Nie tylko czasem towarzyszu Hofman.

Data: 2011-05-18 04:06:23
Autor: cirrus
Nie tylko czasem towarzyszu Hofman.
# - W polityce międzynarodowej czasem obowi±zuje logika Kalego i my musimy dbać o swój interes, a nie martwić się interesem Rosji, bo Rosja sama o niego dba. Trzeba dbać o swój interes, czasem kosztem innych - mówił w TVN24 rzecznik PiS Adam Hofman. Odniósł się w ten sposób do sprawy tablic: tej, mówi±cej o ludobójstwie, któr± powiesiło stowarzyszenie Katyń 2010 w Smoleńsku, a usunęli Rosjanie i tej mówi±cej o "polskich obozach ¶mierci" powieszonej w Strzałkowie.
- W polityce międzynarodowej czasem obowi±zuje logika Kalego i my musimy dbać o swój interes, a nie martwić się interesem Rosji, bo Rosja sama o niego dba. Trzeba dbać o swój interes, czasem kosztem innych - stwierdził. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hft5r
Bez moralno¶ci Kalego PiS by przestał istnieć.

--
stevep

Data: 2011-05-18 08:31:14
Autor: M. Sz.
Nie tylko czasem towarzyszu Hofman.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:iqv9j3$ljm$1news.vectranet.pl...
[...]

 "Nadgorliwo¶ć gorsza od faszyzmu"?

[...]

m.

Data: 2011-05-18 09:00:57
Autor: Leprechaun
[...]

Hofman to taka dziewczynka kręc±ca tyłkiem na scenie.

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-18 09:35:15
Autor: jadrys
Nie tylko czasem towarzyszu Hofman.
W dniu 2011-05-18 04:06, cirrus pisze:
# - W polityce międzynarodowej czasem obowiązuje logika Kalego
Bez moralności Kalego PiS by przestał istnieć.

No ale takie właśnie obowiązują zasady w polityce międzynarodowej. Jesteśmy na tym polu ewenementem walczącym o wolność waszą i naszą berinteresownie.. Bardzo mądrze Hoffman powiedział.

Data: 2011-05-18 12:33:06
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqvtab$nmr$1news.onet.pl...
[...]

To akurat twoja mądrość inaczej.

--
stevep

Data: 2011-05-18 14:23:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-18 12:33, cirrus pisze:
[...]

A ty krytykujesz (nawet sensowne projekty) bo ci za to płacą.

Data: 2011-05-18 16:12:33
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir0e4p$piv$3news.onet.pl...
[...]

No to mnie oświeć, jakie to sensowne projekty?

--
stevep

Data: 2011-05-18 22:12:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-18 16:12, cirrus pisze:

[...]

No, m.in. to co powiedział Hofman. Najwyższy czas skończyć z tymi umizgami i wiernopoddańczością w stosunku do Waszyngtonu i Brukseli.

Data: 2011-05-19 02:58:23
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir196f$573$2news.onet.pl...
[...]

Ale to przecież polityka jego partii i gdyby się ośmielił nie miałby szns u prezia?

--
stevep

Data: 2011-05-19 20:30:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-19 02:58, cirrus pisze:
[...]

No nie powiedziałbym że to polityka jego partii. W kilku sprawach Kaczyńscy potrafili się opierać Brukseli.

Data: 2011-05-20 03:35:56
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir3p72$3a5$2news.onet.pl...
[...]

Na przykład?

--
stevep

Data: 2011-05-18 22:20:13
Autor: he®sk
On Wed, 18 May 2011 09:35:15 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-18 04:06, cirrus pisze:
> # - W polityce międzynarodowej czasem obowi±zuje logika Kalego
> Bez moralno¶ci Kalego PiS by przestał istnieć.

No ale takie wła¶nie obowi±zuj± zasady w polityce międzynarodowej. Jeste¶my na tym polu ewenementem walcz±cym o wolno¶ć wasz± i nasz± berinteresownie.. Bardzo m±drze Hoffman powiedział.

 hofman to wroclawski matol. to komplement ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-18 22:11:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-18 22:20, he®sk pisze:
[...]

Ogólnie tak, - to matoł, ale w tej sprawie ma rację.

Nie tylko czasem towarzyszu Hofman.