Nie tylko dla boukuna.

Data: 2013-11-07 10:09:01
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
# No więc jak to jest z tym narzekaniem, czy to przypadkiem nie jest  zaraźliwe? Latam do Polski z upodobaniem (wszak to kraj rodzinny, okazuje  się, ze korzenie nie tylko istnieją, ale jakoś głęboko wrosły w glebę  mojej duszy...) - ale za każdym powrotem, czyli z grubsza raz lub dwa razy  w miesiącu, robię się utyskująca, zgryźliwa, niezadowolona i bez przerwy  narzekam, NARZEKAM...Narzekam, głównie na narzekanie!
Od zawsze wierzyłam, a wiara ta była poparta latami empirycznych  doświadczeń, że pierwszą (a może i jedyną? Tu głos zabrał mój niepoprawny  optymizm...) wadą narodową Polaków jest alkoholizm. Lata mijały,  alkoholizm jak i cała reszta zyskał na klasie, miejsce pijaniusieńkich,  zataczających się człekokształtnych postaci pod budkami z piwem i po  bramach, zajęli równie liczni wprawdzie, ale już bardziej eleganccy  panowie, korzystający szeroko już nie tylko z usług bab na Polnej, u  których można było o każdej porze dnia i nocy nabyć pół litra (wiem co  mówię, sama kupowałam...) ale z szerokiego (względnie) asortymentu działu  alkoholowego licznych sklepów całodobowych. Zamiast "Patykiem pisanego" i  wina marki "Wino" na salonach a raczej po kawalerkach i nie tylko, obecnie  używa się Cabernet, Merlot i innych rodzajów i gatunków win, które nie  mają wprawdzie tej samej mocy procentowej, ale za to przysparzają klasy  pijącym. Alkoholizm, niestety, jest trwałą wartością w narodzie, trudną do  wytrzebienia jak każda narodowa tradycja, niemniej jednak ostatnio po  kilkunastu a może i kilkudziesięciu pobytach w kraju, w którym przypadkowo  się urodziłam (jak każdy, nikt nas nie pytał o zdanie...) zaczęłam  poważnie podejzrewać, że naszą główną wadą narodową jest - narzekanie.

  Narzekanie na wszystko! Na rząd, oczywiście (a kto go wybierał?), na  mężów, na żony (to samo pytanie - a kto ich wybierał?) na niskie pensje,  na ceny, na podatki i opłaty, na kocie łby na ulicach i dziury w  jezdniach, nawet na pogodę. Deszcz pada? Straszne! Zimno? Jeszcze gorzej!  A może upały? To okropne! I tak w kółko. Przy tym istnieje coś w rodzaju  ogólno-polskiej solidarności, jeśli idzie o krytykę francuskiego "Ca va? -  Tres bien!" jak też, a może zwłaszcza amerykańskiego "How are you? - Very  well!". Te dwa niezmienne powiedzonka ludzi, mieszkających niby za miedzą  ale jednak w zupełnie innym świecie, nie znajdują zupełnie akceptacji w  nadwiślańskim kraju, są uważane za sztuczne, nieprawdziwe i pomawiane o  pełną hipokryzję! Natomiast nikomu nie wpadnie do głowy, że opowiadanie o  złośliwościach teściowej, wadach współmałżonka czy własnych hemoroidach  zupełnie, ale to zupełnie nie interesuje interlokutora, który nie chce  znać aż tak intymnych detali z życia swego rozmówcy.Będąc w sytuacji kogoś  z zewnątrz, bardzo często występuję w roli takiego spowiednika, prawie  księdza, któremu powierzane są najbardziej tajemne bolączki, najbardziej  osobiste tajemnice, wszystko oczywiście w formie narzekania. Wiję się,  skręcam, nie wiem, jak się zachować, czy przytakiwać, boleśnie aprobując,  czy zająć stanowisko oburzonej, przyklaskującej tym zawodzącym skargom,  czy może wręcz powinnam jakoś zadziałać, nakrzyczeć na niewiernego męża,  stłuc niegrzeczne dzieci i sprawić, by spoza chmur wylazło słonko??? Nie!  Skarżący się ziomkowie nie oczekują tego ode mnie, oni po prostu chcą się  wyżalić, ponarzekać, i - z lekkim sercem odchodzą w siną dal, twierdząc na  odchodnym, że im pomogło! Im - może, mnie - wręcz przeciwnie.  Przygnieciona wagą nie moich problemów, tępieję, garbię się, wzdycham  ciężko i tracę apetyt na życie. Błagam! Dość tego narzekania, dajcie  wreszcie święty spokój, mnie, jak i wszystkim innym ofiarom, które są  zmuszone do wysłuchiwania waszych utyskiwań! Z kłopotami rodzinnymi  zwracajcie się do poradni małżeńskich, sprawy waszego zdrowia psychicznego  kierujcie do psychiatry, psychologa lub psychoanalityka, a z hemoroidami  najlepiej iść do przychodni. Nie chcę wysłuchiwać narzekań, mam dosyć!  Wypraszam sobie! No, ponarzekałam, i już mi lepiej... #
Ze strony:
http://tiny.pl/qth24

--
stevep

Data: 2013-11-07 12:05:32
Autor: leming.show
Nie tylko dla boukuna.
użytkownik stevep napisał:

Wypraszam sobie! No, ponarzekałam, i już mi lepiej... #

Ze strony:

http://tiny.pl/qth24

Lewe scierwo, stac ja na operacje ryja u doktora Szczyta, przecietniaka nie stac. Brzydka stara lansiara, tzw. zero.

Data: 2013-11-08 00:08:37
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik stevep napisał:

[...]

No cóż towarzyszu przygłupie... Trzeba było se znaleźć jakiegoś Popiełuszke, to byście dzisiaj mieli godną emeryturę.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-07 16:49:20
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

Coż to towarzyszu Pietrzykowski? Dostaliście przepustkę, czy nawialiście przez dziurę w płocie?
gru.pl

Data: 2013-11-08 15:29:44
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
Dnia 07-11-2013 o 16:49:20 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

Coż to towarzyszu Pietrzykowski? Dostaliście przepustkę, czy nawialiście  przez
dziurę w płocie?
gru.pl

Niestety, dziury w płocie pilnował służbisty tawariszcz Gnój z KGB.
--
stevep

Data: 2013-11-08 22:46:55
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w58ijuc250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

 A dlaczego 'niestety'?   Buu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-09 18:38:53
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
Dnia 08-11-2013 o 22:46:55 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

Bo strzegł dziury w płocie jak zazdrosny kochanek.

--
stevep

Data: 2013-11-09 18:44:35
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

To w końcu jak żeście wyszli towarzyszu Pietrzykowski? Może przez portiernię?
gru.pl

Data: 2013-11-10 12:08:37
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

Oj naiwniaczku, już Wałęsa skakał przez płot.

--
stevep

Data: 2013-11-10 22:19:13
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.
[...]

Nu....  skakał i nies-kakał (bu-haha!)
A i może wyście Pietrzykowski śmigali przez portiernię motorówką?
gru.pl

Data: 2013-11-11 12:16:54
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
Dnia 10-11-2013 o 22:19:13 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

To dupku płot stał w wodzie?

--
stevep

Data: 2013-11-11 20:50:43
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6dtmgg850oqoastevep-komputer...
[...]

Z tego wynika, że tak, bo skoro pan Bolesław skakał przez niego przy pomocy motorówki....
Buuuuu-ha-ha-ha!

Data: 2013-11-12 09:11:32
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
Dnia 11-11-2013 o 20:50:43 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

A tobie zamiast królików teraz motorówki w głowie się pieprzą..

--
stevep

Data: 2013-11-19 14:22:51
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

A jak myślicie Pietrzykowski? Skąd biorą się na świecie motorówki?
gru.pl

Data: 2013-11-19 15:22:51
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

W twoim głupim łbie- nie wiem.

--
stevep

Data: 2013-11-07 16:56:09
Autor: Mark Woydak
Nie tylko dla boukuna.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w5581bx250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Narzekanie na "onych" to cecha narodowa wiekszości z nas. Jak zauważyłem najczęściej narzekają nieudacznicy życiowi. Wg nich wszystko jest nie tak, poglady inne nich ich są nie do przyjęcia. Ta kupa durni nie jest w stanie zrozumieć, że miejsce stwórcy wszechswiata i jest juz dawno zajęte i nie ma sensu uczyć zdychającego burka by wył wniebogłosy kiedy moherowy władca wymawia z obrzydzeniem słowo "Tusk". Oczywiście PieS szczy po nogach z radości kiedy moher wymawia naboznie słowo "Jarosław".

MW

Data: 2013-11-07 22:41:46
Autor: boukun
Nie tylko dla boukuna.
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:l5gdpd$2pn$4news.albasani.net...
[...]

Cały zniewolony naród nieudaczników, hmm?

boukun

Data: 2013-11-08 15:44:23
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
Dnia 07-11-2013 o 16:56:09 Mark Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de>  napisał(a):

[...]

Wg ciebie większość peespowców to nieudacznicy?
--
stevep

Data: 2013-11-09 22:49:11
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

Nie do końca wszyscy towarzyszu Pietrzykowski. Wyście się nam udali...
Buuuuuuuuuuuuuuuuu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!

Data: 2013-11-10 11:58:57
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

Nie godojcie towarzyszu Gnój, nie nadajecie się nawet na nieudacznika.

--
stevep

Data: 2013-11-10 13:02:24
Autor: Porucznik Ivan Rżewski
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

Ten żałosny nieudacznik to wałbrzyski kundel rAzor. Nie wymagaj od niego nawet przebłysków rozumienia czegokolwiek.

Data: 2013-11-11 12:22:22
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

O k..., a ja myślałem, że to raff, bo to pdobnie ujadające kundle.

--
stevep

Data: 2013-11-19 19:36:48
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

[...]

O k..., a ja myślałem, że to raff

Buuuuuuuuuuuuu-ha-ha-ha!

    , bo to pdobnie ujadające kundle.

Cóż to Piszczyk? Nie poznajecie starych towarzyszy?
- kolektyw

Data: 2013-11-20 10:23:14
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
Dnia 19-11-2013 o 19:36:48 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

A muszę poznawać każdego kretyna, który ujada z 1112 nicka?
--
stevep

Data: 2013-11-20 13:40:22
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6ucc0mu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nuuuu, nic biedny Piszczyku nie musicie....  Ale skoro wykazujecie takie zwiadowcze aspiracje, to moglibyście się czymś więcej wykazać. Buu-ha-ha!
- kolektyw

Data: 2013-11-20 15:20:23
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.
Dnia 20-11-2013 o 13:40:22 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

A przynajmniej sam wiesz kretynie o co ci chodzi? Bo wygląda na bredzenie  w pijanym widzie.

--
stevep

Data: 2013-11-20 22:12:23
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

Buuu-ha-ha! Wiem, że nazywacie się Stefan Pietrzykowski, a wy udajecie, że mnie nie poznajecie... I kto tu jest pijany towarzyszu Piszczyk?!
gru.pl

Data: 2013-11-21 08:44:49
Autor: stevep
Nie tylko dla boukuna.

napisał(a):

[...]

Mówiłem ci, że nie lubie gadać z durnymi ludźmi.

--
stevep

Data: 2013-11-07 22:40:32
Autor: boukun
Nie tylko dla boukuna.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał
  Narzekanie na wszystko! Na rząd, oczywiście (a kto go wybierał?),

Sami się bandziory wybrali... A jutro będą straszyć dyscypliną klubową, albo PO kieszeni posłów jebać, gdyby nie chcieli słuchać dyktatury...

boukun

Data: 2013-11-08 01:14:44
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5h27a$h6m$1mx1.internetia.pl...
> [...]
|
| Sami się bandziory wybrali... A jutro będą straszyć dyscypliną klubową, albo PO
| kieszeni posłów jebać, gdyby nie chcieli słuchać dyktatury...

Nu... Nie narzekajcie towarzyszu na Platformę, bo SLD nie da rady wygrać wyborów z Kaczorami, dlatego zmontowaliśmy PO, żeby było jak jest.
gru.pl

Data: 2013-11-08 12:12:52
Autor: boukun
Nie tylko dla boukuna.
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l5hc4s$59i$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Nu... Nie narzekajcie towarzyszu na Platformę, bo SLD nie da rady wygrać wyborów
z Kaczorami, dlatego zmontowaliśmy PO, żeby było jak jest.

Wszystkie partie i partyjnych należałoby zagonić do obozów pracy i by kurwy zobaczyli, jaki los zgotowali zniewolonemu narodowi polskiemu...

boukun

Data: 2013-11-08 22:51:25
Autor: Towarzysz Gnój
Nie tylko dla boukuna.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5ihql$j3b$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Wszystkie partie i partyjnych należałoby zagonić do obozów pracy

Nu tak...  A kto za was to zrobi towarzyszu przygłupie?

Data: 2013-11-08 23:37:19
Autor: boukun
Nie tylko dla boukuna.
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l5jmnm$i74$8node1.news.atman.pl...

> [...]
|
| Wszystkie partie i partyjnych należałoby zagonić do obozów pracy

Nu tak...  A kto za was to zrobi towarzyszu przygłupie?

Co za gnój...

boukun

Nie tylko dla boukuna.