeś mechanikowi na słowo?
Koło osobiście zakładałem na wyważarkę u siebie w warsztacie ośle.
No i po co te epitety? Czemu robisz z tej odchyłki taką tajemnicę?

Bo zachowujesz sie jak pizda?

Data: 2010-08-01 14:24:20
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i34h9g$o33$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:
Ja chciałem wiedzieć co dla Ciebie znaczy "duża odchyłka".
Dlatego pytałem o procenty. Nie mam zamiaru nic liczyć.

Jak nie masz zamiaru nic liczyc to znaczy,
ze chcesz pobrandzlować powietrze.

Chcę tylko zaspokoić swoją ciekawość...
i potwierdzić podejrzenia co do Twojej osoby :-)

No ale jak zwykle na konkrety nie można u Ciebie liczyć.

Podasz konkretny wzor?

Nie umiem a i nie ma tu takiej potrzeby. Nic nie będziemy liczyć.

[...]

A może po prosu nie lubisz być wezwany do tablicy po tym jak
bredzisz jakieĹ› wyssane z palca farmazony bez konkretĂłw? :-)

Czemu nam nie powiesz jaka była ta odchyłka?

DuĹĽa.

Duża to nie jest informacja o tym jaka była odchyłka
lecz Twoja subiektywna opinia o tej odchyłce...

Data: 2010-08-01 21:31:12
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

A może po prosu nie lubisz być wezwany do tablicy po tym jak
bredzisz jakieĹ› wyssane z palca farmazony bez konkretĂłw? :-)

Podasz konkretny wzor czy dalej bedziesz zachowywal sie jak pizda wstrzasajac powietrze swoimi poronionymi teoriami?

Jak podasz wzor to ci odpowiem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-01 16:39:37
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i34i7q$54i$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Podasz konkretnie jaka była odchyłka od sferyczności czy nie podasz?
Bo tylko wstrząsasz powietrze tym swoim "była duża".

Data: 2010-08-02 22:19:19
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Podasz konkretnie jaka była odchyłka od sferyczności czy nie podasz?
Bo tylko wstrząsasz powietrze tym swoim "była duża".

A co cie to obchodzi tak swoja droga?

Data: 2010-08-02 16:22:03
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i379e3$evc$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

Podasz konkretnie jaka była odchyłka od sferyczności czy nie podasz?
Bo tylko wstrząsasz powietrze tym swoim "była duża".

A co cie to obchodzi tak swoja droga?

Sam o tym napisałeś nam na publicznej grupie dyskusyjnej.
Co się stało że nagle przestałeś mówić?
A może powiedzieli Ci że była duża, naciągnęli Cię na kasę
a Ty nawet nie wiesz jaka duża była :-) Aleś umoczył!!! :-) Hi, hi.

Data: 2010-08-02 23:32:31
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Sam o tym napisałeś nam na publicznej grupie dyskusyjnej.
Co się stało że nagle przestałeś mówić?

Bo zaczalem jalowa dyskusje z kretynem?

A może powiedzieli Ci że była duża, naciągnęli Cię na kasę
a Ty nawet nie wiesz jaka duża była :-) Aleś umoczył!!! :-) Hi, hi.

Tak.. naprawde jestes kretynem hi hi..

Data: 2010-08-03 16:24:56
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i37dna$viu$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

To nie ja zapłaciłem za prostowanie felgi z nieznaną mi odchyłką tylko Ty.

Data: 2010-07-20 19:37:08
Autor: Katanka
Katanka wrote:

Na szczę¶cie reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki.
Wszystko robię z AC, więc w przyszłym roku mnie czekaj± nieco
mniejsze znizki ;)

Własnie wróciłem z ASO. Nowe dwie felgi założone, nowa opona poszła do tyłu, geometria zrobiona od nowa. No i pierwsze co poczułem, to auto jako¶ tak płynniej jedzie w zakrętach - lepiej się trzyma drogi. Kolejna różnica? Felgi stare - na pierwszy rzut oka widać, że s± jajowate. Od strony zewnętrznej (wypełnionej) nie ma różnic, ale od strony pustej (wewnętrznej) różnice w ¶rednicy to 1cm. Ta, która była z przodu bardziej, ta z tyłu (obie po prawej stronie auta) mniej.

Jutro podskoczę do facherów i sprawdzę czy da się to wyprostowac. Może dostanę więcej za nie niz na złomie ;)