Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...

Data: 2010-07-17 12:46:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
W dniu 2010-07-17 10:14, Katanka pisze:
No i wczoraj ASO mnie nieco przeraziło :) Dałem oponę z balonem do
wymiany, a przy okazji powiedzialem że mają wszystko sprawdzić, bo
pierdzielnąłem zwłokami auta o glebę. No i zaczęli sprawdzać, co jeszcze
mnie czeka:

- dwie felgi przednie są kwadratowe i do wymiany. Prostowanie nic nie da.
- geometria rozkalibrowana do zrobienia
- urwałem jakąś osłonę pod autem

Na szczęście reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki. Wszystko
robię z AC, więc w przyszłym roku mnie czekają nieco mniejsze znizki ;)

Nie obraź się, ale dorwałeś się do mocnego wózka i Cię fantazja trochę za bardzo ponosi. Póki co, cierpi tylko sprzęt. I oby sfera cierpień się nie poszerzyła.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-17 16:08:50
Autor: Katanka
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Nie obraź się, ale dorwałeś się do mocnego wózka i Cię fantazja trochę
za bardzo ponosi.

Fajnie, ale to uszkodzenie nie było wynikiem mojej jazdy, tylko mojej żony.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-18 09:48:00
Autor: Katanka
CUT wrote:
[...]

To prawda, jak sprawdzam spalanie po jej jeździe, to jest zawsze o około 1-2l większe niz po mojej.

Data: 2010-07-19 08:25:16
Autor: Rafal T.
Katanka pisze:

To prawda, jak sprawdzam spalanie po jej jeździe, to jest zawsze o około 1-2l większe niz po mojej.

jak nie zmienia biegów to nic dziwnego...

rt

Data: 2010-07-18 00:33:28
Autor: Rychu
[...]

Może napiszesz coś więcej na ten temat. Chodzi mi o to skąd wyciągnąłeś
te wnioski, itp. Bycia wróżką Ci nie wróżę, zastanawiam się tylko kim
trzeba być i w jaki sposób myśleć, żeby coś takiego napisać.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-07-18 02:00:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-18 00:33, Rychu pisze:
[...]

Wnioski? Z w miarę regularnej aktywności na grupie i jej lektury. Katanka nie raz dał do zrozumienia, że lubi ostro pojeździć. Tu się akurat pomyliłem, skoro przyznał, że to robota żony. Ale zasadniczo - miałem powody by tak, a nie inaczej stwierdzić.

Data: 2010-07-18 09:54:13
Autor: Katanka
[...]

Tak, to prawda. Od czasu do czasu uwielbiam ostrzej pojechać, ale też uważam, że jeżdżę bardzo bezpiecznie. Prawko od 1997 roku i do tej pory tylko 4 mandaty (stop, parkowanie, telefon i prędkość). Nigdy nie mialem wypadku ani stłuczki z mojej winy. Myslę, że to bardzo dobry wynik jak na 13 lat ciągłej jazdy przeróznymi samochodami (było tego kilkanaście od 126p po terenową Kię Asię)

Data: 2010-07-18 03:25:52
Autor: Karthoon
On 18 Lip, 09:54, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

> [...]
> Katanka nie raz dał do zrozumienia, że lubi ostro pojeździć.

Tak, to prawda. Od czasu do czasu uwielbiam ostrzej pojechać, ale też uważam, że

Jak każdy kierowca w PL. Łącznie z tymi, którzy skończyli "bezpieczną"
jazdę na cmentarzu.

Data: 2010-07-18 12:50:55
Autor: venioo
W dniu 2010-07-18 12:25, Karthoon pisze:
[...]

dowcip stary jak motoryzacja: "tu leżą Ci, co mieli pierwszeństwo..."
:)

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...